Tasoteoriaa S24-treffeillä

enrekisteröitynyt

Kävin lukemassa naisten ilmoituksia ja täytyy sanoa että palsta on tasan oikeassa. Tasoteoria toimi kuin sveitsiläinen kello.

JOKAISEN lukemani vähänkään näyttävämmän näköisen noin kolmekymppisen naisen profiilissa oli mainittu pituus ja komeus jollain tapaa. Minusta parhaan näköinen mainitsi suoraan että varakkuuskin olisi eduksi (!).

Mitä vähemmän kaunis nainen, sitä vähemmän oli mainintaa ulkonäöstä ja sitä enemmän luonteesta.

Luonteenkin osalta näyttävämmillä naisilla oli tuttua itsevarmuus-kunnianhimoisuus listausta, kun taas useimmilla seinäruusuilla ei ollut. Eli luonnekaan ei ole makuasia, vaan naiset tietävät että kauneudella saa toivottuja menestyjän luonteenpiirteitä.

Edes itse Laasanen ei olisi osannut kirjoittaa enemmän "tasoteorian" mukaisia ilmoituksia :D

71

3260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.se.on

      Netissä on niin paljon miehistä ylitarjontaa, että voi jokainen reikä vaatia käytännössä mitä tahansa ja aina jotain tulee. Ei siinä naisen tarvi edes peiliin katsoa, kun nettiin menee seuraa hakemaan.

      • kerrotaantotuus

        Paskat on.

        Siellä on kivasymppiksen oloisia XXL-seinäruusuja, ja sitten 8/10 naisia jotka kuuluu johonkin seuraavista:
        - "en vaivaudu kirjoittamaan sen ihmeellisempiä, katso kuva. Olethan pitkä ja komea (olen itsekin pitkä ja näyttävä), itsevarma mies isolla M:llä"
        - "haussa pitkä ja komea, älykäs, itsevarma ja määrätietoinen mies. Huomaa etten vaivaudu vastaamaan jokaiselle koska viestejä tulee niin paljon"
        - "olen koulutettu nainen jonka elämä on upeaa. Olethan pitkä, komea, kunnianhimoinen, korkeakoulutettu ja työssäsi menestynyt"
        - ei kuvaa = olen niin hot ettei tarvitse kirjoittaa mitään, kuitenkin tulee liikaa viestejä miehitä jotka eivät ole pitkiä, komeita ja itsevarmoja

        ...ja ne samat profiilit roikkuu siellä vuosikausia. Vilkaisin just Pirkanmaan tarjontaa, samat lyylit jotka muistan parin vuoden takaa on siellä yhä.

        Joo ihan varmaan viestejä tulee se 50-100 viikossa. Siitä suurin osa ATM/KTM-tason miehiltä, panoehdotuksia tai kikkelinkuvia. Ne haetut ysit ja kympit ei S24-treffeillä roiku, niitä ei tod kiinnosta joku kasin vanhentunut nettitreffien akka joka luulee olevansa niin kovaa tasoa ettei kukaan kelpaa.


      • äöäö54565kjkjk
        kerrotaantotuus kirjoitti:

        Paskat on.

        Siellä on kivasymppiksen oloisia XXL-seinäruusuja, ja sitten 8/10 naisia jotka kuuluu johonkin seuraavista:
        - "en vaivaudu kirjoittamaan sen ihmeellisempiä, katso kuva. Olethan pitkä ja komea (olen itsekin pitkä ja näyttävä), itsevarma mies isolla M:llä"
        - "haussa pitkä ja komea, älykäs, itsevarma ja määrätietoinen mies. Huomaa etten vaivaudu vastaamaan jokaiselle koska viestejä tulee niin paljon"
        - "olen koulutettu nainen jonka elämä on upeaa. Olethan pitkä, komea, kunnianhimoinen, korkeakoulutettu ja työssäsi menestynyt"
        - ei kuvaa = olen niin hot ettei tarvitse kirjoittaa mitään, kuitenkin tulee liikaa viestejä miehitä jotka eivät ole pitkiä, komeita ja itsevarmoja

        ...ja ne samat profiilit roikkuu siellä vuosikausia. Vilkaisin just Pirkanmaan tarjontaa, samat lyylit jotka muistan parin vuoden takaa on siellä yhä.

        Joo ihan varmaan viestejä tulee se 50-100 viikossa. Siitä suurin osa ATM/KTM-tason miehiltä, panoehdotuksia tai kikkelinkuvia. Ne haetut ysit ja kympit ei S24-treffeillä roiku, niitä ei tod kiinnosta joku kasin vanhentunut nettitreffien akka joka luulee olevansa niin kovaa tasoa ettei kukaan kelpaa.

        Ei ne naiset silti yksin ole missään tapauksessa. Mikään ei vaan ole edennyt parisuhteeksi asti, joten profiilia ei ole syytä poistaa. Moni ei parisuhdetta edes etsi. Toki vaatimukset ovat nuo. Sinullakin olisi, jos olisit 8/10 mies.


      • Naisasialooser11

        Eivät ole oikeasti lähelläkään 8/10 tasoa ulkonäöltään ne naiset, korkeintaan 6/10 mikä sekin on harvinaisen hyvännäköinen nainen, nimittäin yli keskitason. Suurin osa naisista on alle keskitason.

        8/10 nainen on jo mallin tasoa


      • täydellinenprinssi
        äöäö54565kjkjk kirjoitti:

        Ei ne naiset silti yksin ole missään tapauksessa. Mikään ei vaan ole edennyt parisuhteeksi asti, joten profiilia ei ole syytä poistaa. Moni ei parisuhdetta edes etsi. Toki vaatimukset ovat nuo. Sinullakin olisi, jos olisit 8/10 mies.

        Pitkä, komea, älykäs, menestynyt, itsevarma, määrätietoinen ja kunnianhimoinen on kymppi eikä mikään ysi.

        Jos seiska on keskiarvo, siitä pykälä ylöspäin ei mitenkään voi olla täydellinen mies.

        Ettei vain itselläsi olisi tuolla profiili? "Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"? :D


      • äöäö54565kjkj
        täydellinenprinssi kirjoitti:

        Pitkä, komea, älykäs, menestynyt, itsevarma, määrätietoinen ja kunnianhimoinen on kymppi eikä mikään ysi.

        Jos seiska on keskiarvo, siitä pykälä ylöspäin ei mitenkään voi olla täydellinen mies.

        Ettei vain itselläsi olisi tuolla profiili? "Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa"? :D

        Tietysti on. En ole kuitenkaan niin tyhmä, että vaatisin profiilissa yhtään mitään.


      • olen.huomannut
        äöäö54565kjkj kirjoitti:

        Tietysti on. En ole kuitenkaan niin tyhmä, että vaatisin profiilissa yhtään mitään.

        Muuten ätmien alapuolellakin on taso, kolmen lapsen yh -isät! Ne ei kyllä näytä kelpaavan kenellekään! Ei edes yh -äideille.


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Eivät ole oikeasti lähelläkään 8/10 tasoa ulkonäöltään ne naiset, korkeintaan 6/10 mikä sekin on harvinaisen hyvännäköinen nainen, nimittäin yli keskitason. Suurin osa naisista on alle keskitason.

