Saiko Peris

Veronpalautuksia?? Jos sait, niin minkä verran tuli takaisin päin?

Sain itse reilu 1500 euroa, eli oon ihan tyytyväinen, kun saa hyvin ostettua joululahjat, maksettua tammikuun vuokrankin etukäteen ja varmaan tosta jää myös vielä säästöönkin jotain. Ajattelin jos kävisi ottamassa noilla rahoilla jotain uutta tatuointia tossa talven aikana.

Oletko muuten nähnyt viime aikoina Bicky Royal-miestä tai ketään muita Penetrators MC:n tyyppejä?? Ajattelin että onkohan heilläkin niitä veronpalautuksia tulossa, jos ovat mahdollisesti jotain maininneet asiasta.

48

644

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljononneavaan

      Periksellä oli muutes edellispäivänä synttärit. 26 vuotta tuli täyteen mittariin.

      • Jessica_Näätä

        Oli varmaan sitten asuinkumppaninsa äidin kanssa isot bileet :)


      • Jessica_Näätä kirjoitti:

        Oli varmaan sitten asuinkumppaninsa äidin kanssa isot bileet :)

        Sä et ole kyllä varmasti oikea Jessica, eli Timpan vaimon sisko ja SUOMI-Maken nuorempi tytär.

        Mutta jos oli Periksellä synttärit, niin onnittelut vaan munkin puolesta. Jos Periksellä nyt oli synttärit, niin onhan siellä saattanut hyvinkin käydä vaikka Bicky Royal-mies kylässä ja tuonut vaikka lahjaksi 80% Saarenmaa-lekan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Wwu
        DarkFear kirjoitti:

        Sä et ole kyllä varmasti oikea Jessica, eli Timpan vaimon sisko ja SUOMI-Maken nuorempi tytär.

        Mutta jos oli Periksellä synttärit, niin onnittelut vaan munkin puolesta. Jos Periksellä nyt oli synttärit, niin onhan siellä saattanut hyvinkin käydä vaikka Bicky Royal-mies kylässä ja tuonut vaikka lahjaksi 80% Saarenmaa-lekan:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Aikamiespoika-ätmit kuten peris, juhlii vain äitinsä kanssa :-)


      • Wwu kirjoitti:

        Aikamiespoika-ätmit kuten peris, juhlii vain äitinsä kanssa :-)

        Eikä Peris ole mikään ätmi tai aikamiespoika, kun onhan hänellä oma firmakin ja paljon raha ja varallisuutta. Jos nyt Periksellä on synttärit lähiaikoina ollut, niin tuskin hänellä työssä käyvänä yksityisyrittäjänä on aikaa viettää mitään synttäreitä näin keskellä viikkoa, varsinkin jos hänen työpäivänsä ovat arkisin välillä ma-pe.


      • läski-make
        DarkFear kirjoitti:

        Eikä Peris ole mikään ätmi tai aikamiespoika, kun onhan hänellä oma firmakin ja paljon raha ja varallisuutta. Jos nyt Periksellä on synttärit lähiaikoina ollut, niin tuskin hänellä työssä käyvänä yksityisyrittäjänä on aikaa viettää mitään synttäreitä näin keskellä viikkoa, varsinkin jos hänen työpäivänsä ovat arkisin välillä ma-pe.

        Aikuinen mies, joka asuu äitinsä kanssa, on aikamiespoika. Myös ätmi jos poikuus on tallella.


      • Myöhästyneet onnittelut täältäkin Peris! En ollut ollenkaan tietoinen sun synttärien ajankohdasta, joten en päässyt onnittelemaan merkkipäivänä. Olisin ilman muuta kutsunut sut tänne Penetrators MC:n kerhotalolle niin oltais voitu juhlia sun synttäreitä ja kutsua mimmejäkin bileisiin.


      • Buhahaha
        bicky_royal kirjoitti:

        Myöhästyneet onnittelut täältäkin Peris! En ollut ollenkaan tietoinen sun synttärien ajankohdasta, joten en päässyt onnittelemaan merkkipäivänä. Olisin ilman muuta kutsunut sut tänne Penetrators MC:n kerhotalolle niin oltais voitu juhlia sun synttäreitä ja kutsua mimmejäkin bileisiin.

        Peris onnittelee itseään mulattisatuhahmolla, hilpeetä :D


      • Buhahaha kirjoitti:

        Peris onnittelee itseään mulattisatuhahmolla, hilpeetä :D

        En mä ole mitenkään itse onnitellut itseäni, eikä Bicky ole mikään mulattisatuhahmo. Ihan normaaleihin käytöstapoihin kuuluu onnitella kaveria myöhästyneesti jos on missannut varsinaisen merkkipäivän.


      • bicky_royal kirjoitti:

        Myöhästyneet onnittelut täältäkin Peris! En ollut ollenkaan tietoinen sun synttärien ajankohdasta, joten en päässyt onnittelemaan merkkipäivänä. Olisin ilman muuta kutsunut sut tänne Penetrators MC:n kerhotalolle niin oltais voitu juhlia sun synttäreitä ja kutsua mimmejäkin bileisiin.

        Kiitti hei! No ehtiihän sitä juhlimaan jälleen ensi vuonna, jolloin meillä kaikilla on ne parhaimmat nuoruusvuodet taas vuoden verran lähempänä :)


      • peris234 kirjoitti:

        Kiitti hei! No ehtiihän sitä juhlimaan jälleen ensi vuonna, jolloin meillä kaikilla on ne parhaimmat nuoruusvuodet taas vuoden verran lähempänä :)

        Niin sullahan on hyvä tilanne, kun sulla on ne parhaat nuoruusvuodet taas vuoden verran lähempänä:)))))


      • DarkFear kirjoitti:

        Niin sullahan on hyvä tilanne, kun sulla on ne parhaat nuoruusvuodet taas vuoden verran lähempänä:)))))

        Kyllä, ainahan sitä 27-vuotias nuori mies on komeampi ja kerännyt enemmän varallisuutta kuin tällanen 26-vuotias varhaisnuori pojankloppi :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


    • hmmmmmmmmm

      Olis muuten kiinnostavaa tietää vähän, että minkäaiheisia tatuointeja sulta löytyy tai aiot ottaa tulevaisuudessa. Ei nyt tarvitse kertoa liian yksityiskohtaisesti, mutta olis kiva vähän tietää, että minkätyyppisiä kuvia olet ottanut, mihin aiheeseen liittyviä, paljonko olet joutunut maksamaan tatskoista, missä kehon osissa ne sijaitsevat, onko niillä joku tarkoitus vai ovatko pelkästään kehon koristeena jne.?

      • No en nyt oikein oman yksityisyyteni vuoksi haluaisi kertoa omista tatuoinneista kovinkaan paljoa. En halua, että kukaan osaisi yhdistää mua esim. töissä, punttisalilla, kaupungilla tai missään muuallakaan tähän palstaan. Mutta n. pari-kolme sataa euroa oon maksanut kuvistani per/kappale.

        Tosin pakaroihin en ole ainakaan vielä mitään kuvia ottanut. Pitäisi kysyä Bicky Royal-mieheltä vinkkejä, että paljonko sellaiset jännät liekkitatuoinnit oikein maksaisi ja kuka olisi hyvä tatuointi-artisti niitä tekemään:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • DarkFear kirjoitti:

        No en nyt oikein oman yksityisyyteni vuoksi haluaisi kertoa omista tatuoinneista kovinkaan paljoa. En halua, että kukaan osaisi yhdistää mua esim. töissä, punttisalilla, kaupungilla tai missään muuallakaan tähän palstaan. Mutta n. pari-kolme sataa euroa oon maksanut kuvistani per/kappale.

