Ei varmaan voi yleistää, mutta millaista on tapailla sellaista naista, joka oikeasti on rungoltaan sellainen missityyppi, että sen perään kuolaa kyllä kaikki. Olen tapaillut tässä kuukauden ajan sellaista ja luulen, että sillä on vispilän kauppaa monenkin kanssa, lähinnä sen perään kuolataan. Ikää 30v ja silikonit rinnassa.
Onkohan ylipäätään järkevää heittäytyä tälläisen matkaan, jos itse haluaa pitkää suhdetta.
Missin oloinen
5
766
Vastaukset
- Mortillisesti
Koira on ihmisen paras ystävä.
- Helssin
Oon tapaillut 3 kk sellaista. Eipä ihmeelliseltä, todella kaunis on kyllä, mutta henkinen yhteys ei musta tarpeaksi hyvä. :/ Minkä takia harkitsen jutun lopettamista. Mieluummin ottaisin vähän rumemman, jonka kanssa keskusteluyhteys toimii. Kyseessä ei siis kuitenkaan mikään tyhjäpää, hän on kouluttuneempi kuin minä ja todella älykäs, vaan semmonen "ei turhia lätise"-tyyppinen ihminen.
Ei niille silikonitisseille puhuta ja henkinen yhteys pidemmän päälle ratkaisee.. Kauneus on kuitenkin katoavaista, mitä sitten jää jäljelle? Onko susta kiva vaan esitellä, miten olen tämmöisen saanut? Vispilänkauppaa muiden kanssa? Yleensä tommoset etsii aina, sitä rikasta ja parempaa, jos pinnallinen tyhjäpää..
- mustaon
Kunnon keskustelut / väittelyt ja samanlainen huumorintaju paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.
- TotuusSattuuQC
En ole koskaan kuolannut missityyppisten naisten perään. Ihan liian kuivakkaita ja laihoja omaan makuuni. Ja samaa on sanonut moni kaverikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241