Miksei muut suominaiset tee harrastuksesta työtä?

Sitä olen monesti ihmetellyt että miksi ihmeessä 2000-luvun seksuaallisesti vapaat, itsevarmat alfanaiset ei laajemminkin tekisi rakkaasta harrastuksesta elantoa itselleen? Katja teki:

https://www.voice.fi/ilmiot/a-155666?part=1

"Olen ollut naiseksi epätyypillinen seksin harrastaja jo alusta lähtien. Menetin neitsyyteni 13-vuotiaana. Olen harrastanut seksiä paljon ja useiden eri kumppanien kanssa, eikä se ole vaatinut minulle parisuhteessa olemista tai rakastumista. Olen enemmän viettien ja vaistojen varassa menijä."

Väittäisinpä että tuossa oli kuvattu enemmän tyypillinen kuin epätyypillinen 2000-luvun suominainen. Liki kaikilla suomitytöillä siis olisi eväät olemassa elannon hankintaan niin miksi sitten ei? kun kaikki kutenkin tietää millaisia horoja ne on samahan siitä olisi sitten rahaakin ottaa ja näin parantaa varallisuuttaan sen sijaan että jakaa itseään jonkun tinderin kautta ilmaiseksi, tyhmäähän se semmoinen on.

96

1343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kylläme-ennenkin

      Onko äidillesi sattunut vahinko harrastuksessaan kun sait alkusi.

      • öäöä787878

        Se on lähes 5-kymppinen, juoppo komennusmies.


    • avohoitopotilaat.ry

      Kyllä muutkin suominaiset tekevät harrastuksesta työtä. He eivät harrasta seksiä paljon useiden eri kumppanien kanssa.

      Siinähän ihmettelet ja jatkat ihmettelyjä, se sinun ihmettelysi ei ihmetytä ketään toista. 2000-luvun seksuaalisesti vapaat naiset tarkoittaa juuri sitä, että omaavat vapauden olla antamatta juuri sinulle. 2000-luvun itsevarmat alfanaiset kun elättävät itsensä ihan työnteolla. Olet varmasti joskus kuullut sanan työ? Googlen hakutulokset kyllä auttaa sanan merkityksen sisäistämisestä.

      Siinähän väität että siinä olisi kuvattuna tyypillinen 2000-luvun suominainen. Totuus on se, että muumit eivät souda kanootissasi. Muutama hattivatti siellä on ja hekin yrittävät mennä eri suuntiin.

      • Teknodonna

        Tuo muumijuttu oli oikein hyvä. Muutenkin lirun samoilla linjoilla kanssasi, koska olen tänään haavoittuvaisella tuulella.

        (Hihitystä)


      • lihavihatipunen

        Muutama hattivatti ja nekin yrittää mennä eri suuntiin 😂


      • Shaming language & henkilöhyökkäys. No mitäpä sitä muuta voisi odottaakaan semmoiselta jonka kanootissa on kyntäneet heti muutakin muumi ja lukuisa joukko hattivatteja lisäksi, eikä se kanootti sijaitse yläpäässä.


      • avohoitopotilaat.ry
        Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming language & henkilöhyökkäys. No mitäpä sitä muuta voisi odottaakaan semmoiselta jonka kanootissa on kyntäneet heti muutakin muumi ja lukuisa joukko hattivatteja lisäksi, eikä se kanootti sijaitse yläpäässä.

        Sinun olemassaolo on häpeä jos mikä. Tuo ala-arvoinen lällätys ja itte oot ei toimi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming language & henkilöhyökkäys. No mitäpä sitä muuta voisi odottaakaan semmoiselta jonka kanootissa on kyntäneet heti muutakin muumi ja lukuisa joukko hattivatteja lisäksi, eikä se kanootti sijaitse yläpäässä.

        Että itse sitten parempaa kielenkäyttöä osaa, mutta kun ei nasevasti osaa vastata niin vedetään esiin shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti. Lapsellista, ah, niin lapsellista.


      • elämänpeli1 kirjoitti:

        Että itse sitten parempaa kielenkäyttöä osaa, mutta kun ei nasevasti osaa vastata niin vedetään esiin shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti. Lapsellista, ah, niin lapsellista.

        Shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti juurikin on naseva vastaus käytetyille suominaisille, kurpparaivo kohoaa aina sfääreihin :D ja mitäpä luulet miksi ne lähtee noihin henkilöjyökkäyksiin? totuus sattuu. Tässäkin avauksessahan kirjoitin Katjasta ihan kunnioittavassa sävyssä, siitä mitään syytä ole raivostua mutta jos omassatunnossaan lukijalutka itse tietää olevansa ihan samanlainen mutta tyhmempi niin että jakaa itseään ilmaiseksi jännämiehille niin kaiveleehan se varmaan.


      • runkkurinki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti juurikin on naseva vastaus käytetyille suominaisille, kurpparaivo kohoaa aina sfääreihin :D ja mitäpä luulet miksi ne lähtee noihin henkilöjyökkäyksiin? totuus sattuu. Tässäkin avauksessahan kirjoitin Katjasta ihan kunnioittavassa sävyssä, siitä mitään syytä ole raivostua mutta jos omassatunnossaan lukijalutka itse tietää olevansa ihan samanlainen mutta tyhmempi niin että jakaa itseään ilmaiseksi jännämiehille niin kaiveleehan se varmaan.

        Eikö ole ihanaa olla niin rakastettu!!! :D :D :D


      • miksieivätabortoineet
        Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti juurikin on naseva vastaus käytetyille suominaisille, kurpparaivo kohoaa aina sfääreihin :D ja mitäpä luulet miksi ne lähtee noihin henkilöjyökkäyksiin? totuus sattuu. Tässäkin avauksessahan kirjoitin Katjasta ihan kunnioittavassa sävyssä, siitä mitään syytä ole raivostua mutta jos omassatunnossaan lukijalutka itse tietää olevansa ihan samanlainen mutta tyhmempi niin että jakaa itseään ilmaiseksi jännämiehille niin kaiveleehan se varmaan.

        Jos ei olisi niin vähä-älyinen ja elämässään epäonnistunut olisi tajunnut käyttää valkoritarikorttia. Tyhmä mikä tyhmä ja ihan joka kerta. :D


      • öäöäööäöäööäöääö
        Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti juurikin on naseva vastaus käytetyille suominaisille, kurpparaivo kohoaa aina sfääreihin :D ja mitäpä luulet miksi ne lähtee noihin henkilöjyökkäyksiin? totuus sattuu. Tässäkin avauksessahan kirjoitin Katjasta ihan kunnioittavassa sävyssä, siitä mitään syytä ole raivostua mutta jos omassatunnossaan lukijalutka itse tietää olevansa ihan samanlainen mutta tyhmempi niin että jakaa itseään ilmaiseksi jännämiehille niin kaiveleehan se varmaan.

        Ei totuus satu. Sun ämmämäinen persoona ärsyttää. Ihan samalla tavalla kuin et itse pidä epänaisellisista naisista. Susta ei vaan pidetä. Ei näköjään miehetkään. Eiköhän irl ole sama juttu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Shaming lanhuage ja henkilöhyökkäys -kortti juurikin on naseva vastaus käytetyille suominaisille, kurpparaivo kohoaa aina sfääreihin :D ja mitäpä luulet miksi ne lähtee noihin henkilöjyökkäyksiin? totuus sattuu. Tässäkin avauksessahan kirjoitin Katjasta ihan kunnioittavassa sävyssä, siitä mitään syytä ole raivostua mutta jos omassatunnossaan lukijalutka itse tietää olevansa ihan samanlainen mutta tyhmempi niin että jakaa itseään ilmaiseksi jännämiehille niin kaiveleehan se varmaan.

        Siis mikä totuus sattuu ja keneen? Sinuunhan tässä sattuu, kun noin älähdät.


    • vanhin.ammatti.ala

      nyt oli hyvä aloitus niin tinderinaiset miksi et ala maksulliseksi kun maineesi on jo tiedossa ja saisit hyvät tulot tämä aloittajan aloitus on tosi hyvä ja aiheellinen kysymys ja kannatus tinderitytöille ja eikä sen jälkeen naisen tarvitse selitellä miksi on kykenemätön suhteisiin kun kaikki tietää että on ammattilainen ja ymmärtää häntä

      • vvvvvvvvv

        Toinen samanlainen jollottaja.


      • dorka.dorka

        Siellä vaikeavammaisten palvelutalossa pitäis VÄHÄN pikkuhiljaa rajoittaa sitä sun netin- ja tinderin käyttöä..


    • Naisasialooser11

      Taitaa olla ensimmäinen kerta kun nainen julkisesti suoraan myöntää olevansa viettiensä vietävissä oleva elukka. Mitäs siitä sanotte naiset? Minähän olen ollut jälleen kerran koko ajan oikeassa kun olen sanonut, että nainen on täysin viettiensä vietävissä oleva elukka.