        Tosin pakaroihin en ole ainakaan vielä mitään kuvia ottanut. Pitäisi kysyä Bicky Royal-mieheltä vinkkejä, että paljonko sellaiset jännät liekkitatuoinnit oikein maksaisi ja kuka olisi hyvä tatuointi-artisti niitä tekemään:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Noi liekkitatuoinnit, samoin kuin penistatuoinnit on tehty Helsingissä yhessä liikkeessä, joka on sittemmin suljettu. En tiedä mitä tän liikkeen tatuoijille kuuluu nykyään, mut joku poliisioperaatiohässäkkä sinne ainakin joskus tehtiin.


    • lihavatipunen

      Eiköhän peris jotain taas ole keksinyt bicky-tylsimyshahmolleen millä trollata palstaa zzzz....

    • LeenaLetukka

      Tiedätkö darkkis miksi kaikki Google-hakuosumat Penetrators MotoGP-tallista, bicky-hahmon "elämäkertakirjasta" ym tulevat pelkästään tälle palstalle? Mikä siihen voi olla syynä?

      • Ylermi_Runko

        Kumma ettei DarkFear vastaa :D


      • Ylermi_Runko kirjoitti:

        Kumma ettei DarkFear vastaa :D

        Oon jo niin monta kertaa vastannut näihin samoihin kysymyksiin. Olenhan mä ihan itse Bicky Royal-miehen kirjan nähnyt ja kuten oon usein sanonut, niin monet kerrat näin miehen Varissuolla ja joskus olin hänen kanssa juttusillakin. Tunnistin Bickyn Penetrators MC:n jengiliivistä ja liivin selässä olevasta isosta penis-logosta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Ylermi_Runko
        DarkFear kirjoitti:

        Oon jo niin monta kertaa vastannut näihin samoihin kysymyksiin. Olenhan mä ihan itse Bicky Royal-miehen kirjan nähnyt ja kuten oon usein sanonut, niin monet kerrat näin miehen Varissuolla ja joskus olin hänen kanssa juttusillakin. Tunnistin Bickyn Penetrators MC:n jengiliivistä ja liivin selässä olevasta isosta penis-logosta:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Et vastannut taaskaan. Miksei tule Google-osumia kuin tälle palstalle? Jos kerran oikeasti on olemassa MotoGP-talli ja elämäkertateos :))

        Voit vaikka itse hakea googlella niin huomaat :)


    • KokeilenKaikkiaDildoja

      Saitko munaa jo?

    • Mitä tulee alkuperäiseen kysymykseen, niin mulle tuli maksettavaa noin 380e. Eka erä oli marraskuussa ja toinen on tammikuussa. Pitää vain asennoitua positiivisesti ja ajatella että on tullut tienattua vähän paremmin kuin edellisenä vuonna.

      Sulla Darkkis onkin kätevää kun ei tarvitse Liljalaakson Timpan tavoin ostaa joululahjoja periaatteella "osta nyt, maksa helmikuussa" tai jopa kulutusluotolla :))) Itse en osta ja tuskin saankaan joululahjoja. Turhaa kulutushysteriaa kun aikuiset ihmiset ostavat toisilleen niitä samoja kahvipaketteja, suklaakonvehteja yms.

      Tossa yks päivä näin Bicky Royal miehen Ruskon Nesteellä tankkaamassa Hummeriaan ja vaihdettiin siinä muutama sana. Hän kertoi että ajelee nykyään lähinnä Hummerilla, sillä keuliva Silverado on aika äkkijyrkkä ajettava nyt kun tienpinnat on toisinaan jäässä ja välillä on tullut vähän luntakin. Hän oli muuten pukeutunut talvikäyttöön soveltuvaan vuorelliseen mustaan nahkatakkiin, jonka selässä oli heidän kerhon Tatuoitu Kalu -logo :))))))))))))))))))))))))

      Ja kyllä, mulla oli synttärit viikonloppuna. En viettänyt niitä sen enempää, eli ei syöty äidin kanssa kakkua eikä juotu Bickyn kanssa Saaremaa-votkaa. Ei siitä näin aikuisiällä jaksa innostua ihmeemmin.

