Miksei suhteista kurdinaisten kanssa saa puhua?

Nimellinenmerkki

Tein aiheesta avauksen tänne toissapäivänä mutta se poistettiin melkein heti.

72

2247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vickky

      tee uusi? ilmeisesti kurdimiehet joilla ei ketään naista niin katkerina ilmiantavat kaikki keskustelut `:D

      • Vaitiolontaito

        Ei ne välttämättä ole miehiä. En silti tiedä kurdeista mutta ainakin somalien kohdalla on niin että somalityttöjen pariutumista kantasuomalaisten poikien kanssa vastustavat eniten vanhemmat somalinaiset. Ikäänkuin ajatuksella "koska minä olen valinnut perinteisen avioliiton oman maan kulttuurin ja uskonnon mukaan elävän miehen kanssa niin kyllä nuorempien tyttöjenkin on siihen pystyttävä".


      • Suomi.mies.nn
        Vaitiolontaito kirjoitti:

        Ei ne välttämättä ole miehiä. En silti tiedä kurdeista mutta ainakin somalien kohdalla on niin että somalityttöjen pariutumista kantasuomalaisten poikien kanssa vastustavat eniten vanhemmat somalinaiset. Ikäänkuin ajatuksella "koska minä olen valinnut perinteisen avioliiton oman maan kulttuurin ja uskonnon mukaan elävän miehen kanssa niin kyllä nuorempien tyttöjenkin on siihen pystyttävä".

        Sanoisin, että kuka prkl perrrvo suomalaismies sommmalinaista haluaisi? Jotain rotia sentään.


      • amalia_piikille

        Vanha kurppainen vasemmistolepakko. "kuningatar timantti kauppkakassit"


      • näin_se_on
        Vaitiolontaito kirjoitti:

        Ei ne välttämättä ole miehiä. En silti tiedä kurdeista mutta ainakin somalien kohdalla on niin että somalityttöjen pariutumista kantasuomalaisten poikien kanssa vastustavat eniten vanhemmat somalinaiset. Ikäänkuin ajatuksella "koska minä olen valinnut perinteisen avioliiton oman maan kulttuurin ja uskonnon mukaan elävän miehen kanssa niin kyllä nuorempien tyttöjenkin on siihen pystyttävä".

        No joo,puukon löytää kyljestään jos alkaa muslimi akkojen kanssa vehtaamaan , nyt vaikka semmoseen olis tilaisuuski.Minulle kelpaa vain valkoinen eurooppalainen nainen,nyt ja tulevaisuudessa.


      • Tässäsyy
        Vaitiolontaito kirjoitti:

        Ei ne välttämättä ole miehiä. En silti tiedä kurdeista mutta ainakin somalien kohdalla on niin että somalityttöjen pariutumista kantasuomalaisten poikien kanssa vastustavat eniten vanhemmat somalinaiset. Ikäänkuin ajatuksella "koska minä olen valinnut perinteisen avioliiton oman maan kulttuurin ja uskonnon mukaan elävän miehen kanssa niin kyllä nuorempien tyttöjenkin on siihen pystyttävä".

        Älä puhu paskaa. Yhtään musliminaista ei kiinnosta nössö tai juoppo suomalaisukko. Muslimimies osaa vielä sentään olla perheenpää ja todellinen herrasmies. Olen omille tyttärillenikin opettanut että miehen tulee olla se perheenpää. Mielestäni uskonnolliset avioliitot toimii parhaiten juurikin selkeiden sukupuoliroolien perusteella. Miehen tulee osata huolehtia perheestä ja vaimostaan. Uskonnollisessa avioliitossa se toimii parhaiten ja saan olla nainen ja mies saa olla mies.


      • Raaka_-_Watson
        Tässäsyy kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Yhtään musliminaista ei kiinnosta nössö tai juoppo suomalaisukko. Muslimimies osaa vielä sentään olla perheenpää ja todellinen herrasmies. Olen omille tyttärillenikin opettanut että miehen tulee olla se perheenpää. Mielestäni uskonnolliset avioliitot toimii parhaiten juurikin selkeiden sukupuoliroolien perusteella. Miehen tulee osata huolehtia perheestä ja vaimostaan. Uskonnollisessa avioliitossa se toimii parhaiten ja saan olla nainen ja mies saa olla mies.

        Sinäkin olet sitten sateenkaaren värinen kun perheen pää on sitä mieltä että et ole totellut.
        Toivottavasti saat nauttia islamista lopun elämääsi. Mutta älä raahaa viattomia lapsia mukaasi.


      • Nainenaikuinenoon
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Sinäkin olet sitten sateenkaaren värinen kun perheen pää on sitä mieltä että et ole totellut.
        Toivottavasti saat nauttia islamista lopun elämääsi. Mutta älä raahaa viattomia lapsia mukaasi.

        Perheenpäänä oleminen ei tarkoita käskyjen ja sääntöjen asettamista eli ei mun tarvitse mieheltä kysyä lupaa kuin lapsi vanhemmaltaansa. Se tarkoittaa vastuuta isoista asioista eli perheen ja vaimon huolehtimisesta. Minä annan lapsilleni uskonnollisen kasvatuksen ja he ovat sentään kasvaneet kunnollisiksi nuoriksi, eivät ole ryyppäämässä tai myymässä itseään kaupungilla.


      • Uskonnottomiinverrattuna
        Nainenaikuinenoon kirjoitti:

        Perheenpäänä oleminen ei tarkoita käskyjen ja sääntöjen asettamista eli ei mun tarvitse mieheltä kysyä lupaa kuin lapsi vanhemmaltaansa. Se tarkoittaa vastuuta isoista asioista eli perheen ja vaimon huolehtimisesta. Minä annan lapsilleni uskonnollisen kasvatuksen ja he ovat sentään kasvaneet kunnollisiksi nuoriksi, eivät ole ryyppäämässä tai myymässä itseään kaupungilla.

        Kaiken lisäksi ihmettelen vanhempia, jotka antavat jopa 12-vuotiaiden tyttäriensäkin kulkea pakkasilla ihonmyötäiset legginssit jalassa ja napatoppi päällä rööki suussa. Meidän tyttäret ei tule pukeutumaan mihinkään lutkavaatteisiin eivätkä tule umpihumalassa kotiin. Ero uskovaisiin tyttöihin on suuri. Yleensä uskovaiset tytöt opetetaan pukeutumaan siveämmin, siinä olisi suomalaisilla, joista suurin osa ei ole uskovaisia, opittavaa. Kaiken lisäksi uskovaisten vanhempien teinit ei ryyppää, heidät on opetettu hyväkäytöksisiksi nuoriksi. Vanhempana pidän aina yhteyttä lasten kavereiden vanhempiin. Onneksi on sentään vanhempia, jotka vielä osaa kasvattaa lapsensa.


      • Musupuhuupaskaa
        Tässäsyy kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Yhtään musliminaista ei kiinnosta nössö tai juoppo suomalaisukko. Muslimimies osaa vielä sentään olla perheenpää ja todellinen herrasmies. Olen omille tyttärillenikin opettanut että miehen tulee olla se perheenpää. Mielestäni uskonnolliset avioliitot toimii parhaiten juurikin selkeiden sukupuoliroolien perusteella. Miehen tulee osata huolehtia perheestä ja vaimostaan. Uskonnollisessa avioliitossa se toimii parhaiten ja saan olla nainen ja mies saa olla mies.

