23-vuotias seurusteli 13-vuotiaan kanssa

jhfgj

34

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkimiehet

Sellaisia miehet on. Sekaantuvat lapsiin.

• Vieteri_ukko

En minä ainakaan ole sekaantunut

• kaikkimiehet

Sellaisia gigoloja miehet on. Sekaantuvat lapsiin.

• sellaisiamiehiä

Seurustelin 23-vuotiaana 13-vuotiaan miehen kanssa. Mies oli suomalainen niinkuin minäkin.

• Mikähän mies on 13-vuotias?

• sellaisiamiehiä
        hullu_ukko kirjoitti:

Mikähän mies on 13-vuotias?

Samanlainen kun 13-vuotias nainen. Kyllä 13-vuotias mies tietää mitä tekee.

• sellaisiamiehiä kirjoitti:

Samanlainen kun 13-vuotias nainen. Kyllä 13-vuotias mies tietää mitä tekee.

Juu ihan varmaan tietää!

• Totuus-

Nuoret tytöt nussii alaikäisenä jo jännämiesten kanssa koska naiset rakastaa jännämiehiä.

• jännäjennaahaluaa

Nuoret miehet haluaa jännänaista. Jo 13-vuotiaat miehet käy kuumana niihin.

• sitäkö_varten_kävi

Eräs Kuopion mummeli kävi usein Gambiassa asti. Huhut kertoivat, että
      oli siellä mustan kikkelin takia.

• polert

Moderaattori haista paska!

• EdesUnissa

Tämä on ketjun rakentavin kommentti. Kiitos siitä !

• Varmaan työtn äiti oli epsansjassa messisssä ja työnsi tyttären geelitukan sylin siksi aikaa kun itse paneskeli sen geelitukan kaverin kanssa.

• selvännäköä

Niin varmaan.

• Ollessani 20-vuotias, seurustelin reilut pari viikkoa 13-vuotiaan tytön kanssa. Vietimme aikaa lähinnä julkisilla paikoilla ja kerran hän kävi luonani.

Sain häneltä mm. tällaista palautetta että 12-vuotias osaa imeä fritsun paremmin kuin minä. Lopulta hän jätti minut tekstarilla, joka alkoi sanoin "meidän pitäis vähän puhua..."

Saatanan pihtarihuora!

• janica__näätä

On parempi, että asuinkumppanisi äiti on ainoa naissuhteesi. Ja muitahan et ole saanutkaan.

• Tiesitkö nopeasti, että tyttö on vasta 13? Luulis ainakin, että 13 vuotias näyttää selvästi alaikäiseltä, jolloin aikuisen ei tietenkään pitäisi tehdä mitään tuttavuutta.

• lihavatipunen
        todellavaikeeta kirjoitti:

Tiesitkö nopeasti, että tyttö on vasta 13? Luulis ainakin, että 13 vuotias näyttää selvästi alaikäiseltä, jolloin aikuisen ei tietenkään pitäisi tehdä mitään tuttavuutta.

Peris on moniperversioista kärsivä ätmi. Ei se osaa tuollaista ajatella.

• janica__näätä kirjoitti:

On parempi, että asuinkumppanisi äiti on ainoa naissuhteesi. Ja muitahan et ole saanutkaan.

Olen seurustellut neljä kertaa ja pussaillut yhteensä viiden tytön kanssa, mutta ei olla koskaan edetty tuon pidemmälle ja suhteet ovat jääneet aika lyhyiksi.

Etkä muuten ole edes oikea Näädän Jansku.

• suhdeonintiimi
        peris234 kirjoitti:

Olen seurustellut neljä kertaa ja pussaillut yhteensä viiden tytön kanssa, mutta ei olla koskaan edetty tuon pidemmälle ja suhteet ovat jääneet aika lyhyiksi.

Eli äiti on ainoa naissuhteesi. Vai lasketko pussailun "suhteessa olemiseksi?" :D

• todellavaikeeta kirjoitti:

Tiesitkö nopeasti, että tyttö on vasta 13? Luulis ainakin, että 13 vuotias näyttää selvästi alaikäiseltä, jolloin aikuisen ei tietenkään pitäisi tehdä mitään tuttavuutta.

Tiesin, ja hän tiesi minkä ikäinen mä olin. Oli meillä varsin mukaviakin hetkiä, vaikka välillä hän piruili mulle eri jutuista. Tyttö oli itsekin aloitteellinen pussailemaan, kutittamaan ja monesti sain sellasia lähes puolen minuutin halauksia tapailukertojen päätteeksi.

• suhdeonintiimi kirjoitti:

Eli äiti on ainoa naissuhteesi. Vai lasketko pussailun "suhteessa olemiseksi?" :D

Miten äitini tähän nyt liittyy? Mä asun hänen kanssa samassa taloudessa ihan käytännön syistä.

Ja tuo viides tyttö ketä olen pussannut, oli entuudestaan ihan tuntematon tyttö johon tutustuin netissä ja hän kutsui käymään jo samana iltana. Ja tuolloin hän oli 17, juuri täyttämässä 18, ja minä 20.

• peris234 kirjoitti:

Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.

Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia.

• Wwu
        janica_näätä kirjoitti:

Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.

Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia.

Peris elää toive-elämäänsä satuhahmojensa kautta kun todellisuus on aikamiespoikana äidin kanssa :D

• Wwu kirjoitti:

Peris elää toive-elämäänsä satuhahmojensa kautta kun todellisuus on aikamiespoikana äidin kanssa :D

En mä ainakaan ole luonut mitään satuhahmoja, ja olen monesti nähnyt esim. Janican ihan oikeassa elämässä vaikka en häntä sen paremmin tunne.

Enkä mä ole mikään aikamiespoika vaan nuori sinkkumies.

• Muistelen, että Espanjassa suojaikäraja on joskus ollut 13-vuotta ja nykyään se ilmeisesti on sama kuin täälläkin 16-vuotta. Virossa suojaikäraja on 14-vuotta.

Minkä ikäisenä sinä nainen kävit ekan kerran etelässä rasvatukan naitavana?

- Kokematta, sitä surematta.

• Nicitönnä

Ja muuten Espanjassa on yhtä vaaleita ihmisiä, kun suomessakin. Sinisilmäisiäkin. Ei tarvi olla rasvatukka, ruskeasilmäinen ja tummahko...ollakseen from Spain. Voi yllättyä kun menee maahan.

• Omamoka

23-vuotias oli siis 13-vuotiaan tasolla.

• 676m

Täällä ei näemmä saa julkaista niitä aikuisten naisten hyväksikäyttämiä, ehkä osottain omaehtoisia insestitarinoita, joissa todellisena dominana on ollut vastuullinen aikuinen suomifemakko. Ilmeisesti tää palsta on tarkoitettu vain niille, joilla on matskua suomalaisen miehen alistamiseksi, tai mollaamiseksi seksuaaliseen häirintään syyllistettäväksi?

• Tuolla hesarin kommenteissa tuosta kyseisestä jutusta sanotaan, että paras selvittää ikä papereista. Jotkut naiset pitää iän kysymistä epähienona, mutta jokainen voi miettiä valitako epähienon vaihtoehdon vai elämän täydellisen pilaamisen. Itse olen pohtinut lähinnä sellaista ongelmaa, tunnistanko 17 vuotiaan ja 18 vuotiaan. 13 vuotias on ilman muuta täys lapsi. Ei todellakaan pitäis olla vaikea tunnistaa lasta. En toki ole mikään aivovammojen asiantuntia. siis sellaisten aivovammojen, jotka voivat mahdollisesti vaikeuttaa iän tarkkaa tunnistamista. Nämä selvittäköön asiantuntijat.
      Itsellä ainakin sen verran ikää. että en ainakaan itseltäni missään tapauksessa hyväksyisi mihinkään alaikäisiin tutustumista edes 16-17 vuotiaisiin. Valitettavasti olen joskus luullut 17 vuotiasta aikuiseksi ulkonäön perusteella, mutta tietysti olen heti sanonut hänelle asiasta, kun olen tuon iän ottanut puheeks keskustelussa, vaikka iästä puhuminen olisikin vähän epähienoa. Tiedettyäni naisen todellisen iän en ole tietenkään enempää jatkanut tutustumista ja onneksi tutustuminen on ollut siihen asti vain tavallista juttelua. Tuskin tavallisessa juttelussa on vielä mitään kovin väärää tapahtunut. En tietenkään olis aloittanut mitään juttelua, jos olisin etukäteen tiennyt tytön olevan 17.

• kimppakivaako

Kuopiossa eräs melkein 80-vuotias nainen seurustelee kahden alaikäisen
      maahanmuuttajan kanssa. Molemmat poikalapset asuvat vanhuksen luona
      ja saavat taskurahaa häneltä. Ja muutakin.

• kyyläätkö

Ai seurustelee.

• en_kyylää
        kyyläätkö kirjoitti:

Ai seurustelee.

Itse on kehunut noita poikalapsia hyviksi rakastajiksi.
        Ei ole tarvinnut kuin lukea tuon vanhuksen kirjoituksia.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      100
      5415
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3623
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3225
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      451
      2526
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      258
      1572
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      86
      1314
    7. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      13
      1299
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1248
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1243
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      146
      1172
    Aihe