saitko tänään seuraa tinderistä
tinderimies tai nainen
8
212
Vastaukset
- crux
Naiset ovat niin pinnallisia Tinderissä ja muuallakin että ei sieltäkään saa yhtään mitään. Sitten naiset vielä itse kritisoivat Tinderiä pinnalliseksi ja kuitenkaan eivät yleensä edes kirjoita mitään profiiliinsa. Pelkät matkustelu- ja pyllistelykuvat vain esiin ja sitten muita arvostelemaan ja tavalliset miehet tietysti pyyhitään nopeasti pois ruudulta.
- sellainen.on.nainen
Juuri näin. Naiset itse ovat pinnallisia ja kelpuuttavat vain komeat miehet tinderistä, mutta kun komeat miehet eivät jouda ihan jokaista tyttöä hoitelemaan, niin kaikki miehet ovat pinnallisia. Viis siitä, että nainen itse kelpuuttaa vain alle prosentin tinder-profiileista.
- ensaanut
En ole tinderissä.
- jokumies83
En todellakaan matseja on 0.. joten vaikea kirjoittaa edes kellekkään.
- peräkammarin.peris
periksellä lienee sama juttu..
- sellainen.on.tinder
Taitaa olla aika yleistä, jos tilastojen mukaan miehet saavat matchin vain 0,6% todennäköisyydellä. Mutta tietenkin aina kavereille pitää valehdella, että joo matcheja tulee ja naista kaatuu, vai mitä pojat?
- jokumies83
Näinhän se on että vain eliittimiehet saavat matseja me muut tavalliset ei :| Itellä on kyllä laaja skaala alle 40v, mutta silti ei yhden yhtä matsia eikä niitä ns. kultatykkäyksiä... joten aika heikoilla ollaan, pelkästään ulkonäön osalta näköjään.
Kolmelta naiselta olen saannut tinderistä, ainoat naiset joita olen tavannut tinderistä, matcheja huomattavasti enemmän - mutta joko välimatka, aikataulu (naiset kyllästyy, menettää mielenkiinnon jos ei käy just silloin kun heille sopii) tai suuttuu jostain - mutta en valita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar741954Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671067Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331008Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60863- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3788