        Mutta eikö niin että musumies tarvitsee sinunkin tulosi vaikka esittää perheenpäätä. Vapaasti pukeutuvat eivät ole prostituoitua lähelläkään, siinä on ihan muu idea, tiedätkö. Josko sinä olet ihan vaan tyhmä. Toki saat alistua jos itse tahdot mutta älä ohjaile muita. Musukin vetäisi viinaa kaksin käsin jos ei veljet vahtisi.


      • Suomiukkopuhuupaskaa
        Musupuhuupaskaa kirjoitti:

        Mutta eikö niin että musumies tarvitsee sinunkin tulosi vaikka esittää perheenpäätä. Vapaasti pukeutuvat eivät ole prostituoitua lähelläkään, siinä on ihan muu idea, tiedätkö. Josko sinä olet ihan vaan tyhmä. Toki saat alistua jos itse tahdot mutta älä ohjaile muita. Musukin vetäisi viinaa kaksin käsin jos ei veljet vahtisi.

        Musliminainen saa päättää rahoistaan itse, jos käy töissä. Islam ensimmäisenä paransi naisen asemaa antamalla naiselle oikeuden perintöön, politiikkaan ja yhteiskuntaan osallistumisen, mahdollisuuden uraan ja opiskeluun. Länsimaalaiset naiset sai samat oikeudet vasta 1900-luvulla.


      • Raaka_-_Watson
        Suomiukkopuhuupaskaa kirjoitti:

        Musliminainen saa päättää rahoistaan itse, jos käy töissä. Islam ensimmäisenä paransi naisen asemaa antamalla naiselle oikeuden perintöön, politiikkaan ja yhteiskuntaan osallistumisen, mahdollisuuden uraan ja opiskeluun. Länsimaalaiset naiset sai samat oikeudet vasta 1900-luvulla.

        Paskan marjat. Sinä muslimien patja olet sen omaisuutta joten kaikki mikä on sinun on sen muslimin. Jos teillä on naispuolisia äpäriä niin nekin ovat sen muslimisian omaisuutta ja se voi tehdä niille mitä huvittaa.


      • Äläpuhutoisensuulla
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Paskan marjat. Sinä muslimien patja olet sen omaisuutta joten kaikki mikä on sinun on sen muslimin. Jos teillä on naispuolisia äpäriä niin nekin ovat sen muslimisian omaisuutta ja se voi tehdä niille mitä huvittaa.

        Vai omaisuutta? Minä ja tytöt saadaan poistua kotoa siinä mies ja pojatkin. Saan jopa yksinkin lähteä kauemmaskin ja olen lähtenytkin. Ihan turhaan puhut musliminaisen suulla. Te suomiukot alistastatte musliminaista pakottamalla heidät minihameisiin ja vielä kehtaatte väittää musliminaisen olevan passiivininen, heikko ja avuton. En tunne yhtään passiivista ja avutonta musliminaista, ei heitä tarvitse opettaa kädestä pitäen, he ovat ihan aikuisia ihmisiä kuten kantaväestön naisetkin. Musliminainenkin osaa ajatella itsenäisesti eikä tarvitse siihen suomiukon apua. Kysy musliminaisilta itseltään, he tietävät parhaiten, et sinä!


      • Työeisovivartalolle
        Suomiukkopuhuupaskaa kirjoitti:

        Musliminainen saa päättää rahoistaan itse, jos käy töissä. Islam ensimmäisenä paransi naisen asemaa antamalla naiselle oikeuden perintöön, politiikkaan ja yhteiskuntaan osallistumisen, mahdollisuuden uraan ja opiskeluun. Länsimaalaiset naiset sai samat oikeudet vasta 1900-luvulla.

        Opettelehan historiaa uusiksi. Islam ei ole ensimmäinen eikä edes oikeasti naisten asemaa parantanut liike. Ei Lähi-Idässä eikä muuallakaan. Eri vaiheita on ollut ja esim. se että Suomessa tietyt lait kirjattiin nykyaikaiseen muotoon äskettäin ei tarkoita että naiset olisi olleet vailla oikeuksia samalla tavalla kuin islamissa vieläkin. Tosin tämä musueukko propagoi kaikkensa ettei tarvitsisi omaksua nykyaikaisen naisen velvoitteita. Mies eikun sossu elättää mukavammin.


      • Antimusulmaani
        Äläpuhutoisensuulla kirjoitti:

        Vai omaisuutta? Minä ja tytöt saadaan poistua kotoa siinä mies ja pojatkin. Saan jopa yksinkin lähteä kauemmaskin ja olen lähtenytkin. Ihan turhaan puhut musliminaisen suulla. Te suomiukot alistastatte musliminaista pakottamalla heidät minihameisiin ja vielä kehtaatte väittää musliminaisen olevan passiivininen, heikko ja avuton. En tunne yhtään passiivista ja avutonta musliminaista, ei heitä tarvitse opettaa kädestä pitäen, he ovat ihan aikuisia ihmisiä kuten kantaväestön naisetkin. Musliminainenkin osaa ajatella itsenäisesti eikä tarvitse siihen suomiukon apua. Kysy musliminaisilta itseltään, he tietävät parhaiten, et sinä!

        "Te suomiukot alistastatte musliminaista pakottamalla heidät minihameisiin"

        Taidat amalia nauttia jotakin pussikaljaa tai kiljua vahvempaa? Harmittavasti jotkut vielä uskovat sinun satuilusi näemmä, ei sinulla lapsia ole eikä edes sitä muslimiukkoa.


      • Taitaaollatoisinpäin

        Minun ei ole tarvinnut tuollaista kohdata islamissa. Tuollaiseen törmää lähinnä suomalaisukkojen puolelta; verrataan naista pikkulapseen tai vammaiseen, jota ohjata ja valvoa. En todellakaan ole mikään aivoton ja avuton esine miehelle. Suomalaisukothan sellaista etsii itelleen


      • Nafnafft
        Tässäsyy kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Yhtään musliminaista ei kiinnosta nössö tai juoppo suomalaisukko. Muslimimies osaa vielä sentään olla perheenpää ja todellinen herrasmies. Olen omille tyttärillenikin opettanut että miehen tulee olla se perheenpää. Mielestäni uskonnolliset avioliitot toimii parhaiten juurikin selkeiden sukupuoliroolien perusteella. Miehen tulee osata huolehtia perheestä ja vaimostaan. Uskonnollisessa avioliitossa se toimii parhaiten ja saan olla nainen ja mies saa olla mies.

        Samaa mieltä olen kanssasi. Ihanaa kun saa olla nainen. Juopolle suomaliselle ex miehelle ei riittänyt se että vaimona on kaunis ja kiltti nainen, joka huolehtii omalta osaltaan perheestä ja kodista. Vastausta en koskaan saanut että miksi. Mikä ei riittänyt? Piti olla avioliitto sekä saada viettää villiä sinkkuelämään.
        Muutenkin tunnen kuuluvani vähemmistöön jos avaan suuni ja sanon et viihdyn Kotona, tykkään siististä kodista, tykkään laittaa ruokaa ja pitää myös itsestäni huolta. En valita enkä mäkätä. Mies hoitaa oman osuutensa ja ihan mun puolesta saa tehdä perhettä koskevat isot päätökset kun ei mitään älyttömyyksiä tee. Ei juo. Mikä on erittäin iso etu. Olen kasvissyöjä niin ei ole sianliha ollut ongelma.
        Töissä käymme molemmat. Koskaan ei ole pahaa sanaa sanonut. Joskus on kommentoinut mekkoa että aika lyhyt on. Roiskeläppiä en halua käyttää ja itse en tykkää esitellä paljasta ihoa esim. käsistä. Eikä ole kyse läskeistä. En vaan pidä siitä. Mitään huntua ei ole koskaan pyytänyt käyttämään.


      • Raaka_-_Watson
        Nafnafft kirjoitti:

        Samaa mieltä olen kanssasi. Ihanaa kun saa olla nainen. Juopolle suomaliselle ex miehelle ei riittänyt se että vaimona on kaunis ja kiltti nainen, joka huolehtii omalta osaltaan perheestä ja kodista. Vastausta en koskaan saanut että miksi. Mikä ei riittänyt? Piti olla avioliitto sekä saada viettää villiä sinkkuelämään.
        Muutenkin tunnen kuuluvani vähemmistöön jos avaan suuni ja sanon et viihdyn Kotona, tykkään siististä kodista, tykkään laittaa ruokaa ja pitää myös itsestäni huolta. En valita enkä mäkätä. Mies hoitaa oman osuutensa ja ihan mun puolesta saa tehdä perhettä koskevat isot päätökset kun ei mitään älyttömyyksiä tee. Ei juo. Mikä on erittäin iso etu. Olen kasvissyöjä niin ei ole sianliha ollut ongelma.
        Töissä käymme molemmat. Koskaan ei ole pahaa sanaa sanonut. Joskus on kommentoinut mekkoa että aika lyhyt on. Roiskeläppiä en halua käyttää ja itse en tykkää esitellä paljasta ihoa esim. käsistä. Eikä ole kyse läskeistä. En vaan pidä siitä. Mitään huntua ei ole koskaan pyytänyt käyttämään.

        Islam on ihmiskunnan syöpä ja muslimit ovat syöpäsoluja


    • pate-la-vesca

      Täällä ei moderaattorilla ole mitään käsitystä, mitä pitäisi poistaa. Asiallisia viestejä lähtee. Nytkin on toi ammusvarastojuttu, mikä ei kuulu palstalle lainkaan. Viestittäjän on tarkoitus kiihottaa kansanryhmää vastaan. Sehän on kiellettyä, mutta tämä mode on kuin vetelä paska.

      • wrthjdr

        Joskus aikojen alussa oli aika jolloin internet oli vapaa


    • pate-la-vesca

      No, kas, kas! Mode poisti mainitsemani viestiketjun. Pitäisi sitä kuitenkin pystyä ajattelemaan omilla aivoillaankin.

    • AmiranSerkku

      Suomessa maahanmuuttajanaisista tai maahanmuuttajataustaisista naisista ei saa puhua mitään. Ei hyvää eikä pahaa. Varsinkaan jos nuo naiset ovat kotoisin Lähi-idästä tai Pohjois-Afrikasta. Totuus nyt vaan on kuitenkin se että heitä on täällä jatkuvasti enemmän ja joka vuosi entistä useampi heistä löytää ihan supisuomalaisen poikaystävän. Sillä ei ole mitään väliä onko maahanmuuttovastainen vai -myönteinen kun molempia osapuolia yhdistää se että tuosta ilmiöstä halutaan tiukasti vaieta ja sen olemassaolo kieltää.

    • mikänoitavaivaa

      Viime viikonloppuna näin Rautatientorilla täysin länsimaalaisesti pukeutuneen arabinaisen, kulkemassa käsikädessä suomalaisen poikaystävänsä kanssa. Ei ollut tytöllä kaapua, eikä huivia. Sivustaseuraajana kiinnitin huomioni naisen "heimoveljiin". Mikäli katseet olisivat tuolloin voineet tappaa, molemmat ensinmainitut olisivat kuolleet siihen paikkaan. Aika kivikautista, eli primitiivistä toimintaa joillakin uskontokunnilla.

      • Näinmeillä

        Kyllä ne yleensä ovat ihan kantasuomalaisia naisia jotka tuollaista valvontaa harrastavat. Jos jossakin joskus jonkun ulkomaalaisen näköisen naisen kanssa juttelen niin äkkiä siinä on joku suomalaisnainen ihan vieressä kyyläämässä ja tarkkailemassa ettei vaan mene keskustelu tai koskettelu liian intiimille tasolle.


      • Luulettekotosiaan

        Luuletteko tosiaan arabinaisen haluavan suomalaisen miehen? Hehän nauraa sellaiselle tyttöilijälle kuin suomalainen mies, kun työtävät lastenvaunuja ja ovat kotona odottamassa vaimoaan joka ottaa baarissa kossupaukun. Eipä onneksi islamin uskossa tarvitse kokea tuollaista mieheltäkään sillä islam kieltää alkoholin juomisen. Ei niitä mikään viinaanmenevä suomalaisukkokaan kiinnosta


      • Tottakaihaluavat

        Ja kyllä sille arabinaisellekin kossupaukku maistuu kunnon rakastelun jälkeen.


      • Luulettekotosiaan
        Tottakaihaluavat kirjoitti:

        Ja kyllä sille arabinaisellekin kossupaukku maistuu kunnon rakastelun jälkeen.

        VOitta kysyä musliminaisilta haluaisivatko he länsimaalaisen miehen. He pitävät arabimiehiä kaikkein miehekkäimpinä ja sitä he ovatkin. Suomalainen mies kuittelee olevansa miehekäs ryyppäämällä ja hakkaamalla. Ehkäpä uskonnon korostaminen tekisi miehistä miehiä. Uskovaiset miehet, olivat sitten kristittyjä tai muslimeja, kohtelevat naisiaan paremmin, ovat perheenpäitä eikä perheenpäänä oleminen tarkoita mitään diktatuuria ja kaikki juoksee karkuun vaan vastuuta isoimmista asioista. Eikä tarkoita sitä että mies saisi päättää naisen rahoista (jos käy töissä) ja omaisuudesta. Hän saa myös päättää esim. mihin kouluun lapsi sopisi parhaiten.


      • Tottakaihaluavat

        No on kysytty jo. Ja vastaus ei ehkä ole sinun mieleesi, mutta ei se kyllä sinulle kuulukaan. Sinulle voi uskonto olla pakkomielle mutta heitä kiinnostaa rakkaus ja onnellinen elämä.


      • Raaka_-_Watson
        Luulettekotosiaan kirjoitti:

        VOitta kysyä musliminaisilta haluaisivatko he länsimaalaisen miehen. He pitävät arabimiehiä kaikkein miehekkäimpinä ja sitä he ovatkin. Suomalainen mies kuittelee olevansa miehekäs ryyppäämällä ja hakkaamalla. Ehkäpä uskonnon korostaminen tekisi miehistä miehiä. Uskovaiset miehet, olivat sitten kristittyjä tai muslimeja, kohtelevat naisiaan paremmin, ovat perheenpäitä eikä perheenpäänä oleminen tarkoita mitään diktatuuria ja kaikki juoksee karkuun vaan vastuuta isoimmista asioista. Eikä tarkoita sitä että mies saisi päättää naisen rahoista (jos käy töissä) ja omaisuudesta. Hän saa myös päättää esim. mihin kouluun lapsi sopisi parhaiten.

        Kymmeniä naimisissa olevia muslimien naisia polkeneena voin väittää että muslimien naiset eivät pidä muslimi miehiä yhtään minään.


      • turhat_silittelyt_pois
        Luulettekotosiaan kirjoitti:

        Luuletteko tosiaan arabinaisen haluavan suomalaisen miehen? Hehän nauraa sellaiselle tyttöilijälle kuin suomalainen mies, kun työtävät lastenvaunuja ja ovat kotona odottamassa vaimoaan joka ottaa baarissa kossupaukun. Eipä onneksi islamin uskossa tarvitse kokea tuollaista mieheltäkään sillä islam kieltää alkoholin juomisen. Ei niitä mikään viinaanmenevä suomalaisukkokaan kiinnosta

        Kieltää mitä kieltää islami.
        Tuossa rannalla viimekesänä seurasin näitä islamistejä,kyllä kalja virtasi ihan siinä kun suomalaisillaki.Ei yhtään muistunu näille ainakaan islamin viinakiellot mieleen.Ja miksi
        ne viinakaupassa käyvät,jos eivät juo viinaa.Ei siellä tietääkseni paljon muuta myydä kun viinaa.


      • Eiluulla
        Luulettekotosiaan kirjoitti:

        VOitta kysyä musliminaisilta haluaisivatko he länsimaalaisen miehen. He pitävät arabimiehiä kaikkein miehekkäimpinä ja sitä he ovatkin. Suomalainen mies kuittelee olevansa miehekäs ryyppäämällä ja hakkaamalla. Ehkäpä uskonnon korostaminen tekisi miehistä miehiä. Uskovaiset miehet, olivat sitten kristittyjä tai muslimeja, kohtelevat naisiaan paremmin, ovat perheenpäitä eikä perheenpäänä oleminen tarkoita mitään diktatuuria ja kaikki juoksee karkuun vaan vastuuta isoimmista asioista. Eikä tarkoita sitä että mies saisi päättää naisen rahoista (jos käy töissä) ja omaisuudesta. Hän saa myös päättää esim. mihin kouluun lapsi sopisi parhaiten.

        Öö miehekkäät arabimiehet? Täälläpäin sanotaan semmosia ihan vaan kriminaaleiksi. Posesta löytyy semmosia jos musuneidot kaipaa.


    • ChinaDragon

      "Luuletteko tosiaan arabinaisen haluavan suomalaisen miehen? Hehän nauraa sellaiselle tyttöilijälle kuin suomalainen mies, kun työtävät lastenvaunuja ja ovat kotona odottamassa vaimoaan"

      Musliminaisen kauhukuva on mies joka hoitaa lapsiaan ja kotiaan? Tämän "naisen" elämä taitaa olla 1700-luvulta?

      Itse hoidan aina mieluusti pieniä lapsia jotka ovat puoliksi minusta tulleet. Tuon lisäksi teen töitä, tuon rahaa kotiin niin paljon ettei vaimon tarvitse turhia elämästä huolehtia, Siivoan kotia koska pidän siisteydestä. Lapsien kanssa on ne miellyttävimmät hetket, yksikään aikuinen ei ole niin aito ja välitön mitä lapset ovat.

      En siis tarvitse naista mutta suon tilanteen itselleni koska suhde on miellyttävä.

      Mitähän näiden "tosimiesten" elämään kuuluu? Ovatko he riippuvaisia naisista? Jos ovat niin voi luuseri parkoja!

    • somuomppu

      kuka haluaa tosiaan pilluamputaation omistajan, housuissa on pommi räjähtänyt, mitäs pyörität etusormella kun ei ole kuin koloa ja arpea, no työntö ja tuijotus siinä se esileikki, mällit sisään ja baariin

    • Riippuumitäarvostaa

      Kyllähän kurdinaiset yleensä ulkonäöltään ovat paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset. Mutta aika monella heistä on vain joku lähihoitajan tutkinto tai vastaava kun suomalaisnaisista löytyy myös kovemman statuksen naisia kuten lääkäreitä, juristeja yms.

    • Jzjdjdjjdkd

      Musliminainen ei saa naida muuta kuin muslmin, joten miksi pitäisi tapailla suomalaista? Siinä voi henki lähteä.

      • HerääTodellisuuteen

        Taas joku persuämmä fantasioi.


      • Tässäsyy

        Musliminaiset eivät ole millään lailla kiinnostuneita suomalaisista miehistä, koska he kokevat suomalaiset miehet sellaisina tyttöpoikina tai juoppoina. Ovat kyllä ihmeissään miksi joku mies haluaisi hoitoalalle ja siivota ja sisustaa kotia. Ihmettelevät myös miksi joku nainen haluaisi poliisiksi tai automekaanikoksi, tappelee ja pääsee jopa armeijaankin, ei musliminainen tuollaiseen suostuisi.


      • ChinaDragon
        Tässäsyy kirjoitti:

        Musliminaiset eivät ole millään lailla kiinnostuneita suomalaisista miehistä, koska he kokevat suomalaiset miehet sellaisina tyttöpoikina tai juoppoina. Ovat kyllä ihmeissään miksi joku mies haluaisi hoitoalalle ja siivota ja sisustaa kotia. Ihmettelevät myös miksi joku nainen haluaisi poliisiksi tai automekaanikoksi, tappelee ja pääsee jopa armeijaankin, ei musliminainen tuollaiseen suostuisi.

        Ihmettelen yleensä ajatusta jossa nainen voisi määritellä miehen, kyllä mies märittelee itsensä ihan itse. Jos joku nainen ei ymmärrä elämää ja on sulkeutunut kapealla elämän katsomuksellaan niin ei se viisaita miehiä kiinnosta.
        Nyt esitetyt rajoitetut mies/nainen näkemykset eivät edes kuulu 2000-luvulle.
        Mies on mies jos pystyy elättämään perheensä, tuomaan lapsilleen hyvän tulevaisuuden. Jos nainen ei tuohon tyydy hän voi etsiä jotain sellaista joka tulevaisuudessa tuottaa sitä "oikeaa tyydytystä" Harva se myöhemmin muusta haaveksii kuin helposta elämästä, se lienee jokaisen tiedossa.


      • amalia_piikille
        Tässäsyy kirjoitti:

        Musliminaiset eivät ole millään lailla kiinnostuneita suomalaisista miehistä, koska he kokevat suomalaiset miehet sellaisina tyttöpoikina tai juoppoina. Ovat kyllä ihmeissään miksi joku mies haluaisi hoitoalalle ja siivota ja sisustaa kotia. Ihmettelevät myös miksi joku nainen haluaisi poliisiksi tai automekaanikoksi, tappelee ja pääsee jopa armeijaankin, ei musliminainen tuollaiseen suostuisi.

        "Ihmettelevät myös miksi joku nainen haluaisi poliisiksi tai automekaanikoksi, tappelee ja pääsee jopa armeijaankin, ei musliminainen tuollaiseen suostuisi. "

        Sika-amalian ajatus ei jälleen kerran kulje. Eihän musliminaisilla edes ole pääsyä tuollaisiin hommiin ei siinä heidän suostumuksillaan ole mitään merkitystä.


      • ChinaDragon
        amalia_piikille kirjoitti:

        "Ihmettelevät myös miksi joku nainen haluaisi poliisiksi tai automekaanikoksi, tappelee ja pääsee jopa armeijaankin, ei musliminainen tuollaiseen suostuisi. "

        Sika-amalian ajatus ei jälleen kerran kulje. Eihän musliminaisilla edes ole pääsyä tuollaisiin hommiin ei siinä heidän suostumuksillaan ole mitään merkitystä.

        Totta toinen puoli.
        Ihmetelen musliminaisen käyttäytymistä joka tapahtui hieman yli viikko sitten. Liukkaat kelit ja moni henkilö oli liukastellut joutuen sairaalaan. Olin lenkillä ja kaksi suomalaista henkilöä viittoi minua luokseen. Maassa lumihangessa jalkakäytävällä makasi yksi musliminainen joka oli liukastut. Ongelma suomalaisilla auttajilla oli se ettei musliminainen päässyt itse ylös. He yrittivät auttaa mutta eivät häntä saaneet jäältä makaamasta. Menin heidän tykönsä ja kysyin mikä on ongelma. Ongelmana oli naisen suuri massa, kaksi ihmistä ei voinut nostaa naista ylös. No, suomalaisena miehenä ajattelin ettei tämä ole suuri ongelma, autetaan hädässä hätään joutunutta. Menin musliminaisen taakse ottaen otteen kainaloiden alta. Huomasin heti ettei kysymyksessä ole mikään alle sadan kilon keijukainen. Massaa naiselle oli kertynyt jostain syystä noin 130 kg. Vein käteni kainaloiden alta ja huomasin heti ettei pitkät käteni yllä ristiotteeseen. Nainen vastusteli puhuen jotain hemmetin arabiaa mutta vedin naisen pystyyn ja katsoin voiko hän pitää painoaan jalkojensa päällä. Huonosti piti ja kysyin tarvitseeko hän ambulanssin, ei tarvitse jne.
        Ei kiittänyt ja lähdin pois. Kaksi suomalaista jäi tarkastamaan tilanteen.

        Voi näitä ihmisiä. Itkevät maassa ja kun joku tulee auttamaan, estävät auttamisen ja unohtavat kiittämisen.

        Luojan lapsia, indeed!


      • olkolkol

        Minä en ainakaan halua silvottua tavaraa,mitä semmosella tekee ?


    • ChinaDragon

      Yleisesti ottaen miehen tulee tehdä myönnytyksi jotta nainen pääsisi tasa-aroiseen asemaan. Tietysti työnnän lastenvaunuja ja olen helvetin ylpeä siitä mitä minä työnnän edessäni. Mahtavaa pienokaista joka on puoliksi minusta lähtöisin. Tavoitteena on opettaa, ohjata lasta menestymisen tielle ja siinä työssä tarvitaan molempia. Lapsen tulee heti, siis heti ymmärtää olipa sitten tyttö tai poika ettei Suomessa ole enää sukupuolirooleja työelämässä.
      Kotikasvatuksen tulee siis tukea tätä lähtökohtaa jotta Suomessa menestyisi.

      Kerro sinä joka niin haluaa eriyttää miehen ja naisen lapsenhoidossa mitä etuja näet lapsen tulevaisuuden suhteen tuossa mallissa jota tänne jakelet!!!? Ole hyvä, palsta on sinun. Samalla voisit tuoda esille miten mies joka tuo perheeseen esimerkiksi 3200 euroa puhdasta kuukaudessa toimii mielestäsi väärin jos antaa vaimolle mahdollisuuden oman työurana edistämiseen ja työntää niitä lastenvaunuja. Selitä miten olet tasavertainen jos miehesi ei noin ole valmis tekemään. Ole hyvä, palsta on sinun!!! Taidat olla joku luuseri jota kukaan ei työllistä, et halua kouluttautua jne? Harva suomalainen nainen on nykyisin noin pönttö!?

      • Miksihaluaisivat

        Arabinaiset eivät koe oloaan turvalliseksi suomalaisten miesten seurassa. He haluavat miehen, jonka kanssa kokea olonsa turvalliseksi, ja tuntea itsensä naiseksi. Olen ihan kysynyt tuntemiltani musliminaisilta mielipidettä asiasta. Heillä on työtovereina suomalaismiehiä. Arabinaisen mielestä miehen pitää olla se perheenpää ja nainen pitää niitä lankoja kasassa, näin ajattelee myös arabinaisten isoäiditkin. Eikä kyse ole mistään machoilusta eikä tarkoita sitä että kaikkien pitäisi pelätä ja juosta karkuun vaan vastuuta suurista asioista eli perheen elättämisestä.


      • Kdkdkddjd

        Musliminaiset tekevät lapsia. Siinä on heidän työnsä. Mies käy Kelassa tai tiskaamaassa, joku ajaa joskus taksia. Siinä on sitä miehen huolehtimista ja turvaa. Käytännössä jos me ei verorahoilla noita elätettäisi, niin kuolisivat kylmään ja nälkään. Musliminainen ei siis tule toimeen ilman suomalaista miestä.

        Koska koraani kieltää avioliitot kristityn kanssa, niin musliminainen ei voi suomalaista tapailla. Siinä käy huonosti.

        Minusta tuollainen ei sovi Suomeen. Voisivat painua muualle täältä.


      • Kdkdkddjd

        Musliminaiset tekevät lapsia. Siinä on heidän työnsä. Mies käy Kelassa tai tiskaamaassa, joku ajaa joskus taksia. Siinä on sitä miehen huolehtimista ja turvaa. Käytännössä jos me ei verorahoilla noita elätettäisi, niin kuolisivat kylmään ja nälkään. Musliminainen ei siis tule toimeen ilman suomalaista miestä.

        Koska koraani kieltää avioliitot kristityn kanssa, niin musliminainen ei voi suomalaista tapailla. Siinä käy huonosti.

        Minusta tuollainen ei sovi Suomeen. Voisivat painua muualle täältä.


      • ChinaDragon
        Miksihaluaisivat kirjoitti:

        Arabinaiset eivät koe oloaan turvalliseksi suomalaisten miesten seurassa. He haluavat miehen, jonka kanssa kokea olonsa turvalliseksi, ja tuntea itsensä naiseksi. Olen ihan kysynyt tuntemiltani musliminaisilta mielipidettä asiasta. Heillä on työtovereina suomalaismiehiä. Arabinaisen mielestä miehen pitää olla se perheenpää ja nainen pitää niitä lankoja kasassa, näin ajattelee myös arabinaisten isoäiditkin. Eikä kyse ole mistään machoilusta eikä tarkoita sitä että kaikkien pitäisi pelätä ja juosta karkuun vaan vastuuta suurista asioista eli perheen elättämisestä.

        Tuskin turvalliseksi oloaan tuntevat jos ensin se oma suku painostaa, seuraa ja vaatii valitsemaan "oikein". Arabinainen menettäisi oman sukunsa tuen jota jokainen nainen elämässään tarvitsee olipa mies mistä maasta tahansa. Lähtökohtaisesti jo ajatus miehestä joka tulisi eri uskontokunnasta on varmasti jo pelottava.

        Yhteiskunnallisesti eri maan miehiä voidaan arvioida oman maansa menestymiseen peilaten. Maan historiasta voi oppia sen miten kunkin maan miehet ja naiset ovat sopeuttaneet toimintatapojaan yhteisen hyvän edistämiseksi. Nyt Suomi ja suomalaiset ovat tilanteessa jossa he auttavat muita joten kansalaiset ovat tehneet menneisyydessä oikeita ratkaisuja vaikka se olisi nakertanut miehen ja naisen perinteikkäitä roolimalleja.

        Yleisesti ottaen maailmassa taitavat menestyä juuri ne yhteiskunnat jotka ovat ymmärtäneet muuttua vallitsevan teknologisen kehityksen pyörteissä.

        Suomalainen yhteiskunta on rakennettu miehen ja naisen yhteisen panostuksen varaan. Molempien tulee hoitaa lapsia ja käydä samalla töissä, muuten ei menesty.
        Voidaan tietysti ajatella ettei jokainen ihminen ajattele menestymistä samalla tavalla. Voihan olla että arabinaiset tyytyvät jo ajatukseen missä elämä olisi onnistunut jos olisi imettänyt muutaman lapsen aikuiseksi, siivonnut kotia ja tehnyt ruokaa suvun miehille.

        Suomalainen nainen ei tuollaiseen enää koskaan suostu. Elämään tulee kuulua tuon lisäksi paljon muutakin, onnistumista ei enää peilata miehen tyytyväisenä pitämiseen vaan oman elämän kokonaisuuteen.

        Voi siis olla että ne odotukset sekä miehillä että naisilla vaihtelevat sen mukaan mistä kulttuurista henkilö olisi lähtöisin.
        Hauska kommentti tuo "turvan puuttuminen" henkilöiltä joiden miesväki on aiheuttanut satojen tuhansien siviileiden kuoleman omilla toimillaan. Lähteneet usein pakolaisiksi eli toisen maan miehet ja naiset antavat käytännössä turvan jota he tarvitsevat?

        No, onhan se hyvä että heillekin on saatu Joulurauha:)


    • No_jopas

      Onko maahanmuuttokriitikko vienyt mamulta naisen? Kohta se vie mamun duuninkin?

    • Suomalaisiinverrattuna

      Arabinaiset kauhistelee länsimaalaisten miesten tapoja. Omasta mielestänikin Suomessa jos ihmiset olisivat uskossa, niin sukupuoliroolit täyttyisi. En yhtään ihmettele miksi ihmiset eroaa ja nuoret voi pahoin.

      - arabimies ei anna naisensa mennä julkisille paikoille minihame päällä, oli sitten yksin tai ei. Monia arabinaisia ja -miehiä järkyttää se että länsimaalainen mies sallii naisensa kulkea minihameessa, jolloin vieraat miehet huutelevat sexyä. Oma mieskin vaan siihen sanoo ”sexy hame” eikä välitä vieraiden miesten kommenteista. Uhataan vain antaa turpaan, jos joku vieras mies kehtaakin ehdotella naiselle

      - arabimies on perheenpää. Se ei tarkoita diktatuuria, vaan vastuuta isoimmista asioista. Mies on edelleen perheenpää, vaikka nainen tienaisi enemmän ja olisi korkeasti koulutettu. Perheenpään pitää toki naisenkin kanssa neuvotella ja kysyä mielipidettä asiaan liittyen. Jos kuitenkin vaimo tietää parhaiten mihin kouluun esimerkiksi lapsi sopii parhaiten, niin hän saa siinä asiassa tehdä päätöksen. Nykypäivänä Suomessa asia on niin että nainen vie ja mies vikisee tai mies on joku juoppo, joka kohtelee naistaansa ja lapsiaan huonosti.

      - arabimiehen tulee elättää perhe, vaikka nainenkin kävisi töissä (ja tienaisi enemmän). Nainen saa käyttää palkkansa mihin haluaa

      - arabit ei juo alkoholia. Suomalaiset miehet senkus baareissa notkuu ja lähestyvät humalassa, juhlissakaan ei voi olla selvinpäin. On kokemusta suomalaisista häistä, pienten lastenkin edessä ollaan humalassa

      - arabit ovat perhekeskeisiä. Sukurakkaina he pitävät yhteyttä sukuun ja isovanhempiin, vanhempia kunnioitetaan ja koko suku on aina koolla katsomassa sairasta isoäitiä tai -isäänsä. Mitä tekee suomalainen? Suomalainen sulkee omat vanhempansa vanhainkotiin eikä heitä käydä edes katsomassa paitsi ehkä pyhinä jos edes silloinkaan

      - arabimaissa miehet nähdään vahvoina ja aggressiivisina ja naiset heikkoina ja pehmeinä. Suomessa se on mennyt niin että naiset äijäilee (tappelee, kiroilee kuin merimiehet ja pääsee jopa armeijaankin) ja miehet pehmoilee (hoivaavat lasta ja sisustavat). Arabinaisen mielestä on naisen hommaa hoitaa kotia ja lapsia ja miehen työ on tehdä fyysisesti raskaat työt. Toki mies voi auttaa kotitöissä tarvittaessa, mutta se että se kuuluu myös miehen päivittäisiin arkirutiineihin ei tulisi arabinaiselle kuuloonkaan! Arabimies toimii lasten hoidossakin apuna, jos naisella on omia menoja (käy jumpassa, kaupassa tai tekee iltavuoroa)

      • Suomalaisiinverrattuna

        Lisäyksenä vielä arabit pitää naisistaansa rahallisesti huolta maksamalla laskun esim. ravintolassa käydessä. On suuri loukkaus miestä kohtaan jos nainen ottaa lompakon esille. Tätä jos naisena odottaa suomalaiselta mieheltä niin heti saa kuulla olevansa siivelläeläjä ja jopa prostituoitu! Tai sitten nainen itse vinkuu että minä maksan itse. Arabeilla on herrasmiessäännöt hallissa, he avaavat naiselle oven, kantavat raskaat kauppakassit eikö miehelle tulisi kuuloonkaan että nainen kantaisi raskaita tavaroita vaan mies on aina apuna.


      • Antimusulmaani
        Suomalaisiinverrattuna kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä arabit pitää naisistaansa rahallisesti huolta maksamalla laskun esim. ravintolassa käydessä. On suuri loukkaus miestä kohtaan jos nainen ottaa lompakon esille. Tätä jos naisena odottaa suomalaiselta mieheltä niin heti saa kuulla olevansa siivelläeläjä ja jopa prostituoitu! Tai sitten nainen itse vinkuu että minä maksan itse. Arabeilla on herrasmiessäännöt hallissa, he avaavat naiselle oven, kantavat raskaat kauppakassit eikö miehelle tulisi kuuloonkaan että nainen kantaisi raskaita tavaroita vaan mies on aina apuna.

        Kauppakassit kuningatar ja timantti. Mitäpä sinä tittelin tuure alias Sika-amalia tietäisit tuosta, kunhan saastaisessa yhteiskunnan maksamassa kämpässä keksit satuja piristääksesi harmaata päivääsi.


      • Eisuomalaiselle
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Kauppakassit kuningatar ja timantti. Mitäpä sinä tittelin tuure alias Sika-amalia tietäisit tuosta, kunhan saastaisessa yhteiskunnan maksamassa kämpässä keksit satuja piristääksesi harmaata päivääsi.

        Hahhahah, joku katkera viinaanmenevä suomiukko siellä huutelee kun joku ulkomaalainen ”vei” sen naisen. Minä en ole sopeutunut suomalaiseen ”tasa-arvoon”, jossa naisen pitää olla mies ja miehen nainen. Tuniasiassa ja Libanonissa käydessänikin kadehdin niitä naisia, he saivat olla naisia ja miehet miehiä. Arabinainen ei ikinä suostuisi miesvaltaiselle alalle kuten siskoni tai hankkimaan lihaksia kuten siskon tyttö. Sitä arabimieskin ihmettelee että miksi joku nainen haluaisi olla automekaanikko, siinähän tarvitaan voimaa ja siinä likaa itsensä. Tuon maan naiset eivät ikinä ottaisi suomalaista miestä, jos näkisivät kuinka he ovat naisistuneet :D


      • Antimusulmaani
        Eisuomalaiselle kirjoitti:

        Hahhahah, joku katkera viinaanmenevä suomiukko siellä huutelee kun joku ulkomaalainen ”vei” sen naisen. Minä en ole sopeutunut suomalaiseen ”tasa-arvoon”, jossa naisen pitää olla mies ja miehen nainen. Tuniasiassa ja Libanonissa käydessänikin kadehdin niitä naisia, he saivat olla naisia ja miehet miehiä. Arabinainen ei ikinä suostuisi miesvaltaiselle alalle kuten siskoni tai hankkimaan lihaksia kuten siskon tyttö. Sitä arabimieskin ihmettelee että miksi joku nainen haluaisi olla automekaanikko, siinähän tarvitaan voimaa ja siinä likaa itsensä. Tuon maan naiset eivät ikinä ottaisi suomalaista miestä, jos näkisivät kuinka he ovat naisistuneet :D

        Juuri ketään ei kiinnosta sinun vanhan luuskan internetmatkailu Tunisiaan ja Libanoniin, tittelin tuure. Oikeassa elämässä tuskin olet käynyt tallinnaa kauempana, nekin viinanhakureissuja.


      • Häpeänkieltoa
        Antimusulmaani kirjoitti:

        Kauppakassit kuningatar ja timantti. Mitäpä sinä tittelin tuure alias Sika-amalia tietäisit tuosta, kunhan saastaisessa yhteiskunnan maksamassa kämpässä keksit satuja piristääksesi harmaata päivääsi.

        Suomalaiset toimii niin kuin parhaaksi ovat nähneet ja vapaasta valinnasta. Mites toi musujen vapaa valinta, ei taida olla, joten ei auta kuin kehua kun muuten joutuisi häpeämään.


      • Lapsentekokone
        Eisuomalaiselle kirjoitti:

        Hahhahah, joku katkera viinaanmenevä suomiukko siellä huutelee kun joku ulkomaalainen ”vei” sen naisen. Minä en ole sopeutunut suomalaiseen ”tasa-arvoon”, jossa naisen pitää olla mies ja miehen nainen. Tuniasiassa ja Libanonissa käydessänikin kadehdin niitä naisia, he saivat olla naisia ja miehet miehiä. Arabinainen ei ikinä suostuisi miesvaltaiselle alalle kuten siskoni tai hankkimaan lihaksia kuten siskon tyttö. Sitä arabimieskin ihmettelee että miksi joku nainen haluaisi olla automekaanikko, siinähän tarvitaan voimaa ja siinä likaa itsensä. Tuon maan naiset eivät ikinä ottaisi suomalaista miestä, jos näkisivät kuinka he ovat naisistuneet :D

        Arabinaiset ei taida suostua oikein millekään alalle. Naiseus menee niin vähästä, kun on jo viiksetkin merkkinä testotasoista. Miehen pitää elättää. Länsimaissa saa puurtaa sekä miehet että naiset että musuväen saa elätettyä. Ei heitä täällä suomipoika väkisin nai että huoli pois. Toisin kuin siellä arabimaissa. Säkkiä vaan päähän.


      • Naisenvapaus
        Lapsentekokone kirjoitti:

        Arabinaiset ei taida suostua oikein millekään alalle. Naiseus menee niin vähästä, kun on jo viiksetkin merkkinä testotasoista. Miehen pitää elättää. Länsimaissa saa puurtaa sekä miehet että naiset että musuväen saa elätettyä. Ei heitä täällä suomipoika väkisin nai että huoli pois. Toisin kuin siellä arabimaissa. Säkkiä vaan päähän.

        Esimerkkinä iranilaiset naiset ovat paljon naisellisempia verrattuna niihin länsimaalaisiin naisiin, jotka pukeutuu minihameeseen ja verkkosukkahousuihin, joiden alta perse vilkkuu, ja piikkikorkkareihin baariin lähtiessä.

        http://www.justtrendygirls.com/iranian-women-fashion-trend/

        http://theiranproject.com/blog/2014/04/22/irans-new-wave-of-women-fashion-designers/

        Tällaista naiskuvaa sitten tarjotaan länsimaissa, mitä miehet saa sitten esitellä vieraille miehille kuin näyttelyesinettä:

        http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02733/katemoss-embed_2733354a.jpg


      • Säetvaanymmärrä
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Esimerkkinä iranilaiset naiset ovat paljon naisellisempia verrattuna niihin länsimaalaisiin naisiin, jotka pukeutuu minihameeseen ja verkkosukkahousuihin, joiden alta perse vilkkuu, ja piikkikorkkareihin baariin lähtiessä.

        http://www.justtrendygirls.com/iranian-women-fashion-trend/

        http://theiranproject.com/blog/2014/04/22/irans-new-wave-of-women-fashion-designers/

        Tällaista naiskuvaa sitten tarjotaan länsimaissa, mitä miehet saa sitten esitellä vieraille miehille kuin näyttelyesinettä:

        http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02733/katemoss-embed_2733354a.jpg

        Naismalli esittelee siinä ihan itseään ja miksei esittelisi, on mitä esitellä. Ei ole miehen omistuksessa ja tekisi metoo-valituksen jos koskettaisiin. Kaunista ihailee sekä miehet että naiset.


    • ChinaDragon

      "Arabinaiset kauhistelee länsimaalaisten miesten tapoja"

      Ei se mitään. Länsimaalaiset naiset usein kauhistelevat arabimiesten tapoja joten tasapainossa on hyvä elää. Hyvin usein MeToo kampanjaa kannattaisi suunnata juurikin arabimiehille.

      Tuo perheensä elättäminen kuuluu tietysti miehille kulttuureissa joissa naiset ovat pääosin kotona.
      Suomessa tämä ei onnistu. Tulonsiirrot ja kustannustaso ei anna siihen mahdollisuutta. Naisen tulee tehdä töitä yhteisen hyvän eteen kuten miehenkin. Molemmille kuuluu lastenhoito, perheenhoito sekä työelämä.
      Saharan laitamilla eletään aivan eri tavalla mitä teollistuneessa palveluyhteiskunnassa nimeltä Suomi.

      • Raaka_-_Watson

        Turhaan yrität sivistää muslimien patjaa.


      • Naisenvapaus

        Uskonnosta luopuminen on aiheuttanut sen ettei miehen ja naisen rooleilla ole mitään merkitystä perheessä/parisuhteessa. Ihmiset olisivat paljon ystävällisempiä ja perhekeskeisimpiä, jos olisivat uskossa. Missään muualla päin maailmaa ei elätä ilman uskontoa toisin kuin pohjoismaissa. Koen että minua arvostetaan naisena uskonnollisissa yhteisöissä, oli sitten kyse kristinuskosta tai islamista. Uskonnon karsiminen on aiheuttanut naisissa vihan omaa naiseutta kohtaan ja vapautusta omasta roolistaan. Tasa-arvo toimii parhaiten uskonnollisessa avioliitossa, jossa nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Eihän nainen fyysisiltä ominaisuuksiltaan mieheksi kykene. Jumala vain teki sen rakkaudesta kun säästi naisen siltä miehen osalta, jota pidetään vielä kurjempana kun miehenä joutuu sylkykupiksi mitä tulee uskonnolliseen johtajuuteen.


      • Raaka_-_Watson
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Uskonnosta luopuminen on aiheuttanut sen ettei miehen ja naisen rooleilla ole mitään merkitystä perheessä/parisuhteessa. Ihmiset olisivat paljon ystävällisempiä ja perhekeskeisimpiä, jos olisivat uskossa. Missään muualla päin maailmaa ei elätä ilman uskontoa toisin kuin pohjoismaissa. Koen että minua arvostetaan naisena uskonnollisissa yhteisöissä, oli sitten kyse kristinuskosta tai islamista. Uskonnon karsiminen on aiheuttanut naisissa vihan omaa naiseutta kohtaan ja vapautusta omasta roolistaan. Tasa-arvo toimii parhaiten uskonnollisessa avioliitossa, jossa nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Eihän nainen fyysisiltä ominaisuuksiltaan mieheksi kykene. Jumala vain teki sen rakkaudesta kun säästi naisen siltä miehen osalta, jota pidetään vielä kurjempana kun miehenä joutuu sylkykupiksi mitä tulee uskonnolliseen johtajuuteen.

        Paskapuhetta. Uskonnoilla ei ole mitään tekemistä perheiden yhtenäisyyden kanssa. Uskontojen ainoa tehtävä on tehdä ihmisistä tahdottomia ja tottelevaisia lampaita. Ennen kristinuskon leviämistä Suomeen ihmiset olivat tasa-arvoisempia.
        Se että asiat ovat päin persettä johtuu pitkälti siitä että ihmisillä on aivan liikaa vapaa-aikaa. Aikoinaan kun kaikki aika meni elossa pysymiseen ei ollut aikaa vittuilla toinen toisilleen.
        1970 -luvulla alkanut hyvinvoinnin kausi on tuottanut sellaisen pullamössö sukupolven ettei paremmasta väliä. Tämän idioottilauman vuoksi länsimainen sivistys on vaarassa tuhoutua. Mitään ei saa sanoa, mistään perinteistä ei saa pitää kiinni ja mitään ei saa vaatia keneltäkään.
        Muistan elävästi kuinka aikoinaan vieroksuttiin ihmisiä jotka hakivat tukea sosiaalitoimistosta. Työn vieroksujat olivat yhteiskunnan hylkiöitä.
        Sittemmin koulutuksen lisäännyttyä maahan on valmistunut laumoittain hum. kandeja jotka vaan kitisevät joka asiasta eivätkä tee päivääkään töitä. Ne jotka ovat töitä saaneet ovat tyhjänpäiväisiä paperin tuhlaajia.
        Suomessa pitäisi tehdä totaalinen julkisen sektorin reformi. 80% turhista virkamiehistä pitäisi potkia pellolle, näin valtion ja kuntien budjetit saataisiin kuntoon. Yksityisyrittäminen pitää saada kevyemmäksi ja kannattavammaksi. Itselleen työn tekeminen pitää tehdä kiinnostavaksi vaihtoehdoksi.
        Muslimit pitää karkottaa ja islam pitää kieltää. Siten maahan saataisiin turvallisemmat olot.
        Muslimien patjat ja dhimmit pitää tuomita maanpetoksesta.


      • Antimusulmaani
        Naisenvapaus kirjoitti:

        Uskonnosta luopuminen on aiheuttanut sen ettei miehen ja naisen rooleilla ole mitään merkitystä perheessä/parisuhteessa. Ihmiset olisivat paljon ystävällisempiä ja perhekeskeisimpiä, jos olisivat uskossa. Missään muualla päin maailmaa ei elätä ilman uskontoa toisin kuin pohjoismaissa. Koen että minua arvostetaan naisena uskonnollisissa yhteisöissä, oli sitten kyse kristinuskosta tai islamista. Uskonnon karsiminen on aiheuttanut naisissa vihan omaa naiseutta kohtaan ja vapautusta omasta roolistaan. Tasa-arvo toimii parhaiten uskonnollisessa avioliitossa, jossa nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Eihän nainen fyysisiltä ominaisuuksiltaan mieheksi kykene. Jumala vain teki sen rakkaudesta kun säästi naisen siltä miehen osalta, jota pidetään vielä kurjempana kun miehenä joutuu sylkykupiksi mitä tulee uskonnolliseen johtajuuteen.

        Kerrotko marttakerhossa olevasi sekopäinen feministi joka trollaa netissä 5 lapsen äitinä, aasialaisen aviomiehenä ja tiesmillä tarinoilla random riehumisen lisäksi?


      • Pimeäislam
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Turhaan yrität sivistää muslimien patjaa.

        Ei näitä patjoja kiinnosta esim. rauhan ja sivistyksen levittäminen omalla naistyöpanoksellaan, menevät täysin miesten suitsissa kuin aasit. (Anteeksi aasit urheat eläimet.)


    • setotuus

      "- arabit ei juo alkoholia. Suomalaiset miehet senkus baareissa notkuu ja lähestyvät humalassa, juhlissakaan ei voi olla selvinpäin. On kokemusta suomalaisista häistä, pienten lastenkin edessä ollaan humalassa"

      Totta, mutta huumeita kyllä käytetään paljon ainakin helsingin kurdi arabi piireissä. Huumeet "ei ole paha" muka ja niilläkin saa pään sekaisin, vaikka moni mainostaa ettei juo. Joillekin ei tässä pimeydessä riitä pelkkä kahvi. Helsingissä paljon puistoja ja ostareita joissa sitten hengaavat silmät punaisina, nähty on.

    • dfghhjklk

      Heidän keskuudessaan on käynyt kunniamurhia...
      Todella surullista. Katso youtubesta realstories

    • hyvinmaistuu

      "arabit ei juo alkoholia"
      Miksi väitetään niin, kun.monella muslimimiehellä on alkoholi ongelma. Kyllä muslimimiehet juo siinä missä muutkin.

    • Raaka_-_Watson

      Minä olen pettynyt. "Tyttö Mikkelistä ja " Viron vosu" eivät toivottaneet minulle hyvää joulua. Ja MV-lehtikin lopetettiin. Voi Ilja, minkä teit!

      • TyttöMikkelistä

        Hyvän joulun toivotukseni poistetiin en tiedä miksi. Hyvää uutta vuotta .


      • Raaka_-_Watson
        TyttöMikkelistä kirjoitti:

        Hyvän joulun toivotukseni poistetiin en tiedä miksi. Hyvää uutta vuotta .

        Ei kannata mennä sika Amalian provoon.
        Ei minua ahdista sen enempää joulutoivotusten puute kuin MV lehden lakkauttaminenkaan.
        Amalia ihailee minua päivä päivältä enemmän ja enemmän, jopa siinä määrin että joskus ei tarvitse kommentoida kun Amalia on jo sen tehnyt.


      • TyttöMikkelistä

        En ole mikään vosu. Olen keski- ikäinen vapaa nainen ja käyn palstalla aina huvikseni. Olen monesta asiasta kanssasi samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe