Mikähän se olisi kelpo ja korkea kaupunkimaasturi, johon voi 190cm joko luisua tai nousta kyytiin ja vastaavasti laskeutua pois kyydistä. Maantielläkin pitäisi silloin tällöin 600km matkaa (per suunta) tehdä mukavasti. Metsätielläkin täytyisi käydä niinkin syvällä ympäri vuoden, johon ei kaupunkien valosaasteet yllä - harrastan näet valokuvausta. Talvella pitäisi siis päästä auraamattomilla teillä eteenpäin edes jonkin matkaa.
Kyytiin pitäisi mahtua vaimo, 3 lasta, koira, iso teleskooppi, kamera kaikkine tilpehööreineen ja muutama matkalaukkukin.
Olisiko ehdotuksia?
Tosiaankin kaupunkia ja maantietä enemmän kuin metsätietä.
Kaupunkimaasturi hakusessa
11
402
Vastaukset
- tollanen
Hummer H1
- Ei_maasturia
Maastureilla on huonot ajo-ominaisuuret. Korkeus tekee niistä heiluvia ja epävakaita.
- Kiitosteille
Aloittaja kyselee ”kaupunkimaasturia”. Ensimmäinen vastaaja tarjoaa Hummeria ja toinen vastaaja alkaa puhumaan jostain ”maastureiden” ajo-ominaisuuksista. Hienoa.
- Anonyymi
Ja kolmannen pitäisi puhua kaupunkimaastureiden merkityksestä ilmaston tuhoutumisessa. Kuinka kukaan ilkeää ajaa kaupunkimaastureilla. Ehkä itsekkäät jenkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kolmannen pitäisi puhua kaupunkimaastureiden merkityksestä ilmaston tuhoutumisessa. Kuinka kukaan ilkeää ajaa kaupunkimaastureilla. Ehkä itsekkäät jenkit.
Minulla on pitkälle toista kymmentä kululttavia maastureita parikin kappaletta, 30 vuotta vanha transitti, ja 60-luvun traktori ihan vain leluina. Transitin ja traktorin tankkiin pistän aina litratolkulla 2t öljyä jotta mekaaninen syöttöpumppu ei kärsisi nykyajan kuivista viher-polttoaineista.
Ja on muuten tosi eikä provo, vaikka sinusta en tiedä... mitäs siihen sanot?
- Anonyymi
Dacia Duster4wd, uusi 150hv bensaturbo. 21cm maavara ja saat helposti kaupaksi kun joskus haluat luopua. Mulla jo toinen, eka ovi vm 2015 diesel 4 wd ja nyt 2019 neliveto 150 bensa. Voin suositella !
- Anonyymi
Toyota rav nelonen uusikopanen hybrid 222 hv
Kulu y us maantielä ja kåtaajmassa noin viisi kuusi litraa
Ei saastuat
Hyvä ajaa taajamssa ja nutkka joo.
H i ntakana e i paha ominaiuksiin verrateb ja se ulkonä l ö on aika mahtava.- Anonyymi
Eihän tuolla pärjää maastossa. Vähän kun menee katuverkon ulkopuolelle, niin sinnehän jää jumiin.
- Anonyymi
Jos ei itse osaa etsiä sopivaa laitetta käyttöönsä, kuin suoli24 palstalta kyselemällä, niin on paras harrastaa sitten ihan jotain muuta....
- Anonyymi
Ja luulen että aloittaja on kolmessa vuodessa jo jonkun päätöksen tehnyt auton suhteen.
- Anonyymi
Viisain valinta on Volvo XC60. Huippuistuimet ja pääsee maastossakin. On testattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879