Kaupunkimaasturi hakusessa

jarnoi

Mikähän se olisi kelpo ja korkea kaupunkimaasturi, johon voi 190cm joko luisua tai nousta kyytiin ja vastaavasti laskeutua pois kyydistä. Maantielläkin pitäisi silloin tällöin 600km matkaa (per suunta) tehdä mukavasti. Metsätielläkin täytyisi käydä niinkin syvällä ympäri vuoden, johon ei kaupunkien valosaasteet yllä - harrastan näet valokuvausta. Talvella pitäisi siis päästä auraamattomilla teillä eteenpäin edes jonkin matkaa.

Kyytiin pitäisi mahtua vaimo, 3 lasta, koira, iso teleskooppi, kamera kaikkine tilpehööreineen ja muutama matkalaukkukin.

Olisiko ehdotuksia?

Tosiaankin kaupunkia ja maantietä enemmän kuin metsätietä.

11

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollanen

      Hummer H1

    • Ei_maasturia

      Maastureilla on huonot ajo-ominaisuuret. Korkeus tekee niistä heiluvia ja epävakaita.

    • Kiitosteille

      Aloittaja kyselee ”kaupunkimaasturia”. Ensimmäinen vastaaja tarjoaa Hummeria ja toinen vastaaja alkaa puhumaan jostain ”maastureiden” ajo-ominaisuuksista. Hienoa.

      • Anonyymi

        Ja kolmannen pitäisi puhua kaupunkimaastureiden merkityksestä ilmaston tuhoutumisessa. Kuinka kukaan ilkeää ajaa kaupunkimaastureilla. Ehkä itsekkäät jenkit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kolmannen pitäisi puhua kaupunkimaastureiden merkityksestä ilmaston tuhoutumisessa. Kuinka kukaan ilkeää ajaa kaupunkimaastureilla. Ehkä itsekkäät jenkit.

        Minulla on pitkälle toista kymmentä kululttavia maastureita parikin kappaletta, 30 vuotta vanha transitti, ja 60-luvun traktori ihan vain leluina. Transitin ja traktorin tankkiin pistän aina litratolkulla 2t öljyä jotta mekaaninen syöttöpumppu ei kärsisi nykyajan kuivista viher-polttoaineista.

        Ja on muuten tosi eikä provo, vaikka sinusta en tiedä... mitäs siihen sanot?


    • Anonyymi

      Dacia Duster4wd, uusi 150hv bensaturbo. 21cm maavara ja saat helposti kaupaksi kun joskus haluat luopua. Mulla jo toinen, eka ovi vm 2015 diesel 4 wd ja nyt 2019 neliveto 150 bensa. Voin suositella !

    • Anonyymi

      Toyota rav nelonen uusikopanen hybrid 222 hv

      Kulu y us maantielä ja kåtaajmassa noin viisi kuusi litraa
      Ei saastuat

      Hyvä ajaa taajamssa ja nutkka joo.
      H i ntakana e i paha ominaiuksiin verrateb ja se ulkonä l ö on aika mahtava.

      • Anonyymi

        Eihän tuolla pärjää maastossa. Vähän kun menee katuverkon ulkopuolelle, niin sinnehän jää jumiin.


    • Anonyymi

      Jos ei itse osaa etsiä sopivaa laitetta käyttöönsä, kuin suoli24 palstalta kyselemällä, niin on paras harrastaa sitten ihan jotain muuta....

      • Anonyymi

        Ja luulen että aloittaja on kolmessa vuodessa jo jonkun päätöksen tehnyt auton suhteen.


    • Anonyymi

      Viisain valinta on Volvo XC60. Huippuistuimet ja pääsee maastossakin. On testattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe