Ei varmaan voi yleistää, mutta millaista on tapailla sellaista naista, joka oikeasti on rungoltaan sellainen missityyppi, että sen perään kuolaa kyllä kaikki. Olen tapaillut tässä kuukauden ajan sellaista ja luulen, että sillä on vispilän kauppaa monenkin kanssa, lähinnä sen perään kuolataan. Ikää 30v ja silikonit rinnassa.
Onkohan ylipäätään järkevää heittäytyä tälläisen matkaan, jos itse haluaa pitkää suhdetta.
Missin oloinen
5
701
Vastaukset
- Mortillisesti
Koira on ihmisen paras ystävä.
- Helssin
Oon tapaillut 3 kk sellaista. Eipä ihmeelliseltä, todella kaunis on kyllä, mutta henkinen yhteys ei musta tarpeaksi hyvä. :/ Minkä takia harkitsen jutun lopettamista. Mieluummin ottaisin vähän rumemman, jonka kanssa keskusteluyhteys toimii. Kyseessä ei siis kuitenkaan mikään tyhjäpää, hän on kouluttuneempi kuin minä ja todella älykäs, vaan semmonen "ei turhia lätise"-tyyppinen ihminen.
Ei niille silikonitisseille puhuta ja henkinen yhteys pidemmän päälle ratkaisee.. Kauneus on kuitenkin katoavaista, mitä sitten jää jäljelle? Onko susta kiva vaan esitellä, miten olen tämmöisen saanut? Vispilänkauppaa muiden kanssa? Yleensä tommoset etsii aina, sitä rikasta ja parempaa, jos pinnallinen tyhjäpää..
- mustaon
Kunnon keskustelut / väittelyt ja samanlainen huumorintaju paljon tärkeämpää kuin ulkonäkö.
- TotuusSattuuQC
En ole koskaan kuolannut missityyppisten naisten perään. Ihan liian kuivakkaita ja laihoja omaan makuuni. Ja samaa on sanonut moni kaverikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072919- 321435
- 851393
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791312- 1161104
- 49931
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201903- 59854
- 73819
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46776