Miksei mieskarkki vastaa?

Sain Tinderissä matchiksi varsinaisen mieskarkin, jolla adoniksen vartalo ja komea nassu. Viestiteltiin ekana päivänä mutta tokana päivänä mies ei enää vastannut viesteihini mutta ei myöskään ollut poistanut mua pareistaan. Mistä tämä mykkäkoulu johtuu?

40

3222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosi.on

      Hän kerää rohkeutta.

      • Lol, mitä rohkeutta? Ei taia rohkeudesta olla puutetta, sen verran härskejä ehdotellu :D


    • Tuulikäy

      Ai, nytkö se onkin adonis joka miellyttää silmää? Mihin ne pullukkamiehet unohtui?

      • No en nyt tyrmää adonistakaan jos semmonen kiva sattuu kohdalle ;)


      • Tuulikäy
        nerdygirl87 kirjoitti:

        No en nyt tyrmää adonistakaan jos semmonen kiva sattuu kohdalle ;)

        Etpä tietenkään :)
        Itseasiassa jos pistettäisiin pullukkapoika ja adonis rinnakkain ja saisit valita niin etköhän sinäkin sen adoniksen ottaisi. Niin kuin karkeasti arvioiden noin 100% kaikista naisista.


      • Eiköhän se olis se persoona joka ratkasis?


      • IkiATM77

        Jos molemmilla olis yhtä mukava persoonallisuus. Ei varmaan persoona ratkaisi ja pullukka jäisi paitsioon.


      • nerdygirl87

        Ei voi tietää ku ei oo tommosta tilannetta tullu vastaan mut uskon et pullukal ihan hyvät mahdollisuudet tulla valituks.


      • pers.oona
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Eiköhän se olis se persoona joka ratkasis?

        Yhtäkään et ole pyyhkäissyt oikealle kenenkään persoonan vuoksi eli se niistä persoonista.


      • Väärin. Joskus oon pyyhkässy oikeelle jos mielenkiintonen teksti vaik kuva nyt ei oliskaan sillai napannu.


      • näin.se.on
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Väärin. Joskus oon pyyhkässy oikeelle jos mielenkiintonen teksti vaik kuva nyt ei oliskaan sillai napannu.

        Tuskin. Tinder on paikka mistä lähinnä hyvänäköiset miehet saavat seuraa. Olet mieskarkin haaremissa varulta jos sinua paremman näköisten naisten kanssa menee sukset ristiin.


      • Ite tykkään nörteistä ja miehistä, joilla hauska profiili. Täl adoniksella oli hauska profiili ja se oli se joka ratkas, ei se kroppa, jota se ei edes btw esitelly vaan vasta privana laitto kuvan siitä.


      • Blaaablaa
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Ite tykkään nörteistä ja miehistä, joilla hauska profiili. Täl adoniksella oli hauska profiili ja se oli se joka ratkas, ei se kroppa, jota se ei edes btw esitelly vaan vasta privana laitto kuvan siitä.

        Seliseli. Tinderissähän lävähtää ensin kuva näytölle, eli kyllä sä nyt vaan kiinnostuit ulkonäöstä ja sen jälkeen luit tekstin vasta.


      • En kuitenkaan pidä kaikkii hyvännäkösinä joiden profiilit luen mut tottakai jokin herättää kiinnostuksen niitten kuvissa ja saa lukemaan profiilitekstin.


    • Eddward

      Se vedätti sinua, todennäköisesti sillä on riittämiin lumppuja poljettavaksi.

    • pullea_kaveripoika

      Varmaan oli tyytymätön alastonkuviisi, jotka sille lähetit.

      • Kaikki ei toimi samal taval ku sä ja lähetä heti kättelys uudelle ihmiselle omia alastonkuviaan. Pieni vinkki: Jos sä et tyrkyttäis niitä munakuvia heti alkuun joka naiselle niin ehkä et olis vaan kaveripoika ;)


      • pullea_kaveripoika
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Kaikki ei toimi samal taval ku sä ja lähetä heti kättelys uudelle ihmiselle omia alastonkuviaan. Pieni vinkki: Jos sä et tyrkyttäis niitä munakuvia heti alkuun joka naiselle niin ehkä et olis vaan kaveripoika ;)

        Luin seksipalstalla olevia kirjoituksiasi, siellä kerroit että kuvia on lähetelty.


      • Joo, siis vaatteet päällä, huhhuh, ei tullu mieleen et tonki voi väärin ymmärtää. Pitää tosiaan miettii kaks kertaa mitä kirjottaa.


      • lihavatipunen
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Joo, siis vaatteet päällä, huhhuh, ei tullu mieleen et tonki voi väärin ymmärtää. Pitää tosiaan miettii kaks kertaa mitä kirjottaa.

        Reva levällään olit kumminkin kuvissa.


      • U wish...


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Kaikki ei toimi samal taval ku sä ja lähetä heti kättelys uudelle ihmiselle omia alastonkuviaan. Pieni vinkki: Jos sä et tyrkyttäis niitä munakuvia heti alkuun joka naiselle niin ehkä et olis vaan kaveripoika ;)

        Meinaatko että munakuvilla pääsee kaveripojaksi?


    • 876

      Olet mieskarkin viehätysvoiman testaus. Hänellä on parempi saalis verkossa.
      Alkulämmittelyjen jälkeen joko naisen viestit tai kuvat ovat vastenmielisiä.

    • Tyypillistä YTM käytöstä. Miehellä on useampia vieheitä vedessä ja aloitti ensin sinun kanssa, mutta koukkuun tarttui jalokala, joten sinä sait jäädä. Saattaa vielä palata taikkaisin ja syytellä kiirettä / matkaa tms.

    • Huuhaa123

      Karkkimiehet kusipäitä testaavat vaan markkina-arvoonsa. Kyllä se tavis mies pitkässä juoksussa paras vaihtoehto..kokemusta on.

      • No näytin sen kuvaa yhelle kaverille niin sen mielestä se oli "tavis" naamasta, mut kropasta näky et on käyny salilla. Mun mielestä kyl täyden 10 karkkimies ;)


      • APalstamäki
        nerdygirl87 kirjoitti:

        No näytin sen kuvaa yhelle kaverille niin sen mielestä se oli "tavis" naamasta, mut kropasta näky et on käyny salilla. Mun mielestä kyl täyden 10 karkkimies ;)

        Pikkarit märkänä tölläät sen kuvaa ja läähätät?


      • petolinnunperäsuoli
        nerdygirl87 kirjoitti:

        No näytin sen kuvaa yhelle kaverille niin sen mielestä se oli "tavis" naamasta, mut kropasta näky et on käyny salilla. Mun mielestä kyl täyden 10 karkkimies ;)

        Kaverisi on varmasti upeampi näkyä eikö niin?

        10 naiselle kaikki on rumia
        8 naiselle 10 miehet on karkkeja
        6 naiselle 8 miehet on karkkeja
        4 naiselle 6 miehet on karkkeja
        2 naiselle 4 miehet on karkkeja

        10 miehelle 8-10 naiset on taviksia
        8 miehelle 10 naiset on karkkeja
        7 miehelle 9 naiset on karkkeja
        1-6 miehelle kaikki 6 eteenpäin on karkkeja


    • Mitä jos äijä on reissussa, eikä kehtaa työkännykällä tinderöidä?

      • tilulilulaa

        Kuka idiootti työkännykkään tinderin lataa? Oliko tuo muuten tunnustus? :D


    • Kaisanoasaa

      Pysy vaan niissä rumissa miehissä kun se on tasosi. Pyyhkäise ne komeat jännämiehet oikealla.

      • Lihava ei ole yhtä kuin ruma, huom! Monet lihavat miehet aika namuja.


    • Rumasinkkumies-

      Mikset kysy mieheltä mitä se haluaa. 99% on pelimiehiä ja sitten loput on liian rumia muuten saamaan naisia.

      • Kyl mä tiiän mitä se haluaa mut miksei se vastaa mun viestiin?


      • toffeevittu
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Kyl mä tiiän mitä se haluaa mut miksei se vastaa mun viestiin?

        Roflmao, ootko lukenu sun viestei?


      • Tottakai, pidätkö mua jonain bimbona?


      • toffeevittu
        nerdygirl87 kirjoitti:

        Tottakai, pidätkö mua jonain bimbona?

        Sähän olet. :D


      • Mihin perustat väittees?


      • nerdygirl87 kirjoitti:

        Kyl mä tiiän mitä se haluaa mut miksei se vastaa mun viestiin?

        Moi kisu, onko sulla. Skype tai kik? :)


    • feikkinaiseteikäy

      Koska se o heteromies.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      939
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe