tekemistään synneistä. Heti alkaa ahdistaa kun vähän kuulustellaan.
http://totuusvapauttaa.fi/kirkkoherra-kyseli-ekan-kertani-seksiasennoista/
Naiset eivät kestä sitä, että joutuvat tilille
32
565
Vastaukset
- anne_marie_
Ihan hirveää, että joku pilaa ihmisen ainutlaatuisen kokemuksen - ensimmäisen rakastelun - tuollaisella synti-höpötyksellä. Rakkaus ei koskaan ole mikään synti!
- EdesUnissa
Eiköhän tama tarina ole päästä keksitty alusta loppuun. "Pienen paikkakunnan kirkkoherra"...
Ripittäytyminen kuuluu katoliseen uskontoon, ei evluteihin. Ja katolilaisessa uskonnossa ei ole kirkkoherroja olemassakaan.
- helppoakunmikä
Ätmien osalta seksikertojen kuulustelu on harvinaisen nopeasti ohi. Riittää kun muodostaa peukalolla ja etusormella nollan.
- kaisanoasaa
Mutta kyllä ätmi osaa toisen käden etusormella tehdä eestaas-liikettä siihen keskelle reikää niin että panemisen merkit on kyllä hallinnassa meillä ätmeilläkin.
kaisanoasaa kirjoitti:
Mutta kyllä ätmi osaa toisen käden etusormella tehdä eestaas-liikettä siihen keskelle reikää niin että panemisen merkit on kyllä hallinnassa meillä ätmeilläkin.
Siihenpä ne kokemukset sitten jäävätkin, eipä siinä paljon syntiä ole harrastettu.
- 280
elämänpeli1 kirjoitti:
Siihenpä ne kokemukset sitten jäävätkin, eipä siinä paljon syntiä ole harrastettu.
Mutta onhan runkkaaminenkin syntiä. Ätmithän eivät juri muuta teekään, kuin sitä.
- Karvamuna-
Jokainen seksikerta on ainutlaatuinen kokemus.
- rgba
Olipas siiä melkoinen runkkukirkkoherra. No, hän joutuu vastaamaan touhuistaan Jumalalleen ennemmin tai myöhemmin.
- omatunnonkolhut
Ei näy tuo kakkonen oikein hyvin tekemästään synnistä haluavan edes keskustella. Mutta kumma juttu että haluaa roikkua miehessä mukana vittuillen mulle? Ja mies taas vannoo sen kiusaavan vain häntä kun jäi huono omatunto ja haluaa nöyryyttää. No ihmeellistä kyllä että minun kanssani ei suostu edes puhumaan kun joutuisi tarinaansa puolustamaan mutta miestä kiusaa ja katsoo oikeudekseen näin tehdä . On tämä outo kuvio meillä. Nainen ei kestä omia tekemisiään käsitellä kaikkien osapuolien kanssa vaan saa/pystyy kiusaamaan miestä. Ja minun tulisi nyt ymmärtää niitä molempia. Hohhoijaa aika Säälittävää mutta näillä mennään. Itse tuo halusi tämän näin hoidettavan.
- entisajat.paremmat
Valitettavasti nykyään huorintekijötä ei enää polteta roviolla
- Linnssit
Se oisin sit iso kokko, sillä kaikki avioliiton ulkopuolinen seksi on syntiä,
- revi.siitä
Äitis teki syntiä, kun sua teki
- alhaista_
Aina pitää sotkea äiti näihin juttuihin
- lilianrose
alhaista_ kirjoitti:
Aina pitää sotkea äiti näihin juttuihin
Äitikin on nainen. Jos vihaat naisia vihaat äitiäsi
- pervopappituo
Taisi pappia teinirömpsä kiinnostaa...
- ihan.normaalia
Jokaista tervettä heteromiestä kiinnostaa
- phyi.saatana
ihan.normaalia kirjoitti:
Jokaista tervettä heteromiestä kiinnostaa
Terve heteromies ei ole mikään pedofiilipaska
- Linssit
Synnin tunnustmainen oikein, mut yksityiskohtiin meneminen, jos ihminen itse ei omaaloitteesti halua kertoa on väärin .
Sekä naiset että miehet joutuu tilille synneistä, jokainen meistä- seksi.on.elämää
Ei seksi ole synti
- kaisanoasaa
Pappi se siellä on vedellyt käteensä sitten jälkeenpäin. Ei ole ruustinnan vanha reikä kiinnostanut enää.
- eikiitoss
Sellaisia miehet on.
- hyi.hyi
eikiitoss kirjoitti:
Sellaisia miehet on.
Niimpä. Kuvottavaa sakkia kaiken kaikkiaan.
- Suomen_kansa
Taas yksi kadotukseen joutuva reiänjakaja.
- 280
Siinä taitaa ola yksi kadotukseen joutuva runkkaaja. Runkkauskin kun on syntiä.
- rikosontapahtunut
Tuossahan on tapahtunut rikos ihan maallisenkin oikeuden mukaan, jos korkattava on ollut alle 16v.
- reikäonreikä
Ei ketään korkata.
Hyvähän se on että tilillä on paljon panoja.
- omavalintani
Itse menen neitsyenä hautaan koska myös miehen pitäisi olla neitsyt että harrastan seksiä. Ei löydy neitsyt miestä. Jokainen on harrastanut seksiä ainakin tiukkapilluisen teininaisen kanssa. Niinhän täällä kehutaan ja siihen uskon.
- ota.darkfear
Tämä palsta pn täynnä neitsytsetiä
- omavalintani
ota.darkfear kirjoitti:
Tämä palsta pn täynnä neitsytsetiä
Ei käytännössä.
- neitsyitä.kaikki
omavalintani kirjoitti:
Ei käytännössä.
Nimenomaan käytännössä!
- Ujoatm28v-
Mistä synneistä? Eihän naiset tee syntiä kun vika on aina miehissä. Kaikki miehet on sikoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo666014Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per533011- 312193
- 131807
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto191773- 181750
- 181519
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131512- 481486
- 91453