        8/10 nainen on jo mallin tasoa

        Oletko itse sitten minkätasoinen,ehkä 3/10?? Katkeralta ihmisrauniolta kuullostat aina arvostellesasi naisia. Sori mutta sinua.käy jo sääliks! Eiköhän siellä ole deittipalstoilla ihmisiä joka lähtöön niin miehiä ,kun naisia.


      • Naisasialooser11

        Oma tasoni on aito, ei meikeillä huijattu


      • Naisasialooser11 kirjoitti:

        Oma tasoni on aito, ei meikeillä huijattu

        Täytyy kerrankin sanoa,että olen kanssasi samaa mieltä asiasta. Meikillä ja kaikilla härpäkkäeillä saa ihmeitä aikaan eli ihminen voi olla ihan erinäköinen meikattuna..mutta voihan mieskin vähän ehostautua. Niin mitä jää jäljelle,kun kaikki kuoritaan pois??


    • 12121212121212

      Jokainen tuntee nyrkkisäännön nettitreffailussa: keskimäärin netissä on tyydyttävä pykälää tai paria alempitasoiseen naiseen kuin mitä livenä saa (poikkeamat keskiarvosta riippuvat siitä onko paras vahvuus pituus/komeus, raha/status vai sellaiset asiat joita on vaikeaa ilmentää profiilitekstissä).

      Kyseessähän on hassu kierre: koska tasokkaat miehet joutuvat tyytymään kaseihin ja seiskoihin, he hakevat pelkästään seksiä - minkä seurauksena kierre voimistuu entisestään, kun seiskan naiset hakevat ysejä ja kasin naiset kymppejä.

      • yxkyssä

        Miksi tasokkaat miehet siellä roikkuvat? Luulisi heitä lykästävän ihan livessäkin.


      • vikavastaaja
        yxkyssä kirjoitti:

        Miksi tasokkaat miehet siellä roikkuvat? Luulisi heitä lykästävän ihan livessäkin.

        Mä voin vastata.

        Koska panoja on käytännöllisempää hakea netissä, ei tuu heti pelimiehen mainetta kun voi kaataa omien tuttavapiirien ulkopuolelta. Livenä pitäis mennä vieraalle paikkakunnalle tai ainakin toiselle puolelle kaupunkia ja luultavasti lähestyä jotain vierasta porukkaa.


      • panojajoo
        vikavastaaja kirjoitti:

        Mä voin vastata.

        Koska panoja on käytännöllisempää hakea netissä, ei tuu heti pelimiehen mainetta kun voi kaataa omien tuttavapiirien ulkopuolelta. Livenä pitäis mennä vieraalle paikkakunnalle tai ainakin toiselle puolelle kaupunkia ja luultavasti lähestyä jotain vierasta porukkaa.

        Kyllä me ainakin naiskavereiden kesken vaihdellaan miehistä mielipiteitä.
        Naiset kun kertoo toisilleen jos on kokemusta jostakin ja on siitä jotain kerrottavaa.


      • yxkyssä
        vikavastaaja kirjoitti:

        Mä voin vastata.

        Koska panoja on käytännöllisempää hakea netissä, ei tuu heti pelimiehen mainetta kun voi kaataa omien tuttavapiirien ulkopuolelta. Livenä pitäis mennä vieraalle paikkakunnalle tai ainakin toiselle puolelle kaupunkia ja luultavasti lähestyä jotain vierasta porukkaa.

        Luuserimeininkiä. Luulis tasokkaiden miesten haluavan jotain muuta.


      • pikkukakkosenposti
        yxkyssä kirjoitti:

        Miksi tasokkaat miehet siellä roikkuvat? Luulisi heitä lykästävän ihan livessäkin.

        Koska netissä hakevat panoja myös varatut miehet ja ne tasokkaat miehet, jotka haluavat pelkkää panoa.


      • sellaisetreppanat
        pikkukakkosenposti kirjoitti:

        Koska netissä hakevat panoja myös varatut miehet ja ne tasokkaat miehet, jotka haluavat pelkkää panoa.

        Ovat tosiaan pikkukakkos tasoa. Vaimoa pelätään että ottaa ja lähtee kun mies juoksee vietaissa. Ei halua vaimo enää edes sitä keskustelua.
        Mulla ukko sai kyytiä vieraasta panosta eikä takaisin ollut tulemista. Sepä ei ollutkaan miehestä enää yhtään kivaa.


    • Vänrikki.stool

      Seiskan pano panee kasipalloa.

    • 86547

      Vaikuttaa siltä, että naisen kuuluisi olla hyvännäköinen, mutta hän ei saisi miesten mukaan katsoa miehen ulkonäköön, vaan vähemmän hyvännäköinen mies täytyisi kelvata. Miksi vähemmän hyvännäköiset miehet sitten vaativat hyvää ulkonäköä naiselta?

      • sellainen.on.nainen

        Naiset hakevat aina itseään tasokkaampaa seuraa.


      • 876
        sellainen.on.nainen kirjoitti:

        Naiset hakevat aina itseään tasokkaampaa seuraa.

        Et osannut/uskaltanut/kehdannut vastata hänen kysymykseensä.


      • hnnnng

        No eihän mitään tasoja ollut? :D

        Eikä kasin naisen kanssa samaa tasoa ole ysin tai kympin pitkä/komea/tumma prinssi, vaan kasin mies joka on melko lailla komeahko tavis.


      • popopopoopopop
        hnnnng kirjoitti:

        No eihän mitään tasoja ollut? :D

        Eikä kasin naisen kanssa samaa tasoa ole ysin tai kympin pitkä/komea/tumma prinssi, vaan kasin mies joka on melko lailla komeahko tavis.

        Tuo komeahko tavis on muuten myös monen naisen ihannemies -näkeehän sen täällä palstallakin. Raavas duunari usein 100x hotimpi kuin akateeminen älykkö.


      • hahhahaaa
        popopopoopopop kirjoitti:

        Tuo komeahko tavis on muuten myös monen naisen ihannemies -näkeehän sen täällä palstallakin. Raavas duunari usein 100x hotimpi kuin akateeminen älykkö.

        Se raavas, ulkonäöltään 8-9/10 duunari, on monen 6/10 "vähän pyöreän" naisen ihanne.


      • 720
        hahhahaaa kirjoitti:

        Se raavas, ulkonäöltään 8-9/10 duunari, on monen 6/10 "vähän pyöreän" naisen ihanne.

        Ketkäs niiden kympin naisten ihanteita on?
        Ne akateemiset narukädetkö?


    • EdesUnissa
    • Siis tarkottaako tää nyt sitten, että jos on mukava on rumilus?

      • EdesUnissa

        Älä suotta yritä löytää tästä logiikkaa. Olen seurannut palstaa melkein vuoden ja en ole päässyt kärryille.
        Käsitykseni mukaan kauniit pariutuvat kauniiden kanssa ja mukavuudella ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Paitsi että naiset pyrkivät pariutumaan itseään parempi näköisen miehen kanssa, Noin lyhyesti.
        Yksinkertaistettu malli joka perustuu yksinomaan ulkonäköön ei mahda olla todellisuutta, vaikka asialla on olemassa jopa historiallinen tieteellinen pohja. Ihmiset kyllä ihan oikeasti pyrkivät pariutumaan itsensä tasoisten kanssa, mutta tekijöitä jotka arvostellaan on paljon muitakin kuin ulkonäkö. Se alkuperäinen mallikin perustui alkuvaikutelmaan, ei lopulliseen
        ratkaisuun, eli siihen voi vaikuttaa.


      • rehtiätutkimustietoa
        EdesUnissa kirjoitti:

        Älä suotta yritä löytää tästä logiikkaa. Olen seurannut palstaa melkein vuoden ja en ole päässyt kärryille.
        Käsitykseni mukaan kauniit pariutuvat kauniiden kanssa ja mukavuudella ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Paitsi että naiset pyrkivät pariutumaan itseään parempi näköisen miehen kanssa, Noin lyhyesti.
        Yksinkertaistettu malli joka perustuu yksinomaan ulkonäköön ei mahda olla todellisuutta, vaikka asialla on olemassa jopa historiallinen tieteellinen pohja. Ihmiset kyllä ihan oikeasti pyrkivät pariutumaan itsensä tasoisten kanssa, mutta tekijöitä jotka arvostellaan on paljon muitakin kuin ulkonäkö. Se alkuperäinen mallikin perustui alkuvaikutelmaan, ei lopulliseen
        ratkaisuun, eli siihen voi vaikuttaa.

        " Se alkuperäinen mallikin perustui alkuvaikutelmaan, ei lopulliseen
        ratkaisuun, eli siihen voi vaikuttaa."
        TÄMÄN kun sais jollain ihmeellä palsta-ätmien päähän taottua. Mikään ei vaan saa niiden päätä käännettyä vaan nauttivat ilmeisesti ikuisessa itsesäälissä eläen ja "maailma on kova"-mantraa hokien...


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Älä suotta yritä löytää tästä logiikkaa. Olen seurannut palstaa melkein vuoden ja en ole päässyt kärryille.
        Käsitykseni mukaan kauniit pariutuvat kauniiden kanssa ja mukavuudella ei ole mitään tekemistä pariutumisen kanssa. Paitsi että naiset pyrkivät pariutumaan itseään parempi näköisen miehen kanssa, Noin lyhyesti.
        Yksinkertaistettu malli joka perustuu yksinomaan ulkonäköön ei mahda olla todellisuutta, vaikka asialla on olemassa jopa historiallinen tieteellinen pohja. Ihmiset kyllä ihan oikeasti pyrkivät pariutumaan itsensä tasoisten kanssa, mutta tekijöitä jotka arvostellaan on paljon muitakin kuin ulkonäkö. Se alkuperäinen mallikin perustui alkuvaikutelmaan, ei lopulliseen
        ratkaisuun, eli siihen voi vaikuttaa.

        En tosiaan löydä logiikkaa, vaikka suurennuslasilla yritin etsiä. :>


    • saatte.koulutettua

      menkää tinderiin siellä on seksiseuralaisia ja maksullisia naisia

      • Ikiatm77

        Eipä sielläkään noin vain saa seuraa. Katsos kun molempien pitää tykätä että muodostuu pari ja pääsee juttelemaan. Tavismies voi tykätä miljoona naista eikä saa yhtään matchiä. Eli ei tinder ole muita deittisivustoja yhtään parempi.


    • rehtiätutkimustietoa

      "vähänkään näyttävämmän näköisen noin kolmekymppisen naisen"
      No sullapa kattava otanta. Vielä S24-treffit, treffipalstojen kerma. Kannattaisi kurkata että mitä samanikäisten miesten profiilista löytyy. Ne on yhtä lailla henkisesti täysin keskenkasvuisia.

    • Nainen39vee

      Mikä siis on ongelma? Sekö, että kauniit naiset vaativat mieheltäkin ulkonäköä? Eli pitäisikö siis olla niin, että vaatimattoman näköisten miesten kuuluisi saada ne parhaimman näköiset naiset, mutta naisen ei saisi olla kiinnostunut ulkonäöstä, vaikka miehet ovatkin? Ristiriitaista. Nythän aloitustekstin perusteella vaikuttaa siltä. että nähemmän hyvännäköiset miehet kuitenkin voisivat saada naisia - tosin niitä vähemmän hyvännäköisiä. Miksi he sitten eivät kelpaa? Yrittävätkö miehet siis pariutua pari pykälää itseään tasokkaamman kanssa?

      Kyllä ne miehetkin, joilla valinnanvaraa on, haluavat sellaisen, joka omasta mielestä on mahdollisimman hyvännäköinen. Aloitustekstin perusteella kuulosti siltä, että kaikki naiset eivät suinkaan vaadi mieheltä ensisijaisesti ulkonäköä, vaan monia naisia kiinnostaa muutkin asiat. Sehän tarkoittaa sitä, että vähemmänkin hyvännäköisillä miehillä olisi kyllä mahdollisuus löytää kumppani.

      Se toki vaihtelee, millaiset mieltymykset ihmisillä on. Kaikki eivät tykkää samanlaisista naisista/miehistä.

      • älävalehtele

        "Se toki vaihtelee, millaiset mieltymykset ihmisillä on. Kaikki eivät tykkää samanlaisista naisista/miehistä."

        Naisilla ei ainakaan vaihtele yhtään. Jokaisessa ilmoituksessa jossa oli ulkonäkötoivomuksia/vaatimuksia, ne oli tismalleen samoja. Yksikään nainen ei toivonut esim. lyhyttä miestä tai maininnut ettei pitkiä kiitos.

        Eiköhän keskustelun pointti oo siinä että naiset yrittää KIISTÄÄ tasot, ja että netissä kasit hakee kymppejä.


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        "Se toki vaihtelee, millaiset mieltymykset ihmisillä on. Kaikki eivät tykkää samanlaisista naisista/miehistä."

        Naisilla ei ainakaan vaihtele yhtään. Jokaisessa ilmoituksessa jossa oli ulkonäkötoivomuksia/vaatimuksia, ne oli tismalleen samoja. Yksikään nainen ei toivonut esim. lyhyttä miestä tai maininnut ettei pitkiä kiitos.

        Eiköhän keskustelun pointti oo siinä että naiset yrittää KIISTÄÄ tasot, ja että netissä kasit hakee kymppejä.

        No, voisiko olla niin, että jotkut hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien perusteella eivätkä vaadi jotain tietynlaisia mittoja? Mutta jos yrität väittää, että kaikki naiset haluaisivat mahdollisimman pitkän miehen, niin se ei ainakaan pidä paikkaansa. Minä en koskaan ole ollut viehättynyt nimenomaan pitkistä. Minulle miehen pituus ei siis lisäisi tasoa ollenkaan.

        Minulla ei ole koskaan ollut deitti-ilmoituksessa ulkonäkövaatimuksia. Tämä siksi, että kokonaisuus ratkaisee. Toki minullakin omat mieltymykseni on, mutta ei se ihmisen hyvännäköisyys tai vetovoima joistain yksittäisistä seikoista johdu.

        Ja tuskinpa olen ainoa. Mitä tuolla katukuvassa pariskuntia näkyy, niin aika lailla naiset tuntuvat pariutuvan ihan tavallisten miesten kanssa. Monilla on vieläpä sellaisia ulkonäöllisiä ominaisuuksia, joita sinänsä ei pidetä vetovoimaa lisäävinä tekijöinä, mutta silti nämä tyypit ovat sen kumppaninsa mielestä puoleensavetävän näköisiä.

        Pitää myös muistaa, että kun netissä kasi hakee kymppiä, niin oikeassa elämässä se kymppi voi jonkun melestä olla seiska ja kasi kymppi. Tosin yleensä aikuiset eivät ajattele ihmisistä näin - onhan se aika teinimäistä pisteyttää ihmisiä tuolla lailla.

        Minä tiedän ihmisiä, jotka yleisen standardin mukaan eivät ole mitään maailman parhaimman näköisiä, mutta silti joku menee heidän vuokseen sekaisin, ihastuu ja rakastuu eikä koe edes niitä ns. paremman näköisiä yhtään parempina. Heidän asteikollaan se muiden mielestä seiska voikin olla huikea 10 .


      • älävalehtele
        Nainen39vee kirjoitti:

        No, voisiko olla niin, että jotkut hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien perusteella eivätkä vaadi jotain tietynlaisia mittoja? Mutta jos yrität väittää, että kaikki naiset haluaisivat mahdollisimman pitkän miehen, niin se ei ainakaan pidä paikkaansa. Minä en koskaan ole ollut viehättynyt nimenomaan pitkistä. Minulle miehen pituus ei siis lisäisi tasoa ollenkaan.

        Minulla ei ole koskaan ollut deitti-ilmoituksessa ulkonäkövaatimuksia. Tämä siksi, että kokonaisuus ratkaisee. Toki minullakin omat mieltymykseni on, mutta ei se ihmisen hyvännäköisyys tai vetovoima joistain yksittäisistä seikoista johdu.

        Ja tuskinpa olen ainoa. Mitä tuolla katukuvassa pariskuntia näkyy, niin aika lailla naiset tuntuvat pariutuvan ihan tavallisten miesten kanssa. Monilla on vieläpä sellaisia ulkonäöllisiä ominaisuuksia, joita sinänsä ei pidetä vetovoimaa lisäävinä tekijöinä, mutta silti nämä tyypit ovat sen kumppaninsa mielestä puoleensavetävän näköisiä.

        Pitää myös muistaa, että kun netissä kasi hakee kymppiä, niin oikeassa elämässä se kymppi voi jonkun melestä olla seiska ja kasi kymppi. Tosin yleensä aikuiset eivät ajattele ihmisistä näin - onhan se aika teinimäistä pisteyttää ihmisiä tuolla lailla.

        Minä tiedän ihmisiä, jotka yleisen standardin mukaan eivät ole mitään maailman parhaimman näköisiä, mutta silti joku menee heidän vuokseen sekaisin, ihastuu ja rakastuu eikä koe edes niitä ns. paremman näköisiä yhtään parempina. Heidän asteikollaan se muiden mielestä seiska voikin olla huikea 10 .

        "No, voisiko olla niin, että jotkut hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien perusteella eivätkä vaadi jotain tietynlaisia mittoja?"

        Niin mutta miksi kun mitat mainitaan, vaatimus on aina pitkä eikä koskaan lyhyt?


      • vänkääjä.tt
        älävalehtele kirjoitti:

        "No, voisiko olla niin, että jotkut hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien perusteella eivätkä vaadi jotain tietynlaisia mittoja?"

        Niin mutta miksi kun mitat mainitaan, vaatimus on aina pitkä eikä koskaan lyhyt?

        Älä kysele tyhmiä. Ei kukaan hae runsaasti ylipainoista naistakaan.


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        "No, voisiko olla niin, että jotkut hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien perusteella eivätkä vaadi jotain tietynlaisia mittoja?"

        Niin mutta miksi kun mitat mainitaan, vaatimus on aina pitkä eikä koskaan lyhyt?

        "Niin mutta miksi kun mitat mainitaan, vaatimus on aina pitkä eikä koskaan lyhyt? "

        Voisiko johtua siitä, että jos tietty pituus on ensisijainen kriteeri, nämä tyypit ovat itse tietynlaisia? Eli tietty ihmistyyppi hakee kumppania pituuden perusteella, kun taas toisenlaiset ihmiset hakevat esimerkiksi samanlaisten elämänarvojen tai samanlaisten kiinnostuksen kohteiden perusteella. Eli ehkäpä ne, joille miehen pituus ei ole merkittävä, tai jotka jopa tykkäävät mieluummin vähän lyhyemmästä kuin pitemmästä, haluavat kuitenkin ensisijaisesti kohdata IHMISEN?

        Mutta itse en osaa kummoisempaa analyysiä antaa - en henkilökohtaisesti tunne yhtään naista, jonka ensisijainen toive olisi miehen pituus. Voi olla, etten tunne sellaista naistyyppiä ollenkaan. En epäile, etteikö niitäkin olisi, mutta miten on - haluaisitko esim. sinä sellaisen naisen? Eikö ole tavallaan hyvä, jos jo ilmoituksesta käy ilmi, että naisen kriteerit parisuhteelle perustuvat johonkin täysin muuhun mitä itselläsi, eli toisin sanoen haette suhteelta ja kumppanilta eri asioita?

        Ja kuten todettu, niitäkin naisia on, jotka eivät hae pitkää miestä. Miksi ei sitten vaan keskittyisi heihin? Oliko pakko saada juuri joku tietty nainen, joka haluaa jonkun kolmimetrisen hujopin muusta välittämättä?


      • älävalehtele
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Niin mutta miksi kun mitat mainitaan, vaatimus on aina pitkä eikä koskaan lyhyt? "

        Voisiko johtua siitä, että jos tietty pituus on ensisijainen kriteeri, nämä tyypit ovat itse tietynlaisia? Eli tietty ihmistyyppi hakee kumppania pituuden perusteella, kun taas toisenlaiset ihmiset hakevat esimerkiksi samanlaisten elämänarvojen tai samanlaisten kiinnostuksen kohteiden perusteella. Eli ehkäpä ne, joille miehen pituus ei ole merkittävä, tai jotka jopa tykkäävät mieluummin vähän lyhyemmästä kuin pitemmästä, haluavat kuitenkin ensisijaisesti kohdata IHMISEN?

        Mutta itse en osaa kummoisempaa analyysiä antaa - en henkilökohtaisesti tunne yhtään naista, jonka ensisijainen toive olisi miehen pituus. Voi olla, etten tunne sellaista naistyyppiä ollenkaan. En epäile, etteikö niitäkin olisi, mutta miten on - haluaisitko esim. sinä sellaisen naisen? Eikö ole tavallaan hyvä, jos jo ilmoituksesta käy ilmi, että naisen kriteerit parisuhteelle perustuvat johonkin täysin muuhun mitä itselläsi, eli toisin sanoen haette suhteelta ja kumppanilta eri asioita?

        Ja kuten todettu, niitäkin naisia on, jotka eivät hae pitkää miestä. Miksi ei sitten vaan keskittyisi heihin? Oliko pakko saada juuri joku tietty nainen, joka haluaa jonkun kolmimetrisen hujopin muusta välittämättä?

        Kolmannen kerran.

        Miksi aina kun mitat ovat tärkeitä, halutaan pitkä mies?

        Miksi vaihtoehdot ovat:
        "Haluan pitkän"
        "Pituus on ei ole tärkeää"

        Jos kerran ulkonäkö on makuasia, miksi yksikään nainen ei suosi lyhyttä?

        Missä on vaihtoehto:
        "Haluan lyhyen"

        ?


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        Kolmannen kerran.

        Miksi aina kun mitat ovat tärkeitä, halutaan pitkä mies?

        Miksi vaihtoehdot ovat:
        "Haluan pitkän"
        "Pituus on ei ole tärkeää"

        Jos kerran ulkonäkö on makuasia, miksi yksikään nainen ei suosi lyhyttä?

        Missä on vaihtoehto:
        "Haluan lyhyen"

        ?

        No minä itse kyllä aikoinaan "suosin lyhyitä". Tosin en kyllä hakenut deittipalstalta silloin ketään. Tuskinpa olisin kiinnostavaa miestä pituuden perusteella hylännytkään, mutta minusta siis on ollut enemmänkin plussaa, jos ei ole ns. "liian pitkä".

        Mutta oma villi veikkaukseni on se, että fiksuimmille naisille pituus ei ole niin tärkeä asia, että se laitettaisiin deitti-ilmoitukseen tai että sen perusteella yleensä valittaisiin ketään. Vähemmän fiksut sitten hakevat nimenomaan pitkää, kun eivät osaa mitään henkisiä ominaisuuksia tai henkistä yhteenkuuluvuutta toivoa. Ja vähemmän fiksut sortuvat kliseisiin.


      • Nainen39vee
        Nainen39vee kirjoitti:

        No minä itse kyllä aikoinaan "suosin lyhyitä". Tosin en kyllä hakenut deittipalstalta silloin ketään. Tuskinpa olisin kiinnostavaa miestä pituuden perusteella hylännytkään, mutta minusta siis on ollut enemmänkin plussaa, jos ei ole ns. "liian pitkä".

        Mutta oma villi veikkaukseni on se, että fiksuimmille naisille pituus ei ole niin tärkeä asia, että se laitettaisiin deitti-ilmoitukseen tai että sen perusteella yleensä valittaisiin ketään. Vähemmän fiksut sitten hakevat nimenomaan pitkää, kun eivät osaa mitään henkisiä ominaisuuksia tai henkistä yhteenkuuluvuutta toivoa. Ja vähemmän fiksut sortuvat kliseisiin.

        No, korjaan sen verran, että ehkä sanoin liian jyrkästi. Ei se toki aina fiksuudesta tai älyn puutteesta kerro, mutta kyllä usein tuntuu olevan niin, että fiksuimmat hakevat ensisijaisesti muiden ominaisuuksien kautta.

        Kaikilla toki on myös fyysisiin ominaisuuksiin perustuvia mieltymyksiä, eikä se ketään tyhmäksi tee. Mutta mitä fiksumpi tyyppi, sitä enemmän hän painottaa henkistä yhteenkuuluvuutta ja ymmärtää seksuaalisen vetovoimankin vähän syvällisemmin kuin jonkin "yleisesti oletetun ihannemiehen/ihannenaisen" kautta.


      • älävalehtele
        Nainen39vee kirjoitti:

        No minä itse kyllä aikoinaan "suosin lyhyitä". Tosin en kyllä hakenut deittipalstalta silloin ketään. Tuskinpa olisin kiinnostavaa miestä pituuden perusteella hylännytkään, mutta minusta siis on ollut enemmänkin plussaa, jos ei ole ns. "liian pitkä".

        Mutta oma villi veikkaukseni on se, että fiksuimmille naisille pituus ei ole niin tärkeä asia, että se laitettaisiin deitti-ilmoitukseen tai että sen perusteella yleensä valittaisiin ketään. Vähemmän fiksut sitten hakevat nimenomaan pitkää, kun eivät osaa mitään henkisiä ominaisuuksia tai henkistä yhteenkuuluvuutta toivoa. Ja vähemmän fiksut sortuvat kliseisiin.

        Väitätkö siis että kauniimmat naiset ovat tyhmiä, ja vähemmän kauniit fiksuja?

        Selvää kun on että mitä paramman näköinen nainen, sitä varmemmin pituusvaatimus on mainittu.


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        Väitätkö siis että kauniimmat naiset ovat tyhmiä, ja vähemmän kauniit fiksuja?

        Selvää kun on että mitä paramman näköinen nainen, sitä varmemmin pituusvaatimus on mainittu.

        En, vaan väitin että ne naiset, joita kiinnostaa henkiset ominaisuudet (kuten elämänarvot, ajattelutapa, huumori, miten toisen kanssa synkkaa) ovat useimmiten fiksumpia kuin ne, joita kiinnostaa pelkästään kumppanin pituus.

        Eikä se niin mene, että kauniita naisia muka kiinnostaisi vain pituus ja rumia kiinnostaisi suhteen toimivuus. Höpönlöpön. Tuo aloittaja nyt sattui tykästymään johonkin mimmiin, joka sattui haluamaan pitkän miehen, ja sen vuoksi aloittaja tuli tänne purkamaan pettymystään. Eihän me tiedetä, minkä näköinen se nainen edes oli.


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        Väitätkö siis että kauniimmat naiset ovat tyhmiä, ja vähemmän kauniit fiksuja?

        Selvää kun on että mitä paramman näköinen nainen, sitä varmemmin pituusvaatimus on mainittu.

        "Selvää kun on että mitä paramman näköinen nainen, sitä varmemmin pituusvaatimus on mainittu. "

        Tähän unohdin vastata. Laita linkkejä ilmoituksiin, joissa näin on, niin katsotaan!

        En väitä sun valehtelevan, koska voi tietysti olla, että sinä satut tykästymään sellaisiin naisiin, jotka tosiaan vaativat että pitää olla mahdollisimman pitkä. Mutta ovatko nämä naiset objektiivisesti kauniita kaikkien mielestä? Paha sanoa, kun ei ole niitä linkkejä. Edustavatko he jotain tiettyä tyyliä? Eli voiko "vika" sittenkin olla ihmistyypissä eikä naisissa yleensä?

        Itse tunnen monennäköisiä naisia - monet varmasti ovat hyvännäköisiä myös yleisen standardin mukaan - mutta silti kukaan ei ole vielä tuonut esiin sitä, että miehen pitää ehdottomasti olla mahdollisimman pitkä. Eli minun kokemukseni on taas päinvastainen kuin sinun. Ja tuttavapiirissäni ainoa, jolla on hyvin pitkä mies, on ulkonäöllisesti suurimman osan mielestä varmaan aika vaatimattoman näköinen nainen. Eli ne "parhaimman näköiset" eivät kuitenkaan ottaneet mitään tosi pitkiä miehiä.

        Pikemminkin tuntuu siltä, että joku pituus on tavallaan aika helppo kriteeri. Suurin osa miehistä kun on pitempiä kuin suurin osa naisista, joten on helppoa hakea itseään jonkin verran pitempää. Siksi tuntuukin, että usein nimenomaan ne alkavat vaatia syvempää henkistä kohtaamista, joilla oikeasti on itselläänkin persoonaa ja karismaa - eli ne vaativat vaikeampia ominaisuuksia, joilla on siihen jotain katetta.


      • älävalehtele
        Nainen39vee kirjoitti:

        "Selvää kun on että mitä paramman näköinen nainen, sitä varmemmin pituusvaatimus on mainittu. "

        Tähän unohdin vastata. Laita linkkejä ilmoituksiin, joissa näin on, niin katsotaan!

        En väitä sun valehtelevan, koska voi tietysti olla, että sinä satut tykästymään sellaisiin naisiin, jotka tosiaan vaativat että pitää olla mahdollisimman pitkä. Mutta ovatko nämä naiset objektiivisesti kauniita kaikkien mielestä? Paha sanoa, kun ei ole niitä linkkejä. Edustavatko he jotain tiettyä tyyliä? Eli voiko "vika" sittenkin olla ihmistyypissä eikä naisissa yleensä?

        Itse tunnen monennäköisiä naisia - monet varmasti ovat hyvännäköisiä myös yleisen standardin mukaan - mutta silti kukaan ei ole vielä tuonut esiin sitä, että miehen pitää ehdottomasti olla mahdollisimman pitkä. Eli minun kokemukseni on taas päinvastainen kuin sinun. Ja tuttavapiirissäni ainoa, jolla on hyvin pitkä mies, on ulkonäöllisesti suurimman osan mielestä varmaan aika vaatimattoman näköinen nainen. Eli ne "parhaimman näköiset" eivät kuitenkaan ottaneet mitään tosi pitkiä miehiä.

        Pikemminkin tuntuu siltä, että joku pituus on tavallaan aika helppo kriteeri. Suurin osa miehistä kun on pitempiä kuin suurin osa naisista, joten on helppoa hakea itseään jonkin verran pitempää. Siksi tuntuukin, että usein nimenomaan ne alkavat vaatia syvempää henkistä kohtaamista, joilla oikeasti on itselläänkin persoonaa ja karismaa - eli ne vaativat vaikeampia ominaisuuksia, joilla on siihen jotain katetta.

        Kiertely vain jatkuu.

        Kysyn vielä kerran: on naisia jotka vaativat että mies on pitkä, missä ovat naiset jotka vaativat että mies on lyhyt?

        Jos ulkonäkö on makuasia, meillä pitäis olla kolmenlaisia mimmejä:
        a) miehen pitää olla pitkä
        b) miehen pitää olla lyhyt
        c) pituudella ei ole väliä

        a), löytyy. c), löytyy.

        Missä b) ??? Miksi en ole bonganut AINUTTAKAAN ilmoa jossa lyhyys mainitaan toivottuna tai vaadittuna ominaisuutena?

        "Itse tunnen monennäköisiä naisia - monet varmasti ovat hyvännäköisiä myös yleisen standardin mukaan - mutta silti kukaan ei ole vielä tuonut esiin sitä, että miehen pitää ehdottomasti olla mahdollisimman pitkä. Eli minun kokemukseni on taas päinvastainen kuin sinun. Ja tuttavapiirissäni ainoa, jolla on hyvin pitkä mies, on ulkonäöllisesti suurimman osan mielestä varmaan aika vaatimattoman näköinen nainen. Eli ne "parhaimman näköiset" eivät kuitenkaan ottaneet mitään tosi pitkiä miehiä."

        Nyt yrität sumuttaa muuttamalla mun kirjoituksen muotoon mahdollisimman pitkä. Sanoin pitkä, ei mahdollisimman pitkä. Unelmapituus taitaa olla semmoiset 180-190cm.

        "Siksi tuntuukin, että usein nimenomaan ne alkavat vaatia syvempää henkistä kohtaamista, joilla oikeasti on itselläänkin persoonaa ja karismaa - eli ne vaativat vaikeampia ominaisuuksia, joilla on siihen jotain katetta."

        No itse asiassa luonteen suhteen vaatimuksioin vaikuttaa tuotakin enemmän naisen ULKONÄKÖ. Ne hyvännäköiset vaatii aina samoja itsevarmuuksia, määrätietoisuuksia ja mielenkiintoisuuksia vaikka olis itse kuinka tylsiä.

        Lopusta samaa mieltä. Mutta se "kate" on ulkonäkö, ei oma persoona.


      • Nainen39vee
        älävalehtele kirjoitti:

        Kiertely vain jatkuu.

        Kysyn vielä kerran: on naisia jotka vaativat että mies on pitkä, missä ovat naiset jotka vaativat että mies on lyhyt?

        Jos ulkonäkö on makuasia, meillä pitäis olla kolmenlaisia mimmejä:
        a) miehen pitää olla pitkä
        b) miehen pitää olla lyhyt
        c) pituudella ei ole väliä

        a), löytyy. c), löytyy.

        Missä b) ??? Miksi en ole bonganut AINUTTAKAAN ilmoa jossa lyhyys mainitaan toivottuna tai vaadittuna ominaisuutena?

        "Itse tunnen monennäköisiä naisia - monet varmasti ovat hyvännäköisiä myös yleisen standardin mukaan - mutta silti kukaan ei ole vielä tuonut esiin sitä, että miehen pitää ehdottomasti olla mahdollisimman pitkä. Eli minun kokemukseni on taas päinvastainen kuin sinun. Ja tuttavapiirissäni ainoa, jolla on hyvin pitkä mies, on ulkonäöllisesti suurimman osan mielestä varmaan aika vaatimattoman näköinen nainen. Eli ne "parhaimman näköiset" eivät kuitenkaan ottaneet mitään tosi pitkiä miehiä."

        Nyt yrität sumuttaa muuttamalla mun kirjoituksen muotoon mahdollisimman pitkä. Sanoin pitkä, ei mahdollisimman pitkä. Unelmapituus taitaa olla semmoiset 180-190cm.

        "Siksi tuntuukin, että usein nimenomaan ne alkavat vaatia syvempää henkistä kohtaamista, joilla oikeasti on itselläänkin persoonaa ja karismaa - eli ne vaativat vaikeampia ominaisuuksia, joilla on siihen jotain katetta."

        No itse asiassa luonteen suhteen vaatimuksioin vaikuttaa tuotakin enemmän naisen ULKONÄKÖ. Ne hyvännäköiset vaatii aina samoja itsevarmuuksia, määrätietoisuuksia ja mielenkiintoisuuksia vaikka olis itse kuinka tylsiä.

        Lopusta samaa mieltä. Mutta se "kate" on ulkonäkö, ei oma persoona.

        En tiedä, miksi kukaan sitten ei etsi nimenomaan lyhyttä miestä. Mutta koska termi "lyhyt" on vähän tulkinnanvarainen - jonkun mielestä se tarkoittaa 160cm, jonkun mielestä vain keskivertoa lyhyempää, on tuollainen haku ehkä riski. Moni jättäisi vastaamatta. En tiedä. Ja kaventaahan se tarjontaa, kun oikeasti lyhyitä miehiä (vaikka n. 165-senttisiä) on huomattavasti vähemmän.

        Mutta se selitys, mitä äsken tarjosin, oli se että fiksuimmat tyypit eivät pidä minkäänlaista pituutta ensisijaisena ja kovin tärkeänä kriteerinä - tämä tarkoittaa sitä, että oli toiveena sitten pitkä tai lyhyt mies, tämä on ominaisuus, josta voidaan tinkiä, jos sattuu natsaamaan "vääränpituisen" kanssa. Sen vuoksi ei haluta karsia sellaisen ominaisuuden perusteella, mikä ei ole ehdoton kriteeri. Sitten taas ne tyypit, joille pituus on ensisijainen kriteeri, eivät ehkä osaa vaatia mitään syvällisempää suhteelta. Ja nämä tyypit eivät hae lyhyttä miestä, koska ajattelevat kliseisesti ja stereotyyppisesti.

        Rautalangasta: ne, joilla miehen pituus on ensisijainen kriteeri, ovat stereotyyppisempiä eivätkä ehkä niitä fiksuimpia leidejä. Sen vuoksi he tarttuvat tällaiseen stereotypiaan, että miehen pitää olla pitempi/pitkä.

        Ja mitä toivepituuteen tulee, minusta 180 olisi ollut jo "liian pitkä" omaan unelmapituuteeni nähden. Olen itse joku vähän alle 170cm, ja minusta ihannepituus kumppanilla on se, että kovin suurta pituuseroa ei tule. Helpompi suudella, kävellä käsi kädessä, halata, jne, kun ei ole isoa pituuseroa. Mutta koska minulle kuitenkin monet henkiset ominaisuudet ovat niitä ratkaisevia, niin enhän toki olisi jättänyt väliin muuten kiinnostavaa ihmistä vain sen vuoksi, että pituus ei ole se, mikä olisi ihanteellisin. Siinä mielessä pituudella ei siis olisi ollut väliä.

        Miksi sinusta on muuten ongelma se, jos monelle naiselle miehen pituudella ei ole väliä? Tuntuu, että sinulle kelpaisi ainoastaan se, että joillekin lyhyys kuuluisi niihin ensisijaisiin kriteereihin. Kai lyhyellä miehellä muutakin annettavaa suhteelle voisi olla?


      • pikkukakkosenposti
        vänkääjä.tt kirjoitti:

        Älä kysele tyhmiä. Ei kukaan hae runsaasti ylipainoista naistakaan.

        Kyllä muuten hakee.


    • Eiköhän kyse ole ihan kysynnän ja tarjonnan laista, eikä mistään palstateoriasta. Jos on kaunis nainen, voi valita miehen paremmin ulkonäönkin perusteella, kun taas vähemmän kaunis nainen. Siitä ne suuremmat kriteerit.

      Sitten tulee itsetunto esille. Mitä tarkemmat fyysiset kriteerit on, sitä epävarmempi nainen kyseessä. Pituus ja nämä leuanmuotoasiat on minun mielestä juuri niitä. Ja se ei taas niinkään katso naisen omaa ulkonäköä. Heikko itsetunto näkyy myös arkuutena tai itsensä ylikorostamisena.

      Kyllä kauniskin nainen voi olla itsetunnoltaan täysi raakile. Sellaiset huomaa paremmin kun saa kasattua itselleen itsetuntoa ja hyväksyy itsensä.

      • Nainen39vee

        Tämä pitää paikkansa. Kaikilla on ulkonäkömieltymyksiä, mutta terveen itsetunnon omaaville ne eivät yleensä myötäile kaikenlaisia kliseitä, vaan uskaltavat tykätä vähän muustakin.


      • Joo. Ja terveen itsetunnon omaavat eivät pelkää tutustua avoimesti. Toisinsanoen epäilevät itseään... tyyliin, entä jos ihastun taas vääränlaiseen tyyppiin. Se oikea saattaa hymyillä aikansa siinä edessä, mutta ei ne pitkään katsele. Harva haluaa mikään pönkkä olla.


    • nopeasti.kiitos

      Laitatko linkkejä, muuten on erittäin vaikea uskoa. Ei tullut yhtään näyttävää tapausta vastaan, eikä edes noita vaatimuksia. Laita linkkiä joko vain tasokkaista tai niistä joissa vaatimukset ovat esillä.

    • samatkokemukset

      Olen huomannut tuon ilmiön. Sen tasoiset naiset joita saan livenä, on tavoittamattomissa netissä. Siksi en siellä kauaa viihtynytkään, eikä viihdy muutkaan tositarkoituksella seuraa etsivät. Menee näin, nähty kaveripiireissä:

      Sellainen kasin nainen, siis kaukana missistä ja ikääkin yli 30, ajattelee olevansa ihan näpsäkän näköinen ja etsii mukavaa tavallista miestä jolla on asiat reilassa ja ulkonäkökin komeahko.

      -> tämä nainen menee nettiin ja postilaatikko pamahtaa täyteen viikossa.

      "Mullahan riittääkin suosiota! Olen tyytynyt liian vähään! Nyt alan kyllä vaatimaan miehiltäkin jotain!"

      -> profiiliin ilmestyy "olethan pitkä, silmää miellyttävä, itsevarma ja määrätietoinen, maskuliininen mutta älykäs ja sosiaalinen, työelämässä hyvin pärjäävä mies"

      Kahden vuoden päästä sama näpsäkän näköinen tavisnainen roikkuu netissä yhä, ehkä muutama komistus on käynyt panemassa paremman puutteessa mutta prinssiä ei löydy.

      • enääenoletoiveikas

        "-> tämä nainen menee nettiin ja postilaatikko pamahtaa täyteen viikossa."
        Mutta mitä pahamtaa, se on sitten eri asia. Suurin osa on panovänkäämistä miehiltä, jotka on selvästi yli oman ikähaitarin ja röyhkeimmät suhteessa. Fiksuimmat laittavat ensin moimitäkuuluu-viestin mut kyllä se parissa viestissä käy aina selväksi ettei miestä kiinnosta tutustua muuten ku panomielessä.


    • ijfcnmmbcvjbvbj

      Koomistahan on että enemmistö näistä itseään tasokkaina pitävistä naisista eivät oikeasti pitkiä, komeita ytmejä kiinnostaisi jo tod.näk. luonteensa takia.

      Mutta erittäin moni nillittää profiilissaan kuvattomuudesta tai flirteistä, uhaten jopa blokkauksella. Myöskin vähän säälittävääkin on jos keski-ikäisen "helmen" suosikin alaikä on itseään huomattavasti nuorempi.

      • 12121212121212

        Pitkälti noin. Ongelma taitaa perustua ensisijaisesti kovaan seksikysyntään, joka saa yliarvioimaan oman suhdekysynnän.

        Ja puolustetaan naisia sen verran että kyllä 30 naisissa nettitreffeille valikoituu tiettyä porukkaa jotka ovat jääneet yli, ja useimmissa tapauksissa syystä. Jos 8/10 nainen ei löydä kumppania vaikka etsii julkisesti ihan netissä asti, selkeästi käsitykset omasta tasosta ja saatavilla olevan miehen tasosta ovat epärealistisia. Ne kasit joille kelpasi hyvin kasi, ovat jo onnellisesti naimisissa.

        Pituus on hyvä esimerkki. Netti on täynnä pitkiä naisia ja erityisesti lyhyitä miehiä. Lyhyille miehille kelpaisi pitkät naiset, pitkille naisille vain pitkät miehet joista merkittävä osa suosiikin pieniä ja siroja.

        Aika suuri osa ylijäämänaisista omaa sellaisia ominaisuuksia jotka olisivat isoja plussia _miehessä_. Omien maskuliinisien ominaisuuksien perusteella haetaan sitten vielä maskuliinisempaa kumppania.

        Stereotyyppinen nettinainen voisi olla 30 , 175cm, hieman romuluinen ja voimakaspiirteinen, koulutettu, omasta mielestään itsevarma/määrätietoinen/kunnianhimoinen ja sosiaalinen seiskan nainen joka hakee "itsensä kaltaista" kympin miestä.


      • Nainen39vee
        12121212121212 kirjoitti:

        Pitkälti noin. Ongelma taitaa perustua ensisijaisesti kovaan seksikysyntään, joka saa yliarvioimaan oman suhdekysynnän.

        Ja puolustetaan naisia sen verran että kyllä 30 naisissa nettitreffeille valikoituu tiettyä porukkaa jotka ovat jääneet yli, ja useimmissa tapauksissa syystä. Jos 8/10 nainen ei löydä kumppania vaikka etsii julkisesti ihan netissä asti, selkeästi käsitykset omasta tasosta ja saatavilla olevan miehen tasosta ovat epärealistisia. Ne kasit joille kelpasi hyvin kasi, ovat jo onnellisesti naimisissa.

        Pituus on hyvä esimerkki. Netti on täynnä pitkiä naisia ja erityisesti lyhyitä miehiä. Lyhyille miehille kelpaisi pitkät naiset, pitkille naisille vain pitkät miehet joista merkittävä osa suosiikin pieniä ja siroja.

        Aika suuri osa ylijäämänaisista omaa sellaisia ominaisuuksia jotka olisivat isoja plussia _miehessä_. Omien maskuliinisien ominaisuuksien perusteella haetaan sitten vielä maskuliinisempaa kumppania.

        Stereotyyppinen nettinainen voisi olla 30 , 175cm, hieman romuluinen ja voimakaspiirteinen, koulutettu, omasta mielestään itsevarma/määrätietoinen/kunnianhimoinen ja sosiaalinen seiskan nainen joka hakee "itsensä kaltaista" kympin miestä.

        "Aika suuri osa ylijäämänaisista omaa sellaisia ominaisuuksia jotka olisivat isoja plussia _miehessä_. Omien maskuliinisien ominaisuuksien perusteella haetaan sitten vielä maskuliinisempaa kumppania.

        Stereotyyppinen nettinainen voisi olla 30 , 175cm, hieman romuluinen ja voimakaspiirteinen, koulutettu, omasta mielestään itsevarma/määrätietoinen/kunnianhimoinen ja sosiaalinen seiskan nainen joka hakee "itsensä kaltaista" kympin miestä. "

        No ei nämä mitään huonoja ominaisuuksia ole, mutta eipä näistä vielä parisuhteen sisällöksi ole sen enempää naisilla kuin miehilläkään. Eli ei noiden ominaisuuksien perusteella vielä kukaan kiinnostu kenestäkään, kun jotain deittipalstojen tarjontaa selailee. Mutta jos tuollaisessa ihmisessä on jotain MUUTAKIN, jotain oikeasti kiehtovaa ja kiinnostavaa, niin sitten se on eri asia. Sitten se koulutus, kunnianhimoisuus, sosiaalisuus yms ovat vaan kivaa plussaa niiden OIKEASTI kiinnostavien ja tärkeiden ominaisuuksien lisäksi. Mutta kääntäen: oikeasti kiinnostavaa tyyppiä ei myöskänä jätä väliin sen takia, että on matalampi koulutustaso tms.


    • Rumasinkkumies-

      Kaikki rumatkin naiset vaatii komeaa miestä.

      • puntit_tasan

        Rumilla miehilläkin on otsaa vaatia missejä vaikka ne ovat varatut komeille jääkiekkoilijoille.


    • 12121212121212

      Tämä on muuten hyvä aihe.

      Naiset pääsääntöisesti kiistävät tasoteorian, mutta kun aiheena on naisten vaatimukset miehille, he myöntävät sen ja pitävät typerinä miehinä jotka eivät tajua että tasot ovat olemassa.

      "Ei ole mitään tasoja, ulkonäkö ei ole tärkeintä"

      "No tietysti kaunis vaatii komean, miksi kaunis ottaisi alempitasoista?"

    • mieseilöytänytkemiaa

      Mulla oli joskus profiili S24-treffeissä. Muuta vaatimusta ei ollut miehelle kuin että on suomalainen.

    • Joskus nähty ja koettu. Ei siis edelleenkään mitään uutta. Siksi mgtow.

    • satu-20

      niinpä ulkonäkö ja pituus ynnä lisättynä varakkuudella,mutta pystyvätkö sellaiset naiset itse samaan tasoon.Vaaditaan mutta yltääkö itse samoihin kansiin.

      • Nainen39vee

        Joktu pystyvät, jotkut ei. Näinhän se aina menee.


    • Tindermies

      Kauniit naiset ei ole saavuttamattomia. Naisilla on eri miesmakuja ja on paljon kauniita naisia rumien miesten kanssa. Tykkää vaan jokaisesta naisesta niin kyllä match löytyy.

    • äijöka

      Suomi 24:ssä on niin turhan päiväisiä ihmisiä,sosiaalipummeja ja tai muuten viallisia
      ovat olleet vuosia palstoilla ja ovat vielä ensi joulunakin,,
      Mitä eroa on akateemisella naisella tai työläisnaisella;;;)
      Akatemiinen naine ei puhu ,,,, se suussa, ei muuta,,,

      • äijokas

        Ps, Minulla ei ole profiilia,koska siellä ei teksti ja totuus kohtaa, olen käynyt useat treffi,
        tämä koskee V-suomea,, samat naamat ja profiilit ,kuvalla ja ilman, sekä maksettuja ilmoituksia,,, ihmettelen, miksi he ovat siellä,, jopa vuosia,,,mut hyvää joulua,,, mamit,,
        katekoria, 55-65,,


    • Tasotaso

      Tasoteoria pitää ymmärtää. On olemassa amatöörejä ja ammattilaisia. Amatöörit ne laitetaan kilpailemaan keskenään ja ammattilaiset laitetaan kilpailemaan keskenään.

    • onneksolkoonmaailmalle

      No menee vaikeaksi. Minulla riittäisi että olisi joku mies jok oikeasti välittää. No eipä välitä kun sun rahoista eli jotakin kallista pitäis ostaa ja antaa kuten auto. Eli onneks lekurit lakimiehet ja muut rahalla pätijät pääsee kutemään lisääntymään näin miesten kans. Maailmast tulee hieno paikka. Arvot senkun kohoaa ylemmälle tasolle näillä kulmilla juu. Mitä pöhkömpi rahakiipijä sen enemmän jälkikasvua..

    • Jeesusnimikaunehin

      Jumala on oikeudenmukainen - kauniisti.

    • Hessa1234

      Kyllähän se ulkonäkö yms seikat eivät ole tärkeitä jos halutaan löytää joku. Se on joku määrittelemätön asia johon sitä ihastuu toisen kuvassa. Minulla on ollut lyhyitä ja pitkiä miehiä eikä sillä miehen pituudella ole koskaan ollut merkitystä vaikka olenkin lyhyt. En ole kyllä käynyt ko. palstalla katsomassa tarjontaa joten en voi niitä kommentoida.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      307
      3441
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1639
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1270
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1171
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      173
      1093
    Aihe