Pygmit älkää vaivaantuko...
pitkät miehet
Heidima79
4
230
Vastaukset
- EiNimiMiestäPahenna
Kelpaako hobitti? Raameja paljon ja potkua. Rohkeutta, sopivasti pelkoa ja herkkyyttä.
- sataysisysi----
.
"Sataysisysi????????????????????" hhaaarrrr
. - Anonyymi
Pygmien syrjintä on rasismia
- Anonyymi
Mitä pitäisi ottaa ylähyllyltä? Pituutta 199 cm..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532636
- 85914
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11885- 49866
- 76770
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 76582
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap85566- 48555