Neuvoja luuserille?

auttakaa306

Olen tiellä sellaiseksi 40v ja neitsyt -mieheksi. Ujo en mielestäni ole, sillä lähestyn naisia, mutta jos pitäisi harrastaa seksiä naisen kanssa niin pistän kyllä pakit päälle. Nuorempana olen seksistä selvinnyt puhumalla.
Lopputulos on se, että täytin juuri 30v ja edelleen poikuus tallella.
Ja noita potentiaalisia tilanteita on vuosi vuodelta vähemmän, ja viimeisen kerran oli säpinää joskus 22-vuotiaana. Enää ei ole sosiaalisia piirejä ja kaikki ikäiseni naiset on vaan entistä kokeneempia ja kriittisempiä. Tajusin että olen pilannut koko elämäni.

Syy siihen että kieltäydyin nuorempana kaikista seksipuuhista on tämä: tiedän olevani huono. En vain nuorena tajunnut että ei se asia muuta kuin pahene vanhempana.

Kaikki yli 18v naiset ovat kokeneita seksin suhteen ja pystyvät vertailla suoritustani ja kroppaani edellisiin miehiin ja varmasti juoruavat keskenään näistä asioista. En vaan tahdo lähteä noihin touhuihin altavastaajan roolista kun pitäisi olla se miesosapuoli tilanteessa.
Mutta aivan sama kuinka itsevarmaa haluaisin teeskennellä, fakta on se että minulla on ensinnäkin pienempi vehje kuin 90%:lla väestöstä. En tiedä miten tuota katkarapua edes kompensoi vaikka tulisin harrikalla paikalle Bullin lihaksilla varustettuna. Surullista, mutta sehän on täysin arpapeliä millaisen saa. Vähän katkeroittaa jopa, että miehet hyväksyvät naiset vaikka täysin lautoina ilman rintoja, mutta kukaan nainen ei edes katso tällaista miestä. Uimahallissa kehtaan käydä, mutta naisen nähden en housujani riisu. Kroppa tosin on uintiharrastuksen ansiosta hyvä, mutta eipä se loppupeleissä taida auttaa.
Ja tuohon fyysiseen riittämättömyyteen lisätään se, että olen tosiaan 30v mies joka ei osaa edes suudella, ja sängyssä todennäköisesti räpiköin kuin kala kuivalla maalla.
Ainut plussa on se, että erektiovaikeuksia ei ole. Tosin niistäkään en varmaan vain tiedä vielä. Että semmosta.

Mikä ihme neuvoksi jos haluan enää koskaan normaalin parisuhde/seksuaalielämän?

28

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinensam

      Mene maksulliselle. Normaali saa ekan kerran teini-iässä.

      • auttakaa306

        "Normaali saa ekan kerran teini-iässä. "

        En ole ikinä väittänyt olevani normaali ja lapsesta asti olen tiennyt etten sitä ole.

        Normaali ei myöskään voita nobelin palkintoa joten on tässä toki puolensa, mutta parisuhteeseen ei tunnu olevan mitään asiaa koska 99,99% naisista on normaaleja.


    • auttakaa306

      Niin ja semmonen ajatus vielä, että mun mielestä yhteiskunnassa ei ole tarpeeksi hyvin otettu huomioon miten paljon emotionaalisia traumoja miehelle tulee siitä että jää ilman seksiä.

      Miettikää nyt, eräs tärkeimpiä asioita koko ihmiselämästä jää kokematta ja itsetunto määräytyy sitten sen mukaan.

      • 35normimies

        Ei kukaan jää ilman seksiä Ihan oma valintasi miten seksiä otat vastaan. Tarvitset rohkaisua ja sitä saat maksulliselta naiselta.


      • auttakaa306
        35normimies kirjoitti:

        Ei kukaan jää ilman seksiä Ihan oma valintasi miten seksiä otat vastaan. Tarvitset rohkaisua ja sitä saat maksulliselta naiselta.

        Ei se sitten mitään vastaanottamista ole jos joudun maksamaan 300 euroa kymmenen sekuntin huvista :/
        Todennäköisesti vain masennun lisää. Onko kokemuksia onko kukaan oikeasti löytänyt itsevarmuutensa käymällä kolmekymppisenä maksullisilla?


    • Hidasta. Unohda se mihin vastausta kaipaat ja etsi kysymyksiä, elä vastauksia... alat oivaltamaan asioita, mitkä ei ensin liity sinnepäinkään seksiin tai naisiin.

      Persoonallisuus rakentuu usein vasta aikuisemmalla iällä. Saatat löytää itsesi työ tai harrastustoiminnan kautta. Huomaat olevasi jotain mieltä ihan itse. Perustelet halusi itsellesi...et muille.

      Joskus voit huomata, että epävarmuutesi seksissä johtuukin siitä, että et ajattele asioita kuten yleisesti luullaan. Koetkin asiat itse, etkä jonkun oletetun perusteella.

      Et ole surkimus, vaan uniikki. Ihan oma hieno yksilö....sinä. Ja voit olla siitä pirun ylpeä. Tilanne muuttuu. Mutta sinä päätät nytkin, että kuunteletko muita? Minä en sano minne mennä...sanon vaan että sulla on oma tie. Usko siihen.

      • auttakaa306

        Hyvä kirjoitus. Mutta Suomi on kaikesta näennäisestä vapaudestaan huolimatta erittäin ahdasmielinen valtio ja täällä mollataan heti jos on vähän erilainen tai poikkeaa massasta.


      • auttakaa306 kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Mutta Suomi on kaikesta näennäisestä vapaudestaan huolimatta erittäin ahdasmielinen valtio ja täällä mollataan heti jos on vähän erilainen tai poikkeaa massasta.

        Tää on pieni kansa. Mutta ymmärtäväinen...
        Ei pidä luulla... vaan tietää.


    • 35normimies

      Osta maksullinen nainen. Se kyllä saa punttiiisi vipinää.

    • Naisiinvain

      Mistä tiedät mikä naisille kelpaa, jos et ole housujasi laskenut alas yhdenkään naisen edessä? Olen harrastanut seksiä miehen kanssa, jonka vehje oli kuin hevosella ja miehen kanssa, joka oli alhaalta kuin peukaloinen. Ja voin kertoa, että tuo peukaloinen oli todella hyvä. Sitä paitsi kokematon mies olisi aika monen naisen unelma, sillä kokemattomalla miehellä on innostuksesta tulevaa virtaa ja kokemattoman opettaminen seksin alkeisiin olisi aika kiihottavaa. Moni nainen on varmaan kokenut ensi kertansa toisen ensikertalaisen kanssa tai sitten kokeneemman miehen kanssa.

      • Naisiinvain

        Hyvin suurella todennäköisyydellä tapaamallasi naisella on myös epävarmuuksia ulkonäköönsä liittyen. Liian pienet tai väärän malliset rinnat, liian littana takapuoli, liian pienet huulet, väärän mallinen nenä, pyöreys tai liika hoikkuus, huono iho, pituus jne. Lista naisiin kohdistuvista ulkonäkövastimuksita on loputon ja silti tapaamasi nainen voi olla mielestäsi kaunis ja ihana. Ja on niitä varmasti naisiakin sinun iässäsi olevia, nuorempia sekä vanhempia, jotka eivät ole seksiä vielä harrastaneet tai joiden seksikokemus on vähäinen.

        Yhdyntä on niin luonnollinen asia, että sen osaa kuka vain tilanteen tapahtuessa. Ei kannata liikaa miettiä sitä, että mitä sinun kuuluu siinä tehdä. Kun olet naisen sisällä, niin kyllä vehkeesi ja viimeistään naisen pieni ohjailu kertoo, miten kuuluu toimia. Naisen emättimen sisällä ei ole varsinaista ihokosketuksen kaltaista tuntoaistia, joten tietty peniksen koko tai malli ei automaattisesti takaa naisen mielihyvää. Itse pidän isossa peniksessä siitä, että se jättää joksikin aikaa ”pannun olon”. Eli sisälleni jää olo, että minussa on käyty. Silti varsinainen orgasmini voi olla voimakkaampi pienen peniksen kanssa., kun kosketusta on tullut erityisesti lähelle klitorista. Vaginan näkyvät osat kun ovat kuitenkin herkimpiä. Olen huomannut, että pienempivarusteinen mies on usein seksissä huolellisempi. Moni harjautuu myös hyväksi sormettajaksi ja kielen käyttäjäksi.


      • 727432743
        Naisiinvain kirjoitti:

        Hyvin suurella todennäköisyydellä tapaamallasi naisella on myös epävarmuuksia ulkonäköönsä liittyen. Liian pienet tai väärän malliset rinnat, liian littana takapuoli, liian pienet huulet, väärän mallinen nenä, pyöreys tai liika hoikkuus, huono iho, pituus jne. Lista naisiin kohdistuvista ulkonäkövastimuksita on loputon ja silti tapaamasi nainen voi olla mielestäsi kaunis ja ihana. Ja on niitä varmasti naisiakin sinun iässäsi olevia, nuorempia sekä vanhempia, jotka eivät ole seksiä vielä harrastaneet tai joiden seksikokemus on vähäinen.

        Yhdyntä on niin luonnollinen asia, että sen osaa kuka vain tilanteen tapahtuessa. Ei kannata liikaa miettiä sitä, että mitä sinun kuuluu siinä tehdä. Kun olet naisen sisällä, niin kyllä vehkeesi ja viimeistään naisen pieni ohjailu kertoo, miten kuuluu toimia. Naisen emättimen sisällä ei ole varsinaista ihokosketuksen kaltaista tuntoaistia, joten tietty peniksen koko tai malli ei automaattisesti takaa naisen mielihyvää. Itse pidän isossa peniksessä siitä, että se jättää joksikin aikaa ”pannun olon”. Eli sisälleni jää olo, että minussa on käyty. Silti varsinainen orgasmini voi olla voimakkaampi pienen peniksen kanssa., kun kosketusta on tullut erityisesti lähelle klitorista. Vaginan näkyvät osat kun ovat kuitenkin herkimpiä. Olen huomannut, että pienempivarusteinen mies on usein seksissä huolellisempi. Moni harjautuu myös hyväksi sormettajaksi ja kielen käyttäjäksi.

        Ja minkäköhän ihmeen takia tuo ylempi viesti on poistettu "sääntöjen vastaisena"? Hohhoijaa...


      • sderr

        Kuten aloittaja tästäkin voi lukea, niin suomalaiselle naisella on aina kokemusta jo valmiiksi kaiken kokoisista ja värisistä vehkeistä. Kannattaa siis luovuttaa jo alkuunsa, koska muuten se hetki, kun sinua verrataan aiempiin kokemuksiin olisi aina väistämättä edessä. Ei ehkä tänään tai huomenna, mutta jonain päivänä aivan varmasti.


    • hyi.saaaatana

      Mitäpäs jos ottaisit pidemmän kaavan kautta? Tutustuisit naiseen kunnolla ja kun naisen kanssa on housut jalassa kuin "kala vedessä", niin tulee varmaan helpompi siitä tilanteesta, kun otetaan housut pois.

      Sitä omaa moloa on turha murehtia, se on mikä on. Jos akka alkaa valittamaan, niin haukut sen jättitoosaksi ja tuhannen mulkun maijaksi. Tehostat sanoja käymällä ryöpytyksen välissä vaikka yrjöllä ja sanot, että aloit voimaan pahoin kun edes mietin tuollaisen porton mieshistoriaa.

    • 34vmies

      Menin ekan kerran maksulliselle 28 vuotiaana kun ymmärsin etten seksiä saa ilmaiseksi. Sittemminolen käynyt varmaan noin 60 kertaa maksullisella. Eka kerta on vaikean mutta sitten haluat sitä lisää koska se on helppoa.

    • 12121212121212

      "Olen tiellä sellaiseksi 40v ja neitsyt -mieheksi. Ujo en mielestäni ole, sillä lähestyn naisia, mutta jos pitäisi harrastaa seksiä naisen kanssa niin pistän kyllä pakit päälle. Nuorempana olen seksistä selvinnyt puhumalla.
      Lopputulos on se, että täytin juuri 30v ja edelleen poikuus tallella.
      Ja noita potentiaalisia tilanteita on vuosi vuodelta vähemmän, ja viimeisen kerran oli säpinää joskus 22-vuotiaana. Enää ei ole sosiaalisia piirejä ja kaikki ikäiseni naiset on vaan entistä kokeneempia ja kriittisempiä. Tajusin että olen pilannut koko elämäni."

      Et siis ole ujo, lähestyt naisia, mutta et uskaltaisi harrastaa seksiä? Ja edellisen kerran oli säpinää kahdeksan vuotta sitten?

      Selvästikin ongelmia on myös pokaustekniikassa ja, kuten mainitsitkin, sosiaalisissa piireissä joita ei siis ole.

      1. Teet päätöksen. Joko harrastat seksiä seuraavan tilaisuuden tullen, tai menet maksulliselle. Ja tuossa iässä et voi enää juurikaan valkata, kokenut tavallisen näköinen puutteessa oleva eronnut tätsky saattaisi olla paras bet. Hyvällä tuurilla pääset vakkariksi, ja kokemusta kertyy nopeasti.

      2. Ellet saa hankittua seksiseuraa kohtuullisessa ajassa, menet maksulliselle joka tapauksessa. Ota tähän deadline josta et luista. Jos hinta mahdollisesti lyhyestä huvista on esteenä, valkkaat sihteeriopistolta raporttien perusteella hyvässä maineessa olevan ja pyydät että kulutatte ekat 45min opetteluun, hyväilyyn, jne. Olet asiakas ja potentiaalinen vakkari/rapsan kirjoittaja, ei se niin mene että maksullinen tekee mitä sattuu huvittamaan ja se oli siinä.

      3. Opettelet joka tapauksessa naisen tyydyttämistä muilla tavoin kuin yhdynnässä. Suuri osa ei saa orgasmia yhdynnässä kuitenkaan, etenkään kännipanon kanssa. Jos ne muut tavat onnistuvat, saat jo sillä hyvät pisteet.

      4. Opettelet pelimiestaitoja. Lue oppaita, katso videoita.

      5. Hanki ystäviä. Kyllä, suuri osa kolmekymppisistä on parisuhteessa ja perhettä suunnittelemassa tai jo perustamassa. Kaikki eivät ole. Mene juttelemaan raflojen yksinäisille (ja usein pyöreille) nörttinaisille, monet ovat todella mukavia vaikket yrittäisikään sen enempää. Jos ystävien hankkiminen on hankalaa, joudut laittamaan verkot laajemmalle.

      6. Peniksen koko, jos on jossain normaalin tienoilla, on ok. Jos on todella pieni niin sitten joudut kompensoimaan muilla keinoilla, eikä osalle riitä sekään. Mutta jos mietit asiaa, ruumiinpituus on vielä isompi ongelma; valtava _enemmistö_ naisista ei pariutuisi lyhyen miehen kanssa. Parhaiten ruumiinpituutta ja peniksen kokoa lisää raha ja status, niiden jälkeen sosiaaliset taidot/pelimiestaidot/seksitaidot.

      7. Katso missä kunnossa naisten kropat ovat.

      Peli ei ole pelattu, tosin nyt pitää toimia. Alat lähestyä tavismiehen parasta ikää. Jos tartut toimeen, mahdollisuutesi ovat hyvät. Jos vielä odottelet viitisen vuotta, päädyt samaan tilanteeseen kuin muutamatkin palstalle kirjoittelevat neitsytsedät jotka ovat jo käytännössä luovuttaneet vaikka teoriassa mahdollisuuksia olisi.

      • lkersjklhgff

        Peli on pelattu koska naisen paras ikä on siinä 20 vuoden tienoilla eikä niille kelpaa kokematon kolmekymppinen poika. Kolmikymppiset naiset on jo rupsahtaneita. Aloittajan kannattaa matkustaa ulkomaille Itä-eurooppaan tai Aasiaan maksulliselle koska siellä hinta-laatusuhde on parempi.


      • nämäunohtui

        8. Hanki jostain jykevä leuka ja matala ääni kompensoimaan pientä penistä.


      • naisen.mielipide

        Todella hyviä nauvoja, erityisesti tämä:

        "2. Ellet saa hankittua seksiseuraa kohtuullisessa ajassa, menet maksulliselle joka tapauksessa. Ota tähän deadline josta et luista. Jos hinta mahdollisesti lyhyestä huvista on esteenä, valkkaat sihteeriopistolta raporttien perusteella hyvässä maineessa olevan ja pyydät että kulutatte ekat 45min opetteluun, hyväilyyn, jne. Olet asiakas ja potentiaalinen vakkari/rapsan kirjoittaja, ei se niin mene että maksullinen tekee mitä sattuu huvittamaan ja se oli siinä. "

        Maksulliselle vaan. Ota tavaksi vaikka kerran kuukaudessa. "Tyttöystäväkokemus" voisi olla myös hyvä ajatus. Jos on noin kokematon, niin eikö ensimmäisen ajan voisi käyttää vaan jutusteluun? Luulisi, että tuon tyyppinen mies on ammattilaisen unelma-asiakas. En näe seksin ostamisessa mitään väärää, jos tilanne on tuollainen.


    • elmoheikki

      Matkaile ulkomaille. Suomessa saat seksuaalishäiritsijän syytteet jos yrität lähestyä jotakin naista.

    • 089759

      Panosta henkiseen puoleen ja ota huumorilla se, että olet huono seksissä. Suurin osa on huonoja joka tapauksessa.

      Toki tilanne on vaikea, jos haluat olla överi bdsm-domi, panna joka reikään vuorollaan jne., jos sinulla ei ole alkeellisimpiakaan tietoja/taitoja, joilla tehdä seksistä molemmille kiva kokemus. Eli jos haavekuvalla ei ole mitään yhteyspintaa todellisuuteen. Mutta ihan oikeasti... kolmi-nelikymppinen ukkeli, joka tahtoo lähinnä perusseksiä silloin tällöin, ja tarvitsee naisensa selittämään mikä on kivaa ja mikä ei, on ihan normaali tyyppi. Seksi voi olla huonoa vaikka sillä perusteella, että nainen/mies on ihana ja sotkee pasmat. Seksi voi olla kömpelöä ihan sillä perusteella, että asetelma ei ole "toinen vie ja toinen vikisee", vaan se on vuorovaikutteista - ja uuden ihmisen kanssa vuorovaikutus ei ole yhtä jouhevaa kuin tutun kanssa.

      Terveisin ex-huono, joka oppi ottamaan seksin huumorilla, alkoi rentoutua ja nyt sujuu...

    • ytmi

      Et saa kokemusta ellet mene maksulliselle naiselle. Tai sitten yritä saada joltain rumalta vanhalta kurpalta koska ei nekään ole kovin hyviä.

    • ytmi

      Naisten silmissä vain axl smith on hyvä ja muut huonoja.

    • etmenetämitään

      vaikka kuolisit neitsyenä. Mua ei ainakaan haittaa, jos mun poikalapseni eivät koskaan harrasta seksiä. Olen silti heidän äitinsä. Eivätkä heidän tosiaan tarvitse menettää poikuuttaan teini-iässä ja tehdä raskaaksi jotain tyttöä. Mitä myöhemmin sen parempi. Ehkä henkisesti kypsänä seksikin voi olla laadukkaampaa.

      • Pillujen--asiantuntija

        Jos ei saa seksiä jo heti alle 18 vuotiaana niin ei se saa seksiä sitten 35 vuotiaana enää.


      • ja.vielä.äiti

        Huomaa ettei nainen tiedä mistään mitään.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2413
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1545
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      174
      1534
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      958
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      790
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      206
      745
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe