Hiustalo päivölä kokemuksia?

Useisiin Seinäjoen kampaamoihin pettyneenä ajattelin testata Päivölän Cittarin Hiustaloa. Ketä kampaajaa sieltä suosittelisitte (leikkaus+monisävyvärjäys)?
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

Törky Kallis.
Hair& Beauty paljon paljon halvempi ja kiva henkilökunta tai sitten tuolla soitin talon vieressä toinen varteen otettava vaihtoehto.
Ilmianna
Jaa
Kävin toukokuussa, minun iäkkään ihmisen hiukseni ovat lyhyet ja ihan peruskamaa, lyhentämistä ja siistimistä vaille.

Neitokainen leikkeli, lyhensi ja siisti ja ojensi sitten lopuksi laskun, liki 50 euroa. Laskuun oli lisätty joku erikoisleikkaus, jotain 8 euron pintaan.

En tiedä, mikä se erikoisleikkaus sitten muka oli eikä neiti sitä selittänyt ennen tai jälkeen työn. Olin kai niin vanha, typerä ja sopiva vedätettävä, etten edes ymmärtänyt kysyä, miten se "erikoisleikkaus" poikkesi tavallisesta. Ei se päälle päin näkynyt, näkyi vain kukkarossani olleissa rahoissa.

Jos menette ko paikkaan niin katsokaa ensin hinta taulukosta ja sanokaa, että ei sitten mitään lisähinnoittelua tai "erikoisleikkausta" kysymättä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
4 VASTAUSTA:
Miksi täällä valitat kun olisit antanut palautteen heti niin olisit saanut leikkauksen ilmaiseksi?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
"Miksi täällä valitat kun olisit antanut palautteen heti niin olisit saanut leikkauksen ilmaiseksi? "

En valita, omaa typeryyttänihän tässä kaikille paljastan, kun en osannut suutani avata.
Juuri siksi halusin kertoa kokemukseni.

Kun olen iäkäs ja vähissä varoissa, niin tuo kokemani hiustenleikkuu oli niin häkellyttävä, että en siinä tilanteessa voinut tehdä muuta kuin maksaa. Ei vanha ihminen kassalla kehtaa eikä kykene kysellä nuorten asiakkaiden läsnä ollessa, että miksi tämä minun lyhennykseni oli niin erikoinen, että se piti lisähinnoitella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Isoleikkaus kirjoitti:
"Miksi täällä valitat kun olisit antanut palautteen heti niin olisit saanut leikkauksen ilmaiseksi? "

En valita, omaa typeryyttänihän tässä kaikille paljastan, kun en osannut suutani avata.
Juuri siksi halusin kertoa kokemukseni.

Kun olen iäkäs ja vähissä varoissa, niin tuo kokemani hiustenleikkuu oli niin häkellyttävä, että en siinä tilanteessa voinut tehdä muuta kuin maksaa. Ei vanha ihminen kassalla kehtaa eikä kykene kysellä nuorten asiakkaiden läsnä ollessa, että miksi tämä minun lyhennykseni oli niin erikoinen, että se piti lisähinnoitella.
Iäkkäänä asiakkaana sinun olisi pitänyt saada eläkeläisalennus! Siinä kassan viedessä on ainakin ennen ollut lappu eläkeläisalennuksesta. Ymmärrän hyvin pahan mielen, jonka sait tuollaisen kokemuksen jälkeen. Ovat kovia kauppaamaan lisähoitoja ja heidän tuotteitaan, jotka ovat hintavia verrattuna esim. marketissa myitäviin.
Olis kyllä kiva saada tälle palstalle vinkkiä kohtuuhintaisesta naisten hiusten siistimisleikkauksesta sellaisesta kampaajasta, joka ei koko ajan tyrkytä jotain erikoishoitoa ja hoitotuotteita lisähintaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Isoleikkaus

Siellä jos sanot, että haluat jonkin mallin hiuksiisi, niin hinta nousee.
Mutta perus hiusten leikkaus, ilman pesua(se täytyy mainita erikseen) on perus kamaa. Sitten on näitäkin jotka ottavat pesun hinnat, pestiin tahi ei.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Siä oli joskus hyvä kampaaja, Jenni, mutta ei ole enää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Turha mokata hyvää palvelua.
15 eurolla saa hyvän leikkaus- siistimisen miehille ainakin.
30 on täydellinen leikkaus korkeintaan .........miehille.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Jennillä oma kampaamo Minimanin liiketiloissa. Jenni on niin paras!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ei ainakaan sängyssä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Naisten leikkuun ymmärtää. Mutta jotenkin huvittaa kun keski-ikäiset miehet käy leikkuuttamassa vähäisiä hiuksiaan koneella hieman lyhyemmäksi, ja maksaa siitä 30 euroa. Saman homman tekisi itse taikka jonkun avustuksella parissa minuutissa, ja koneen hinta olisi äkkiä tienattu.
Ilmianna
Jaa
Mulle hiustenleikkuu on omaa laatuaikaa ja rentoutumishetki.Siinä Päivöläs kyllä saa tähän vastinetta rahalle kun saa päivän päätteeksi pötkähtää hierovaan tuoliin ja parturi pesee ja hieroo hiuspohjaa,aiai ku meinaa nukahtaa,ja osaa ne leikatakki,älkää katkerat pälvet turhaan heitä moittiko jos on jo viimmeinen väri pääs,koska niin on mullakin ja siinä vaihees pitää ymmärtää jo antaa ittellekki mahdollisus hemmotteluun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tuollaisessa massatapahtumassa nyt ei voi puhuakaan rentoutumisesta!! Ne " hierovat tuolit", kuin kaulin kulkisi selässä, lähinnä kipeyttää selän. Ukot ja akat sekaisin, en tykkää. Siinä ne ukot vahtaa, kun naisille laitetaan permisrullia ym. Vois miehet käsitellä omassa paikassa ja naiset omassa, tilaahan on tarpeeksi tälläiseen jakoon. Yksilöllisyys on hemmottelua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Menkää Salomäen Maaritille niin riittää tarinoimista jälkeenpäin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hiustalo päivölä kokemuksia?

Useisiin Seinäjoen kampaamoihin pettyneenä ajattelin testata Päivölän Cittarin Hiustaloa. Ketä kampaajaa sieltä suosittelisitte (leikkaus+monisävyvärjäys)?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta