Miks he ei maksa?

JokuIhmine05

Olen 12v. Isäni kuoli, olen ainoa periä, joten sain isän omaisuuden (20000€) se on paljon rahaa, nyt isän suku vaatii rahoja itselleen, mun mummi haukkuu mua ja mun äitiä.. Vaikka oikeesti niitten pitäs antaa mulle 190000€, koska ne on velkaa isälle ja niiten pitäs maksaa se velka mulle näin maistraattikin (mikälie) sano, mutta ei he ei maksa niitä, mulle ja tuntuu väärältä periä ne

koska he ovat velkavankeudessa, ku ovat niin tyhmiä, 2 isoo 4 huotta (neliö pinta juttua on niin paljon ettei sitä pysty laskemaan) - asuntoja Etu-töölössä, järkevää, ku siinä toisessa ei edes asu kukaan? Jos myisivät sen toisen asunnon nii saisivat helposti
300 000-1000 000€, ei olis enää velkoja ja multa ei tarvis vaatia rahaa saisivat maksettuu velat mulle, oikeesti oon vasta lapsi, isällä ei ole mitään velkoja silti vaatii rahaa?

3

483

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoaon

Sinulle määrätään holhooja joka hoitaa raha-asioitasi kunnes olet täysiikäinen.

• Ilmeisesti äitisi on myös holhoojasi, ja hänen pitäisi haluta ja pystyä puolustamaan taloudellisia etujasi. Keskustele hänen kanssaan epäreilusta tilanteestasi.

• kivajuttujoo

Jos kaikki menee oikein, niin saat edunvalvojan. Hän hoitaa asiasti ja ajaa sinun etuasi. Lain mukaan saat osuutesi mikä sinulle perinnönjaossa tulee minkä lisäksi saat isästäsi eläkeen. Tuosta eläkkeestä sinun tulee saad hoidettua perustarpeet ja siitä 20 000e osuudesta sitten voit vaikka kartutta pesämunaa opiskeluun ja vastaavaan. Et ole vastuussa muiden ihmisten asioista tai elannostasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      348
      8820
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2571
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      69
      2348
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1955
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1542
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1391
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1337
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      184
      1328
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1310
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1227
    Aihe