Mies, testaa riskisi jäädä ilman naista!

12121212121212

Naisetkin voivat kommentoida. Testin on kehittänyt johtava pariutumisen asiantuntija.

1. Pituus:
- pitkä 20
- noin keskipituinen 0
- lyhyt -10
- todella lyhyt -30

2. Vartalo:
- raamikas 20
- nallekarhu 10
- tavallinen 0
- hoikka -10
- ylipainoinen -10
- hintelä -20

3. Leuka:
- jykevä 10
- tavallinen 0
- heikko -10

4. Ääni:
- matala 10
- tavallinen 0
- korkea -10

5. Ammatti ja koulutus
- erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 50
- korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 20
- opiskelen korkean statuksen ammattiin 10
- tavallinen/opiskelija 0
- opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
- matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
- työtön/syrjäytynyt -30

6. Tavoitteet
- olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 20
- tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
- olen vähään tyytyväinen -10

7. Luonne
- sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 20
- ekstrovertti 10
- tavallinen 0
- introvertti -10
- epäsosiaalinen -20

8. Seksikumppanien määrä
- yli 50 30
- yli 10 10
- yli 5 5
- yli 2 0
- 1-2 -5
- olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
- olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
- olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
- olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
- olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100

9. Seksuaaliset mieltymykset
- haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 10
- minä vien, nainen vikisee 5
- molemmat vievät vuorotellen 0
- haluan että nainen vie -30

10. Käsitykseni tasa-arvosta
- uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa 10
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla 5
- tasa-arvo all the way -5
- olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -5
- kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä -10

Maksimipisteet 200. Mitä enemmän pisteitä, sitä pienempi riski jäädä ilman naista. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä huonommalta näyttää.

50

1234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • flowersreally

      Ja testin kehittänyt johtava pariutumisen asiantuntija on...?

      • 12121212121212

        Et ole selvästikään seurannut mitä pariutumistutkimuksen saralla tapahtuu :(

        Kannattaisi skarpata niin saat sen 185cm menestyneen ja sosiaalisen maailmanmatkaaja-tutkijan napattua.


      • putte-possu

        Hesus Von Hobotus, jolla tosin oli assistentit Mikilus Hirilius ja Simon Sisuf.
        Kaikki Pikku-Kalle Kakkosen tutkimukset löytyvät lehdistä ja kirjoista nimeltä Aqualis Anca ja Robert-setä.


      • flowersreally
        putte-possu kirjoitti:

        Hesus Von Hobotus, jolla tosin oli assistentit Mikilus Hirilius ja Simon Sisuf.
        Kaikki Pikku-Kalle Kakkosen tutkimukset löytyvät lehdistä ja kirjoista nimeltä Aqualis Anca ja Robert-setä.

        Kas kun ei Karhukopla.


      • putte-possu
        flowersreally kirjoitti:

        Kas kun ei Karhukopla.

        Kivisyömmi karhula antaa vain neuleohjeita.


      • flowersreally
        12121212121212 kirjoitti:

        Et ole selvästikään seurannut mitä pariutumistutkimuksen saralla tapahtuu :(

        Kannattaisi skarpata niin saat sen 185cm menestyneen ja sosiaalisen maailmanmatkaaja-tutkijan napattua.

        En todella.


    • 1000pros.hetero

      Testit, ne on homoille.

      • aikapoikamies

        Mies tietää testaamatta, pojat testaa tietämättömyyttään.


    • Totuus-

      Minun ei tarvii testata mitään koska tiedän että rumana miehenä en naista tule koskaan saamaan. 34 vuotiaana on jo myöhäistä. Jos olisin jännämies niin naiset kävisi kimppuuni kadulla.

    • EdesUnissa

      Jos tunnet tarvetta tehdä testi, niin todennäköisesti olet jo menettänyt pelin ja voit arvioida että saumasi ovat keskimääräistä huonommat.

    • Dark.fakta

      Sasikalju - 1000pts. Kumoaa kaikki hyvät puolet.

    • Kyllä luulen että tuosta jotain kohtia puuttuu. Mä haluaisin täysiä pisteitä jostakin.

    • hoitakaa_itsetuntoanne

      Jaahas, katsotaan listaa vähän realistisemmasta näkökulmasta:

      1. Pituus:
      - pitkä 0
      - noin keskipituinen 0
      - lyhyt 0
      - todella lyhyt 0

      2. Vartalo:
      - raamikas 0
      - nallekarhu 0
      - tavallinen 10
      - hoikka 10
      - ylipainoinen -10
      - hintelä 0

      3. Leuka:
      - jykevä 0
      - tavallinen 0
      - heikko 0

      4. Ääni:
      - matala 0
      - tavallinen 0
      - korkea 0

      5. Ammatti ja koulutus
      - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 0
      - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 0
      - opiskelen korkean statuksen ammattiin 0
      - tavallinen/opiskelija 0
      - opiskelen matalan statuksen ammattiin 0
      - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) 0
      - työtön/syrjäytynyt -10

      6. Tavoitteet
      - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 0(-10)
      - tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
      - olen vähään tyytyväinen 0

      7. Luonne
      - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 10
      - ekstrovertti 10
      - tavallinen 10
      - introvertti 10
      - epäsosiaalinen -30

      8. Seksikumppanien määrä (riippuu iästä???)
      - yli 50 0(- 10)
      - yli 10 0
      - yli 5 0
      - yli 2 0
      - 1-2 0
      - olen täysin kokematon, ikää yli 18v 0
      - olen täysin kokematon, ikää yli 20v 0
      - olen täysin kokematon, ikää yli 25v 0
      - olen täysin kokematon, ikää yli 30v 0
      - olen täysin kokematon, ikää yli 35v 0

      9. Seksuaaliset mieltymykset
      - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 0
      - minä vien, nainen vikisee - 30
      - molemmat vievät vuorotellen 0
      - haluan että nainen vie 0

      10. Käsitykseni tasa-arvosta
      - uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa 0
      - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla -30
      - tasa-arvo all the way 30
      - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -30
      - kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä 30

      Pisteet 0-50: olet parisuhteeseen sopiva mies. Mitä enemmän miinuspisteitä, sitä huonommalta näyttää. Suurimmalla osalla listan asioista ei ole suurta merkitystä tai ne ovat samantekeviä, koska nainen ihastuu persoonaan ja se voi vesittää kaikki plussat. Ainoastaan siinä tapauksessa, näillä asioilla on merkitystä parisuhdemarkkinoilla, että listan asiat vaikuttavat miehen itsetuntoon negatiivisesti ja miehestä tulee tämän takia kyyninen ja vihamielinen.

      • 12121212121212

        Huomasitko että sinulle sattui ns. Freudian slip:

        "Suurimmalla osalla listan asioista ei ole suurta merkitystä tai ne ovat samantekeviä, koska nainen ihastuu persoonaan ja se voi vesittää kaikki plussat."

        Voi vesittää kaikki plussat. Mitkä plussat? Eihän muita plussia ollutkaan, paitsi persoonallisuus :D

        Tässä myös toistuu tuttu yritys kumota MAT negatiivisilla esimerkeillä ("en pitänyt X komeasta statusmiehestä koska..."). Mutta se ei onnistu, merkitystä on vain positiivisilla esimerkeillä: kenet nainen valitsi tai kenet nainen olisi halunnut, ja mitä tasoa nainen itse oli.

        Tässä muutamia perusteluja:

        "1. Pituus:
        - pitkä 0
        - noin keskipituinen 0
        - lyhyt 0
        - todella lyhyt 0"

        Tutkitusti enemmistö naisista suosii pitkiä miehiä, ja enemmistöllä on ehdoton minipituusraja. Tutkimusten perusteella pitkä mies koetaan hintelää älykkäämmäksi ja paremmaksi johtajaksi.

        "2. Vartalo:
        - raamikas 0
        - nallekarhu 0
        - tavallinen 10
        - hoikka 10
        - ylipainoinen -10
        - hintelä 0"

        kts. tämä tutkimus:

        https://www.mensfitness.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Tutkimusten perusteella harteikas mies koetaan hintelää kyvykkäämmäksi.

        "3. Leuka:
        - jykevä 0
        - tavallinen 0
        - heikko 0"

        Voimakas leuka (ei tarkoita jättimäisen isoa) on todistettu useimpia naisia miellyttäväksi, ja myös saa miehen tuntumaan naisen mielessä luotettavammalta.

        "4. Ääni:
        - matala 0
        - tavallinen 0
        - korkea 0"

        Matala ääni miellyttää useimpia naisia, ja tutkimusten perusteella saa miehen tuntumaan luotettavammalta, hauskemmalta ja paremmalta johtajalta.

        "5. Ammatti ja koulutus
        - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 0
        - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 0
        - opiskelen korkean statuksen ammattiin 0
        - tavallinen/opiskelija 0
        - opiskelen matalan statuksen ammattiin 0
        - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) 0
        - työtön/syrjäytynyt -10"

        Tulojen ja pariutumisen korrelaatio on todistettu tutkimuksissa.

        "6. Tavoitteet
        - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 0(-10)
        - tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
        - olen vähään tyytyväinen 0"

        kts. edellinen.

        "7. Luonne
        - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 10
        - ekstrovertti 10
        - tavallinen 10
        - introvertti 10
        - epäsosiaalinen -30"

        Sosiaalinen taitavuus ja sosiaalinen status ovat selkeitä vetovoimatekijöitä, ja myös lisäävät mahdollisuuksia tutustua naisiin.

        "8. Seksikumppanien määrä (riippuu iästä???)
        - yli 50 0(- 10)
        - yli 10 0
        - yli 5 0
        - yli 2 0
        - 1-2 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 18v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 20v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 25v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 30v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 35v 0"

        Tämäkin on todettu tutkimuksissa. Mitä enemmän kumppaneita menneisyydessä, sitä pienempi riski naisettomuudesta tulevaisuudessa.

        "9. Seksuaaliset mieltymykset
        - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 0
        - minä vien, nainen vikisee - 30
        - molemmat vievät vuorotellen 0
        - haluan että nainen vie 0"

        95% naisista haluaa alistua, 40% miehistä dominoida. 15% miehistä haluaa alistua, 1% naisista dominoida. Kysynnän ja tarjonnan laki suosii dominoivia miehiä.

        "10. Käsitykseni tasa-arvosta
        - uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa 0
        - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla -30
        - tasa-arvo all the way 30
        - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -30
        - kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä 30"

        Tilastollisesti naiset pariutuvat mieluummin ylöspäin kuin alaspäin, ja enemmistö haluaa miehen ottavan ainakin jossain määrin vanhanaikaisen "miehen roolin".


      • 1217

        "Suurimmalla osalla listan asioista ei ole suurta merkitystä tai ne ovat samantekeviä, koska nainen ihastuu persoonaan ja se voi vesittää kaikki plussat."

        "Voi vesittää kaikki plussat. Mitkä plussat? Eihän muita plussia ollutkaan, paitsi persoonallisuus :D"

        Nimen omaan-mies ei osaa kirjoittaa, eikä ilmeisesti lukeakaan? Siellä niitä plussia on. Huomaa myös että asioilla on merkitystä, vaikka nainen ihastuu persoonaan.

        Jykeväleukainen ladonovi voi vesittyä persoonallaan, kun taas hintelä ja lyhyt pullohartioilla oleva korkeaääninen edukseen.


      • 12121212121212
        1217 kirjoitti:

        "Suurimmalla osalla listan asioista ei ole suurta merkitystä tai ne ovat samantekeviä, koska nainen ihastuu persoonaan ja se voi vesittää kaikki plussat."

        "Voi vesittää kaikki plussat. Mitkä plussat? Eihän muita plussia ollutkaan, paitsi persoonallisuus :D"

        Nimen omaan-mies ei osaa kirjoittaa, eikä ilmeisesti lukeakaan? Siellä niitä plussia on. Huomaa myös että asioilla on merkitystä, vaikka nainen ihastuu persoonaan.

        Jykeväleukainen ladonovi voi vesittyä persoonallaan, kun taas hintelä ja lyhyt pullohartioilla oleva korkeaääninen edukseen.

        "Nimen omaan-mies ei osaa kirjoittaa, eikä ilmeisesti lukeakaan? Siellä niitä plussia on. Huomaa myös että asioilla on merkitystä, vaikka nainen ihastuu persoonaan."

        Kirjoitan erikseen koska se ärsyttää Lineriä :D

        "Jykeväleukainen ladonovi voi vesittyä persoonallaan, kun taas hintelä ja lyhyt pullohartioilla oleva korkeaääninen edukseen."

        Harmi vain että kuin asiaa tutkittiin, kävikin toisin päin.

        _Haastatteluissa_ naiset sanoivat samaa kuin sinäkin.

        ...mutta hupsista valintatilanteessa ulkonäkö ratkaisikin enemmän. Linkkiä:

        https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personality.html

        On havaittu että ulkonäkö saa luonteen vaikuttamaan paremmalta. Pitkän ja komean statusmiehen hymy ja katse viestivät älystä ja syvällisyydestä, lyhyen ja ruman köyhän miehen vastaavat burgeroinnista ja ties mistä epäilyttävästä. Matalalla äänellä höristy "moi" vaikuttaa eri tavalla kuin narisevalla äänellä kimitetty "moi", jne.

        Mutta tietysti sinä olet se poikkeus, vai mitä?


      • hoitakaa_itsetuntoanne
        12121212121212 kirjoitti:

        Huomasitko että sinulle sattui ns. Freudian slip:

        "Suurimmalla osalla listan asioista ei ole suurta merkitystä tai ne ovat samantekeviä, koska nainen ihastuu persoonaan ja se voi vesittää kaikki plussat."

        Voi vesittää kaikki plussat. Mitkä plussat? Eihän muita plussia ollutkaan, paitsi persoonallisuus :D

        Tässä myös toistuu tuttu yritys kumota MAT negatiivisilla esimerkeillä ("en pitänyt X komeasta statusmiehestä koska..."). Mutta se ei onnistu, merkitystä on vain positiivisilla esimerkeillä: kenet nainen valitsi tai kenet nainen olisi halunnut, ja mitä tasoa nainen itse oli.

