Pari vuotta ollaan oltu kaukosuhteessa muutamia kilometrejä välissä. En tiedä kun toinen osapuoli on kiinni kotikunnassaan ja ensin jossain alkuhuumassa lupaa muuttavansa jos minäkin teen samoin että välimatka lyhenee. Noh huuma on mennyt sit ohi. Oon ulkopuolinen, mulle ei puhuta omista asioista mitään, mä en tiedä mitään sen perheelämästä, lapsista tai sen sukulaisista. Mä oon kai niin tyhmä että roikun suotta, ei juttu etene. Kai seksi on niin kivaa että äijä roikkuu kiinni sen takia. Mietin tässä kohteliasta tapaa sanoa heippa, omista tuneteista ei voi kertoa kun vastapuoli menee lukkoon. Ollaan sit sinkkua loppuelämä. Mä oisin vaan halunnut nauttia normaalista perhe-elämästä, saunailloista ja että toinen on olemassa. Ei suomi24 löydä normaaleita kumppaneita?
en tiedä miten jatkaa
Surkee
3
598
Vastaukset
- HuijattuPetettyOlo
Kuka tämä mies on etunimi, paikkakunta ? Itselläni on samankaltainen tilanne. Onko meillä sama mies, tuli vaan mieleeni...
- NäinkinVoi
Minäpä löysin naisystäväni s24 treffipalstalta, tosin vasta kun luulin seurustelevani ja sain vihjeen. Tosi kaunis kuva ja teksti oli. Eipä ollut ihme että puhelin piippasi jatkuvasti, kun olimme yhdessä...
- Ykskas
Mietin kanssa samaa; onkohan meillä sama mies kierroksessa? Olisi kiva tietää paikkakunta tai vaikka nimikirjaimet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721944
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,761412Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821374Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101097Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391026Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!209951- 94814
- 85795
- 38785
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49745