Miks he ei maksa?

JokuIhmine05

Olen 12v. Isäni kuoli, olen ainoa periä, joten sain isän omaisuuden (20000€) se on paljon rahaa, nyt isän suku vaatii rahoja itselleen, mun mummi haukkuu mua ja mun äitiä.. Vaikka oikeesti niitten pitäs antaa mulle 190000€, koska ne on velkaa isälle ja niiten pitäs maksaa se velka mulle näin maistraattikin (mikälie) sano, mutta ei he ei maksa niitä, mulle ja tuntuu väärältä periä ne

koska he ovat velkavankeudessa, ku ovat niin tyhmiä, 2 isoo 4 huotta (neliö pinta juttua on niin paljon ettei sitä pysty laskemaan) - asuntoja Etu-töölössä, järkevää, ku siinä toisessa ei edes asu kukaan? Jos myisivät sen toisen asunnon nii saisivat helposti
300 000-1000 000€, ei olis enää velkoja ja multa ei tarvis vaatia rahaa saisivat maksettuu velat mulle, oikeesti oon vasta lapsi, isällä ei ole mitään velkoja silti vaatii rahaa?

3

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoaon

Sinulle määrätään holhooja joka hoitaa raha-asioitasi kunnes olet täysiikäinen.

• Ilmeisesti äitisi on myös holhoojasi, ja hänen pitäisi haluta ja pystyä puolustamaan taloudellisia etujasi. Keskustele hänen kanssaan epäreilusta tilanteestasi.

• kivajuttujoo

Jos kaikki menee oikein, niin saat edunvalvojan. Hän hoitaa asiasti ja ajaa sinun etuasi. Lain mukaan saat osuutesi mikä sinulle perinnönjaossa tulee minkä lisäksi saat isästäsi eläkeen. Tuosta eläkkeestä sinun tulee saad hoidettua perustarpeet ja siitä 20 000e osuudesta sitten voit vaikka kartutta pesämunaa opiskeluun ja vastaavaan. Et ole vastuussa muiden ihmisten asioista tai elannostasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2150
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      178
      1925
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1352
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      962
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      859
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      792
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      701
    Aihe