Harrastaako ihmiset enää seksiä ollenkaan?

Kaikysyäsaa

Kaverit olleet sinkkuna vuosia ja nais ystävät samoin ja ihmettelen että harrastaako ne seksiä ollenkaan. Oletteko siis harrastaneet seksiä tänä vuonna? Kyllä ihmisen nyt pitäisi seksiä harrastaa säännöllisesti, siitä tulee sairaaksi jos ei harrasta.

11

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oon toki harrastanut, mutta se ei ole ollut sitä mitä todella haluan. Siispä ennemmin olen ilman ja harrastan sitten sellaista, mikä tuntuu oikealta.

Jos oikein kaivan vertauskuvan, niin se voisi olla vaikka makeannälkä. Ihan turha siihen on porkkanaa natustaa. Huijaa vaan itseään.

• volosha
    • Pillujen--asiantuntija

Suomalaiset ei harrasta seksiä. Syntyvyys vähentynyt.

• En sanoisi harrastukseksi jotain mitä teen kerran viidessä vuodessa. Viime kerrasta on aikaa lähemmäs kolme vuotta.

• sairastuttaa

Eikö se yhtyminen olekaan vain lastentekoa varten?

• kyllänesinkut

huoraa siellä tinderissä. Siitä ei vaan puhuta kelleen, koska se on rumaa harrastaa panotreffejä jonku tuntemattoman tindertyypin kanssa.

• Kari-Runkkari

Miehet runkkaa koska naiset ei anna.

• kiughjuyhgiky

Rumien ihmisten seksi on rumien ihmisten seksiä. Eipä nappaa paljoakaan. Mamut onneksi harrastavat seksiä vaikka rumienkin naisten kanssa, niillä kun ei paljoa muuta päässä pyöri.

• n29hki-

Olen harrastanut muistaakseni 8 miehen kanssa seksiä tänä vuonna. Puolustuksekseni olin monta vuotta kestävässä suhteessa joka päättyi viime vuonna, olen hyvin seksuaalinen ihminen ja tarvitsen säännöllistä seksiä. Kiinnyn liikaa jos minulla olisi säännöllinen fbuddy eikä kaikki noista miehistä olisi todellakaan ollut poikaystävämatskua eikä osan kanssa mitään vakavampaa olisi voinut tullakaan etäisyyden vuoksi.

• Kaunis-nainen

Me naiset emme harrasta koska miehet ei anna. Tein miehelle aloitteen mutta sain tylyt pakit.

• selitystuohon

Yritit joko homoa, supersuosittua, aseksuaalia tai liian tasokasta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      165
      6014
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      145
      1645
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1448
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1230
    5. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      26
      801
    6. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      40
      798
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      87
      745
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      729
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      217
      687
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      679
    Aihe