      • AnnabeIIa

        Mielikuvitusystävät on varmaan siitä kivoja, että ne tekee ihan mitä vaan itse päätät :)


      • black.jaken.äiti

        Yks juttu on ihme homma. Laitoin googleen "elämäni penetraattorina" ja Penetrators MotoGP kun ajattelin tutustua tarkemmin, mutta osumia ei tullut kuin muutama ja ne kaikki tälle palstalle. Mikähän siinä oikein on?


      • AnnabeIIa kirjoitti:

        Mielikuvitusystävät on varmaan siitä kivoja, että ne tekee ihan mitä vaan itse päätät :)

        Ei esim. Bicky ole mikään mielikuvitusystävä vaan ihan oikea henkilö johon olen tutustunut tän palstan kautta. Mukava tyyppi jonka kanssa on kiva jutella ihan normaaleja äijien juttuja. Hän on myös poikansa OIKEA isä, Penetrators MC:n presidentti sekä tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))


      • Tämävielä
        peris234 kirjoitti:

        Ei esim. Bicky ole mikään mielikuvitusystävä vaan ihan oikea henkilö johon olen tutustunut tän palstan kautta. Mukava tyyppi jonka kanssa on kiva jutella ihan normaaleja äijien juttuja. Hän on myös poikansa OIKEA isä, Penetrators MC:n presidentti sekä tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))

        Onkohan ystäväsi Bicky ollut tämänkin kolttosen takana?

        https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201712052200582513_u0.shtml


      • Tämävielä kirjoitti:

        Onkohan ystäväsi Bicky ollut tämänkin kolttosen takana?

        https://m.iltalehti.fi/kotimaa/201712052200582513_u0.shtml

        Mä en liity kyseiseen kolttoseen mitenkään.

        Veikkaan että toi on ihan jonkun järjestäytyneen rikollisliigan toimintaa, kun taas Penetrators on moottoripyöräkerho.


      • Paskapuhetta
        bicky_royal kirjoitti:

        Mä en liity kyseiseen kolttoseen mitenkään.

        Veikkaan että toi on ihan jonkun järjestäytyneen rikollisliigan toimintaa, kun taas Penetrators on moottoripyöräkerho.

        Juupa juu ja sä olet ilmeisesti ihan syyttömänä lusinut kaikki tuomiosi.


      • Wwu
        Paskapuhetta kirjoitti:

        Juupa juu ja sä olet ilmeisesti ihan syyttömänä lusinut kaikki tuomiosi.

        Ei, peris ihailee äidinpoikana mitättömiä pikkurikollisia millaiseksi on bicky-hahmonkin luonut.


      • Mohammed_Liljalaakso
        Paskapuhetta kirjoitti:

        Juupa juu ja sä olet ilmeisesti ihan syyttömänä lusinut kaikki tuomiosi.

        Nolo Peris yrittää luoda puskista uskottavuutta mielikuvitusfrendilleen bickylle:)))))))))))))))))


      • Suoleenkin_se_ottaa
        Wwu kirjoitti:

        Ei, peris ihailee äidinpoikana mitättömiä pikkurikollisia millaiseksi on bicky-hahmonkin luonut.

        Niinpä. Bicky-hahmohan on vain mitätön taskuvaras ja pullistelija. Noin isoihin tosimiesten rikoksiin ei sillä kusihousulla riittäisi uskallusta.


      • ex---pua
        Suoleenkin_se_ottaa kirjoitti:

        Niinpä. Bicky-hahmohan on vain mitätön taskuvaras ja pullistelija. Noin isoihin tosimiesten rikoksiin ei sillä kusihousulla riittäisi uskallusta.

        peris on itse suoleen ottaja, joten tokihan hänen lempihahmonsakin on



      • Minttu-Petteri

      • Minttu-Petteri kirjoitti:

        Ai vain sinä hc-ätmi saisit tehdä noin? :-))

        Ei oo aikaa eikä intressejä sellaiseen. Mulla on elämässä sen verran muutakin sisältöä, toisin kuin näillä palstan trolleilla.


      • Wwu
        peris234 kirjoitti:

        Ei oo aikaa eikä intressejä sellaiseen. Mulla on elämässä sen verran muutakin sisältöä, toisin kuin näillä palstan trolleilla.

        Vaikea uskoa kun kuitenkin pyörität tusinan verran liljalaaksolaisia trollihahmoja tällä palstalla.


      • peris234 kirjoitti:

        Ei esim. Bicky ole mikään mielikuvitusystävä vaan ihan oikea henkilö johon olen tutustunut tän palstan kautta. Mukava tyyppi jonka kanssa on kiva jutella ihan normaaleja äijien juttuja. Hän on myös poikansa OIKEA isä, Penetrators MC:n presidentti sekä tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))

        Niin Bicky onkin tosiaan poikansa OIKEA isä, Penetrators MC:n presidentti ja kuuluisa Tatuoitukaluinen Penetraatori:))))))))))))))))))))))))))))))))

        Timppahan se ei olekaan "poikansa" OIKEA isä, vaan ainoastaan pelkkä pojan elätyksestä huolehtiva aisuri-isä:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • peris234 kirjoitti:

        Ei esim. Bicky ole mikään mielikuvitusystävä vaan ihan oikea henkilö johon olen tutustunut tän palstan kautta. Mukava tyyppi jonka kanssa on kiva jutella ihan normaaleja äijien juttuja. Hän on myös poikansa OIKEA isä, Penetrators MC:n presidentti sekä tatuoitukaluinen penetraattori :))))))))))))))))))))

        Niin noista veronpalautuksista sen verran, että oon itse saanut aina palautuksia vähintään muutaman satasen, kun oon pitänyt veroprosenttini tarkoituksella aina hieman korkeammalla, ettei vaan tulisi koskaan itsellä mitään maksettavaa. Ansiosidonnaisesta oon myös maksanut veroa jo usein esim.20%.

        Oon myös itse käyttänyt aina tätä Freelancer-verokorttia, joita oon jakanut useammalle työpaikalle, kun oon useinkin tehnyt töitä useammassa firmassa samaan aikaan ja myös satunnaisia töitä vuokratyöfirmojen kautta. Lisäksi oon saanut verotuksen kautta takaisin myös työmatkakuluja, kun oon tehnyt satunnaisesti joitakin työvuoroja eri paikkakunnilla, joihin on tullut matkaa jo esim. 50-150 kilsaa yhteen suuntaan.

        En sentään Timpan tavoin näitä verojuttuja ja prosentteja mihinkään Exceleihin merkkaile:)))))))))))))))))))))))))))

        Mutta joo ei onneksi tarvitse Timpan tavoin turvautua mihinkään Santanderin kulutusluottoihin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jotenkin arvelen niin, että Timppakin on varmasti ahkerana työmiehenä ja tunnollisena veronmaksajana saanut hyvät veronpalautukset, mutta eiköhän Timpan perheessä se Janica päätä varmasti enemmän, että mihin ne veronpalautukset käytetään:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Darkille.kysymys
        DarkFear kirjoitti:

        Niin noista veronpalautuksista sen verran, että oon itse saanut aina palautuksia vähintään muutaman satasen, kun oon pitänyt veroprosenttini tarkoituksella aina hieman korkeammalla, ettei vaan tulisi koskaan itsellä mitään maksettavaa. Ansiosidonnaisesta oon myös maksanut veroa jo usein esim.20%.

        Oon myös itse käyttänyt aina tätä Freelancer-verokorttia, joita oon jakanut useammalle työpaikalle, kun oon useinkin tehnyt töitä useammassa firmassa samaan aikaan ja myös satunnaisia töitä vuokratyöfirmojen kautta. Lisäksi oon saanut verotuksen kautta takaisin myös työmatkakuluja, kun oon tehnyt satunnaisesti joitakin työvuoroja eri paikkakunnilla, joihin on tullut matkaa jo esim. 50-150 kilsaa yhteen suuntaan.

        En sentään Timpan tavoin näitä verojuttuja ja prosentteja mihinkään Exceleihin merkkaile:)))))))))))))))))))))))))))

        Mutta joo ei onneksi tarvitse Timpan tavoin turvautua mihinkään Santanderin kulutusluottoihin:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Jotenkin arvelen niin, että Timppakin on varmasti ahkerana työmiehenä ja tunnollisena veronmaksajana saanut hyvät veronpalautukset, mutta eiköhän Timpan perheessä se Janica päätä varmasti enemmän, että mihin ne veronpalautukset käytetään:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Katsoitko isänmaallisena miehenä sotilasparaatin televisiosta? Voin hyvin kuvitella miten sun karvaton päälakesi on innostuksesta johtuen hehkunut Suomen lipun väreissä, sekä niskassa kulkeva hiusraja on ollut hiestä märkänä.


      • Darkille.kysymys kirjoitti:

        Katsoitko isänmaallisena miehenä sotilasparaatin televisiosta? Voin hyvin kuvitella miten sun karvaton päälakesi on innostuksesta johtuen hehkunut Suomen lipun väreissä, sekä niskassa kulkeva hiusraja on ollut hiestä märkänä.

        Mulla itselläni kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässäni, kun mä olenkin Andrea Pirlon näköinen EUROOPPALAINEN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mutta sähän itse varmasti oletkin joku talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen ja kaljuuntunut militaristipaskajuntti ja tietenkin persujen äänestäjiä.

        Mutta itse kysymykseen, niin en katsonut sotilasparaatia tai muitakaan itsenäisyyspäivän ohjelmia, kun olin koko päivän töissä. Mikä olisikaan parempi päivä olla töissä, kun juhlapyhät, kun saa niistä tuplapalkan.


    • Totuus-

      Minäkin sain palautuksia vaikka en edes käy töissä. En minä niillä palautuksilla mitään tee kun on omaakin rahaa tilillä vaikka kuinka paljon. Rahaa ei mene muuhun kun ruokaan ja sähkölaskuun.

      • Et ole ajatellut kokeilla saisiko rahoilla vaikka huorilta jonkin elämyksen?


    • Itse sain noin 1900e palautuksia ja ajattelin että niillä onkin kätevä ostaa joululahjat. Mutta mutta...

      Oivoi... Eilen aamulla Älvsby-omakotitalomme eteisessä haisi kummallinen palaneen käry ja säikähdin että palaako jossain. Käryn aiheuttajaksi paljastui tuleen syttynyt ilmalämpöpumppu. Onneksi Janica haki äkkiä autotallista sammuttimen ja sammutti tulen. Työpäivän jälkeen asentaja kävi vilkaisemassa sitä ja totesi että sitä ei pysty enää korjaamaan. Tilasimme uuden ilmalämpöpumpun, joka tulee maksamaan asennettuna noin 2300e. Oivoi... kallista...

      Ja sitten kun tuo joulukin vielä lähestyy...

      • Janica__Näätä

        Peris, timppa-hahmosi on miehekkäin tyyppi tossa liljalaakso-galleriassasi :-))


      • Janica__Näätä kirjoitti:

        Peris, timppa-hahmosi on miehekkäin tyyppi tossa liljalaakso-galleriassasi :-))

        JA MITÄ SÄKIN LANTA-AIVO TULET MUKA MUN NIMISSÄNI VÄITTÄMÄÄN TOLLASTA VALHEELLISTA PASKAA ETTÄ AVIOMIEHENI OLISI MUKAMAS JONKUN PERIKSEN LAATIMA HAHMO, PUHUMATTAKAAN SIITÄ ETTÄ HÄN OLISI MIEHEKKÄIN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????

