tinderimies tai nainen

tinderi.treffit

saitko tänään seuraa tinderistä

8

275

Äänestä

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • crux

Naiset ovat niin pinnallisia Tinderissä ja muuallakin että ei sieltäkään saa yhtään mitään. Sitten naiset vielä itse kritisoivat Tinderiä pinnalliseksi ja kuitenkaan eivät yleensä edes kirjoita mitään profiiliinsa. Pelkät matkustelu- ja pyllistelykuvat vain esiin ja sitten muita arvostelemaan ja tavalliset miehet tietysti pyyhitään nopeasti pois ruudulta.

• sellainen.on.nainen

Juuri näin. Naiset itse ovat pinnallisia ja kelpuuttavat vain komeat miehet tinderistä, mutta kun komeat miehet eivät jouda ihan jokaista tyttöä hoitelemaan, niin kaikki miehet ovat pinnallisia. Viis siitä, että nainen itse kelpuuttaa vain alle prosentin tinder-profiileista.

• ensaanut

En ole tinderissä.

• jokumies83

En todellakaan matseja on 0.. joten vaikea kirjoittaa edes kellekkään.

• peräkammarin.peris

periksellä lienee sama juttu..

• sellainen.on.tinder

Taitaa olla aika yleistä, jos tilastojen mukaan miehet saavat matchin vain 0,6% todennäköisyydellä. Mutta tietenkin aina kavereille pitää valehdella, että joo matcheja tulee ja naista kaatuu, vai mitä pojat?

• jokumies83

Näinhän se on että vain eliittimiehet saavat matseja me muut tavalliset ei :| Itellä on kyllä laaja skaala alle 40v, mutta silti ei yhden yhtä matsia eikä niitä ns. kultatykkäyksiä... joten aika heikoilla ollaan, pelkästään ulkonäön osalta näköjään.

• Kolmelta naiselta olen saannut tinderistä, ainoat naiset joita olen tavannut tinderistä, matcheja huomattavasti enemmän - mutta joko välimatka, aikataulu (naiset kyllästyy, menettää mielenkiinnon jos ei käy just silloin kun heille sopii) tai suuttuu jostain - mutta en valita.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1842
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      891
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe