Kohta on määräaikainen työsuhteeni päättymässä vuokrafirmalle. Vaikuttaa että työt jatkuvat mutta minulle ei ole kyselyistäni huolimatta vastattu mitään. Mitä tapahtuu jos jatkan töissä ilman työsopimusta jos pyydetään töihin eikä sopimusta ole uusittu?
Mitä tapahtuu esim ansiosidonnaiselle jos työ jatkuu ilman sopimusta?
Mitkä ovat rislit jos ei sopimusta allekirjoiteta mutta pyydetään töihin sopimuksen päättymisen jälkeen?
Määräaikaisen työsuhteen jatkaminen?
M1kael12
2
250
Vastaukset
- ertoltakopioitu
Jos työnantaja antaa työntekijän jatkaa työtään määräaikaisen sopimuksen päätyttyä, sopimus muuttuu tällöin toistaiseksi voimassa olevaksi. Sopimussuhteen hiljaisesti pidentyessä työehdot pysyvät ennallaan. https://www.erto.fi/tyosuhdeopas/tyosopimus/maeaeraeaikaisen-tyoesopimuksen-jatkaminen-uudella-maeaeraeaikaisella-sopimuksella
- Tietoa1
Ei jatku jos määräaikaiseen työsopimuksen on tehnyt vuokrafirma ja jos sopparissa on perustelu miksi työ ei saata jatkua esim, taloudelliset tai tuotannolliset syyt...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774682- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161201- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902- 4868