Kuten Raamattu ennustaa, kalliomoskeija häviää Jerusalemin temppelivuorelta. Sen tilalle rakennetaan juutalaisten kolmas temppeli Hesekielin kirjan ohjeiden mukaan. Jeesus ottaa tuhatvuotiskaudella temppelin valtaistuimekseen ja hallitsee sieltä koko maailmaa.
Sakarja 8:3 Näin sanoo Herra:
-- Minä palaan takaisin Siioniin
ja asun Jerusalemissa.
Silloin Jerusalemin nimenä on Uskollinen kaupunki
ja Herran Sebaotin vuoren nimenä Pyhä vuori.
Hesekiel 43: 4 Herran kirkkaus meni temppeliin portista, joka on itää kohti. 5 Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin. 6 Joku puhutteli minua, ja minä kuulin sen äänen tulevan temppelistä -- mies seisoi yhä minun vieressäni. 7 Ääni sanoi minulle: "Ihminen, tämä on minun valtaistuimeni sija ja koroke minun jalkojeni alla. Täällä minä olen asuva Israelin kansan keskellä ikuisesti. "Enää eivät israelilaiset tahraa minun pyhää nimeäni, eivät he eivätkä heidän kuninkaansa, ei heidän uskoton elämänsä eivätkä kuninkaiden kuolleet ruumiit.
Halleluja !!!!!!
Kalliomoskeija poistetaan temppelin tieltä
73
869
Vastaukset
- itkumuuria
Vanhoja taruja, ei sellaisia pidä enää nykypäivänä noteerata mitenkään.
- onko.Buddismissa
Minä olen tarkistanut asian Tuhannen ja yhden yön tarinoista. Siellä ei ole mitään Kalliomoskeijan räjäyttämisestä. Raamatussakaan ei mainita Kalliomoskeijaa kertaakaaan. Hindujen pyhiä kirjoja en tunne.
Ja mitä tulee tuohon Hesekielin tekstinpätkään, kritisoidaan siinä lähinnä israelilaisten omaa temppelipalvelusta, joten emme osta tätäkään.
- Kivipelto12367
Kyllä se vaan noin tulee tapahtumaan.
Juutalailla alkaa olemaan jo kaikki temppelissä käytettävät asiat valmistettuna..jos et ole seurannut tapahtumia niin et voi mitään tietääkään.
Kaikki tapahtuu..tänä ei ole mikään uskon asia..se on tosiasia..
Ja se tulee tapahtumaan nopeammin kuin huomaatkaan..mutta tämä ei ole minulta profetiaa..en tietenkään voi tietää tarkkaa aikaa enkä hetkeä..
Mutta merkit ovat ilmassa..ajanmerkit. - tässäontotuus
KTS keksii taas ovelia valheita. Hesekielin kirja ei kritisoi temppelipalvelusta vaan kolmanteen Jerusalemin temppeliin on oma lakinsa. Kalliomoskeija väistyy ja tilalle tulee Jumalan temppeli.
HYVÄ !!! - TämäOnTotuus888
HYVÄ!
Kuten on Kirjoitettu se tulee tapahtumaan.
HYVÄ!
Jes. 52:1
Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen.
Jes. 52:2
Pudista päältäsi tomu, nouse istuimellesi, Jerusalem; irroita kahleet kaulastasi, sinä vangittu tytär Siion.
Jes. 62:6
Sinun muureillesi, Jerusalem, minä asetan vartijat; älkööt he milloinkaan vaietko, ei päivällä eikä yöllä. Te, jotka ylistätte Herraa, älkää itsellenne lepoa suoko.
Joten, nyt on HYVÄ, siunata heitä ja meitä Suomalaisia, Jumala ON Kansamme kuten Isrealin.
HYVÄ! - capiche
tässäontotuus kirjoitti:
KTS keksii taas ovelia valheita. Hesekielin kirja ei kritisoi temppelipalvelusta vaan kolmanteen Jerusalemin temppeliin on oma lakinsa. Kalliomoskeija väistyy ja tilalle tulee Jumalan temppeli.
HYVÄ !!!Samalla väistyy paljon muutakin. Koska tuo voi tapahtua vain maailmansodan kautta.
- näinkinkäy
Obadjan kirjan ennustuksen mukaan palestiinalaiset joutuvat väistymään Israelista. Juutalaiset saavat heidän maansa ja kotinsa käyttöönsä. Jerusalem on yksin Israelin pääkaupunki.
Obadjan 1:
18 Jaakobin heimo on oleva tuli ja Joosefin heimo on liekki, mutta Esaun heimo kuin oljet, jotka tuli ahmii ja tuhoaa. Ketään ei jää jäljelle Esaun suvusta. Näin on Herra puhunut.
19 Ne Juudan asukkaat, jotka asuvat Negevissä, ottavat haltuunsa Esaun vuoret, ja ne, jotka asuvat läntisillä kukkuloilla, ottavat Filistean. Muut Juudan asukkaat valloittavat Efraimin ja Samarian vuoriston, ja Benjaminin heimo ottaa Gileadin. 20 Israelista pakkosiirtolaisuuteen viedyt ottavat haltuunsa kanaanilaisten maat Sarpatiin asti, ja Jerusalemista Sefaradiin viedyt ottavat Negevin kaupungit. 21 Kaikki pelastuneet nousevat Siionin vuorelle ja hallitsevat myös Edomin vuoristoa. Kuninkuus on oleva Herran.- JumalanKäsiTrump888
Jes. 14:31 Valita, portti, huuda, kaupunki; menehdy pelkoon, Filistea kaikkinesi, sillä pohjoisesta tulee savu; eikä yksikään erkane vihollisen riveistä.
Jer. 25:32 Näin sanoo Herra Sebaot: Katso, onnettomuus kulkee kansasta kansaan, ja suuri myrsky nousee maan perimmäisistä ääristä.
Jer. 47:4
päivän tähden, joka tulee ja tuhoaa kaikki filistealaiset, hävittää Tyyrolta ja Siidonilta kaikki auttajat, mitä jäljellä on; sillä Herra on tuhoava filistealaiset, mitä on tähteenä Kaftorin saarelta tulleista.
Antaakohan Jumala, Herra Sebaot Suomelle, suomalaisille armon olla tässä mukana ?
Kun Israel "Syntyi" oli Suomella siinä suuri osa :)
No vaikka me, Suomalaiset, Isrealin Todelliset ystävät ja veljet emme olisi tässä mukana, niin voimme sitten kiittää Jumalaa. kuka sitten onkaan saanut armon Jumalan edessä!
Jos tämä ei ole maanperä ja maanloppu, kuten on monet viisaat, Israelilaiset tulkinneet, niin sitten se on velivenäjä.
No oli niin tai näin. tämä tulee tapahtumaan meidän silmien edessä hyvin Pian!
Ja Kukaan ei voi estää Jumalan Tekoa.
Kiitos ja Kunnia Jumalalle ja Jakobin pojille!
HYVÄ!
- DoctorT
Olen taipuvainen uskomaan, että arabien oma ohjus, ehkä Iranin, tuhoaa Al Aksan!
Se on näet niin, että Israelin Jumala ei torku eikä nuku ja Hänen pieni sormenliikkeensä voi suistaa ohjuksen sinne, minne se ei ollut tarkoitettu!! Israelin Pyhä tulee näyttämään vielä Voimansa ja Sanansa paikkansa pitävyyden.- ressu___
Iranilla on Shabab III -ohjus, joka pystyy kuljettamaan noin 1200 kg pommin Israeliin saakka. Ohjus ei ole kovin luotettava eikä oikein tarkkakaan. Se pystyy osumaan kohteeseen - 2,5 km tarkkuudella, mikä on summittaista hakuammuntaa. Ohjuksessa ei ole ilmeisesti kehittynyttä navigointi- ja ohjausjärjestelmää (vanhanaikainen inertia yms.). On täysin mahdollista, että Länsi-Jerusalemiin tarkoitettu ohjus osuukin kalliomoskeijaan.
Iranilaiset uhosivat taannoin, kun Teheraniin tehtiin pommi-iskuja. Iranilaiset kostivat ampumalla kuusi keskimatkan ohjusta heidän vastustajien leiriin. Kuudesta ammutusta ohjuksesta neljä tippui kesken kaiken erämaahan epäkuntoisena. Vain kaksi pääsi lähelle kohdetta. Tämä ei vakuuta ja israelilaiset näyttivät nauraneen Iranin ohjuksille.
1200 kg pommi osuessaan keskelle moskeijaa tekee kyllä suurta tuhoa. Arvoisin, että katto romahtaa kokonaan, kaikki ikkunat hajoavat, osia seinistä kaatuu ja pystyyn jääviin seiniin tulee sirpalevaurioita. Moskeijan sisustus syttyy todennäköisesti palamaan. Freskot tuhoutuvat, jos niitä on moskeijassa. Sellainen pommi tekee moskeijasta käytännössä korjauskelvottoman raunion, joka kaipaa sen jälkeen vain puskutraktoria, joka lastaa kivikasat kuorma-autoihin vietäväksi kaatopaikalle. - JumalanTrumPToimii888
Vaikka viestit joku poistattaa TOTUUS ON ja pysyy.
mahtaa jota kuta raivostuttaa KUN Jumala toimii.
No sama se,
Jumalan Käsi, Trump on rakentaja jota Jumala tukee!
ja varmasti tämä tulee nopesta tapahtumaan.
HYVÄ!
pelkurit eivät pääse taivaaseen! - lomalehmä
>>Se on näet niin, että Israelin Jumala ei torku eikä nuku ja Hänen pieni sormenliikkeensä voi suistaa ohjuksen sinne, minne se ei ollut tarkoitettu!! Israelin Pyhä tulee näyttämään vielä Voimansa ja Sanansa paikkansa pitävyyden. >>
Meinaatko, että se on Israelin Jumala, joka arabien ohjusaseman laukaisupöydän ääressä näpelöi näppäimistöltä tuon moskeijaan osuvan ohjuksen lentoradan?
- BlackBerryWay_EiKirj
Raamattu on oikeassa, niin kuin aloittaja siteeraa. Näin tulee tapahtumaan. Israel ja siellä Jerusalem on Herran tuleva asuinpaikka.
- capiche
Niin, UUSI JERUSALEM, jolla ei ole mitään tekemistä tämän nykyisen kiistakapulan kanssa. Sillä tämä maa ja taivas katoavat.
Ilmestyskirja 21:
1.Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
3. Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
- JumalanKäsiSak8JerHes
Jumala on SÄÄTÄNYT Nimensä JErusalemiin IKUISIKSI ajoiksi.
Nyt se tulee kaikille esille.
Se tuleeko Jumalan Pyhä kansa, Jaakobin Pojat nyt sitten vapaaksi, naapureista, on Jumalan aikataulu, mahdollisesti, Trump sekä Putin yhdessä sitten hävittävät sekä Damakosksen että Koko Filestean.
Joten Loppu on lähellä, Ja Kiitos ja Kunnia Jumalalle ja niile jotka RAKENTAVAT Pyhää maata sekä rakastavat Aabrahamin, Jaakobin Poikia.
Kunnia Isrealille ja Suomelle.
Suomi on Lopunajassa eräs harvoista maista, Trumpin, eli Usan lisäksi jotka Rakentavat oikeaa Rauhaa.
Arabit ja muslimt eivät sitten voi mitään.
Se on jo kaikille päivän selvää, että Trumpin takana ON Jumala.
Joten missä vaiheessa, Jumala hävittää kalliomoskeijan on vielä epäselvää, mutta sen rakentaminen ei kestä kauaa,
Monet arvelevat että 3 kuukautta ja se on valmis!
No se ei ole tietyssä mielessä hyvä, mutta Jumalan Lapsille ja koko Isrealille on.
se merkitsee että koko arabi maailma pyrkii sitten tuhoamaan Pyhän Maan mutta ei se onnistu, joten sota tulee ja sitten rauha, rauha ja valheellinen sopimus.
se että me, Jotka odotamme ja Joudutamme Jumalan tekoa on selvä.
ME olemme hyvin lähellä kotiin lähtöä, joten Nostakaa päänne.
se mitä on Kirjoitettu Tapahtuu, se onko se "hyvää" inhimillisesti on toinen juttu, mutta Pyhä Israel on ja pysyy Iankaiken eikä kukaan voi mitään tehdä paitsi itkeä kurjuuttaan!
HYVÄ! - Taivasmatkaaja
Anteeksi vaan, mutta kirjoittajan aloitus menee jo mielestäni ihan metsään.
Ei tule mitään (toista) kolmatta temppeliä (Jeesuksen jälkeen).
Joh. 2:21 Mutta hän puhui ruumiinsa temppelistä.
Jos sellainen rakennettaisiin niin siihen menisi Antikristus ja julistaisi olevansa Jumala.
Tämä neljäs temppeli syrjäyttäisi silloin kolmannen eli Jeesuksen ruumiin temppelin.
Jeesus on jo rakentanut kolmannen temppelin ruumiinsa kuolemansa kautta.
Ilmestyskirja 21:22 Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.Juuri näin. Nämä uuden temppelin fanittajat ovat juuri antikristuksen porukkaa ja menevät halpaan kuin PÄSSIT narussA!
- Totuus.Voittaa
KTS kirjoitti:
Juuri näin. Nämä uuden temppelin fanittajat ovat juuri antikristuksen porukkaa ja menevät halpaan kuin PÄSSIT narussA!
Et pysty millään estämään temppelin tulemista Jerusalemiin. Sinä olet hävinnyt taistelusi. Kaadut bootsit jalassa suureen häpeään.
- kysympävaan
KTS kirjoitti:
Juuri näin. Nämä uuden temppelin fanittajat ovat juuri antikristuksen porukkaa ja menevät halpaan kuin PÄSSIT narussA!
Onko kunniakasta palvella paholaista? Ei ole!!! Saat kovan kohtalon. Kukaan ei usko sitä, että olisit joku Kristuksen oma. Et ole!!!
- MaranAtaTuleHerraJeesus
Kolmas temppeli tulee varmasti, se ei ole SE Temppeli mistä Jeesus puhui eli Seurakunta, mutta se eli kolmas temppeli on se paikka johon prekele menee.
ja tämä täytyy tapahtua ja se tapahtuu.
KOKO Arabi maailma on kauhuisssaan sillä sen mukana tulee se että Jaakobin Pojat ovat VOITTAMATTOMIA!
Matt. 24:15
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
Matt. 24:33
Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
Nyt tämä "osa" on uskoville, se mitä sitten tapahtuu on Israelille eli kuoleman kanssa tehty liitto:
Dan. 12:11
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata.
2. Tess. 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Jes 28:14 Sentähden kuulkaa Herran sana, te pilkkaajat, te jotka hallitsette tätä kansaa Jerusalemissa.
15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus kuin tulva, ei se meitä saavuta, sillä me olemme tehneet valheen turvaksemme ja piiloutuneet petokseen" -
16 sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä lasken Siioniin peruskiven, koetellun kiven, kalliin kulmakiven, lujasti perustetun; joka uskoo, se ei pakene.
17 Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät valheturvan, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan.
18 Teidän liittonne kuoleman kanssa pyyhkäistään pois, ja teidän sopimuksenne tuonelan kanssa ei kestä; kun vitsaus tulee niinkuin tulva, niin se teidät maahan tallaa.
19 Niin usein kuin se tulee, tempaa se teidät valtaansa, sillä aamu aamulta se tulee, tulee päivällä ja yöllä: totisesti, kauhuksi on tämän saarnan opetus.
20 Sillä vuode on oleva liian lyhyt ojentautua ja peitto liian kaita kääriytyä.
21 Sillä Herra nousee niinkuin Perasimin vuorella, hän kiivastuu niinkuin Gibeonin laaksossa tehdäkseen työnsä, oudon työnsä, ja toimittaakseen tekonsa, kumman tekonsa.
22 Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys-ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.
Joten Nyt tmän on käytännössä jo valmis, ja se tulee ihmisille näkyviin pian. kysympävaan kirjoitti:
Onko kunniakasta palvella paholaista? Ei ole!!! Saat kovan kohtalon. Kukaan ei usko sitä, että olisit joku Kristuksen oma. Et ole!!!
Sinä luuseri et määrittele minun uskoani etkä tule jalkoihin vikisemään, kun minun ja Jeesuksen suhteita hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla!
HYVÄ!- Taivasmatkaaja
MaranAtaTuleHerraJeesus kirjoitti:
Kolmas temppeli tulee varmasti, se ei ole SE Temppeli mistä Jeesus puhui eli Seurakunta, mutta se eli kolmas temppeli on se paikka johon prekele menee.
ja tämä täytyy tapahtua ja se tapahtuu.
KOKO Arabi maailma on kauhuisssaan sillä sen mukana tulee se että Jaakobin Pojat ovat VOITTAMATTOMIA!
Matt. 24:15
Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
Matt. 24:33
Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
Nyt tämä "osa" on uskoville, se mitä sitten tapahtuu on Israelille eli kuoleman kanssa tehty liitto:
Ja siitä ajasta, jolloin jokapäiväinen uhri poistetaan ja hävityksen kauhistus asetetaan, on oleva tuhat kaksisataa yhdeksänkymmentä päivää.
Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata.
2. Tess. 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
Jes 28:14 Sentähden kuulkaa Herran sana, te pilkkaajat, te jotka hallitsette tätä kansaa Jerusalemissa.
15 Koska te sanotte: "Me olemme tehneet liiton kuoleman kanssa ja tuonelan kanssa sopimuksen; tulkoon vitsaus kuin tulva, ei se meitä saavuta, sillä me olemme tehneet valheen turvaksemme ja piiloutuneet petokseen" -
16 sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä lasken Siioniin peruskiven, koetellun kiven, kalliin kulmakiven, lujasti perustetun; joka uskoo, se ei pakene.
17 Ja minä panen oikeuden mittanuoraksi ja vanhurskauden vaa'aksi, ja rakeet hävittävät valheturvan, ja vedet huuhtovat pois piilopaikan.
18 Teidän liittonne kuoleman kanssa pyyhkäistään pois, ja teidän sopimuksenne tuonelan kanssa ei kestä; kun vitsaus tulee niinkuin tulva, niin se teidät maahan tallaa.
19 Niin usein kuin se tulee, tempaa se teidät valtaansa, sillä aamu aamulta se tulee, tulee päivällä ja yöllä: totisesti, kauhuksi on tämän saarnan opetus.
20 Sillä vuode on oleva liian lyhyt ojentautua ja peitto liian kaita kääriytyä.
21 Sillä Herra nousee niinkuin Perasimin vuorella, hän kiivastuu niinkuin Gibeonin laaksossa tehdäkseen työnsä, oudon työnsä, ja toimittaakseen tekonsa, kumman tekonsa.
22 Älkää siis pilkatko, etteivät teidän siteenne vielä kiristyisi; sillä Herralta Sebaotilta minä olen kuullut hävitys-ja tuomiopäätöksen, joka on kohtaava kaikkea maata.
Joten Nyt tmän on käytännössä jo valmis, ja se tulee ihmisille näkyviin pian.Ikävää, että tällaisia Jeesuksen syrjäyttäjiä ja uuden temppelin rakentajia nousee mielipiteineen. Nimimerkki MaranAta... kirjoitti; "Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata."
Tämäkö tarkoittaa, että ensin oli eläinuhrit Mooseksen lain mukaan, sitten Jeesuksen kertakaikkinen uhri mikä ei riittäisikään?
Raamattu ei puhu mitään neljännestä temppelistä Jeesuksen jälkeen.
Kyllä kaikki päättyy Jeesukseen . Se on täytetty. - otetaan.selvää
Taivasmatkaaja kirjoitti:
Ikävää, että tällaisia Jeesuksen syrjäyttäjiä ja uuden temppelin rakentajia nousee mielipiteineen. Nimimerkki MaranAta... kirjoitti; "Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata."
Tämäkö tarkoittaa, että ensin oli eläinuhrit Mooseksen lain mukaan, sitten Jeesuksen kertakaikkinen uhri mikä ei riittäisikään?
Kyllä kaikki päättyy Jeesukseen . Se on täytetty.On se vain ihmeellistä miten uskovaiset eivät erota asioita raamatusta, eli mikä koskee Israelia ja mikä uudestisyntyneitä kristittyjä.
Kyllä kolmas temppeli rakennetaan, mutta se EI ole se mitä uudestisyntyneet odottavat, tai tulisi odottaa.
Tietenkin se on merkki lopun ajoista, sillä kaikki esineet, pappien virkapuvut, heidän koulutuksensa ja sukutaustansa on tehtynä, punainen lehmä valittuna, kaikki ovat siis valmiina ja vain itse rakennus puuttuu, joka rakennetaan todellakin lyhyessä ajassa.
Onhan niin Trumpia kuin Putiniakin pyydetty jo rakentamaan tuota temppeliä, ja se on varmaa, että se jossain välissä rakennetaan, ja paikkakin on valmiina, eikä se loukkaa muslimeita eikä aiheuta mitään kriisiä, sillä se mehatuu temppeliinstituutin mukaan hyvin paikalleen, ja sehän tulee heidän sanojensa mukaan olemaan sitten "kaiken kansan" rukouspaikka, eli m´voiko enää lähempänä raamatun profetiaa olla.
Jo esimerkiksi sanhedrinin uudelleen perustaminen on merkki siitä, että todellakin ollaan siinä ajassa, josta Daniel puhuu.
Täytyy ymmärtää, että uudestisyntyneelle Jeshuan uhri riittää, mutta juutalaiset vielä odottavat messiastaan ja luulevat tämän saavansakin kun antikristus astuu esiin, mutta kun tämä kuvatus astuu uuteen temppeliin julistaen olevansa jumala, niin silloin juutalaistenkin silmät avautuvat.
Nämä on kaikki kirjoitettu niin Danielissa kuin muissakin profeetoissa.
Tässä jotkut uskovat menevät harhaan, että jopa tukevat kolmatta temppeliä, lahjoittavat rahaa yms, mutta uudestisynteneelle se ei ole oikein. Jeshua kuoli ja on kertakaikkinen uhri, me emme voi emmekä tarvitse muuta uhria. Ei mikään muu voi korvata Herran veren ainutlaatuista ja ainutkertaista uhria meidän puolestamme.
Tietenkin jotkut voivat kuvitella, että jouduttavat Herran tulemusta tukemalla kolmatta temppelin rakennusta, mutta se ei siltikään ole oikein. - WinnerTakesItAll
KTS kirjoitti:
Sinä luuseri et määrittele minun uskoani etkä tule jalkoihin vikisemään, kun minun ja Jeesuksen suhteita hoidetaan parhaalla mahdollisella tavalla!
HYVÄ!Olet onneton otus. Jatkat omaa väärää virttäsi, joka kohta on laulettu loppuun. Sinua ei usko kukaan!
KTS - Sinä et ole Jeesuksen oma vaan paholaisen oma. Palestiinan lippusi tipahtaa kohta olemattomasta tangostasi.
Me juhlimme sen jälkeen, kun olet kaatunut buutsit jalassa suureen häpeää.
HYVÄ !!! - VErenSovitusOnVoimassa
Taivasmatkaaja kirjoitti:
Ikävää, että tällaisia Jeesuksen syrjäyttäjiä ja uuden temppelin rakentajia nousee mielipiteineen. Nimimerkki MaranAta... kirjoitti; "Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata."
Kyllä kaikki päättyy Jeesukseen . Se on täytetty.Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
Tämä on vielä enemmän totta kuin es että aurinko, nousee joka aamu, TOTISESTI, TOTISESTI, tulen sanomaan teille, että te tulette näkemään että AURINKO tulee pysähtymää, minun suuni sanalla.
no sama se.
"Taivasmatkaaja" kirjoittaa:
"Ikävää, että tällaisia Jeesuksen syrjäyttäjiä ja uuden temppelin rakentajia nousee mielipiteineen. Nimimerkki MaranAta... kirjoitti; "Eli on tarvis olla Temppeli missä uhrata."
Kyllä kaikki päättyy Jeesukseen . Se on täytetty."
nyt voin sinulle iloksi sanoa, että Jumala on paljon nöyryytänyt minua viimeaikoina, eli se mitä kaikkea ja mistä ei ole kaikille ilmoitettavaa, vaan tuon tämän osan.
Lähes kaikki ihmiset täälläkin ovat valheen ja petoksen uhreja. kuin sokeita joita / joille on valehdeltu siitä lähetien kun äiti ensimmäisen kerran vei iloisen ja toivoa ja intoa täynnä olevan pikku pojan/tytyön kouluun!
Muistele, muistelkaa sitä iloa ja riemua!
sen kaiken hyvän on valhe viennyt, ja ne jotka ovat opettaneet ja riistäneet lapsen tutkija-mielen ovta yhtä lailla valheen orjia ja tekijöitä.
Nyt Herra on nuhdellut minua sillä olen ollut liiankin ankara teite eli kaikkia kohtaan, sillä te olette sokeita ja sokeat teitä tallutavat.
joten en minä nuhtele tahi laita, "oikein" sokea eteen ansaa tahi ole hänelle kova, PÄINVASTOIN, aina kun voin AUTAN.
joten nyt Herran tahto on että kohtelen teitä kuin sokeaa lasta joka on petetty.
Varmaan tiedät ja tiedette mitä petos on, eli kun se on "täyttynyt" ei voi muuta kuin valittaa.
nyt, Tulen en tässä mutta tulevassa TOTEEN näytämään että te, koko maailma elää vlheessa ja pelossa ja petoksessa.
Siihen en vielä ole saanut lupaa enkä valtaaa, mutta toki jaksatte vielä hetken odottaa :)
No nyt, viestin asiaan:
Kyllä ensiksi oli Mooseksen aikana Jumalan määräämät eläin uhrit ja muut uhrir ja LAKI, ja nämä uhrit olivat VARJOJA tulevasta:
Hepr. 10:1
Sillä koska laissa on vain tulevan hyvän varjo, ei itse asiain olemusta, ei se koskaan voi samoilla jokavuotisilla uhreilla, joita he alinomaa kantavat esiin, tehdä niiden tuojia täydellisiksi.
Tämä uhri ja nämä uhrit ovat vain "joka vuotisia" muistutuksia ja Juutalaisen = Jaakobin pojat ja ne jotka ovat kääntyneet juutalaisuuteen = on Israel, niin kolme kertaaa vuodessa tultava eli käytävä "kirkossa" ja sitten jokapäiväiset synnit mitä tuli tehdä tuli sitten sovittaa, sovituksen päivänä.
Raskaimmat synnit, laittomuudet saivat sitten kivitys tuomion, eli kuolema.
Nyt Jeesus on tämän varjon täyttymys :)
"tulevan hyvän varjo" Eli Pääsiäs lammas eli syntiuhri:
Joh. 1:29 Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
ihmisen synnin takia sitten Jeesu vapaa ehtoisesti meni ristille ja toi ikuisen SOVITUKSEN meille, jotka olemme ottaneet vastaan tämä uhrin "vaikutuksen" eli sovituksen.
Nyt Jumala ei enää syytä meitä mistään, sillä Jeesus kantoi kaikki synnit ja SYYTTEEET ristille:
1. Piet. 2:24
joka "itse kantoi meidän syntimme" ruumiissansa ristinpuuhun, että me, synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle; ja hänen "haavainsa kautta te olette paratut".
Room. 6:6
kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
Kol. 2:14
ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meitä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin.
Kaikki mikä on laissa ja mitä, kukalie syyttäjä, Mooses = Laki, saatana eli perkele tahi ihmiset tahi meidän omatunto, syyttää meitä, SE ON RISTILLÄ!
eli se ON SOVITETTU.
se miten sitten voimme edelleen tehdä kutenkin syntiä, on pidempi juttu, mutta:
Meidän ei enää tarvitse PALVELLA syntiä!
Room. 6:6
kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi;
Vaan me olemme vapaat! eli synti joka orjuuttaa ei enää meitä käsky vaan me voimme olla "hyvin" puhtaita jo täällä.
se miksi se ei näy on toinen juttu ja pitkä, mutta lyhytkäisesti.
Me emme elä , eli emme salli Jumalan Hengen meitä vallita ja hallita!
"synneistä pois kuolleina, eläisimme vanhurskaudelle;"
jatkuuu - VErenSovitusOnVoimassa
eli tämä kolmas temppeli:
Matt. 24:15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
Mark. 13:14 Mutta kun näette hävityksen kauhistuksen seisovan siinä, missä ei tulisi-joka tämän lukee, se tarkatkoon-silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
ja
1 Tess 5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
Nyt tässä on paljon juttua, mutta tämä kaikki liitty tähän eli lopunaikaan
ja eräs MERKKI on kolmas temppeli!
eli Kun se rakennetaan on LOPPU lähellä!
kun uhreja aletaan uhrata, se tulee loppumaan ja siitä hetkestä on enää 3 ja puoli vuotta siihen että KOKO maailma tuomitaan eli Jeesus tulee omiensa kanssa takaisin.
ensiksi on sinetit, mistä Ilmestyskirja puhuu:
Ilm. 6:
Tästä lähtee eli avataan SEITSEMÄN, 7 sinettiä,
sitten tulee seitsemän / 7 pasuunaa:
Ilm. 8:1
2 Ja minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.
Ilm. 9:4 ja niille sanottiin, etteivät ne saa vahingoittaa maan ruohoa eikä mitään vihantaa eikä yhtään puuta, vaan ainoastaan niitä ihmisiä, joilla ei ole Jumalan sinettiä otsassaan.
TÄSSÄ vaiheessa Jumala MERKITSEE omansa.
15 Ja seitsemäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kuului taivaassa suuria ääniä, jotka sanoivat: "Maailman kuninkuus on tullut meidän Herrallemme ja hänen Voidellullensa, ja hän on hallitseva aina ja iankaikkisesti".
Seitsemäs / 7 eli viimeinen pasuuna on samalla tässä:
1. Tess. 4:16
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
1. Kor. 15:52
yhtäkkiä, silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa; sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.
Viimeinen pasuuna, merkitsee että uskovat Muutavat ja pääsevät KOTIIN!
(Näistä ei ole yksimielisyyttä mitä ne merkitsevät, mutta ne tulen teille ilmoittmaan kunhan Herra Sebaot, Jumala Kaikkivaltias sen sallii :) )
Tämä jälkeen tulee sitten vihan maljat eli perkele tietää että on aika loppu ja Jumala kostaa ihmisille ja perkeleelle.
Tämä ON VIHAN AIKAA ja pakoon ei pääse!
Joten NYT on otollinen aika!
2. Kor. 6:2
Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä.
Joten antakaaa PELASTAA ITSENNE!
no nyt tämän lyhytkäisen vastauksen perusteella voit, sitten YMMÄRTÄÄ miksi, perkeleen lapset sekä koko arabi maailma on vihainen TRUMPILLE !
eli tämä tulee nopeasti täyttymään ja he eivät siitä pidä.
sillä se merkitsee että Jumala tulee takaisin ja tekee mitä tekee.
se että kukaan ei ole voinut mitään tejdä, paitsi valhedella Trumpista on totta jos lukee muuta kuin mitä meille tarjotaan.
Joten,
"Kyllä kaikki päättyy Jeesukseen . Se on täytetty."
ja tätä juuri tarkoittaa sitä kirjaimellisesti.
LOPPU ON TULOSSA, hyvin nopeasti, ja sitä maailma pelkää sillä se ei tahdo tulla Jeesuksen tykö.
Joten sama es.
ja lisää uutta kahvia
Jeesus ON Pelastaja. - lomalehmä
Totuus.Voittaa kirjoitti:
Et pysty millään estämään temppelin tulemista Jerusalemiin. Sinä olet hävinnyt taistelusi. Kaadut bootsit jalassa suureen häpeään.
"Totuus.Voittaa " kertoo:
>>KTS kirjoitti:
>>Juuri näin. Nämä uuden temppelin fanittajat ovat juuri antikristuksen porukkaa ja menevät halpaan kuin PÄSSIT narussA! >>
ja lisää:
""Et pysty millään estämään temppelin tulemista Jerusalemiin. Sinä olet hävinnyt taistelusi. Kaadut bootsit jalassa suureen häpeään. "
Miten tässä kisassa mahtanee käydä? Pystyyköhän "Totuus Voittaa!- nimimerkki saamaan temppelin tulemaan Jerusalemiin vai onnistuuko "KTS" estämään sen sinne tulemisen. - dfgdgd
lomalehmä kirjoitti:
"Totuus.Voittaa " kertoo:
>>KTS kirjoitti:
>>Juuri näin. Nämä uuden temppelin fanittajat ovat juuri antikristuksen porukkaa ja menevät halpaan kuin PÄSSIT narussA! >>
ja lisää:
""Et pysty millään estämään temppelin tulemista Jerusalemiin. Sinä olet hävinnyt taistelusi. Kaadut bootsit jalassa suureen häpeään. "
Miten tässä kisassa mahtanee käydä? Pystyyköhän "Totuus Voittaa!- nimimerkki saamaan temppelin tulemaan Jerusalemiin vai onnistuuko "KTS" estämään sen sinne tulemisen.Raamatun mukaan temppeli tulee.
- Taivasmatkaaja
Pidä sinä temppelisi.
Minä pidän Jeesuksen. - lomalehmä
dfgdgd kirjoitti:
Raamatun mukaan temppeli tulee.
>> Raamatun mukaan temppeli tulee. >>
En nyt tiedä mihin raamatunpaikkaan tuolla viitannet mutta arvelen , että johonkin profeetoista. Mikäli näin on, nuo VT:n profeetat yleensä viittasivat omaan aikaansa ja heidän tendenssinsä oli kansansa rohkaisu ja toivon nostattaminen. Ei heillä ollut mitään visiota nykyisestä ajastamme ja maailmastamme. Noiden vanhojen profeettatekstien siirtämine muka meidän aikaamme koskeviksi ennustuksiksi on täysin harhaista eikä niillä ole itseään toteuttavan ennustuksen voimaa lukuun ottamatta mitään merkitystä. Luojan kiitos meillä on kuitenkin kaiken maailman ateisteja ja muita Raamatun totuuksien epäilijöitä, jotka piu paut välittävät noista ennustuksista niin , että ne eivät saa täydellistä ylivaltaa ajattelussamme ja todellisuudenkuvassamme. - näin__on
lomalehmä kirjoitti:
>> Raamatun mukaan temppeli tulee. >>
En nyt tiedä mihin raamatunpaikkaan tuolla viitannet mutta arvelen , että johonkin profeetoista. Mikäli näin on, nuo VT:n profeetat yleensä viittasivat omaan aikaansa ja heidän tendenssinsä oli kansansa rohkaisu ja toivon nostattaminen. Ei heillä ollut mitään visiota nykyisestä ajastamme ja maailmastamme. Noiden vanhojen profeettatekstien siirtämine muka meidän aikaamme koskeviksi ennustuksiksi on täysin harhaista eikä niillä ole itseään toteuttavan ennustuksen voimaa lukuun ottamatta mitään merkitystä. Luojan kiitos meillä on kuitenkin kaiken maailman ateisteja ja muita Raamatun totuuksien epäilijöitä, jotka piu paut välittävät noista ennustuksista niin , että ne eivät saa täydellistä ylivaltaa ajattelussamme ja todellisuudenkuvassamme.Sinun kirjoituksestasi huomaa, ettet ole mitään ymmärtänyt Raamatusta. Vanhassa testamentissa on paljon profetioita Jeesuksen toisesta tulemisesta ja sen ajasta yleensäkin ottaen.
- G.b
Ei riitä kalliomoskeijan poisto tuon tieltä, poistetaan koko Jerusalem. Aloituksen jakeet viittaavat uuteen Jerusalemiin. Koko kaupunki lasketaan taivaasta ja silloin on Herra asuva ihmisten kanssa.
- pokpokipo
Tuokin tulee aikanaan, mutta sitä ennen rakennetaan kolmas temppeli raamatun mukaan.
- ihan_vittuillakseen
Kalliomoskeija häviää Jerusalemin temppelivuorelta. Sen tilalle rakennetaan juutalaisten kolmas synagooga.
- Madonluvut
Tätä maailmaa hallitaan jo täyttä päätä näkymättömästä maailmasta käsin. Mitä muuta temppeliä ei tule. Tai jos tulisi, saisitte odottaa maailman tappiin asti, että joku laskeutuisi sinne. Temppeli on jo näkymättömässä maailmassa ja hallitsija on ihmiskasvoinen. ja sen lonkerot ulottuvat joka paikaan. Ihmeet ja merkit takaavat sen että tämä syöpä leviää kaikkialle.
- ajatonta
Raamattua luetaan silmät ummessa, niin kuin tekevät miljoonat.
Kopiointi aloittajan tekstistä: "Henki nosti minut maasta ja vei minut sisempään esipihaan, ja minä näin, että Herran kirkkaus täytti temppelin."
"Henki nosti minut maasta" tarkoittaa Henki nosti minut näkyvästä maailmasta näkymättömään maailmaan. - Jumalan_valtakunta
Jumalan valitun kansan ystävät.Herramme Jeesuksen Kristuksen nöyrät palvelijat.Pyhän kirjan tekstien tuntijat.Ottakaa yhteyttä:[email protected]
- TotuusOnJaPysyyiankaiken
Vaikka viestejäni poistetaan, muista:
Totuus ei häviä ja se joka sitten on RAIVOISSAAN Totuudesta, ei voi muuta kuin itkeä ja valitaa!
joten sama se.
Totuus on ja sitä ei voi mikään arabi eikä musli poistaa, ei nyt eikä ikinä!
Pyhä Israel on ja Pysyy iankaiken, Jaakobin Pojat juhlivat mutta perkeleen lapset itkevät iankaiken.
sama se - q.v
Tappaminen, hävitys, tuho ja häpäisy on kivaa kunhan se tehdään "oikean" Jumalan nimeen ja "oikeaa" kansaa vastaan.
Nämä tuhofantasiat eivät poikkea mitenkään ISIS:n terroristien propagandasta, kohde on vain eri.Jep. Olen jo vuosikymmenet huomannut sen demonisen raivon, joka israelfanittajissa elää. Se on jotakin hyvin syvää ja pimeää ja sukua Kabbalan kirousloitsuille.
Ne loitsut kuitenkin ovat aina kimmoneeet minusta, Pyhän Hengen suojaamasta kristitystä takaisin lähettäjälleen ja tuhonneet hänet ennemmin tai myöhemmin.- q.v
Epäilemättä palstan "oikeat" uskovaiset ovat vuosia kironneet ja rukoilleet sinua vastaan.
Mutta näytät "step on toes" ja "still going strong" edelleen.
Hyvä niin.
Ehkäpä heidän rukouksensa ja kirouksensa ei ole totta.. ;-) - wewewewewewew
KTS kirjoitti:
Jep. Olen jo vuosikymmenet huomannut sen demonisen raivon, joka israelfanittajissa elää. Se on jotakin hyvin syvää ja pimeää ja sukua Kabbalan kirousloitsuille.
Ne loitsut kuitenkin ovat aina kimmoneeet minusta, Pyhän Hengen suojaamasta kristitystä takaisin lähettäjälleen ja tuhonneet hänet ennemmin tai myöhemmin.Sain Pyhältä Hengeltä tiedon, että KTS olet paholaisen työntekijä. Sinulla ei ole mitään osuutta Jumalan valtakuntaan.
Sinä opetat laittomuutta, vastustat Israelia ja Israelin Jumalaa. Väität olevasi uskovainen, mutta et ole. Olet tavattoman härski nettitrolli. Herjaat Pyhää Henkeä väittämällä tekosi olevan Pyhästä Hengestä. Ne eivät ole. Sinussa ei ole Pyhää Henkeä.
2 Korinttilaiskirje 11:
13 Semmoiset ovat vääriä apostoleja, petollisia työntekijöitä, he vain tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi. 14 Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. 15 Ei siis ole mitenkään merkillistä, että hänen palvelijansa esiintyvät Jumalan asian palvelijoina. He saavat tekojensa mukaisen lopun. - DoctorT
KTS kirjoitti:
Jep. Olen jo vuosikymmenet huomannut sen demonisen raivon, joka israelfanittajissa elää. Se on jotakin hyvin syvää ja pimeää ja sukua Kabbalan kirousloitsuille.
Ne loitsut kuitenkin ovat aina kimmoneeet minusta, Pyhän Hengen suojaamasta kristitystä takaisin lähettäjälleen ja tuhonneet hänet ennemmin tai myöhemmin.Oppisi on Sairas!!
Sinne sitten varmaan perustetaan se raamatullinen teurastamo mikä siellä 2000 v.s. olikin.
Ja israelilaisia farmareita alkaa potuttaa kun joutuvat kaikki elikot Jerusalemiin asti teurastettavaksi kalliisti kuskaamaan.- kävelin_katselin
Olen käynyt tuolla. Tunsin, että Jeesus on läsnä. Ihmiset eivät vaan tienneet siitä.
He elävät siellä, mutta eivät tiedä, missä ovat ja keitä on läsnä.
Toimittavat epäjumalanpalveluksiaan luullen että se jotain tarkottaisi.
Moskeijoilla ei ole mitään virkaa näissä paikoissa.
Hienoa kuitenkin, että siellä on ihmisiä. Se on jokin asian täyttymys ja tarkoitus.
Ehkä se suojaa israelilaisia ja juutalaisia, että siellä on joukossa vihollisen leipätyöntekijöitä. Näin vihollinenkaan ei voi iskeä sinne sillä joutuisi tuhoamaan omiaan. - harriveijonen
OLIKO UFO SEITSENVUOTISMERKKINÄ?
6,5 vuotta sitten: Viime aikoina ympäri maailmaa on tehty selvästi normaalia enemmän havaintoja ufoista, eli tunnistamattomista lentävistä esineistä. Tuorein tapaus tulee Jerusalemista, jossa Temppelivuoren Kalliomoskeijan yllä kuvattiin videolle hämmentävä havainto ilmassa leijuvasta pyöreästä esineestä.
https://www.stara.fi/2011/02/03/ufo-havainto-jerusalemin-pyhalla-paikalla-hammensi-tutkijat/
https://www.youtube.com/results?search_query=ufo over jerusalem 2011
Uuden juutalaistemppelin tulosta olen ollut kahden vaiheilla, koska se ei tulkinnassamme ole välttämätöntä vaan Antikristus voi viedä kuvansa myös Jerusalemin ylimmälle paikalle, Kristuksen taivaaseen astumisen kirkkoon. Taivaan olennot kuitenkin kävivät katsomassa Moskeijan-Temppelin tilannetta noin 28. 1. 2011. Se viittaa siihen, että jotkut taivaastakin seuraavat tuleeko kolmas temppeli Moskeijan paikalle. Ufon ilmestymisen ajankohdallakin voi olla merkitys, seitsemän vuotta ennen Moskeijan tuhoa. HV- kello.tikittää
Ihan kuule löytyy tuore tapaus.
Suurin tulevaisuuden järkytys tulee olemaan sekä islamilaisille että kristikunnan edustajille se. että maailmankaikkeus kuhisee elämää. Ja että maa on muusta maailmankaikkeudesta eritetty takapajula.
Meidän pieni aurinkokunta on "kellokoneisto". Kun ihminen aiheuttaa mahdollisella suurella tuhoisalla sodalla häiriön tähän järjestelmään, niin tilanteeseen joudutaan puuttumaan. Silloin aukenevat salaisuuden verhot.
https://www.youtube.com/watch?v=uGq2nEVFDtk
- Valmis444
Temppelivuorella alkaa olla henkivalloissa liikettä, Jeesus on tulossa takaisin. https://www.youtube.com/watch?v=aRyfEU06xBY
- niinpäniiiin
UFOT ja niiden sisällä olevat humanoidit ovat paholaisen enkeleitä. He yrittävät uskotella ihmiskunnalle, että ulkoavaruudessa olisi jotain elämää. Siellä ei ole mitään elämää, mutta paholaisen enkelit pystyvät tekemään tällaisia näytöksiä. Kun paholaisen enkelit heitetään maan päälle, ne ilmestyivät ufoina paikalle alistamaan ihmisiä.
Ef 6
12. Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
Ef 2
1. Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne,
2. joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ILMAVALLAN HALLITSIJAN, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
3. joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;
2 Kor 11
14. Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. - jokmohi
USA:n puolustusministeriö julkaisi videon kahden hävittäjän ja Ufon kohtaamisesta
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201712182200612996_ul.shtml
- MaranAta888
ja taas kerran tuon tämän esille.Etälä manner. ja eenok
siellä on kaikki merkittävät tekijät käynneet!
jos siellä on esim, sidottuja perkeelen enkeleitä niillä on tietoa, mutta ei lupaa tahi mahdollisuutta tehdä, "käsillään" esim, lentokoneita ja muita laitteita.
Niikuin oli nooah aikana.
siellä oli näitä olentoja, he opettivat sitä ja tätä.
nyt, se esim, haarp ase-laite, sillä voi sekä tuottaa kuvia, niin sanottuun ilmakehään, kuten aurinko näyttää keväällä pölyssä "kaiken" ihmeelisesti.
ompa suomalaiset tehneet, veteen eli sumuun perustuvia tietokone näyttöjä, sekä muita laitteita jotka perustuvat veteen eli sen heijastavuuteen.
se että ennen muinoin, käytettiin imakehään radio singaalin lähettäjä tahi heijastavana, kuten vieläkin, osin, niin samoin teevee kuva voidaan heijastaa.
nyt tesla sanoo että se on magnetti kentä ja jos se on "kilpi" tämä haarp-laite voi olla että sillä pyritään hajoittamaan Jumalan taivas eli ensimmäinen taivas.
se että taivaalla on tähtiä on tosi. mitä sitten oikeasti planeetat ovat ei ole selvillä sillä tämä on iso valhe ja sitä on syötetty meille jo vuosi satoja.
joten totuutta on etsittävä.
nyt kuitenkin etälä navalla on tnnkosta, ja siellä tapahtuu jotain mitä emme voi tietää, ellei Jumala sitä paljasta tahi joku sitä tietoa vuoda.
no sama se. - lalal999
jUUTALAISET EIVÄT RIITTÄVÄSTI KIDUTA PALETSIINALAISIJA.Enemmän köyhyttämistä että jutalaiset johtajakansalaiset saavat kaikki maat ja vallan.Sitten alkaa 1000 vuosivaltakunata.
- Man.With.No.Name
*Joka miekkaan tarttuu, se miekkaan hukkuu* Tämä on totisinta totta ja oppia puhtaimmillaan.
Joillakin on oikeus käydä puolustustaistelua, joillakin ehkä ei?
Pitivätkö suomalaiset sodassa itseään "valittuna kansana"? Eivät pitäneet.
Muslimit tulevat menettämään pyhän kivensä ja juutalaiset raamattunsa. Siinä menee lapsikin pesuvesien mukana.
*Kun ei ymmärrä elämää, ei ymmärrä lukemaansa* Tämä pätee sekä muslimeihin kuin ehkä myös suurimpaan osaan kristittyjä.
Hyvää yönjatkoa! Aamu koittaa... - Fonisti
Aika paljon kouluttamattomia mielenterveystapauksia pyörii harhojensa, tuntemustensa, ennustustensa ja tulkintojensa kanssa näillä palstoilla. Jostain syystä vapaat suunnat tai ainakin niiden keskustelupalstat houkuttelevat monenlaisia eksentrikkoja.
Mistäköhän johtuu, että helluntailaisuudenkin piiristä löytyy niin paljon erilaisia visionäärejä ts. yhteistyökyvyttömiä ihmisiä, jotka lähtevät perustamaan omaa kuppikuntaansa sen jälkeen, kun heitä ei ole päästetty johtotehtäviin komentelemaan muita ihmisiä ja sanelemaan tulkintoja...- ProRaamattu
Kuules Fonisti, sinä olet paatunut "uskovainen". Sinun tässä pitäisi itse katsella peiliin, kun kirjoittelet tällaiseen sävyyn. Tässä sinulle Raamatusta totuutta, jota et voi väistää, kun sinun tekosi tulevat arvioitavaksi.
Mt 5:20: se, joka sanoo: 'Sinä hullu', on ansainnut helvetin tulen. - takapenkiltä
Jos 2 Tessalonikalaiskirjeen mukaan antikristuskin tulee menemään temppeliin, on varma asia, että temppeli vielä rakennetaan. On rienaamista väittää sen olevan mielenterveystapausten keksimä asia, kun se lukee Jumalan Sanassa.
En ole havainnut hellareiden keskuudessa olivan fonistin väittämiä kuppikuntia, mutta posken soittajia kyllä on moneen junaan.
Toistan.
Olen jo vuosikymmenet huomannut sen demonisen raivon, joka israelfanittajissa elää. Se on jotakin hyvin syvää ja pimeää ja sukua Kabbalan kirousloitsuille.
Ne loitsut kuitenkin ovat aina kimmoneeet minusta, Pyhän Hengen suojaamasta kristitystä takaisin lähettäjälleen ja tuhonneet hänet ennemmin tai myöhemmin.- näin___on
Sinun kielenkäyttösi kertoo, ettet KTS ole Jumalan palvelija, vaan seurakunnan keskelle soluttautunut kavaltaja. Sinä opetat laittomuutta ja vastustat Israelin Jumalaa. Sinussa ei ole Pyhää Henkeä ja herjaat Pyhää Henkeä väittämällä, että tekosi olisivat Jumalasta.
- juttututtu
Rakentamiseen tarvitaan rakennuslautakunnan lupa, onko piirustukset jo laadittu ?
- näin___on
juttututtu kirjoitti:
Rakentamiseen tarvitaan rakennuslautakunnan lupa, onko piirustukset jo laadittu ?
Ne on Hesekielin kirjassa. Muistaakseni pääministeri Netanjahu on maininnut, että kolmas temppeli tulee.
- iuouio
KTS:lle ja Fonistille on tulossa kuumat paikat.
2 Tessalonikalaiskirje mainitsee Jerusalemiin rakennettavan JUMALAN TEMPPELIN. Paavali kutsuu Jerusalemin temppeliä siis Jumalan temppeliksi, koska se on Jumalan käskemä rakennushanke, jonne Jumala asettaa tuhatvuotiskauden valtaistuimensa sen jälkeen, kun antikristus on häädetty temppelistä pois. Eikös KTS:ää ja Fonistia kiinnosta, että teidän pomonne antikristus tekee tällaista?
2 Tess 2:3,4: Ennen tuota päivää näet tapahtuu uskosta luopuminen ja ilmaantuu itse laittomuus ihmishahmossa, kadotuksen ihminen. Hän, Vastustaja, korottaa itsensä kaiken jumalana pidetyn yläpuolelle, asettuu itse ISTUMAAN JUMALAN TEMPPELIIN ja julistaa olevansa Jumala.
KTS ja Fonisti, kun Jeesus on tullut maan päälle, niin teidän porukoilla on tämä tilanne.
Jes 66:15-18: Katso, Herra saapuu tulenlieskassa,
hänen vaununsa ovat kuin pyörretuuli.
Hänen vihansa purkautuu tulenhehkuna,
hänen jyrinänsä liekkeinä.
Niin Herra toteuttaa oikeutensa tulella,
hänen miekkansa lyö ihmissukua,
ja monet kaatuvat sen lävistäminä:
nuo, jotka puhdistautuvat ja valmistautuvat palvontatarhojen menoihin johtajansa ympärillä, nuo, jotka syövät kaikkea iljettävää, sian lihaa, rottia -- minä tunnen heidän tekonsa ja ajatuksensa, ja he kaikki saavat loppunsa, sanoo Herra.
Minä saavun kokoamaan kaikki kansat ja kielet, ja kaikki tulevat ja näkevät kirkkauteni.
Jes 65:17,18 Katso, minä luon uuden taivaan ja uuden maan.
Menneitä ei enää muistella, ne eivät nouse mieleen. Ei, vaan te saatte iloita ja riemuita aina ja
ikuisesti siitä, mitä minä luon. Katso, ilon kaupungiksi minä luon Jerusalemin, teen riemuitsevaksi sen kansan. - tietotuusjaelämä
Eiköhän sentään joku raja ole tuolla israelfanituksella. Maapallolla on muitakin kuin keskenään riiteleviä juutalaisia.
- mot___
Sana insraelfanitus käytetään kuin asiatonta pilkkasanaa.
Raamattu käskee siunaamaan Israelia ja liittymään Israelin kansaan eli oksastamaan itsensä Israelin jaloon öljypuuhun. On asiallista tukea kaikessa Israelia.
- kirjoitustenmukaan
Kun Jerusalemiin valmistuu temppeli, silloin alkaa kristittyjen velvollisuus maksaa kymmenyksiä temppeliseurakunnalle Jerusalemiin.
Nyt kun ei ole ollut temppeliä, ei ole voinut maksaa kymmenyksiä mihinkään seurakuntaa. Moni helluntailainen pappi on käsi ojossa vaatinut kymmenyksiä itselleen, mutta laki kymmenyksistä koskee vain Jerusalemin temppeliä ja leeviläisiä. - mot___
Malakian kirjan ennustus Valtiaan ja liiton enkelin tulosta ei ole vielä toteutunut. Se toteutuu Jeesuksen palatessa maan päälle, jolloin hän astuu Valtiaana temppeliin. Siispä temppeli tullaan rakentamaan ja sinne Valtias Jeesus Kristus menee.
Malakia 3:
1 -- Minä lähetän sanansaattajani
raivaamaan edelläni tietä.
Ja aivan äkkiä tulee temppeliinsä
Valtias, jota te odotatte,
ja Liiton enkeli, jota te kaipaatte.
Hän saapuu,
sanoo Herra Sebaot.
2 Kuka voi kestää sen päivän, jolloin hän tulee, kuka voi seistä horjumatta, kun hän ilmestyy? Sillä hän on kuin ahjon hehku, hän puhdistaa kuin vahvin lipeä.
3 Silloin Herra toimii kuin metallinsulattaja ja hopeankiillottaja. Hän puhdistaa leeviläiset, ja he tulevat puhtaiksi kuin kulta ja hopea, joista kuona on poltettu pois. He uhraavat jälleen Herralle virheettömät uhrit, säädösten mukaan. 4 Juudan ja Jerusalemin uhrilahjat ovat Herralle mieleen, niin kuin ne olivat entisinä aikoina, jo kauan sitten.
5 Näin sanoo Herra Sebaot: -- Minä tulen, minä saavun tuomitsemaan teitä, minä vaadin pian tilille taikojen tekijät ja avionrikkojat. Minä vaadin tilille ne, jotka eivät pelkää minua vaan tekevät väärän valan, jotka kieltäytyvät maksamasta päiväpalkkalaiselle hänen palkkaansa, jotka sortavat leskiä ja orpoja ja maassa asuvia muukalaisia.- on.toteutunut
Toteutui jo 2000v sitten !
Enkeli joka kulki edellä:
Matt. 11:7 Kun he olivat menneet, rupesi Jeesus puhumaan kansalle Johanneksesta: "Mitä te lähditte erämaahan katselemaan? Ruokoako, jota tuuli huojuttaa?
8 Vai mitä lähditte katsomaan? Ihmistäkö, hienoihin vaatteisiin puettua? Katso, hienopukuiset ovat kuningasten kartanoissa.
9 Vai mitä te lähditte? Profeettaako katsomaan? Totisesti, minä sanon teille: hän on enemmän kuin profeetta.
10 Tämä on se, josta on kirjoitettu: 'Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava tiesi sinun eteesi'.
11 Totisesti minä sanon teille: ei ole vaimoista syntyneitten joukosta noussut suurempaa kuin Johannes Kastaja; mutta vähäisin taivasten valtakunnassa on suurempi kuin hän.
Mark. 1:2 Niinkuin on kirjoitettuna profeetta Esaiaan kirjassa: "Katso, minä lähetän enkelini sinun edelläsi, ja hän on valmistava sinun tiesi".
Välituomio tuli vanhan liiton uskoville, eli oksastus tapahtui ja joka ei kuullut profeettaa se hävitettiin kansasta !
Ap. t. 3:23 Ja on tapahtuva, että jokainen, joka ei sitä profeettaa kuule, hävitetään kansasta.'
17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin".
20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.
22 Katso siis Jumalan hyvyyttä ja ankaruutta: Jumalan ankaruutta langenneita kohtaan, mutta hänen hyvyyttänsä sinua kohtaan, jos hänen hyvyydessänsä pysyt; muutoin sinutkin hakataan pois.
Eli siis jos vanhan liiton uskova ei ottanut Vapahtajaa vastaan, niin hän tuli oksastetuksi pois Jumalan kansasta eli toisin sanoin Kristuksesta !
- PasiToivonen
>>Raamattu käskee siunaamaan Israelia ja liittymään Israelin kansaan eli oksastamaan itsensä Israelin jaloon öljypuuhun. On asiallista tukea kaikessa Israelia.>>
Tel Avivin h-u-o-r-a-t jo odottavat sinua ja rahojasi.
Prostitution in Israel Netted $308 Million in 2014, First-ever Survey Finds
haaretz.com/israel-news/.premium-first-ever-survey-lifts-lid-on-israeli-prostitution-1.5413593 - kysynvaintaas
Jos Hesekielin ennustus viittasi muuhun kuin juutalaisten maanpaon jälkeen rakentamaan tempppeliin, miksi sen temppelin itäportti on jo suljettu valokovan mukaan?
https://www.youtube.com/watch?v=mmNSN09OPIo - Tiedoksivaankaikki
Jos juutalaiset alkavat uhrata eläimistä veruhreja niin se on saatanallista Jumalan pilkkaamista.
- Anonyymi
Kun Iran iskee Israeliin ohjuksilla, yksi niistä harhautuu ja tuhoaa Kalliomoskeijan. Tai... Ainakin väitetään, että tuhoutuminen johtuu siitä...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236790Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284268- 343136
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1723005- 101978
- 821754
- 1501634
- 1471622
- 121548
- 221490