HEIKOSTI NÄKYVÄT PIMEÄT PYÖRÄILIJÄT

järki-ihminen

Autolla kun ajan, niin minun on erittäin vaikeaa havaita pimeitä pyöräilijöitä. En meinaa nähdä, vaikka minä erittäin likinäköinen pidän kokoaikaisesti silmälaseja, joiden voimakkuus on noin miinus -10. Kyllä pimeät pyöräilijät pitäisi laittaa kuriin.
Miksi kirjoitin tämän sinkut-palstalle ? No siksi, kun pimeistä pyöräilijöistä suuri osa lienee sinkkuja.

17

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkyllä

Totta. Ei heitä oikein näe.

• Mun pyörässä on etuvalo, sekä heijastimet takana ja polkimissa. Soittokelloa ei ole vieläkääm

• Aika himmeetä kuitenkin, jos ei ihan pimeetä. Oletko jo oppinut ääntäsi käyttämään, vaikka määkimään, kun ei kilikelloa ole?

• Wwuwuw kirjoitti:

Aika himmeetä kuitenkin, jos ei ihan pimeetä. Oletko jo oppinut ääntäsi käyttämään, vaikka määkimään, kun ei kilikelloa ole?

Ihan just äsken tulin pyörälenkiltä. Kelloa ei tarvi, kun jarrut vinkuu silleen sopivasti

• pujotteIija kirjoitti:

Ihan just äsken tulin pyörälenkiltä. Kelloa ei tarvi, kun jarrut vinkuu silleen sopivasti

Onko sulla kesäsin pelkät speedot jalassa?

Viittaan nyt tohon seksikkäin urheilulaji-juttuun ja mun huomioon siitä miten hyväkroppaset miesurheilijat peittelee vartaloaan.

• Wwuwuw kirjoitti:

Onko sulla kesäsin pelkät speedot jalassa?

Viittaan nyt tohon seksikkäin urheilulaji-juttuun ja mun huomioon siitä miten hyväkroppaset miesurheilijat peittelee vartaloaan.

En käytä speedoja, enkä edes shortseja, olen verkkarimiehiä

• pujotteIija kirjoitti:

En käytä speedoja, enkä edes shortseja, olen verkkarimiehiä

Olkoon, kunhan olet ilman paitaa. Mä olen nähnyt sun masupalikat.

• Wwuwuw kirjoitti:

Olkoon, kunhan olet ilman paitaa. Mä olen nähnyt sun masupalikat.

Onneks et sentään vähän alempaa löytyvää palikkaa

• pujotteIija kirjoitti:

Onneks et sentään vähän alempaa löytyvää palikkaa

Ai miten niin onneks?

• Wwuwuw kirjoitti:

Ai miten niin onneks?

No jaa....en tiiä, miä vaan jotain vastasin

• pujotteIija kirjoitti:

No jaa....en tiiä, miä vaan jotain vastasin

Ai jaa, no nyt sun vaan täytyy näyttää sekin palikka. Tähän on tultu. Ite alotit.😋

• Rumamies-

Toivon että joku ajaa yli koska olen liian ruma saaamaan naista kuitenkin.

• Eikös ätmit sano olevansa muutenkin ilmaa, tosin kyllä sen saasteisen ilman näkee, tai ainakin haistaa.
        Hähä.

• Oikeia palsta sulla, sillä täällä näitä pimeitä riittää..

• PalstaTrolli

Vapaan liikkuvuuden hinta on auton nokkapellille kuollut pyöräilijä.

Luonnollisesti pyöräilijä on yhtaikaa rikkonut liikennesääntöjä ja tervettä järkeä vastaan. Siinä ei auta edes autoilijan erityinen varovaisuus.

Valitettavasti fysiikan lakien rikkomiseen eivät pysty edes vaippapöksypyöräilijät.

Autoilija saa tai ei saa sakkoja liikenteen vaarantamisesta ja autossa on hieman korjattavaa ja maalattavaa. Pyöräilijä arkkuun heitetään ja piiloon peitetään. Omaiset itkevät ja kaipaavat tai sitten ei.

Tilanteen kruunaa se, että pyöräilijä-vainaan kuolinpesästä peritään vielä auton korjauksen kustannukset.

Niin se käy.

• Itse kun on välillä ratin takana ja välillä satulassa, ymmärtää ettei autoilija tosiaan välttämättä huomaa ellei ole heijastimia ja valoja. Tein aiheesta vertailuvideonkin jotta mahdollisimman moni ymmärtäisi ettei katuvaloijenkaan alueella liian hyvin näy: https://youtu.be/kh1NGnmtQIY

• Joskus autossa näkee kuinka lapset on heijastettu kuin joulukuuset, mutta itse vanhemmat on mustia kuin nokikolarit.

Mulla on koirienkin valjaissa heijastukset. Tietysti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      97
      4737
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3173
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3135
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      406
      2229
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      235
      1378
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      69
      1132
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1104
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      118
      1020
    Aihe