      Naisilta pitäisi täten ottaa pois kaikki ihmisoikeudet ja alistaa heidät ankaran kurin ja valvonnan alaiseksi ihan kuten muutkin eläimet. ihan heidän oman turvallisuutensa takia. Ei muidenkaan eläinten anneta juosta viettiensä vieminä koska se voisi johtaa eläimen kuolemaan samalla tavalla kuin mitä naiset kuolevat jännämiesten kanssa.

      • kirput-tarttuu

        Mitäpä siihen sanomaan.
        Elukoita tarvitaan kuitenkin synnyttämään ihmisiä. Eikö yrjöttänyt imeä elukan rintaa silloin aikoinaan.


      • Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla kunhan ei loukkaa muita. Sinulla ei ole siihen mitään sanomista.


      • annamunkaikikestää

        Mut toi sun ulkonäkö on loukkaus ihmisyyttä kohtaan. Voisko pressa, piistap ja muusikot antaa sulle jonku ulkonäkö back stage passin et tarvittaessa voisit näyttää niin ei porukka järkyty niin vitusti


      • outsider1 kirjoitti:

        Jokaisella on oikeus toteuttaa seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla kunhan ei loukkaa muita. Sinulla ei ole siihen mitään sanomista.

        Prostituoitujen pitäisi maksaa verot saaduista tuloistaan. Muihin pimeisiin töihin kyllä puututaan, mutta feminsitit ovat hiljaa kun kyse on naisten tekemästä pimeästä työstä.


      • miesreppanat
        super-atm kirjoitti:

        Prostituoitujen pitäisi maksaa verot saaduista tuloistaan. Muihin pimeisiin töihin kyllä puututaan, mutta feminsitit ovat hiljaa kun kyse on naisten tekemästä pimeästä työstä.

        No niin. Mies kadehtii prostioitujen hankkeita. Voiko alemmaksi enää mennä.


      • miesreppanat kirjoitti:

        No niin. Mies kadehtii prostioitujen hankkeita. Voiko alemmaksi enää mennä.

        En kadehdi, vaan vaadin että jokainen maksaa tuloistaan verot.


      • ehehhhehehe
        super-atm kirjoitti:

        En kadehdi, vaan vaadin että jokainen maksaa tuloistaan verot.

        Pitäiskä pillusta maksaa alvit?


      • ehehhhehehe kirjoitti:

        Pitäiskä pillusta maksaa alvit?

        Tulovero. Ei pimpsalla ansaittu raha pidä verovapaata olla.


      • vaimokinnäkee
        super-atm kirjoitti:

        Tulovero. Ei pimpsalla ansaittu raha pidä verovapaata olla.

        Ja mies laittaa pimpsamaksut verovähennyksiin.


      • super-atm kirjoitti:

        Prostituoitujen pitäisi maksaa verot saaduista tuloistaan. Muihin pimeisiin töihin kyllä puututaan, mutta feminsitit ovat hiljaa kun kyse on naisten tekemästä pimeästä työstä.

        Kyllä minustakin olisi ihan jees jos prostituutiosta maksettaisiin verot - varsinkin kun olen itse siellä verojen saamapuolella hamaan tulevaisuuteen, kjeh kjeh,... :D

        Tarkoitin sitä ei-maksullista seksin harrastamista, jota nainen oli harrastanut ennen prostituutiota.


      • outsider1 kirjoitti:

        Kyllä minustakin olisi ihan jees jos prostituutiosta maksettaisiin verot - varsinkin kun olen itse siellä verojen saamapuolella hamaan tulevaisuuteen, kjeh kjeh,... :D

        Tarkoitin sitä ei-maksullista seksin harrastamista, jota nainen oli harrastanut ennen prostituutiota.

        "varsinkin kun olen itse siellä verojen saamapuolella hamaan tulevaisuuteen, kjeh kjeh,... :D"

        En olisi noin varma. Sen verran monta tuhatta laiskaa elintasopakolaista on Suomeen päästetty, että yhteistä kakkua on sinun lisäksi jakamassa melko monta partalasta.


    • khfgjihgcbjhhvh

      Moni nuori nainenhan myy itseään, jokusen kerran kuussa antaa jonkun äijän huseerata vähän aikaa niin sillä taas ostellaan muotikuteita tms..

      • voisihansiitävelottaa

        Miehen on maksettava saadakseen..


    • IzmirinIsmo

      Suomalaisnaiset ovat keskittyneet muslimi-ja afrikkalaismiesten viihdyttämiseen. Laskun maksavat veronmaksajat.

      • äitisisuominainen

        Minkä maalainen isäsi on?


    • Siksi kun komeat, hyväkäytöksiset laatumiehet ei ole valmiita maksamaan seksistä. Dooh.

    • Etkö sinä reppana saa edes maksullisilta.

      • Eikö sinulle vanhalle reppanalle kukaan enää maksa.


      • työttömät.luuserit
        super-atm kirjoitti:

        Eikö sinulle vanhalle reppanalle kukaan enää maksa.

        Palstan ätmit maksaisi, jos heillä olisi varaa siihen.


      • apjr0verfpqf34rqg5r34

        ei tarvi koska on kerätty kullivero jolla päsee paneen kekkonen myhäilemä pykälä 1972


      • työttömät.luuserit kirjoitti:

        Palstan ätmit maksaisi, jos heillä olisi varaa siihen.

        Minulla on varaa vaikka mihin. Jos naisesta täytyy maksaa, niin on tyhmää maksaa vanhasta kurpasta. Rahalle täytyy saada vastinetta.


      • kyllä.kai
        super-atm kirjoitti:

        Minulla on varaa vaikka mihin. Jos naisesta täytyy maksaa, niin on tyhmää maksaa vanhasta kurpasta. Rahalle täytyy saada vastinetta.

        Maksullisetkin valitsevat asiakkaansa. Ei niidenkään ole pakko kaikille antaa.


      • kyllä.kai kirjoitti:

        Maksullisetkin valitsevat asiakkaansa. Ei niidenkään ole pakko kaikille antaa.

        Niin mitä sitten?


      • kyllä.kai
        super-atm kirjoitti:

        Niin mitä sitten?

        Taidat jäädä lman.


      • kyllä.kai kirjoitti:

        Taidat jäädä lman.

        Sinä jäät ilman kaikesta.


    • Kaisanoasaa

      40 vuotias on liian vanha myymään itseään. Naisen pitää olla kaksikymppinen ja kauneimillaan jos myy itseään

      • erehdyt

        Kysynnästähän se riippuu.
        Nuoret miehet haluaa keski-ikäistä naista. Heille keski-ikäinen nainen on jännittävä ja itsensä tunteva seksikumppani.


      • erehdyt kirjoitti:

        Kysynnästähän se riippuu.
        Nuoret miehet haluaa keski-ikäistä naista. Heille keski-ikäinen nainen on jännittävä ja itsensä tunteva seksikumppani.

        Ei halua. Paitsi hätätapauksessa jos ei muuta ole tajolla ja saa ilmaiseksi.


      • puuman46
        super-atm kirjoitti:

        Ei halua. Paitsi hätätapauksessa jos ei muuta ole tajolla ja saa ilmaiseksi.

        Nuoret miehet käy kuumina puumiin.Todettu on ;)


      • puuman46 kirjoitti:

        Nuoret miehet käy kuumina puumiin.Todettu on ;)

        Ainoastaan hätätapauksessa jos ei ole nuorempia tarjolla.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        Ainoastaan hätätapauksessa jos ei ole nuorempia tarjolla.

        Niillä tuntuu olevan jatkuvasti hätätapaus päällä.


      • saapotkiapois kirjoitti:

        Niillä tuntuu olevan jatkuvasti hätätapaus päällä.

        Joillakin voi olla. On todella sääli että nykyisin on sellainen tilanne päässyt muodostumaan. Ei ole normaalia että nuoren miehen täytyy tyytyä vanhaan lorttoon saadakseen seksiä maksamatta.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        Joillakin voi olla. On todella sääli että nykyisin on sellainen tilanne päässyt muodostumaan. Ei ole normaalia että nuoren miehen täytyy tyytyä vanhaan lorttoon saadakseen seksiä maksamatta.

        Jos vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa niin hienoahan se on. Molemmat hyötyy asiasta.
        Voit sääliä lähinnä itseäsi jos et saa edes lortolta.


      • saapotkiapois kirjoitti:

        Jos vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa niin hienoahan se on. Molemmat hyötyy asiasta.
        Voit sääliä lähinnä itseäsi jos et saa edes lortolta.

        "Jos vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa niin hienoahan se on."

        Ei ole.

        "Voit sääliä lähinnä itseäsi jos et saa edes lortolta."

        Sääli sinä itseäsi, vanha markkina-arvosi menettänyt kurppa.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        "Jos vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa niin hienoahan se on."

        Ei ole.

        "Voit sääliä lähinnä itseäsi jos et saa edes lortolta."

        Sääli sinä itseäsi, vanha markkina-arvosi menettänyt kurppa.

        Siis ei ole hienoa että vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa? Miten se sinuun vaikuttaa? Onko jotenkin sulta pois?

        Ei markkina-arvo ole mennyt jos nai nuoren miehen kanssa.


      • saapotkiapois kirjoitti:

        Siis ei ole hienoa että vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa? Miten se sinuun vaikuttaa? Onko jotenkin sulta pois?

        Ei markkina-arvo ole mennyt jos nai nuoren miehen kanssa.

        "Siis ei ole hienoa että vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa?"

        Nuoren miehen kuuluu saada nuorta naista.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        "Siis ei ole hienoa että vanha lortto on halukas seksiin nuoren miehen kanssa?"

        Nuoren miehen kuuluu saada nuorta naista.

        Kunpa ne haluaa vanhaakin. Sori.


      • saapotkiapois kirjoitti:

        Kunpa ne haluaa vanhaakin. Sori.

        On todella säälittävää että nuoret miehet joutuvat tyytymään vahoihin kurppanaisiin.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        On todella säälittävää että nuoret miehet joutuvat tyytymään vahoihin kurppanaisiin.

        Tuskin he sääliäsi kaipaavat. Ihan vapaaehtoisesti tekevät mitä tekevät.


      • saapotkiapois kirjoitti:

        Tuskin he sääliäsi kaipaavat. Ihan vapaaehtoisesti tekevät mitä tekevät.

        "saapotkiapois"

        Potki sinä hölmö vaan itseäsi päähän.


      • saapotkiapois
        super-atm kirjoitti:

        "saapotkiapois"

        Potki sinä hölmö vaan itseäsi päähän.

        Poikasia potkin helmoista pois.


    • Pillujen--asiantuntija

      Työttömät naiset nyt pillua myymään ätmeille. Tienaisitte tuhansia kuukaudessa koska ätmejä on satoja tuhansia.

      • palkkapitääsaada

        Työttömiähän ne ätmitkin on. Millä ne maksaa? Kyse ei ole hyväntekeväisyydestä.


    • "Sitä olen monesti ihmetellyt että miksi ihmeessä 2000-luvun seksuaallisesti vapaat, itsevarmat alfanaiset ei laajemminkin tekisi rakkaasta harrastuksesta elantoa itselleen?"

      Melko moni nainen noin tekeekin, tavalla tai toisella. Naisilla on pelisäännöt millä tavalla naiseutta ja seksiä saa hyödyntää rahan saamiseen miehiltä. Perinteinen prostituutio, eli itseään rikkaamman miehen rahoilla elävä nainen ei herätä suuressa määrin paheksuntaa.

      Katjaa moni nainen kutsuu ilkeästi nimellä huora. Mutta parisuhdehuoraa kutsutaan yleisesti nimellä vaimo.

      • Joo ja Katjan toiminta on sentään ymmärrettävää kun saanut taloudellista hyötyä ja jutun mukaan aina pitänyt suojaukset kunnossa. mitä sen sijaan on jäänyt käteen jollain ilmaiseksi ylikäytetyllä tinder-tytöllä joka antanut paljaalla pitkälle jonolle miehiä? visvaa valuvia syyliä sinne ja sukupuolitautien kirjo varmaankin, ei ole kovin hääviä pääomaa.


      • hyvinonasiatsuomes

        "Perinteinen prostituutio, eli itseään rikkaamman miehen rahoilla elävä nainen ei herätä suuressa määrin paheksuntaa."
        Sun täytyy sit asuu jossain Lähi-Idässä tai USA:n vanhoillisemmalla alueella. Kyllä Suomessa nainen elättää itsensä tasaveroisesti mieheen nähden ja työnjako muuttuu yleensä vain niinä parina kuukautena kun äiti on äitiyslomalla. Ja HUOM! ettei ny tartte karehtii ni miehetkin voivat Suomessa hakea isyyslomaa. Toista se on just vaikka Yhdysvallois missä on oletus kotiäideistä hamaan tappiin vaikka lapsetki ois jo nuoria aikuisia. Ja missä miehen tulee elättää nainenkin erotilanteessa lasten lisäks.

        Eri asia sit on jos mies tienaa enemmä kun nainen ja haluaa näistä sijoittaa naisen lahjoihin häntä hemmotellakseen. Hemmottelu ei ole sama asia ku elätys. Ei naiset kuitenkaan lahjatoivelistan kanssa tuu kinumaan. Itse mies tekee ostopäätökset näissä tilanteissa. Ja kyllä ne naisetki ostaa miehilleen Suomessa lahjoja.


      • hyvinonasiatsuomes kirjoitti:

        "Perinteinen prostituutio, eli itseään rikkaamman miehen rahoilla elävä nainen ei herätä suuressa määrin paheksuntaa."
        Sun täytyy sit asuu jossain Lähi-Idässä tai USA:n vanhoillisemmalla alueella. Kyllä Suomessa nainen elättää itsensä tasaveroisesti mieheen nähden ja työnjako muuttuu yleensä vain niinä parina kuukautena kun äiti on äitiyslomalla. Ja HUOM! ettei ny tartte karehtii ni miehetkin voivat Suomessa hakea isyyslomaa. Toista se on just vaikka Yhdysvallois missä on oletus kotiäideistä hamaan tappiin vaikka lapsetki ois jo nuoria aikuisia. Ja missä miehen tulee elättää nainenkin erotilanteessa lasten lisäks.

        Eri asia sit on jos mies tienaa enemmä kun nainen ja haluaa näistä sijoittaa naisen lahjoihin häntä hemmotellakseen. Hemmottelu ei ole sama asia ku elätys. Ei naiset kuitenkaan lahjatoivelistan kanssa tuu kinumaan. Itse mies tekee ostopäätökset näissä tilanteissa. Ja kyllä ne naisetki ostaa miehilleen Suomessa lahjoja.

        "Sun täytyy sit asuu jossain Lähi-Idässä tai USA:n vanhoillisemmalla alueella."

        Ei täydy. Asun ihan missä itse tahdon.

        "Kyllä Suomessa nainen elättää itsensä tasaveroisesti mieheen nähden ja työnjako muuttuu yleensä vain niinä parina kuukautena kun äiti on äitiyslomalla. "

        Ei elätä kuin todella harvoin. Suomalaisissa pariskunnissa mies ansaitsee lähes aina paljon tai todella paljon enemmän kuin nainen. Yhteisiä menoja ei todellakaan makseta puoliksi ja sen lisäksi miehet maksavat naisten laskuja ja ostavat naisille lahjoja.

        "Eri asia sit on jos mies tienaa enemmä kun nainen ja haluaa näistä sijoittaa naisen lahjoihin häntä hemmotellakseen. Hemmottelu ei ole sama asia ku elätys."

        Ei se sama asia ole, mutta lahjoja naiset odottavat miehiltä. Jos mies ei osta naiselle lahjoja, niin nainen eroaa.


      • reppanamiehet

        Eipä ole nykymiehissä kehumista. Toista oli ennen kun naiset oli kotosalla eikä työelämässä. Miehet elätti perheen eikä naista sanottu parisuhdehuoraksi.
        Nykyisin naiset käy töissä siinä kun miehetkin ja silti nainen on miehen mielestä parisuhdehuora.
        Ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Oma tupa oma lupa ja omat rahat. Miehet voi kuolla ilomielin pillun puutteeseen.


      • reppanamiehet kirjoitti:

        Eipä ole nykymiehissä kehumista. Toista oli ennen kun naiset oli kotosalla eikä työelämässä. Miehet elätti perheen eikä naista sanottu parisuhdehuoraksi.
        Nykyisin naiset käy töissä siinä kun miehetkin ja silti nainen on miehen mielestä parisuhdehuora.
        Ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Oma tupa oma lupa ja omat rahat. Miehet voi kuolla ilomielin pillun puutteeseen.

        "Eipä ole nykymiehissä kehumista."

        Aina enemmän kuin nykynaisissa. Minä ainakin olen kehumisen arvoinen mies.

        "Miehet elätti perheen eikä naista sanottu parisuhdehuoraksi."

        Kotirouva on synonyymi parisuhdehuoralle.

        "Nykyisin naiset käy töissä siinä kun miehetkin ja silti nainen on miehen mielestä parisuhdehuora."

        Jos parisuhteessa sekä mies että nainen käy töissä, niin mies lähes aina ansaitsee paljon tai todella paljon enemmän kuin nainen. Se ei ole sattumaa, vaan johtuu naisten hypergamiasta. Naisille ei kelpaa tasa-arvoinen parisuhde, jossa yhteiset menot jaetaan puoliksi.

        "Ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Oma tupa oma lupa ja omat rahat. Miehet voi kuolla ilomielin pillun puutteeseen."

        Kukaan ei sinua parisuhteeseen haluaisikaan, joten nauti yksinolostasi. Sinä voit kuolla ilomielin vaikka nyt heti.


      • reppanamiehet
        super-atm kirjoitti:

        "Eipä ole nykymiehissä kehumista."

        Aina enemmän kuin nykynaisissa. Minä ainakin olen kehumisen arvoinen mies.

        "Miehet elätti perheen eikä naista sanottu parisuhdehuoraksi."

        Kotirouva on synonyymi parisuhdehuoralle.

        "Nykyisin naiset käy töissä siinä kun miehetkin ja silti nainen on miehen mielestä parisuhdehuora."

        Jos parisuhteessa sekä mies että nainen käy töissä, niin mies lähes aina ansaitsee paljon tai todella paljon enemmän kuin nainen. Se ei ole sattumaa, vaan johtuu naisten hypergamiasta. Naisille ei kelpaa tasa-arvoinen parisuhde, jossa yhteiset menot jaetaan puoliksi.

        "Ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Oma tupa oma lupa ja omat rahat. Miehet voi kuolla ilomielin pillun puutteeseen."

        Kukaan ei sinua parisuhteeseen haluaisikaan, joten nauti yksinolostasi. Sinä voit kuolla ilomielin vaikka nyt heti.

        Oletko muistanut kertoa äidillesikin mikä on naisiaan? Tai on ollut. Säälin häntä. En huoruuden takia vaan jälkikasvun laadun takia.


      • reppanamiehet kirjoitti:

        Oletko muistanut kertoa äidillesikin mikä on naisiaan? Tai on ollut. Säälin häntä. En huoruuden takia vaan jälkikasvun laadun takia.

        En. Mutta muistatko että sinä, äitisi, isoäitisi ja tyttäresi olette kaikki huoria?

        Minä säälin teitä kaikkia, koska olette huoria.


      • reppanamiehet
        super-atm kirjoitti:

        En. Mutta muistatko että sinä, äitisi, isoäitisi ja tyttäresi olette kaikki huoria?

        Minä säälin teitä kaikkia, koska olette huoria.

        Minähän sen tiedän jo. Itse et ehkä ole osannut yhdistää asiaa äitiisi. Vähintäin tuo parisuhdehuora juttu. Muista kertoa.


      • reppanamiehet kirjoitti:

        Minähän sen tiedän jo. Itse et ehkä ole osannut yhdistää asiaa äitiisi. Vähintäin tuo parisuhdehuora juttu. Muista kertoa.

        "Minähän sen tiedän jo."

        Hyvä!


      • äöäöäö
        super-atm kirjoitti:

        En. Mutta muistatko että sinä, äitisi, isoäitisi ja tyttäresi olette kaikki huoria?

        Minä säälin teitä kaikkia, koska olette huoria.

        No, mutta miksi et ole kertonut äidillesi hänen olevan huora, vähintäänkin parisuhdehuora? Kyllä hänenkin pitäisi totuus saada tietää!


      • äöäöäö kirjoitti:

        No, mutta miksi et ole kertonut äidillesi hänen olevan huora, vähintäänkin parisuhdehuora? Kyllä hänenkin pitäisi totuus saada tietää!

        Mitä se sulle kuuluu? Sanon kenelle haluan ja mitä tahdon. Olet yksinkertainen etkä selviä helpoimmastakaan tehtävästä.


      • selviätkö.tehtävästä

        Kyllähän se
        äidille kuuluu. Voi olla tietämätön asiasta.


      • selviätkö.tehtävästä kirjoitti:

        Kyllähän se
        äidille kuuluu. Voi olla tietämätön asiasta.

        Kyllä. Nimittäin sinun äidillesi.


      • oukkeii
        super-atm kirjoitti:

        Kyllä. Nimittäin sinun äidillesi.

        Sovitaan että ei pahoiteta äitisi mieltä. Pääasia että sinä tiedät miten asia on.


      • oukkeii kirjoitti:

        Sovitaan että ei pahoiteta äitisi mieltä. Pääasia että sinä tiedät miten asia on.

        Ei me sovita mitään. Sinä olet huora.


      • oukkeii
        super-atm kirjoitti:

        Ei me sovita mitään. Sinä olet huora.

        Niin niin. Tiedetään. Huoruus on siis tätä päivää eikä kukaan kiinnitä siihen edes huomiota.
        Parisuhteessa olevat naisethan on sitä ihan virallisesti. Tervehdi siis naapuriasikin että "huomenta huora". Ei haittaa vaikka isäntä on mukana. Hänhän ymmärtää ja tietää mistä on kyse...


      • oukkeii kirjoitti:

        Niin niin. Tiedetään. Huoruus on siis tätä päivää eikä kukaan kiinnitä siihen edes huomiota.
        Parisuhteessa olevat naisethan on sitä ihan virallisesti. Tervehdi siis naapuriasikin että "huomenta huora". Ei haittaa vaikka isäntä on mukana. Hänhän ymmärtää ja tietää mistä on kyse...

        Oletpas vitsikäs huora.


      • oukkeii
        super-atm kirjoitti:

        Oletpas vitsikäs huora.

        Kokeile siihen naapuriin ja päättele sitten oliko hyvä vitsi.


      • oukkeii kirjoitti:

        Kokeile siihen naapuriin ja päättele sitten oliko hyvä vitsi.

        Sinä olet huono vitsi.


    • herrasmies.köyrii

      Leggins-yh antaa jos sille tarjoaa kaljan.

      • muiltakinlöytyy

        Entä leggins joka ei ole yh? Köyriikö herrasmies sellaisia?


    • No siksi ei, että se mikä sopii yhdelle, ei sovi toiselle. Ihmiset ovat erilaisia.

    • miksimatunaisetloisii

      kyl suominaiset tekee töitä jopa elättää muita.mut miksi matu naiset ei tee töitä.!!!!!

      • Siksi koska suomesa olla sosilaiturva. 15 lasta, iso asunto, kylla suomi maksata.


      • sinkkunainenn
        super-atm kirjoitti:

        Siksi koska suomesa olla sosilaiturva. 15 lasta, iso asunto, kylla suomi maksata.

        Nehän on kuitenkin ihania naisia suominaisiin verrattuna.
        Eivät edes parisuhdehuoria koska yhteiskunta maksaa, ei mies.


      • sinkkunainenn kirjoitti:

        Nehän on kuitenkin ihania naisia suominaisiin verrattuna.
        Eivät edes parisuhdehuoria koska yhteiskunta maksaa, ei mies.

        Suosittelen siinä tapauksessa sinulle parisuhdetta matunaisen kanssa.


      • sinkkunainenn
        super-atm kirjoitti:

        Suosittelen siinä tapauksessa sinulle parisuhdetta matunaisen kanssa.

        En välitä enää parisuhteesta. Sullehan sellainen voisi käydä kun nariset aina naisen kalleudesta. Nyt on halpaa kun yhteiskunta maksaa.


      • sinkkunainenn kirjoitti:

        En välitä enää parisuhteesta. Sullehan sellainen voisi käydä kun nariset aina naisen kalleudesta. Nyt on halpaa kun yhteiskunta maksaa.

        "En välitä enää parisuhteesta."

        Olet markkina-arvosi menettänyt vanha lutka.


      • sinkkunainenn
        super-atm kirjoitti:

        "En välitä enää parisuhteesta."

        Olet markkina-arvosi menettänyt vanha lutka.

        Sehän menee yksiin. En välitä parisuhteesta ja markkina-arvo on mennyt. Lutkiahan me ollaan kaikki joten ei uutta.


      • sinkkunainenn kirjoitti:

        Sehän menee yksiin. En välitä parisuhteesta ja markkina-arvo on mennyt. Lutkiahan me ollaan kaikki joten ei uutta.

        Älä sitten valita, tyhmä.


      • sinkkunainenn
        super-atm kirjoitti:

        Älä sitten valita, tyhmä.

        Itse valitat että naisen pito maksaa.
        Kehotin ottamaan yhteiskunnan elätin.


      • sinkkunainenn kirjoitti:

        Itse valitat että naisen pito maksaa.
        Kehotin ottamaan yhteiskunnan elätin.

        "Itse valitat että naisen pito maksaa."

        En valita vaan totean, tyhmä.


      • sinkkunainenn
        super-atm kirjoitti:

        "Itse valitat että naisen pito maksaa."

        En valita vaan totean, tyhmä.

        Kyllä se jatkuvaa valivalivalitusta on kun palaat asiaan päivittäin.


      • sinkkunainenn kirjoitti:

        Kyllä se jatkuvaa valivalivalitusta on kun palaat asiaan päivittäin.

        Ei ole valittamista kertoa sama asia monta kertaa. Vaikutat sen verran tyhmältä, ettet ymmärrä mitään kuitenkaan.


    • nähtyonmonta

      Kyllä iso osa on ns. ansaintareissulla. Siinä kaikki.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe