Miksei mieskarkki vastaa?

Sain Tinderissä matchiksi varsinaisen mieskarkin, jolla adoniksen vartalo ja komea nassu. Viestiteltiin ekana päivänä mutta tokana päivänä mies ei enää vastannut viesteihini mutta ei myöskään ollut poistanut mua pareistaan. Mistä tämä mykkäkoulu johtuu?
403228
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 40

Vanhimmat

Hän kerää rohkeutta.

Äänestä
  • Aloittaja

Lol, mitä rohkeutta? Ei taia rohkeudesta olla puutetta, sen verran härskejä ehdotellu :D

Äänestä

Ai, nytkö se onkin adonis joka miellyttää silmää? Mihin ne pullukkamiehet unohtui?

Äänestä
  • Aloittaja

No en nyt tyrmää adonistakaan jos semmonen kiva sattuu kohdalle ;)

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

No en nyt tyrmää adonistakaan jos semmonen kiva sattuu kohdalle ;)

Etpä+tietenkään+:)Itseasiassa+jos+pistettäisiin+pullukkapoika+ja+adonis+rinnakkain+ja+saisit+valita+niin+etköhän+sinäkin+sen+adoniksen+ottaisi.+Niin+kuin+karkeasti+arvioiden+noin+100%+kaikista+naisista.

Äänestä

• Aloittaja

Eiköhän se olis se persoona joka ratkasis?

Äänestä

• Jos molemmilla olis yhtä mukava persoonallisuus. Ei varmaan persoona ratkaisi ja pullukka jäisi paitsioon.

Äänestä

• Aloittaja

Ei voi tietää ku ei oo tommosta tilannetta tullu vastaan mut uskon et pullukal ihan hyvät mahdollisuudet tulla valituks.

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Eiköhän se olis se persoona joka ratkasis?

Yhtäkään et ole pyyhkäissyt oikealle kenenkään persoonan vuoksi eli se niistä persoonista.

Äänestä

• Aloittaja

Väärin. Joskus oon pyyhkässy oikeelle jos mielenkiintonen teksti vaik kuva nyt ei oliskaan sillai napannu.

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Väärin. Joskus oon pyyhkässy oikeelle jos mielenkiintonen teksti vaik kuva nyt ei oliskaan sillai napannu.

Tuskin. Tinder on paikka mistä lähinnä hyvänäköiset miehet saavat seuraa. Olet mieskarkin haaremissa varulta jos sinua paremman näköisten naisten kanssa menee sukset ristiin.

Äänestä

• Aloittaja

Ite tykkään nörteistä ja miehistä, joilla hauska profiili. Täl adoniksella oli hauska profiili ja se oli se joka ratkas, ei se kroppa, jota se ei edes btw esitelly vaan vasta privana laitto kuvan siitä.

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Ite tykkään nörteistä ja miehistä, joilla hauska profiili. Täl adoniksella oli hauska profiili ja se oli se joka ratkas, ei se kroppa, jota se ei edes btw esitelly vaan vasta privana laitto kuvan siitä.

Seliseli. Tinderissähän lävähtää ensin kuva näytölle, eli kyllä sä nyt vaan kiinnostuit ulkonäöstä ja sen jälkeen luit tekstin vasta.

Äänestä

• Aloittaja

En kuitenkaan pidä kaikkii hyvännäkösinä joiden profiilit luen mut tottakai jokin herättää kiinnostuksen niitten kuvissa ja saa lukemaan profiilitekstin.

Äänestä

Se vedätti sinua, todennäköisesti sillä on riittämiin lumppuja poljettavaksi.

Äänestä

Varmaan oli tyytymätön alastonkuviisi, jotka sille lähetit.

Äänestä
  • Aloittaja

Kaikki ei toimi samal taval ku sä ja lähetä heti kättelys uudelle ihmiselle omia alastonkuviaan. Pieni vinkki: Jos sä et tyrkyttäis niitä munakuvia heti alkuun joka naiselle niin ehkä et olis vaan kaveripoika ;)

1Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Kaikki ei toimi samal taval ku sä ja lähetä heti kättelys uudelle ihmiselle omia alastonkuviaan. Pieni vinkki: Jos sä et tyrkyttäis niitä munakuvia heti alkuun joka naiselle niin ehkä et olis vaan kaveripoika ;)

Luin seksipalstalla olevia kirjoituksiasi, siellä kerroit että kuvia on lähetelty.

Äänestä

• Aloittaja

Joo, siis vaatteet päällä, huhhuh, ei tullu mieleen et tonki voi väärin ymmärtää. Pitää tosiaan miettii kaks kertaa mitä kirjottaa.

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Joo, siis vaatteet päällä, huhhuh, ei tullu mieleen et tonki voi väärin ymmärtää. Pitää tosiaan miettii kaks kertaa mitä kirjottaa.

Reva levällään olit kumminkin kuvissa.

Äänestä

• Aloittaja

U wish...

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Meinaatko että munakuvilla pääsee kaveripojaksi?

Äänestä

Olet mieskarkin viehätysvoiman testaus. Hänellä on parempi saalis verkossa.
Alkulämmittelyjen jälkeen joko naisen viestit tai kuvat ovat vastenmielisiä.

4Äänestä

Tyypillistä YTM käytöstä. Miehellä on useampia vieheitä vedessä ja aloitti ensin sinun kanssa, mutta koukkuun tarttui jalokala, joten sinä sait jäädä. Saattaa vielä palata taikkaisin ja syytellä kiirettä / matkaa tms.

2Äänestä

Karkkimiehet kusipäitä testaavat vaan markkina-arvoonsa. Kyllä se tavis mies pitkässä juoksussa paras vaihtoehto..kokemusta on.

Äänestä
  • Aloittaja

No näytin sen kuvaa yhelle kaverille niin sen mielestä se oli "tavis" naamasta, mut kropasta näky et on käyny salilla. Mun mielestä kyl täyden 10 karkkimies ;)

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

No näytin sen kuvaa yhelle kaverille niin sen mielestä se oli "tavis" naamasta, mut kropasta näky et on käyny salilla. Mun mielestä kyl täyden 10 karkkimies ;)

Pikkarit märkänä tölläät sen kuvaa ja läähätät?

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Kaverisi on varmasti upeampi näkyä eikö niin?

10 naiselle kaikki on rumia
    8 naiselle 10 miehet on karkkeja
    6 naiselle 8 miehet on karkkeja
    4 naiselle 6 miehet on karkkeja
    2 naiselle 4 miehet on karkkeja

10 miehelle 8-10 naiset on taviksia
    8 miehelle 10 naiset on karkkeja
    7 miehelle 9 naiset on karkkeja
    1-6 miehelle kaikki 6 eteenpäin on karkkeja

3Äänestä

Mitä jos äijä on reissussa, eikä kehtaa työkännykällä tinderöidä?

Äänestä
  • Kuka idiootti työkännykkään tinderin lataa? Oliko tuo muuten tunnustus? :D

3Äänestä

Pysy vaan niissä rumissa miehissä kun se on tasosi. Pyyhkäise ne komeat jännämiehet oikealla.

Äänestä
  • Aloittaja

Lihava ei ole yhtä kuin ruma, huom! Monet lihavat miehet aika namuja.

Äänestä

Mikset+kysy+mieheltä+mitä+se+haluaa.+99%+on+pelimiehiä+ja+sitten+loput+on+liian+rumia+muuten+saamaan+naisia.

Äänestä
  • Aloittaja

Kyl mä tiiän mitä se haluaa mut miksei se vastaa mun viestiin?

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Roflmao, ootko lukenu sun viestei?

Äänestä

• Aloittaja

Tottakai, pidätkö mua jonain bimbona?

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Tottakai, pidätkö mua jonain bimbona?

Sähän olet. :D

Äänestä

• Aloittaja

Mihin perustat väittees?

Äänestä

• nerdygirl87 kirjoitti:

Moi kisu, onko sulla. Skype tai kik? :)

Äänestä

Koska se o heteromies.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

nerdygirl87 kirjoitti:

Sain Tinderissä matchiksi varsinaisen mieskarkin, jolla adoniksen vartalo ja komea nassu. Viestiteltiin ekana päivänä mutta tokana päivänä mies ei enää vastannut viesteihini mutta ei myöskään ollut poistanut mua pareistaan. Mistä tämä mykkäkoulu johtuu?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu