Kannattaisi tutkia, millainen täti-ihminen joutuu sen paljon puhutun ahdistelun kohteeksi. Kun oikeasti ahdistelun kohteeksi joutuvilla taitaa olla joku sellainen vika, joka aiheuttaa sen ilmiön. Kun nimittäin hyvin menestyvät, hyvissä kodeissa kasvaneet, kohteliaat eivät joudu minkään ahdistelun kohteeksi.
Sanoin asian niin suoraan, että nyt vähävaraisissa kodeissa kasvaneet ääliöt polttavat pinnansa. hähhähhäää.
Kuka joutuu ahdistelun kohteeksi ...
31
854
Vastaukset
- paremminkasvatettu
Katsos kun ne huonossa kodissa kasvaneet ääliöt ovat ahdistelijoita, eivät ymmärrä eikä äly riitä parempaan käyttäytymiseen.
.. Sanoisin, että Suurin Tekijä kaikessa on Aina Yksilön Ydin Persoona/Luonne jne.. ;P
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Sanoisin, että Suurin Tekijä kaikessa on Aina Yksilön Ydin Persoona/Luonne jne.. ;P
.. Mut joo.. IhmisApinan "normaali" Ydin Persoona/Luonne taitaa olla sellainen, että kasvatus ja kasvuympäristö vaikuttaa TodPaljon.. Tosin "epänormaalimmilla" asiat menee enemmän tai vähemmän hieman toisin.. Eli esim. EmpaatikkoHerkkiksillä toisessa Laidassa ja Narsuilla/Psykoilla Toisessa.. Ne kun ovat Vahvasti SyntymäOminaisuuksia.. ;P
- Elli-Alli
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Mut joo.. IhmisApinan "normaali" Ydin Persoona/Luonne taitaa olla sellainen, että kasvatus ja kasvuympäristö vaikuttaa TodPaljon.. Tosin "epänormaalimmilla" asiat menee enemmän tai vähemmän hieman toisin.. Eli esim. EmpaatikkoHerkkiksillä toisessa Laidassa ja Narsuilla/Psykoilla Toisessa.. Ne kun ovat Vahvasti SyntymäOminaisuuksia.. ;P
Hei ÄtmiMuikkune. Tee uudenvuodenlupaus ja hae apua tuohon suomen kielen raiskaamisen ongelmaasi.
Terkuin Elli-Alli - jännä-juttu
Niin. Ahdistelijat ovat huonoissa kodeissa kasvaneita. Ja ahdistelun kohteeksi joutuneet myös ovat huonoissa kodeissa kasvaneita. Kun jostain syystä ihmiset kohtaavat samanlaisia ihmisiä kuin mitä itsekin ovat.
- metoo-
jännä-juttu kirjoitti:
Niin. Ahdistelijat ovat huonoissa kodeissa kasvaneita. Ja ahdistelun kohteeksi joutuneet myös ovat huonoissa kodeissa kasvaneita. Kun jostain syystä ihmiset kohtaavat samanlaisia ihmisiä kuin mitä itsekin ovat.
Johan tässä on nähty monenlaisia ahdisteltuja, Hollywood-näyttelijöistä suomalaisiin vahvoihin naispoliitikkoihin. Tuskin heidän taustansa yhtäläisiä ovat.
Tilaisuus voi kyllä tehdä luihusta ihmisestä varkaan, tai ahdistelijan. Siinä mielessä kaikin tavoin vahva ihminen saattaa myös joutua kokeilluksi, mutta havaitaan nopeammin vääräksi kohteeksi. Tietysti rikoksen kohteena kaikki ovat vääriä kohteita, mutta näillä ahdistelijoilla on alikehittynyt oikeustaju ja ihmisyys.
"Kun oikeasti ahdistelun kohteeksi joutuvilla taitaa olla joku sellainen vika, joka aiheuttaa sen ilmiön."
Eli taas syyllistetään uhreja, aivan kuten raiskauksen uhrit "ovat itse syypäitä" raiskatuksi joutuessaan.
Luulen kyllä, vaikka en ole asiaa tutkinutkaan, että ahdistelun uhrit tulevat kaikista yhteiskuntaluokista. Ahdistelijat tuskin kyselevät koulutuspohjaa, ennenkuin aloittavat likaiset puuhansa.- sellainen.ahdistelu
eli uhri joka on korkeastikoulutettu nainen ja menee työhaastatteluun ja riisuu itsensä ja sanoo pane minua ja jos mies sanoo ei kiitos tämä on työhaastattelu tai kiksauttaa ja nainen ei saanutkaan työtä niin sanoo ahdistelit tai raiskasit ja ilmoitan poliisille jos en saa työpaikkaa ja lisä palkkaa tai koulutettu menee jonkun julkkiksen tai arabimiehen tai jonkun miehen luo ja sanoo tekee kikkelii mieli haluaisitko naida minua niin joko pelko että naisen mies saa tietää tai tulikohan raskaaksi niin ilmoitan että ahdisteli tai raiskasi ja että tarjoaa itseään varakkaalle ja julkkikselle ja kiristää rahaa jos et anna niin ilmoitan että raiskasit minut
- khghkkhghygghh
Juu eiväthän ne ns. paremmissa piireissä kasvaneet ylimieliset herrantertut varmastikaan ketään ahdistele, katsotaan nyt vaikka Trumpanssin sivistystä.
- havaittu.asia
Paremman piirin herrantertut ovat useammin juuri niitä ahdistelijoita.
- 5432
havaittu.asia kirjoitti:
Paremman piirin herrantertut ovat useammin juuri niitä ahdistelijoita.
Lähes poikkeuksetta.
Kyllä nämä on lähinnä noloja tapauksia mitä nyt on tullu ilmi..
Naiset oikeen vauhkoontunu....byhyy yhyy, voi sentään ku se nyt katto mua sillai oudosti.
Tääkin yks näyttelijä, joka teki jotain listaa ahdistelijoistaan.. Voi olla työt pian vähissä hölmöllä.
Missä huumorintaju? Huomiota kovasti haetaan ja sitten kun joku leikillään jotain, niin yhyy ja sitten pitää mennä someen ja lehtien palstoille poraamaan.Jos joutuisit isojen karvaisten homojen seksuaalisesti ahdistelemaksi, ottaisitko sen huumorilla?
outsider1 kirjoitti:
Jos joutuisit isojen karvaisten homojen seksuaalisesti ahdistelemaksi, ottaisitko sen huumorilla?
Jos joutuisit tekemään oikeasti töitä, niin itkisitkö?
- Kärtty
Sun äly ei taida riittää tajuamaan että tuossa on kyse vähän isommasta asiasta?
Luuletko että on kyse vain siitä että jotkut naiset ovat pelästyneet jostain katseesta tai huumoripuheesta?
Ei sun järki taida riittää näkemään isompaa kuviota vai mitä? Tässä yritetään kiinnittää huomio myös raiskattuihin poikiin jotka ovat alisteisessa asemassa ylempiin nähden. Tajuatko?
Ja sitten naisia syytetään tyhmyydestä! !! Kärtty kirjoitti:
Sun äly ei taida riittää tajuamaan että tuossa on kyse vähän isommasta asiasta?
Luuletko että on kyse vain siitä että jotkut naiset ovat pelästyneet jostain katseesta tai huumoripuheesta?
Ei sun järki taida riittää näkemään isompaa kuviota vai mitä? Tässä yritetään kiinnittää huomio myös raiskattuihin poikiin jotka ovat alisteisessa asemassa ylempiin nähden. Tajuatko?
Ja sitten naisia syytetään tyhmyydestä! !!Jotenkin naurettavaa tämä monien naisten tapa kun loppuu perusteet ja argumentit, niin yritetään vedota ihmisten tunteisiin ja empatiaan ottamalla esimerkki jostain täysin asiayhteyden ulkopuolelta, kuten nyt tässä tuo pikkupoikien raiskaaminen:D Mitähän vielä..
Esimerkiksi tämä Metsäkedon tapaus...Täysin järjetön lynkkaus julkisuuden henkilölle mediassa, vaikka käytännössä minkäälaista rikosta ei ole tapahtunut..Halooooooooooo!!
Jos saisin päättää, niin näille paskanjauhajille pitäs saada tuntuvat sakot kunnianloukkauksesta!! Jos ei sulla ole mitään todisteita rikoksesta tapahtuneen, niin pitäkää päänne kiinni ja opetelkaa puolustautumaan. Opetelkaa huutamaan apua, opetelkaa edes vähän huumorintajua. Ei siihen kuole jos joku vähän koskettaa. Ainakin itse tykkään kun nainen koskee minuun..Ihan sama kuka niin ei se pahaa tee, ei millään tavalla. Missä on avokämmen, jos mies on tyly? Ottakaa vastuu itsestänne, mutta lopettakaa se nillittäminen hemmetin tontut.
Siellä on monikin aasi hollywoodissa tullu nillittämänn jonkun 10vuotta sitten tapahtuneen kourimisen vuoksi..Halooooooo! Missä todisteet? Ei voi tulla mediaan nillittämään ilman todisteita. Kyseessä on silloin kunnianloukkaus ja piste!!
Eihän oikeudessakaan tuomita ketään vaikkapa murhasta ilman todisteita!!!! Todisteet kehiin ja sitten toimittaa ne virkavallalle, mutta älkää nyt vitussa mediassa nillittäkö ilman todisteita. Ihmiset ovat helvetin typeriä ja ajattelemattomia.CamelBoots kirjoitti:
Jotenkin naurettavaa tämä monien naisten tapa kun loppuu perusteet ja argumentit, niin yritetään vedota ihmisten tunteisiin ja empatiaan ottamalla esimerkki jostain täysin asiayhteyden ulkopuolelta, kuten nyt tässä tuo pikkupoikien raiskaaminen:D Mitähän vielä..
Esimerkiksi tämä Metsäkedon tapaus...Täysin järjetön lynkkaus julkisuuden henkilölle mediassa, vaikka käytännössä minkäälaista rikosta ei ole tapahtunut..Halooooooooooo!!
Jos saisin päättää, niin näille paskanjauhajille pitäs saada tuntuvat sakot kunnianloukkauksesta!! Jos ei sulla ole mitään todisteita rikoksesta tapahtuneen, niin pitäkää päänne kiinni ja opetelkaa puolustautumaan. Opetelkaa huutamaan apua, opetelkaa edes vähän huumorintajua. Ei siihen kuole jos joku vähän koskettaa. Ainakin itse tykkään kun nainen koskee minuun..Ihan sama kuka niin ei se pahaa tee, ei millään tavalla. Missä on avokämmen, jos mies on tyly? Ottakaa vastuu itsestänne, mutta lopettakaa se nillittäminen hemmetin tontut.
Siellä on monikin aasi hollywoodissa tullu nillittämänn jonkun 10vuotta sitten tapahtuneen kourimisen vuoksi..Halooooooo! Missä todisteet? Ei voi tulla mediaan nillittämään ilman todisteita. Kyseessä on silloin kunnianloukkaus ja piste!!
Eihän oikeudessakaan tuomita ketään vaikkapa murhasta ilman todisteita!!!! Todisteet kehiin ja sitten toimittaa ne virkavallalle, mutta älkää nyt vitussa mediassa nillittäkö ilman todisteita. Ihmiset ovat helvetin typeriä ja ajattelemattomia."Ainakin itse tykkään kun nainen koskee minuun.."
Ahdistelussa on kyse juuri siitä, että siitä kosketuksesta ei tykkää... Edelleen parempi esimerkki ovat homot. Ottaisitko huumorilla jos 5 2-metristä kaapinkokoista homoa kähmisi sinua esimerkiksi ruuhkabussissa?outsider1 kirjoitti:
"Ainakin itse tykkään kun nainen koskee minuun.."
Ahdistelussa on kyse juuri siitä, että siitä kosketuksesta ei tykkää... Edelleen parempi esimerkki ovat homot. Ottaisitko huumorilla jos 5 2-metristä kaapinkokoista homoa kähmisi sinua esimerkiksi ruuhkabussissa?hah..Homothan on nössöjä kaikki mitä oon nähny.
Ja tuokin on huono vertauskuva. Tottakai jos naista ahdistelee 5 mamua jossain bussissa tai missä vaan, niin asiahan on sillon täysin toinen, kuin näissä mitä on pyöriny julkisuudessa. Tuollaiseen pitäisi ilman muuta puuttua virkavallan voimin ja käyttää silminnäkijoitä todistajina.. Käytäppä sinäkin vähän sitä älyäsi, äläkä ole tuollainen toope, vaikka tekeekin mieli päteä.CamelBoots kirjoitti:
hah..Homothan on nössöjä kaikki mitä oon nähny.
Ja tuokin on huono vertauskuva. Tottakai jos naista ahdistelee 5 mamua jossain bussissa tai missä vaan, niin asiahan on sillon täysin toinen, kuin näissä mitä on pyöriny julkisuudessa. Tuollaiseen pitäisi ilman muuta puuttua virkavallan voimin ja käyttää silminnäkijoitä todistajina.. Käytäppä sinäkin vähän sitä älyäsi, äläkä ole tuollainen toope, vaikka tekeekin mieli päteä.Millä tavalla mamujen ahdistelu eroaa kantisten ahdistelusta? Tässä muuten hyvä ohje:
"I think the golden rule for men should be If youre a man dont say anything to a woman on the street that you wouldnt want a man saying to you in prison. " -Peter Whiteoutsider1 kirjoitti:
Millä tavalla mamujen ahdistelu eroaa kantisten ahdistelusta? Tässä muuten hyvä ohje:
"I think the golden rule for men should be If youre a man dont say anything to a woman on the street that you wouldnt want a man saying to you in prison. " -Peter WhiteJuuri luin iltalehdestä ku nyt on tullu esiin nämä kalkkunat, jotka syyttää Trumppia ahdistelusta..
Miks nää jotkut oikeasti on noin typeriä.
Kyllä nyt varmasti Trumpille potkut annetaan kun muutama mamma tulee sinne selittelemään vuosien takaisia juttujaan. Näillä ihmisillä on oikeasti järki jättänyt tässä typerääkin typerämmässä meeetoo kamppanja kiimassaan. Anna mun kaikki kestää.CamelBoots kirjoitti:
Juuri luin iltalehdestä ku nyt on tullu esiin nämä kalkkunat, jotka syyttää Trumppia ahdistelusta..
Miks nää jotkut oikeasti on noin typeriä.
Kyllä nyt varmasti Trumpille potkut annetaan kun muutama mamma tulee sinne selittelemään vuosien takaisia juttujaan. Näillä ihmisillä on oikeasti järki jättänyt tässä typerääkin typerämmässä meeetoo kamppanja kiimassaan. Anna mun kaikki kestää.Kuinkahan nää apinat nyt selviävät traumoistaan kun peräti itse Trump keksi puristaa perseestä joskus kuokka ja kivi..
Kaikki tajuaa, että mistään muusta ole kyse ku huomiohuoraamisesta..Julkisuutta ja naamaa lehteen. Nää bimpot vaan ei ite tajua, mutta heille nauraa aitoseipäätkin..Ketään ei oikeasti nappaa paskaakaan.
- Nämävoivat
Ahdistelu on psykologialtaan vallankäyttöä. Jos nainen tai mies on siinä asemassa, taustastaan olosuhteistaan riippumatta, ettei voi puolustautua, ja ahdistelija voi mennä suoraan asiaan. Ylempiarvoistakin on kiva nöyryyttää menemällä iholle. Toinen ryhmä ahdistelijoita ovat pervot joille vallan näyttäminen on pakkomielle, seksin avulla ajatuksena koska se on niin intiimiä ettei voi ohittaa. Kohteena voi olla herkkupeput tai taviksista taviksisin. Ahdistelija perinteisesti mies.
- asiaaaaaa
Jotkut neuroottiset feministit pitävät "ahdisteluna" jo sitä, jos mies puhuu naiselle tai tervehtii naista ystävällisesti. Ei siis ihme, että feministejä pidetään hölmöinä.
- viisasoikeinviisas
Feministien mielipiteistä ei tarvitse välittää.
- viisaampi.tod.viisas
viisasoikeinviisas kirjoitti:
Feministien mielipiteistä ei tarvitse välittää.
No eihän ne femakkolehmät ole edes ihmisiä, miksi niistä nyt mitään olisi tarvis välittää ?
- miesonisäjapelote
kyllä nuoret vasta tytöksi kehittyneet ahdistelunkohteeksi joutuvat.jotka luottavat aikuisiin.olen niinpahoillani orvoksi isästään jääneet miten heitä kohdellaan.isä on jos ei muuton perheelle miehiä kohtaan pelote.mies on miehelle pelote.
- Niitti333
Tuo on muuten totta. Mies on miehelle pelote!
Miehet pidättäytyvät tekemästä pahaa sellaisille naisille ja lapsille joilla on isä kotona.
Mutta jos on yh äiti lasten kanssa, he ovat vapaata riistaa joittenkin hirviömiesten mielestä.
Esimerkki todellisuudesta: Kun olin lapsi, naapurista kuoli naiselta aviomies. Nainen kärsi masennuksesta kun puoliso kuoli, tuli rahavaikeuksia ja muuta. Oma äitini kertoi myöhemmin että jotkut miehet kävivät hyväksikäyttämässä ja raiskaamassa naista.
Kukaan ei auttanut, eikä naisella ollut voimia hakea apua. Lääkittynä ja sekavana oli yksin kotona.
Kyllä hirviömiehet huomaa kun joku lapsi tai nainen on jotenkin suojaton ja avuton. Onhan näitä: Humalaisia raiskataan, myös vammaisia, pedofiilit huomioi lasten joukosta sellaiset jotka ovat houkuteltavissa...
Mutta jos tällaiset miehet huomaa että naisella ja lapsilla on mies turvana, hirviöt perääntyvät!
Miettikääpä tätä, palstapojat , jotka kirjoitatte täällä jatkuvasti paskaa...
- tiedänmitäpuhun
se on totta .orvoksi isästään joutuneet joutuvat varmasti jonkun perheenläheisen miehen ahdistelunkohteeksi.oli poika tai tyttö.ja tämä on totitisinta totta.suomalaiset on niinku muut.jotkut selviää suurinosa ei kerro.poteevat vain "paniikkikohtauksista"ym muista oireeleevat.on niin 100 suomi.oliko siitä linnanjuhlissa edustajaa.
- satanistit.vapisee
Olen sitä mieltä, että varsinkin nämä Hollywoodin tyypit, jotka kertovat jostain vuosien takaisista ahdistelukokemuksistaan ovat tekopyhiä, omaa etuaan ajavia narsistisia tyyppejä. Ja luultavasti kertovat nyt kokemuksistaan vain siksi, että on pelko omassa persiissä, kun salaisuudet paljastuu suurelle yleisölle laajemmin lähitulevaisuudessa...ovat itse osallisia moniin pervoiluihin ja satanismiin. PTHYI.
Hyvin noille "tähdille" on kelvannut "ahdistelut", kun ovat olleet vielä tuntemattomuuksia. Ja rahaa hankittuaan ovat olleet ihan tyytyväisinä mukana pervoilussa. Sitten kun on pelko omien pahojen tekojen julkitulosta, alkaa löytyä halua uhriutumiseen. En se minä ollut, se oli Pirkka...
Yksikään Hollywoodin pervo, mies tai nainen, ei saa minulta mitään myötätuntoa. Perseillään ovat paikkansa ihan halukkaasti hankkineet.
Samaa paskasakkia joka ikinen...Ja suut olisi näiltäkin pysyneet kiltisti supussa, mikäli asiat ei olisi lähteneet avautumaan ihan muista syistä johtuen.. Yli 4 000 salattua syytettä kuukaudessa on nykyinen saldo USAssa, ja määrä kasvaa joka viikko.
Normaali lukema on n. 20 vuodessa. Odotettavissa todellista sirkushuvia kansalle, kun tuo mätäpaise avataan julkisesti :)- Niitti333
Nuo Hollywood-tyypit ovat selviytyneet lääppimisestä ja raiskauksistakin ja kohonneet tähdiksi ja miljonääreiksi. Vaatii vahvuutta selviytyä sellaisesta.
Kyllä tavallisetkin miehet ja naiset selviytyy! Mutta kaikki eivät selviydy, vaan menevät ''rikki''.
Onhan näitä, esim se kuuluisan kapellimestarin vuosia hyväksikäyttämä mies, joka ei selviytynyt vaan joutui huumekierteeseen. Jos hyväksikäyttö alkaa silloin kun on 13-15 vee, niin myöhemmin tulee takuulla vaikeuksia ja sekaisin oloa alkaa turruttaa viinalla ja huumeilla.
Nuo kuuluisat tähdet tuovat esiin omia hyväksikäyttöjään ja käpälöintejään tai raiskauksiaan siksi, että nykyiset nuoret alalle pyrkivät pojat ja tytöt välttyisivät samalta mitä he ovat joutuneet kokemaan.
Ja kyllä tuo on varmaan totta että monet tähdiksi nousseet ovat sitten myöhemmin huipuille järjestetyissä bileissä käyttäneet hyväksi juhliin järjestettyjä poikia ja tyttöjä.
Mutta se ei ole se pointti, vaan se että lahjakkaille tuntemattomille pitäisi suoda mahdollisuus näyttää taitonsa ilman sitä että ehtona on seksiin suostuminen.
- Pillujen--asiantuntija
Ahdistelijat on niitä jotka aina saa naisia eli jännämiehiä. Unelmavävy axl smith oli naisten unelma pari vuotta sitten, mites nyt onko mieli muuttunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230