        Tässä muutamia perusteluja:

        "1. Pituus:
        - pitkä 0
        - noin keskipituinen 0
        - lyhyt 0
        - todella lyhyt 0"

        Tutkitusti enemmistö naisista suosii pitkiä miehiä, ja enemmistöllä on ehdoton minipituusraja. Tutkimusten perusteella pitkä mies koetaan hintelää älykkäämmäksi ja paremmaksi johtajaksi.

        "2. Vartalo:
        - raamikas 0
        - nallekarhu 0
        - tavallinen 10
        - hoikka 10
        - ylipainoinen -10
        - hintelä 0"

        kts. tämä tutkimus:

        https://www.mensfitness.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

        Tutkimusten perusteella harteikas mies koetaan hintelää kyvykkäämmäksi.

        "3. Leuka:
        - jykevä 0
        - tavallinen 0
        - heikko 0"

        Voimakas leuka (ei tarkoita jättimäisen isoa) on todistettu useimpia naisia miellyttäväksi, ja myös saa miehen tuntumaan naisen mielessä luotettavammalta.

        "4. Ääni:
        - matala 0
        - tavallinen 0
        - korkea 0"

        Matala ääni miellyttää useimpia naisia, ja tutkimusten perusteella saa miehen tuntumaan luotettavammalta, hauskemmalta ja paremmalta johtajalta.

        "5. Ammatti ja koulutus
        - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 0
        - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 0
        - opiskelen korkean statuksen ammattiin 0
        - tavallinen/opiskelija 0
        - opiskelen matalan statuksen ammattiin 0
        - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) 0
        - työtön/syrjäytynyt -10"

        Tulojen ja pariutumisen korrelaatio on todistettu tutkimuksissa.

        "6. Tavoitteet
        - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 0(-10)
        - tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0
        - olen vähään tyytyväinen 0"

        kts. edellinen.

        "7. Luonne
        - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 10
        - ekstrovertti 10
        - tavallinen 10
        - introvertti 10
        - epäsosiaalinen -30"

        Sosiaalinen taitavuus ja sosiaalinen status ovat selkeitä vetovoimatekijöitä, ja myös lisäävät mahdollisuuksia tutustua naisiin.

        "8. Seksikumppanien määrä (riippuu iästä???)
        - yli 50 0(- 10)
        - yli 10 0
        - yli 5 0
        - yli 2 0
        - 1-2 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 18v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 20v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 25v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 30v 0
        - olen täysin kokematon, ikää yli 35v 0"

        Tämäkin on todettu tutkimuksissa. Mitä enemmän kumppaneita menneisyydessä, sitä pienempi riski naisettomuudesta tulevaisuudessa.

        "9. Seksuaaliset mieltymykset
        - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 0
        - minä vien, nainen vikisee - 30
        - molemmat vievät vuorotellen 0
        - haluan että nainen vie 0"

        95% naisista haluaa alistua, 40% miehistä dominoida. 15% miehistä haluaa alistua, 1% naisista dominoida. Kysynnän ja tarjonnan laki suosii dominoivia miehiä.

        "10. Käsitykseni tasa-arvosta
        - uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa 0
        - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla -30
        - tasa-arvo all the way 30
        - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -30
        - kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä 30"

        Tilastollisesti naiset pariutuvat mieluummin ylöspäin kuin alaspäin, ja enemmistö haluaa miehen ottavan ainakin jossain määrin vanhanaikaisen "miehen roolin".

        "Voi vesittää kaikki plussat. Mitkä plussat? Eihän muita plussia ollutkaan, paitsi persoonallisuus :D"
        Juu sanoin lyhyesti. Tarkoitin kaikkia testissä määriteltyjä plussia. Hyvä että huomautit niin saatiin tämäkin asia selvennettyä.

        "Tässä myös toistuu tuttu yritys kumota MAT negatiivisilla esimerkeillä ("en pitänyt X komeasta statusmiehestä koska..."). Mutta se ei onnistu, merkitystä on vain positiivisilla esimerkeillä: kenet nainen valitsi tai kenet nainen olisi halunnut, ja mitä tasoa nainen itse oli."
        Ei vaan miesten negatiivisina pitämät asiat (alkuperäisessä testissä miinukset) vetävät miehen arvoa alaspäin, koska ne vähentävät miehen arvostusta itseään kohtaan. Tämän takia ihmettelenkin, miksi tässä ei mainita sen tietyn elimen pituutta, sehän on miesten itsetunnolle kaikista tärkein kysymys. Itsetunto näkyy ulospäin jo ensikättelyssä, ennen kuin mies avaakaan suutaan. Toisaalta ulkonäöllisesti teidän ätmi-teorianne mukaisesti heikoilla oleva mies voi olla hyvinkin houkutteleva, jos hänestä kaikesta huolimatta paistaa terve itsetunto. Se on jopa hotimpaa kuin synnynnäisesti niillä ominaisuuksilla varustettu mies, joita te palvotte. Kun miehestä paistaa hyväksyntä itseään kohtaan siitäkin huolimatta, että hän ei ole saanut kaikkea hopealautasella. Kun taas ulkonäöllisesti mallitason miehellä voi olla älyttömän huono itsetunto, koska hän ei ole koskaan ollut "heikoilla" eikä häntä ole ikinä arvosteltu negatiivisesti. Hoitakaa itsetuntoanne.

        "Tutkitusti enemmistö naisista suosii pitkiä miehiä, ja enemmistöllä on ehdoton minipituusraja. Tutkimusten perusteella pitkä mies koetaan hintelää älykkäämmäksi ja paremmaksi johtajaksi."
        Näin kunnes se nainen joka vastaa testikysymyksiin, törmää elävässä elämässä siihen lyhyeen, mutta siitä huolimatta hyvällä itsetunnolla varustettuun mieheen.

        "Tutkimusten perusteella harteikas mies koetaan hintelää kyvykkäämmäksi."
        Kunnes tavataan elävässä elämässä se hintelä mies, joka ei anna ulkonäkönsä vaikuttaa itsetuntoonsa tai on voittanut itsetunto-ongelmansa.

        "Voimakas leuka (ei tarkoita jättimäisen isoa) on todistettu useimpia naisia miellyttäväksi, ja myös saa miehen tuntumaan naisen mielessä luotettavammalta."
        Kunnes tavataan se kevytleukaisempi mies, jonka minäkuva ei pyöri leuan ympärillä.

        "Matala ääni miellyttää useimpia naisia, ja tutkimusten perusteella saa miehen tuntumaan luotettavammalta, hauskemmalta ja paremmalta johtajalta."
        Kunnes tavataan se mies, jolla on korkea ääni, ja joka on siitä huolimatta luotettava, hauska (ja hyvä johtaja - kenelle tuo nyt on top-kriteeri).

        "Tulojen ja pariutumisen korrelaatio on todistettu tutkimuksissa."
        Kunnes ymmärrämme, että tutkimustulokset ovat keskiarvoistettuja, ja elävässä elämässä on miehiä, jotka ovat pienituloisempinakin valloittavia puolisoita. Vaikka suurituloisimmat miehet houkuttelisivatkin naisia eniten, ei suurituloisimpia riitä kaikille naisille. Tästä huolimatta suurin osa naisista haluaa parisuhteeseen, joten pienituloisillakin on yhtä hyvät mahdollisuudet, kunhan eivät anna tulojen määritellä minäkuvaansa.

        "Sosiaalinen taitavuus ja sosiaalinen status ovat selkeitä vetovoimatekijöitä, ja myös lisäävät mahdollisuuksia tutustua naisiin."
        Ja mitenhän nämä taidot saavutetaan? Kukaan ei ole seppä syntyessään, mutta jos pitää itseään sosiaalisesti kyvyttömänä, jatkaa kuilu kasvamistaan, kun huonon minäkuvan takia kokemuksiin suhtaudutaan jo oletusarvoisesti negatiivisesti. Hyvä itsetunto tämänkin perusta.

        "Tämäkin on todettu tutkimuksissa. Mitä enemmän kumppaneita menneisyydessä, sitä pienempi riski naisettomuudesta tulevaisuudessa."
        Ja johtuukohan se siitä, että naiset karsastavat kokemattomampia miehiä, vai siitä, että kokemattomilla miehillä on itsetunto maassa, kun jätkäporukoissa hehkutetaan ja liioitellaan omia kokemuksia? En ole kuullut yhdenkään naisen ikinä sanovan, että muuten ihan kiva mies, mutta ei oikein sytytä, kun ei ole maannut x määrän naisten kanssa. Itsetunto tässäkin avainasia, mies ei pidä itseään miehenä, jos ei ole kunnon sonni.

        "95% naisista haluaa alistua, 40% miehistä dominoida. 15% miehistä haluaa alistua, 1% naisista dominoida. Kysynnän ja tarjonnan laki suosii dominoivia miehiä."
        No jos on tutkumustietoa.

        "Tilastollisesti naiset pariutuvat mieluummin ylöspäin kuin alaspäin, ja enemmistö haluaa miehen ottavan ainakin jossain määrin vanhanaikaisen "miehen roolin"."
        No eiköhän näin tee mieluummin miehetkin, mitä sillä tasoilla tarkoitetaankaan. Yhä enemmän naisiltakin onnistuu autonrenkaan vaihto tms. "miesten työ", ja samalla toivotaan miestenkin osallistuvan "naisten töihin" esim lastenhoitoon tasaveroisesti. Ero on varmaan käytännössä siinä, kuinka moni "kehtaa" vaatia tällaisia ja kuinka moni menee perinteiden mukaan koska ei halua "vänkyröidä".

        Lyhyesti: hoitakaa ätmit itsetuntoanne (käsittää minäkuvan, kyvykkyysuskomukset, suhtautumisen ulkomaailmaan).


      • hoitakaa_itsetuntoanne
        12121212121212 kirjoitti:

        "Nimen omaan-mies ei osaa kirjoittaa, eikä ilmeisesti lukeakaan? Siellä niitä plussia on. Huomaa myös että asioilla on merkitystä, vaikka nainen ihastuu persoonaan."

        Kirjoitan erikseen koska se ärsyttää Lineriä :D

        "Jykeväleukainen ladonovi voi vesittyä persoonallaan, kun taas hintelä ja lyhyt pullohartioilla oleva korkeaääninen edukseen."

        Harmi vain että kuin asiaa tutkittiin, kävikin toisin päin.

        _Haastatteluissa_ naiset sanoivat samaa kuin sinäkin.

        ...mutta hupsista valintatilanteessa ulkonäkö ratkaisikin enemmän. Linkkiä:

        https://www.livescience.com/58607-mens-looks-may-matter-more-than-personality.html

        On havaittu että ulkonäkö saa luonteen vaikuttamaan paremmalta. Pitkän ja komean statusmiehen hymy ja katse viestivät älystä ja syvällisyydestä, lyhyen ja ruman köyhän miehen vastaavat burgeroinnista ja ties mistä epäilyttävästä. Matalalla äänellä höristy "moi" vaikuttaa eri tavalla kuin narisevalla äänellä kimitetty "moi", jne.

        Mutta tietysti sinä olet se poikkeus, vai mitä?

        Mutta kaikilla hyvännäköisillä miehillä ei ole ainoastaan (enemmän tai vähemmän) positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuten noissa tutkimusasetelmissa. Hyvännäköisissä miehissäkin on niitä idiootteja, jolloin osa naisista suuntautuu kysynnän ja tarjonnan lain mukaan ei-hyvännäköisiin mutta persoonallisuudenpiirteiltään positiivisiin miehiin. Koittakaa nyt vaan uskoa, ruokakaupassa ei ole pelkästään hyvännäköisiä pareja.


      • 12121212121212
        hoitakaa_itsetuntoanne kirjoitti:

        Mutta kaikilla hyvännäköisillä miehillä ei ole ainoastaan (enemmän tai vähemmän) positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuten noissa tutkimusasetelmissa. Hyvännäköisissä miehissäkin on niitä idiootteja, jolloin osa naisista suuntautuu kysynnän ja tarjonnan lain mukaan ei-hyvännäköisiin mutta persoonallisuudenpiirteiltään positiivisiin miehiin. Koittakaa nyt vaan uskoa, ruokakaupassa ei ole pelkästään hyvännäköisiä pareja.

        Tutkimusasetelma oli ettei paremman näköisillä miehillä ollut sen enempää positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuin huonomman näköisilläkään. Naiset valitsivat mieluummin heille luonteeltaan sopimattoman komean miehen kuin luonteeltaan sopivamman vähemmän komean miehen.

        Huomionarvoista on mainitsemani halo-efekti; sinäkin oletat automaattisesti että komeat miehet ovat luonteeltaan parempia.


      • hoitakaa_itsetuntoanne
        12121212121212 kirjoitti:

        Tutkimusasetelma oli ettei paremman näköisillä miehillä ollut sen enempää positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuin huonomman näköisilläkään. Naiset valitsivat mieluummin heille luonteeltaan sopimattoman komean miehen kuin luonteeltaan sopivamman vähemmän komean miehen.

        Huomionarvoista on mainitsemani halo-efekti; sinäkin oletat automaattisesti että komeat miehet ovat luonteeltaan parempia.

        "Tutkimusasetelma oli ettei paremman näköisillä miehillä ollut sen enempää positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuin huonomman näköisilläkään. Naiset valitsivat mieluummin heille luonteeltaan sopimattoman komean miehen kuin luonteeltaan sopivamman vähemmän komean miehen."
        Mutta tutkimus rajasi pois negatiivisen ryhmän, jolloin naiset valitsivat joka tapauksessa "hyvän" vaihtoehdon. Win-win-tilanne, toisin kuin todellisuudessa. Sekä hyvännäköisiä että hyvänluonteisia miehiä ei riitä kaikille, joten osa solmii suhteen vähemmän hyvännäköisten mutta hyväluonteisen kanssa. Osa tietysti myös hyvännäköisen mutta vähemmän hyväluonteisen kanssa, mutta ei voida sanoa että useammin kuin ruman mutta hyväluonteisen.

        "Huomionarvoista on mainitsemani halo-efekti; sinäkin oletat automaattisesti että komeat miehet ovat luonteeltaan parempia."
        Sanoin että komeissakin on idiootteja, ja siksi kaikennäköisillä miehillä on mahdollisuus? Koska kaikki komeat eivät automaattisesti ole luonteeltaan sopivia.


      • 12121212121212
        hoitakaa_itsetuntoanne kirjoitti:

        "Tutkimusasetelma oli ettei paremman näköisillä miehillä ollut sen enempää positiivisia persoonallisuudenpiirteitä kuin huonomman näköisilläkään. Naiset valitsivat mieluummin heille luonteeltaan sopimattoman komean miehen kuin luonteeltaan sopivamman vähemmän komean miehen."
        Mutta tutkimus rajasi pois negatiivisen ryhmän, jolloin naiset valitsivat joka tapauksessa "hyvän" vaihtoehdon. Win-win-tilanne, toisin kuin todellisuudessa. Sekä hyvännäköisiä että hyvänluonteisia miehiä ei riitä kaikille, joten osa solmii suhteen vähemmän hyvännäköisten mutta hyväluonteisen kanssa. Osa tietysti myös hyvännäköisen mutta vähemmän hyväluonteisen kanssa, mutta ei voida sanoa että useammin kuin ruman mutta hyväluonteisen.

        "Huomionarvoista on mainitsemani halo-efekti; sinäkin oletat automaattisesti että komeat miehet ovat luonteeltaan parempia."
        Sanoin että komeissakin on idiootteja, ja siksi kaikennäköisillä miehillä on mahdollisuus? Koska kaikki komeat eivät automaattisesti ole luonteeltaan sopivia.

        Luitko artikkelia ollenkaan?

        "Researchers asked young women (ages 15 to 29) to choose potential dates from a series of photographs and descriptions, while the women's mothers (ages 37 to 61) were asked to select possible boyfriends for their daughters using the same information. Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."


      • hoitakaa_itsetuntoanne
        12121212121212 kirjoitti:

        Luitko artikkelia ollenkaan?

        "Researchers asked young women (ages 15 to 29) to choose potential dates from a series of photographs and descriptions, while the women's mothers (ages 37 to 61) were asked to select possible boyfriends for their daughters using the same information. Results showed that a man's looks influenced both groups of women more strongly than his personality profile. This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."

        Luin. Tämä:
        "This held true even if a man's profile was filled with highly desirable personal qualities, such as being respectful, honest and trustworthy."
        tämä:
        "She will also conduct another trial with mothers and daughters and include both positive and negative personality characteristics in the personality profiles of potential mates, because her current findings included only positive attributes, she said."


    • Neitsyt-Setä

      -135. Oi voi voi voi...

    • 1. Pituus:
      - pitkä 20 X
      - noin keskipituinen 0
      - lyhyt -10
      - todella lyhyt -30

      2. Vartalo:
      - raamikas 20
      - nallekarhu 10
      - tavallinen 0 X
      - hoikka -10
      - ylipainoinen -10
      - hintelä -20

      3. Leuka:
      - jykevä 10
      - tavallinen 0 X
      - heikko -10

      4. Ääni:
      - matala 10
      - tavallinen 0 x
      - korkea -10

      5. Ammatti ja koulutus
      - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 50
      - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 20
      - opiskelen korkean statuksen ammattiin 10
      - tavallinen/opiskelija 0 X
      - opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
      - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
      - työtön/syrjäytynyt -30

      6. Tavoitteet
      - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 20
      - tavallinen ja työ ja elämä ovat hyviä 0 X
      - olen vähään tyytyväinen -10

      7. Luonne
      - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 20
      - ekstrovertti 10
      - tavallinen 0 X
      - introvertti -10 X
      - epäsosiaalinen -20

      8. Seksikumppanien määrä
      - yli 50 30
      - yli 10 10
      - yli 5 5
      - yli 2 0 X
      - 1-2 -5
      - olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
      - olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
      - olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
      - olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
      - olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100

      9. Seksuaaliset mieltymykset
      - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 10
      - minä vien, nainen vikisee 5
      - molemmat vievät vuorotellen 0 X
      - haluan että nainen vie -30

      10. Käsitykseni tasa-arvosta
      - uskon tasa-arvoon, mutta haluan ottaa miehen paikan suhteessa 10 X
      - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun maalla 5
      - tasa-arvo all the way -5
      - olen sovinisti, naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Asun kaupungissa -5
      - kyllähän nainenkin voi olla se joka tienaa, ei ole miesten töitä -10 X

      Nää miehestä. Joissain on kaksi X, koska riippuen tilnteesta jompi kumpi X on enempi voimissaan.

      • 12121212121212

        Eli 15

        Jos oletetaan että 0 vastaa keskitason miestä (pariutumismahdollisuuksilla mitattuna), pitikö tulos mielestäsi kutinsa?


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eli 15

        Jos oletetaan että 0 vastaa keskitason miestä (pariutumismahdollisuuksilla mitattuna), pitikö tulos mielestäsi kutinsa?

        Tuliko siitä 15? En laskenut, kun osa kumosi toisensa. Osasta tuli nolla.

        Mulle se on top ja jollekin toiselle not. Itse nyt tietysti ylistää ja näkee erinomaisena, "parempana"( oma lehmä ojassa), kun muut ihmiset, sen jota rakastaa ja jolla on merkitystä. Mutta karkeasti arvioituna tuo voisi olla noin...

        Kun mietin mahkuja pariutua, niin ulkonäkö nyt ainakin voisi vedota naisiin, ehkä myös tietynlainen itsevarmuus/i tsetunto. Silmälasipäiset miehethän on älykkään näköisiä, heh. 😉


      • 12121212121212
        monnom kirjoitti:

        Tuliko siitä 15? En laskenut, kun osa kumosi toisensa. Osasta tuli nolla.

        Mulle se on top ja jollekin toiselle not. Itse nyt tietysti ylistää ja näkee erinomaisena, "parempana"( oma lehmä ojassa), kun muut ihmiset, sen jota rakastaa ja jolla on merkitystä. Mutta karkeasti arvioituna tuo voisi olla noin...

        Kun mietin mahkuja pariutua, niin ulkonäkö nyt ainakin voisi vedota naisiin, ehkä myös tietynlainen itsevarmuus/i tsetunto. Silmälasipäiset miehethän on älykkään näköisiä, heh. 😉

        Päivitin testiä hieman, osittain sinun palautteesi ansiosta :)

        Mielestäni ulkonäön painoarvo oli liian pieni, siksi korvasin tasa-arvokäsitykset kohdalla 5 jossa annetaan kokonaisarvosana ulkonäöllisesti.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Päivitin testiä hieman, osittain sinun palautteesi ansiosta :)

        Mielestäni ulkonäön painoarvo oli liian pieni, siksi korvasin tasa-arvokäsitykset kohdalla 5 jossa annetaan kokonaisarvosana ulkonäöllisesti.

        Ahaa, ok. Vieraasta ihmisestä usein nähdään ekana ulkonäkö. Tutusta taas tulee usein ulkonäöllisestikin kelpo/upea, kun on jo luotu sitä pohjaa tutustuessa, ehkä pidemmän aikaa.

        Sinkkuna kannattaskin tutustua rauhassa ihmisiin, eikä suinpäin syöksyä sen hoteimman perään.


      • 12121212121212
        monnom kirjoitti:

        Ahaa, ok. Vieraasta ihmisestä usein nähdään ekana ulkonäkö. Tutusta taas tulee usein ulkonäöllisestikin kelpo/upea, kun on jo luotu sitä pohjaa tutustuessa, ehkä pidemmän aikaa.

        Sinkkuna kannattaskin tutustua rauhassa ihmisiin, eikä suinpäin syöksyä sen hoteimman perään.

        Niin ehkä kannattaisi, mutta katsos kun naiset eivät ymmärrä markkina-arvoteoriaa.

        Tästä johtuen nainen kuvittelee hänen makunsa olevan erilainen kuin muilla naisilla, mistä seuraa seuraava ajatus:

        "On valtavasti sinkkumiehiä, tietysti kannattaa tavoitella sitä joka on mukava JA juuri minun silmissäni komea".

        Nainen ei tietenkään tajua että hänen miesmakunsa on sama kuin muillakin naisilla, eivätkä kaikki voi saada sitä pitkää, raamikasta, jykeväleukaista ja matalaäänistä komistusta.

        Lisäksi, koska nainen ei ymmärrä halo-efektiä, hän kuvittelee että vahvempi tunne = sopivampi mies (todellisuudessa tunteen voimakkuus riippuu pääasiassa ulkonäöstä, pelimiestaidoista ja naisen omasta silloisesta mielialasta).


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Niin ehkä kannattaisi, mutta katsos kun naiset eivät ymmärrä markkina-arvoteoriaa.

        Tästä johtuen nainen kuvittelee hänen makunsa olevan erilainen kuin muilla naisilla, mistä seuraa seuraava ajatus:

        "On valtavasti sinkkumiehiä, tietysti kannattaa tavoitella sitä joka on mukava JA juuri minun silmissäni komea".

        Nainen ei tietenkään tajua että hänen miesmakunsa on sama kuin muillakin naisilla, eivätkä kaikki voi saada sitä pitkää, raamikasta, jykeväleukaista ja matalaäänistä komistusta.

        Lisäksi, koska nainen ei ymmärrä halo-efektiä, hän kuvittelee että vahvempi tunne = sopivampi mies (todellisuudessa tunteen voimakkuus riippuu pääasiassa ulkonäöstä, pelimiestaidoista ja naisen omasta silloisesta mielialasta).

        Minusta tuohon listaan voisi lisätä myös pehmeämpiä arvoja. Kuten sydämellisyys ja tunteikkuus. Ne kun ovat röyhkeyttä ja pöyhkeyttä vetovoimaisempia ominaisuuksia. Kukaan nainen ei oikeasti tykkää tylystä ja töykeästä miehestä, ihan sama mitä ne sanoo. Ne valehtelee.

        Kuvittelee taikovansa mäntistä prinssin. Prinssi on prinssi, eikä se käyttäydy kuin mäntti. Ei oo oikotietä onneen, se vaan täytyy tajuta.


      • 12121212121212
        monnom kirjoitti:

        Minusta tuohon listaan voisi lisätä myös pehmeämpiä arvoja. Kuten sydämellisyys ja tunteikkuus. Ne kun ovat röyhkeyttä ja pöyhkeyttä vetovoimaisempia ominaisuuksia. Kukaan nainen ei oikeasti tykkää tylystä ja töykeästä miehestä, ihan sama mitä ne sanoo. Ne valehtelee.

        Kuvittelee taikovansa mäntistä prinssin. Prinssi on prinssi, eikä se käyttäydy kuin mäntti. Ei oo oikotietä onneen, se vaan täytyy tajuta.

        Katsot asiaa väärästä perspektiivistä, eli omastasi.

        Sinusta sydämellisempi, tunteikkaampi ja kunnollisempi mies on paras koska petyttyäsi pelimiehiin ja jännämiehiin olet sellaisen kanssa yhteen päätynyt - olkoonkin että nykyinen miehesi taitaa olla entisiä komeampi?

        Miehen näkökulmasta ne pelimiehet ja jännämiehet saivat sinut kun olit naisen parhaassa iässä. Lisäksi samat röyhkeät miehet saavat naisia yhäkin, ja omaavat option tapojensa parantamisesta (paljon helpompaa kuin jännemmäksi/playeriksi kehittyminen).

        Asiasta puheen ollen, kyselyhän ei välttämättä huomioi jännämiesten erityiskategoriaa riittävästi. Mutta jostain piti tinkiä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Katsot asiaa väärästä perspektiivistä, eli omastasi.

        Sinusta sydämellisempi, tunteikkaampi ja kunnollisempi mies on paras koska petyttyäsi pelimiehiin ja jännämiehiin olet sellaisen kanssa yhteen päätynyt - olkoonkin että nykyinen miehesi taitaa olla entisiä komeampi?

        Miehen näkökulmasta ne pelimiehet ja jännämiehet saivat sinut kun olit naisen parhaassa iässä. Lisäksi samat röyhkeät miehet saavat naisia yhäkin, ja omaavat option tapojensa parantamisesta (paljon helpompaa kuin jännemmäksi/playeriksi kehittyminen).

        Asiasta puheen ollen, kyselyhän ei välttämättä huomioi jännämiesten erityiskategoriaa riittävästi. Mutta jostain piti tinkiä.

        " Katsot asiaa väärästä perspektiivistä, eli omastasi.

        Sinusta sydämellisempi, tunteikkaampi ja kunnollisempi mies on paras koska petyttyäsi pelimiehiin ja jännämiehiin olet sellaisen kanssa yhteen päätynyt - olkoonkin että nykyinen miehesi taitaa olla entisiä komeampi?"

        - Kyllä, katson. Mutta se olkoon opiksi niille, joilla vielä opittavaa on. ;)

        Se on aina ollut parempi mies mielestäni (sydämellisempi, tunteikkaampi ja kunnollisempi) miesvaihtoehto, semmosia vaan ei kasva/kasvanut joka oksalla. Tai ole ainakaan mun hyppysiin erehtynyt usein takertumaan. Wannabe sydämellisempi, tunteikkaampi ja kunnollisempi mies, kylläkin. Mutta heti ihme venkoilijaa, kun olis pitänyt olla jämpti. Ehkäpä olen onnistunut vaan löytämään niitä, jotka ei halua nuorena sitoutua ja ovat keksineet konstit karkottaa itsensä luotani. Tavalla jos toisellakin. :)

        "Miehen näkökulmasta ne pelimiehet ja jännämiehet saivat sinut kun olit naisen parhaassa iässä. Lisäksi samat röyhkeät miehet saavat naisia yhäkin, ja omaavat option tapojensa parantamisesta (paljon helpompaa kuin jännemmäksi/playeriksi kehittyminen)."

        - Miksi ne antoi mun mennä semmosien kynsiin? Olisvat käyttäneet sitä prinssin rohkeuttaan siinä kohtaa, kun oli hetki pelastaa pahan kynsistä. En olis torjunut. Mutta ei ne kivat pojat halunnut tutustua. Tai niin oletan, kun ei ketään missään näkynyt...koulussakin oli satoja tilaisuuksia. Mä en vaan tainnut herättää oikeen kenenkään kiinnostusta, tavallisen näköinen silmälasejakin käyttävä kalpea nirunaru. :(

        Mikäs siinä jäniksissä, jos saavat kun ettis kaltasiaan, eikä hyväksikäyttäs niitä jotka haluaa oikeeta rakkautta ja tunnesiteitä. Vaalia toista.

        Juu, ei varmaan huomioi. Jep. Hyvää yötä 12121212121212. :)


    • 12121212121212

      Muutin testiä hieman. Halusin pitää tämän kymmenenkohtaisena, ja mielestäni nykyinen kohta 5 on tärkeämpi kuin entinen kohta 10. Joku voisi kritisoida että annan niin suuren painoarvon sosiaalisuudelle ja kunnianhimoisuudelle, mutta olen havainnut että niillä on suuri merkitys. Tämä on perusteltua siksikin että harvalla miehellä on paljon rahaa ja statusta, mutta nuo kaksi ominaisuutta ovat naiselle tärkeä vihje tulevasta korkeasta elintasosta ja paremmista sosiaalisista piireistä.

      Maksimi- ja minimipisteet ovat 300 / -300.

      Enää puuttuu arvosteluasteikko, sitä varten toivoisin vastauksia palstamiehiltä :)

      1. Pituus:
      - pitkä 20
      - noin keskipituinen 0
      - lyhyt -10
      - todella lyhyt -30

      2. Vartalo:
      - raamikas 20
      - nallekarhu 10
      - tavallinen 0
      - hoikka -10
      - ylipainoinen -10
      - hintelä -20

      3. Leuka:
      - jykevä 10
      - tavallinen 0
      - heikko -10

      4. Ääni:
      - matala 10
      - tavallinen 0
      - korkea -10

      5. Yleisarvosana ulkonäöstä
      - 10, 30
      - 9 20
      - 8, 5
      - 7, 0
      - 6 -5, -5
      - 4-5, -30

      6. Ammatti ja koulutus
      - huippukorkea (kv. tason julkkis tms) 120
      - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 50
      - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 20
      - opiskelen korkean statuksen ammattiin 10
      - tavallinen/opiskelija 0
      - opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
      - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
      - työtön/syrjäytynyt -30

      7. Tavoitteet
      - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 20
      - tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0
      - olen vähään tyytyväinen -20

      8. Luonne
      - luontainen alfa, laumanjohtaja 30
      - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 20
      - ekstrovertti 10
      - tavallinen 0
      - introvertti -10
      - epäsosiaalinen -20

      9. Seksikumppanien määrä
      - yli 50 30
      - yli 10 10
      - yli 5 5
      - yli 2 0
      - 1-2 -5
      - olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10
      - olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
      - olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
      - olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
      - olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
      - olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100

      10. Seksuaaliset mieltymykset
      - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 10
      - minä vien, nainen vikisee 5
      - molemmat vievät vuorotellen 0
      - hellä seksi on parasta -15
      - haluan että nainen vie -30

      • LeikkiäTietty

        55, alkuperäisellä 35. Ei täysin toivotonta. Introverttius ja keskipituus pilaavat mahdollisuuteni olla hot. Mutta... en tahdokaan olla. Haluan olla riittävän mielenkiintoinen. Sellainen ihminen johon uskaltaa tutustua.


      • hoitakaa_itsetuntoanne
        LeikkiäTietty kirjoitti:

        55, alkuperäisellä 35. Ei täysin toivotonta. Introverttius ja keskipituus pilaavat mahdollisuuteni olla hot. Mutta... en tahdokaan olla. Haluan olla riittävän mielenkiintoinen. Sellainen ihminen johon uskaltaa tutustua.

        "Introverttius ja keskipituus pilaavat mahdollisuuteni olla hot."
        Hoida itsetuntoasi. Sisäinen hottius korvaa silloin ulkoisen. Eri asia tietysti jos todellisuudessa olet ihan epäsosiaalinen.


    • Rumasinkkumies-

      Tuli miinus sata minulle.

    • Superalfasetä

      1. Pituus:
      - pitkä 20
      - noin keskipituinen 0
      - lyhyt -10 X (muutaman sentin alle keskipituinen)
      - todella lyhyt -30

      2. Vartalo:
      - raamikas 20
      - nallekarhu 10
      - tavallinen 0 X (mielestäni, voisi olla hoikkakin)
      - hoikka -10
      - ylipainoinen -10
      - hintelä -20

      3. Leuka:
      - jykevä 10
      - tavallinen 0 X
      - heikko -10

      4. Ääni:
      - matala 10
      - tavallinen 0 X
      - korkea -10

      5. Yleisarvosana ulkonäöstä
      - 10, 30
      - 9 20
      - 8, 5
      - 7, 0 X
      - 6 -5, -5
      - 4-5, -30

      6. Ammatti ja koulutus
      - huippukorkea (kv. tason julkkis tms) 120
      - erittäin korkea (ison firman tj, tunnettu taiteilija, huippu-urheilija) 50
      - korkea status (lentäjä, juristi, menestynyt yrittäjä) 20
      - opiskelen korkean statuksen ammattiin 10
      - tavallinen/opiskelija 0 X
      - opiskelen matalan statuksen ammattiin -10
      - matala status (kaupan kassa, harjoittelija, apulainen) -20
      - työtön/syrjäytynyt -30

      7. Tavoitteet
      - olen kunnianhimoinen ja määrätietoinen, go big or go home 20
      - tavallinen työ ja elämä ovat hyviä 0 X
      - olen vähään tyytyväinen -20

      8. Luonne
      - luontainen alfa, laumanjohtaja 30
      - sosiaalisesti taitava porukan naurattaja 20
      - ekstrovertti 10
      - tavallinen 0 X
      - introvertti -10
      - epäsosiaalinen -20

      9. Seksikumppanien määrä
      - yli 50 30
      - yli 10 10
      - yli 5 5
      - yli 2 0
      - 1-2 -5
      - olen täysin kokematon, ikää alle 18v -10
      - olen täysin kokematon, ikää yli 18v -15
      - olen täysin kokematon, ikää yli 20v -20
      - olen täysin kokematon, ikää yli 25v -30
      - olen täysin kokematon, ikää yli 30v -50
      - olen täysin kokematon, ikää yli 35v -100 X

      10. Seksuaaliset mieltymykset
      - haluan dominoida, haluan seksin olevan rajua ja eläimellistä, BDSM-leikit kiinnostavat 10
      - minä vien, nainen vikisee 5
      - molemmat vievät vuorotellen 0 X
      - hellä seksi on parasta -15
      - haluan että nainen vie -30

      No, -110 eli eipä ihme että olen pysytellyt kokemattomana :D

      Tosin...ilman itseään toteuttavaa kokemattomuuspisteytystä olisin saanut vain kymmenen pointsia alle neutraalin ;)

      • 12121212121212

        En ymmärrä ristiriitaa?

        Jos olet "spekseiltäsi" KTM mutta silti neitsytsetä 35 iässä, testi kertoo että siihen on joku syy. Ehkei sinulla ole ollenkaan pelimiestaitoja tai halua käyttää niitä, ehkä sinulla on uskonnollinen vakaumus tai joku muu periaate, tms. Mikä syy onkaan, tosiasia on että useimmat tuossa iässä kokemattomat myös pysyvät sellaisina.

        Täten testi kertoo totuudenmukaisesti että mahdollisuudet suunnan kääntymiseen ovat kohdallasi vähäiset.


    • ldldkwid

      En nyt oikein usko, että vaikka tästä saisikin paljon miinuspisteitä, etteikö olisi mahdollisuuksia siltikin. Ei kannata heittää toivoa menemään. Harvan testiharavan läpi sujahtaa joitakin tärkeitä ominaisuuksia, jotka auttavat parinmuodostuksessa.

    • jhgjgjgjhjjhgjhj

      Pikaisesti vaan pari sanaa.. En viitsis auttaa, koska lopputulos päätyy kuitenkin sun nimissäs Vauva -palstalle..

      Mielestäni korkein pistemäärä vois olla 99.. Siitä vois sitten sektoreina prosentuaalisesti miettiä, mikä osuus milläkin asialla on.. Nyt leuka ja ääni ovat suhteellisesti liian tärkeitä pisteiden kannalta.

      -kasvot
      -vartalo
      -varakkuus
      -ammatti
      -terveys
      -sosiaaliset taidot
      -parisuhdetaidot
      -seksi
      -muu status
      -mielenkiintoisuus / jännittävyys
      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Tuohon vielä muutama lisää, niin pisteet voisi jakautua vaikka näin:

      Ammatti:

      -erittäin arvostettu/ hyväpalkkainen 6p
      -tavallinen 3p
      -työtön / opiskelija 0p

      Ymmärsitkö?

      • 12121212121212

        Hyviä ajatuksia.

        En ole samaa mieltä äänen/leuan merkityksestä. Kannattaa muistaa halo-efekti, esim. matala ääni vaikuttaa moniin sektoreihin (uskottavuus/jännittävyys/luotettavuus/jne), vaikkei sitä tiedostettaisi.

        Pisteytys kyllä olisi selkeämpi noin. Miesten kohdalla pisteytystä vaikuttaa lähinnä statuksen merkitys. Esim. ulkonäössä on rajansa, statuksessa ei.

        Olisiko sinulla ajatuksia pisterajoista?

        "-erittäin arvostettu/ hyväpalkkainen 6p
        -tavallinen 3p
        -työtön / opiskelija 0p"

        6p on aivan liian vähän. Erittäin arvostettu/hyväpalkkainen ammatti nostaa keskivertomiehen varsin suosituksi iässä jossa naiset etsivät kumppania perheprojektiin.


      • kjhkjhkhjkjljhkhl
        12121212121212 kirjoitti:

        Hyviä ajatuksia.

        En ole samaa mieltä äänen/leuan merkityksestä. Kannattaa muistaa halo-efekti, esim. matala ääni vaikuttaa moniin sektoreihin (uskottavuus/jännittävyys/luotettavuus/jne), vaikkei sitä tiedostettaisi.

        Pisteytys kyllä olisi selkeämpi noin. Miesten kohdalla pisteytystä vaikuttaa lähinnä statuksen merkitys. Esim. ulkonäössä on rajansa, statuksessa ei.

        Olisiko sinulla ajatuksia pisterajoista?

        "-erittäin arvostettu/ hyväpalkkainen 6p
        -tavallinen 3p
        -työtön / opiskelija 0p"

        6p on aivan liian vähän. Erittäin arvostettu/hyväpalkkainen ammatti nostaa keskivertomiehen varsin suosituksi iässä jossa naiset etsivät kumppania perheprojektiin.

        Tuosta puuttuu myös pituus.

        Joo, kyllä tuo vaatii vielä miettimistä.. Kasvojen osuus on hyvinkin 30 pros. koko pistemäärästä. Se kuitenkin ratkaisee, pääseekö edes alkuun.

        Jatkan huomenna -nyt treffeille jännämiehen kanssa. :)

        (-500p.)

        vitsi, vitsi...


    • -135 tuolla alkuperäisellä asteikolla

    • tasotkohdilleen

      Ehkä huvittavinta testissä on että vaikka kaikki haukkuvat sitä (Vauvapalstalla tuosta on varmaan 15 sivun ketju) niin vastanneiden osalta se on tähän mennessä pitänyt hyvin kutinsa.

    • jhhkjhgkjhgkjhgk

      Naisen tasosta voisi olla myös kysely! En usko että kaikki on niin yksiselitteistä, että vaan iällä ja ulkonäöllä on väliä.

    • TotuusSattuuQXQC

      Näiden testien yksi ongelma on että ne sivuuttavat täysin yhden ratkaisevan asian pariutumisessa, eli oikean ajoituksen. Yksi tärkeimmistä seikoista kumppanin löytämisessä on se että hetki on sopiva molemmille. Molemmat siis ovat silloin valmiita sitoutumaan toiseen ihmiseen ja elämäntilanteet, asuinpaikat, aikataulut yms. sopivat.
      Jos tapaat toisen ihmisen silloin kun et halua suhdetta, elämäntilanteesi on sellainen että muut asiat vievät aikasi tai toinen on kotoisin hyvin kaukaa, suhteen synty on paljon epävarmempaa vaikka toinen olisi miten sopiva muuten tapahansa.
      Toisaalta jos hetki on otollinen ja halu löytää kumppani on kova, rima on paljon matalammalla.

    • pariutumaton

      Ei ole riskiä pariutua, ei tarvita testiä tiedän jo etten tule olemaan koskaan parisuihteessa.
      Ilman testejäkin sen tietää.

    • Anonyymi

      Sain - 80 pistettä. Ei oo ihme että olen vielä yli 30v neitsyt mies.

    • Anonyymi

      Erinomainen testi. Kertoo hyvin pariutumisen mahdollisuuksista.

    • Anonyymi

      Jaa ... no ei päde tähän naiseen.

      1) Pitkillä miehillä on lähes rajastaan huono ryhti. Oletan, että ne, joita itse preferoin ovat sun listauksessasi jopa lyhyitä

      2) Inhoan lihaksikkaita miehiä. Pidän hoikista miehistä. Mielummin jopa hintelä kuin "raamikas".

      3) Inhoan jykeviä leukoja.

      4) Matala ääni on yöks. Eivät ne sankariroolit turhaan mene tenoreille.

      5) Plussa merkkisesi ovat kaikki yöks. Nolla paras ehdottomasti.

      6) Ensimmäinen on iso yöks.

      7) Nolla ja miinus kymppi ainoat, jotka kelpaisivat.

      8) Aivan sama. En tule ikinä kysymään ja mies, joka alkaisi aiheesta puhua on varsin weirdo.

      9) Vain nolla kelpaisi.

      10) tasa-arvo all the way ja miinus 10 ainoat, jotka kelpaisivat.

      Eli erinomaiset mahdollisuudet löytä nainen muillakin pisteillä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1769
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      42
      1568
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      46
      1527
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe