olen jo jonkin aikaa miettinyt mitä minun pitäsi tehdä. Veljeni (19v, henkinen ikä ehkä 5) on jo muutaman kerran uhkaillut "pieksävänsä" poikaystäväni. Uhkaukset ovat tulleet minulle, eivät suoraan poikaystävälleni, mutta hän on tietoinen asiasta. Olen miettinyt, että tekisin poikaystäväni puolesta asiasta ilmoituksen poliisille, mutta toisaalta en halua veljelleni mitään pahaa.... varmaan mietitte miksi veljeni on näin uhkaillut; minulla itselläni on mennyt elämä vähän huonosti ja veljeni syyttää siitä poikaystävääni. Vaikka asia on niin että poikaystäväni ei ole tehnyt mitään sellaista mikä on vaikuttanut negatiivisesti elämääni, päin vastoin. Elämäni on ollut hänen kanssaan paljon parempaa, hän saa minut onnelliseksi. Mutta sitähän minun veli kultani ei ymmärrä. Veljeni on aina vähän ylihuolehtinut minusta, mutta alkaa oikeasti mennä vähän yli tämä homma. Olen ajatellut että veljeni vain purkaa paskaa oloaan minuun ja poikaystävääni, mutta alkaa mitta täyttymään pikkuhiljaa, koska ei se meidän vikamme ole miten veljeni elämä menee. En haluaisi että välimme veljeni kanssa menisivät, koska hän on ainoa ihminen kuka on ollut aina täällä minua varten enkä välttämättä jaksasi nousta sängystä aamuisin ilman häntä. Mutta en aio olla hänen kanssaan missään tekemisissä jos uhkaukset jatkuvat tai toteutuvat. Olen jo pitkään halunnut keskittyä pelkästään omaan elämääni ja veljeni on vähän niinkuin tiellä joka asiassa. En saa tehdä mitään, mitä hän ei halua minun tekevän, luulee vissiin että omistaa minut ja voi määräillä miten haluaa. Mutta kuitenkin haluaisin että kertoisitte oman näkökulmanne tästä tilanteesta, mitä minun kannattaisi tehdä? Puhuminen veljelleni ei auta tippaakaan. Hän on niin lapsellinen ihminen ettei ymmärrä ottaa mitään tosissaan..
Veljeni uhkailee poikaystävääni
2
442
Vastaukset
- PelkoAjaa
Kyl mun mielestä kannattaa vanhemmmille puhua, ennen kuin alat poliisia lähestymään? Nuorena tunteet liian pinnalla, pelko tulla nolatuksi tms. Veljesi haluaa suojella sinua, mut ei tiedosta, mikä teidän jutun juoni on tällä hetkellä? Minulla on isosisko ja muistan nuoruudesta, et olin aika suojeleva häntä kohtaan.
- gsg
Simppeli strategia....
Onko sama tilanne ollut aiemmin vai ensimmäinen poikaystävä? Jos ensimmäinen, sano että lopettaa ja soita poliisit(älä uhkaa poliisilla). Jos ei ole eka ja käytös veljellä uusi, veli tietää jotain todella ikävää poikaystävästä jota ei voi sanoa ääneen jonkun toisen sitoumuksen takia.
yleisesti ottaen aivan sama onko veli sisko tai setä, rikos on rikos ja tuo hallitsee jo elämää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768