        POIKANI OIKEA ISKÄ BICKY ROYAL-MIES ON EHKÄ MIEHEKKÄIN TYYPPI KENET TUNNEN, JA EILENKIN SE OLIN MUUTEN MINÄ JOKA HAIN SAMMUTTIMEN JA SAMMUTIN PALON ALUN KUN TOI YKS TOHVELISANKARI OLI ETSIMÄSSÄ JOTAIN HELVETIN YLEISMITTARIA MILLÄ EI SIINÄ TILANTEESSA OLISI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!


      • liljalaakson_timppa
        janica_näätä kirjoitti:

        JA MITÄ SÄKIN LANTA-AIVO TULET MUKA MUN NIMISSÄNI VÄITTÄMÄÄN TOLLASTA VALHEELLISTA PASKAA ETTÄ AVIOMIEHENI OLISI MUKAMAS JONKUN PERIKSEN LAATIMA HAHMO, PUHUMATTAKAAN SIITÄ ETTÄ HÄN OLISI MIEHEKKÄIN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????

        POIKANI OIKEA ISKÄ BICKY ROYAL-MIES ON EHKÄ MIEHEKKÄIN TYYPPI KENET TUNNEN, JA EILENKIN SE OLIN MUUTEN MINÄ JOKA HAIN SAMMUTTIMEN JA SAMMUTIN PALON ALUN KUN TOI YKS TOHVELISANKARI OLI ETSIMÄSSÄ JOTAIN HELVETIN YLEISMITTARIA MILLÄ EI SIINÄ TILANTEESSA OLISI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!

        Oivoi... voi...

        Miehekkyyttäkin on niin monenlaista. Minä olen kuitenkin se, joka tuo leivän pöytään ja huolehdin vaimoni aiemmista lapsista kuin omistani. Vastuunkanto, rehellisyys ja toisen ihmisen historian hyväksyminen on paljon miehekkäämpää kuin joku penislihasten pullistelu liivit päällä.


      • janica_näätä kirjoitti:

        JA MITÄ SÄKIN LANTA-AIVO TULET MUKA MUN NIMISSÄNI VÄITTÄMÄÄN TOLLASTA VALHEELLISTA PASKAA ETTÄ AVIOMIEHENI OLISI MUKAMAS JONKUN PERIKSEN LAATIMA HAHMO, PUHUMATTAKAAN SIITÄ ETTÄ HÄN OLISI MIEHEKKÄIN MIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????????????????

        POIKANI OIKEA ISKÄ BICKY ROYAL-MIES ON EHKÄ MIEHEKKÄIN TYYPPI KENET TUNNEN, JA EILENKIN SE OLIN MUUTEN MINÄ JOKA HAIN SAMMUTTIMEN JA SAMMUTIN PALON ALUN KUN TOI YKS TOHVELISANKARI OLI ETSIMÄSSÄ JOTAIN HELVETIN YLEISMITTARIA MILLÄ EI SIINÄ TILANTEESSA OLISI VOINUT TEHDÄ MITÄÄN!!!!!!!!!!!!!!

        Niin kyllähän se tiedetään, että sä oot tällä palstalla se oikea Janica Näätä, eli SUOMI-Maken tytär.

        Se tiedetään myös, että sun pojan OIKEA isä onkin Bicky Royal-mies, joka onkin moottoripyöräkerho Penetrators MC:n Presidentti tunnettu Tatuoitukaluinen Penetraattori:)))))))))))))))))))))))))))))))))


    • satuilulla.ei.tipu

      Otsikko oli tässä aloituksessa ajatuksia herättävä: "Saiko Peris"

      Ei, peris ei saanut :)

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1565
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1404
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1295
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1248
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1176
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1106
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe