Miksi naiset kiihottuu kimpasta

kertokaanyt

Ihan yksinkertaisia vastauksia naiset, kysymyksessä vähän nuoremmat naaraat ei siis mitään 45v plus ikäisiä. Olen kerran saanut ehdotuksen yhdeltä naiselta, ikää taisi olla 30v ja naisen kaveri oli 32v, molemmat ihan hyvävartaloisia naisia...en kuitenkaan rohjennut, tilanne missä muutama tai useampi touhuamassa samanssa huoneessa, tuntui että ei ole mun juttuni...jälkeenpäin on harmittanut ehkä ainoa kerta kun olisi saanut senkin kokea.

13

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onkohan_kimppakivaa

Kuopion mummelilla on koko ajan kaksi alaikäistä partapoikaa
      asumassa luonaan. Onkohan heillä sitä ns kimppakivaa?

• 1nplus1m

Oot saanut KERRAN ehdotuksen YHDELTÄ naiselta ja sen perusteella päättelet, että kaikki naiset kiihottuu kimppatouhuista..? No mä en ainakaan innostu, kai olen sitten jotenkin "rajoittunut" ihminen, mutta ei nappaa ajatus, että saman miehen kimpussa häärisi toinenkin nainen tai että itse hääräilisin sen toisen naisen kanssa - ystäväpiirissäni on erittäin viehättäviä naisia, mutta en koe heitä kohtaan minkäänlaista seksuaalista vetoa.

• 1m5n

On kivaa olla kunnolla pannu.

• kappernuura

Mä tykkään kahvista.....

• ehtanokikahveet
        kappernuura kirjoitti:

Mä tykkään kahvista.....

...joka on kuitenkin keitetty pannussa?

• jokusiinäon

Sanotaan näin, olen miehenä ehdottanut vaimolle parinvaihtoa pienenä virkistävänä seikkailuna mutta vaimo vastusti heti ajatusta mutta kun mainitsin toisen miehen innostui heti ajatuksesta. Näin voisin sanoia että jotkut naiset haluavat kahta tai jopa kolmea miestä samaan aikaan.

• vierastaparrua

Meilläkin vaimo innostui kun hän tajusi, että minä en halua vierasta naista vaan haluan vieraitten miesten panevan häntä. Sain heti palkkioksi elämäni parhaan suihinoton.

• antaamennävaan

En ymmärrä miksi monet pitää parinvaihtoa tai kimppaseksiä jotenkin perverssinä. Jos terveet aikuiset ihmiset haluaa nauttia vähän erilaisesta seksistä niin sehän sopii. Ne jotka ei ymmärrä ei tarvitse koittaa ja narista, kaikki normeista poikkeava ei kuitenkaan ole pahasta ja on naisia ja miehiä jotka haluaa vähän irrotella enen kuin vanhainkoti kutsuu. Vaimoni ei käsitä koko ideaa mutta häntä ei niissä kemuissa kaivata.

• Meillä-päin

Kyllä se on ihanaa ,kun on kulli molemmissa käsissä ja suussa sekä perseessä ja pillussa yhtäaikaa.
      Kyllä nainen osaa ja saa nauttia.

• Aamuyöllä

Rouvat todella estottomia, halukkaita saadessaan vieraan miehen kolmanneksi. Miksei vanhemmat paritkin voi nautiskella vaihtaen toisen parin kanssa.

• 23vuotias

Mulla on tilaisuus päästä kimppaan jossa 3 naista ja useita miehiä. Naiset yli 50 ja yksi yli 20 vuotias. Tulee kiihkeää. Meno voi mennä rajuksi, vähän jännittää. Naiset pitää siitä että heistä kiihotutaan ja halutaan. Haluttuja haluavat olla. Siitä kimpassa on kyse.

• kismittää

Kerran on mahdollisuus tullut kaverin mökillä, kolme pariskuntaa ja muutama sinkku mutta piti luopua ajatuksesta kun vaimo ei suostunut. Sanoi mulle suoraan että jos kosken toiseen naiseen se on suhteen loppu, no vetäydyttiin sitten yö puulle enkä saanut edes seksiä kun vaimo mökötti,

• Kyllä kimppa kelpaisi 2 naisen kanssa. [email protected]. jos innokkaita naisia Kuopiosta päin sattuu lukemaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      137
      2667
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      316
      1799
    3. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1489
    4. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1423
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      41
      1207
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      996
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      270
      966
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      954
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      886
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      38
      875
    Aihe