Pitkät kalsarit vs sukkahousut

Raksarane76

Näyttää tuo pakkasmittaria sellasta lukemaa että on laitettava pitkä lahkeista alushousua jalkaan. Kysymys kuuluu, kumpia sinä käytät kalsareita vai sukkahousuja? Ite käytän sekä että, nyt jalassa 40den. sukkahousut. Sopivan lämpöiset ulkona työskennellessä ja sisällä ollessa eivät liian paksut.

32

3737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sukkiksetjalkaan

      Sukkahousut tietysti. Kalsarit joskus parinkympin pakkasella.

      • tyytyväinenkäyttäjä

        Tästä aiheestahan on jo useampikin viestiketju olemassa. Sukkahousuja minäkin useimmiten käytän.


    • mestarivaaneimestaaja

      Mitenkäs tuo Raksaranen (naisasialiitto unionin mukaan voi myös olla kyseessä henkilö, jolla on mahdollisesti munat , tai sitten ei) kusella käynti kiireisessä urakkatyössä sujuu, jos jalassa on pitkälahkeista flanellikalsaria ja vielä parit sukkahousut, sen lisäksi jos vielä vatsakin alkaa toimia hyvinkin viriilisti, niin kyllä siinä on Ranella vipinää. Ainoa mikä kusee, on Ranen urakka.

      • Mikä.Ero

        No jos ei päällekkäin pue, niin mitään eroa ei ole.
        Kummassakin tapauksessa asia hoituu vyötärönauhaa alaspäin sormella painamalla.


      • kouluja_käymätön_mestari

        Oletko Urpo ? Kuka käyttää vielä flanellikalsareita ? Sinä ? ja vielä päällä parit sukkahousut ? Sinä ?


    • mieskäyttää

      mie käytän aina kun o yli 14 astetta pakkasta 70 den sukka housuja olen mies tuon 70 den on vaikea löytää kaupasta

    • Vanhempicd

      Sukkahousuja >100den

    • sukkiksettottakai

      20 den mustat kuviosukkahousut ja farkut jalassa tarkenee lähteä alemyyntilöihin. Saas nähä kuinka monet sukkahousut löytyy alesta tai hame . . .

    • sukkkismies

      Riippuu säästä ja tilanteesta. Sukkahousuja ehkä vähän useammin, koska useimmilla keleillä sukkikset on se mukavin vaihtoehto, esim. nyt kun nollakeli tai vähän plussaa, mulla on tavalliset ruskeat 20 denieriset farkkujen alla. Kylmillä keleillä laitan pitkät kalsarit ja lämpimillä pärjään pelkillä lyhyillä.

    • PienetOnSurut

      Minkälaisia pitkiä alkkareita käytätte? Eipä meinaa löytyä 190 cm raavaalle miehelle sopivia.
      Black Horset lyhyitä sekä lahkeiltaan ja mitta takapuolelta haaroihin kaikissa lyhyt. Kun töissä joutuu kumarassa tasoittelemaan lattioita niin kuminauha on pakaroiden päällä.

      • Yritä_etsiä

        Tuossahan olisi paikallaan isoa kokoa olevat naisten sukkahousut (jos vaan löytyy noin pitkälle). Suuressa koossa sukkahousujen yläosa on yleensä niin iso kompensoimassa leveää lantiota, että miehen kapeammalla lantiolla vyötärönauha ulottuu korkealle.


      • Tightleg

        Pitkinä XXL koon Long Long Slogit, tosin nekin vuosien mittaan menettää elastisuutensa ja kirraa kumartaessa.
        Sopivan kokoisia sukkahousuja ja leggareita löytyy ainakin ulkolaisista nettikaupoista esim . Uktights ja tights valikosta löytyy myös miehille sopivat sekä isot koot.


    • Sukkikset

      Sukkahousut 15- 40 den . Plus 4 lämmintä ja vesisade. Pikkät kalsarit liian kuumat.

      • Talvimän

        Niin on sukkiksetkin, jos ne on housujen kanssa.


      • 40den.mustatsukkahousut

        Itse käytän sukkahousuja,riippuen kuinka on niin paksuus sen mukaan. Tänään oli jalassa 40den. mustat sukkahousut. Menin.illalla käymään kaverilla kylässä ja hän oli lämmittänyt leivin uunin. Sisällä noin 25 lämmintä niin voin sanoa että tarkeni sukkahousut farkkujen alla. Niimpä otin ja sanoin kaverille pakko ottaa farkut pois, muuten sulaa pallitkin. Heitin farkut jalasta niin kaveri katsoi minua ja kysyi, onks sul sukkahousut. Vastasin, on. Tähän kaveri totes, jaa, no joo, onko minkälaiset jalassa jos vertaa pitkiin kalsareihin? Vastasin, mielestäni mukavammat, tosin voi verrata aikalailla black horsen mikrokuituisiin pitkiin kalsareihin, nekin mukavat jalassa. Kaveri tähän, nii no miks ei mieskin voi sukkahousuja käyttää, ainoo mikä vähä pistää silmää on toi kun sun muna näkyy niist läpi. Sanoin, haittaks se? Kaveri nauroi ja sanoi, ei haittaa en käy käsiks. :D


      • dfrgty

        Kauheen hauska ja epäuskottava tarina HaHa !


      • Aaretti_9_V

        Itse käytän bodystockinkia,riippuen kuinka on niin paksuus sen mukaan. Tänään oli jalassa 40den. mustat bodystokinkit. Menin.illalla käymään kaverilla kylässä ja hän oli lämmittänyt leivin uunin. Sisällä noin 525 lämmintä niin voin sanoa että tarkeni bodystonkinkeissa hameen alla. Niimpä otin ja sanoin kaverille pakko ottaa farkut pois, muuten sulaa pallivahatkin. Heitin hameen jalasta niin kaveri katsoi minua ja kysyi, onks sul bodystonkinkit. Vastasin, on. Tähän kaveri totes, jaa, no joo, onko minkälaiset jalassa jos vertaa potkuhousuihin? Vastasin, mielestäni mukavammat, tosin voi verrata aikalailla balck jorsen mikrokuituisiin p bodystockinkiin, nekin mukavat jalassa. Kaveri tähän, nii no miks ei mieskin voi bodystockinkia käyttää, ainoo mikä vähä pistää silmää on toi kun sun julmettun iso muna näkyy niist läpi. Sanoin, haittaks se? Kaveri nauroi ja sanoi, ei haittaa kohta käyn käsiks. :D
        Tämä tarina on tosi !


    • Alab

      On siinä GAY pojilla juttuva ihan melekosesti. Tulekeehan pojat käymähän Alajärvellä. Siellä työ ootta ihan homoja.

      • Tyrnäväntorpedo

        Alajärvi lienee tämän maan syvimpiä junttiloita. Joko siellä naiset saa äänestää?


      • Heterohetero

        Onpas miehisyys löyhässä. Uskallatko kokeilla pipoa. Ties mitä siitä seuraisi.


    • NäinKävi

      Elämää ei kannata pitää liian itsestään selvänä. Nuorempana minulla oli kalsarit ja vaimolla 20 den. Nyt tilanne on täsmälleen päinvastoin. Enpä olisi nuorempana uskonut.

      • Kjq

        Semmosta se on:) Meillä käyttää kyllä molemmat enimmäkseen sukkahousuja, mutta vaimo on meistä viluisempi ja käyttää yleensä paksumpia sukkiksia kuin minä. Tänään mulla 20 den ja vaimolla 40 den.


      • Jahvetti_44

        Meillä vaimo inhoaa sukkiksia mutta haluaa että minä käytän. Useimmiten käytänkin opaque sukkahousuja talvella jotka vaimoni ostaa minulle.


      • PitsiErkki

        Voi kuinka ihanan söpöä :)


    • Sukkikset

      Litlin palmikkosukkikset

    • Vekkis

      Sukkahousut tietenkin, on nollakeli. Kovalla pakkasella kalsarit

    • sukkkismies

      Nyt viime päivinä on ollut jalassa 20 denierin sukkikset, kun on ollut niin lauhaa. Kylmällä säällä ulkoillessa laitan sit kalsarit tai paksummat sukkahousut.

    • jusaXL

      Käytän pelkästään pitkiä kalsareita, jotka on suunniteltu miehen anatomian mukaisesti.

      • Kohtakesä

        Jaa me ollaan jo siirrytty lyhyisiin...


    • Taticd

      Tällä siirrytty ohuisiin 20den sukkiksiin...naisten pitkien housujen alle töissäkin

      • sukkkismies

        Tänä talvena olen käyttänyt melkein pelkästään sukkahousuja, eniten 20-40-denierisiä. Paksuus lämpötilan mukaan. Hiihtoreissuilla tai muuten ulkoillessa laitan yleensä jonkin teknisen alusasun, mutta tavallisina arkipäivinä farkkujen alla ohuehkot sukkahousut on mukavimmat.


    • Vekkis

      Sukkahousut, 15-20 den mustat. Sokkarin ale päiviltä käyn hamstraamassa useammat vaaleanväriset kevääksi ja kesäksi. Näky olevan myös stayuppia tarjouksessa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe