Huomatkaa että ketään ei pakotettu mihinkään ja ei tietenkään ollut tarvettakaan kun mies oli ulkomaalainen ja tyttö suomalainen. Minkä ikäisenä sinä nainen kävit ekan kerran etelässä rasvatukan naitavana?
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005489948.html?utm_campaign=tf-HS&utm_term=0&utm_source=tf-other&share=bd57ae802aea29d3766d306efeb73e0c
23-vuotias seurusteli 13-vuotiaan kanssa
34
301
Vastaukset
- kaikkimiehet
Sellaisia miehet on. Sekaantuvat lapsiin.
- Vieteri_ukko
En minä ainakaan ole sekaantunut
- kaikkimiehet
Sellaisia gigoloja miehet on. Sekaantuvat lapsiin.
- sellaisiamiehiä
Seurustelin 23-vuotiaana 13-vuotiaan miehen kanssa. Mies oli suomalainen niinkuin minäkin.
- sellaisiamiehiä
hullu_ukko kirjoitti:
Mikähän mies on 13-vuotias?
Samanlainen kun 13-vuotias nainen. Kyllä 13-vuotias mies tietää mitä tekee.
sellaisiamiehiä kirjoitti:
Samanlainen kun 13-vuotias nainen. Kyllä 13-vuotias mies tietää mitä tekee.
Juu ihan varmaan tietää!
- Totuus-
Nuoret tytöt nussii alaikäisenä jo jännämiesten kanssa koska naiset rakastaa jännämiehiä.
- jännäjennaahaluaa
Nuoret miehet haluaa jännänaista. Jo 13-vuotiaat miehet käy kuumana niihin.
- sitäkö_varten_kävi
Eräs Kuopion mummeli kävi usein Gambiassa asti. Huhut kertoivat, että
oli siellä mustan kikkelin takia. - polert
Moderaattori haista paska!
- EdesUnissa
Tämä on ketjun rakentavin kommentti. Kiitos siitä !
Varmaan työtn äiti oli epsansjassa messisssä ja työnsi tyttären geelitukan sylin siksi aikaa kun itse paneskeli sen geelitukan kaverin kanssa.
- selvännäköä
Niin varmaan.
Ollessani 20-vuotias, seurustelin reilut pari viikkoa 13-vuotiaan tytön kanssa. Vietimme aikaa lähinnä julkisilla paikoilla ja kerran hän kävi luonani.
Sain häneltä mm. tällaista palautetta että 12-vuotias osaa imeä fritsun paremmin kuin minä. Lopulta hän jätti minut tekstarilla, joka alkoi sanoin "meidän pitäis vähän puhua..."
Saatanan pihtarihuora!- janica__näätä
On parempi, että asuinkumppanisi äiti on ainoa naissuhteesi. Ja muitahan et ole saanutkaan.
Tiesitkö nopeasti, että tyttö on vasta 13? Luulis ainakin, että 13 vuotias näyttää selvästi alaikäiseltä, jolloin aikuisen ei tietenkään pitäisi tehdä mitään tuttavuutta.
- lihavatipunen
todellavaikeeta kirjoitti:
Tiesitkö nopeasti, että tyttö on vasta 13? Luulis ainakin, että 13 vuotias näyttää selvästi alaikäiseltä, jolloin aikuisen ei tietenkään pitäisi tehdä mitään tuttavuutta.
Peris on moniperversioista kärsivä ätmi. Ei se osaa tuollaista ajatella.
janica__näätä kirjoitti:
On parempi, että asuinkumppanisi äiti on ainoa naissuhteesi. Ja muitahan et ole saanutkaan.
Olen seurustellut neljä kertaa ja pussaillut yhteensä viiden tytön kanssa, mutta ei olla koskaan edetty tuon pidemmälle ja suhteet ovat jääneet aika lyhyiksi.
Etkä muuten ole edes oikea Näädän Jansku.- suhdeonintiimi
peris234 kirjoitti:
Olen seurustellut neljä kertaa ja pussaillut yhteensä viiden tytön kanssa, mutta ei olla koskaan edetty tuon pidemmälle ja suhteet ovat jääneet aika lyhyiksi.
Etkä muuten ole edes oikea Näädän Jansku.Eli äiti on ainoa naissuhteesi. Vai lasketko pussailun "suhteessa olemiseksi?" :D
todellavaikeeta kirjoitti:
Tiesin, ja hän tiesi minkä ikäinen mä olin. Oli meillä varsin mukaviakin hetkiä, vaikka välillä hän piruili mulle eri jutuista. Tyttö oli itsekin aloitteellinen pussailemaan, kutittamaan ja monesti sain sellasia lähes puolen minuutin halauksia tapailukertojen päätteeksi.
suhdeonintiimi kirjoitti:
Eli äiti on ainoa naissuhteesi. Vai lasketko pussailun "suhteessa olemiseksi?" :D
Miten äitini tähän nyt liittyy? Mä asun hänen kanssa samassa taloudessa ihan käytännön syistä.
Ja tuo viides tyttö ketä olen pussannut, oli entuudestaan ihan tuntematon tyttö johon tutustuin netissä ja hän kutsui käymään jo samana iltana. Ja tuolloin hän oli 17, juuri täyttämässä 18, ja minä 20.peris234 kirjoitti:
Etkä muuten ole edes oikea Näädän Jansku.Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.
Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia.- Wwu
janica_näätä kirjoitti:
Niin peris sen tossa jo sanoikin että joku yrittää esittää mua. Mä kirjoitan aina kirjautuneena ja omalla kasvokuvallani.
Hihih ja tietäisittepä vaan mitä kaikkea mä ja moni mun kaveri oltiin tehty 13-vuotiaana 😜 Että siinä mielessä periksen lähes kuuden vuoden takaiset halit ja pusut ei oo minkään lynkkauspartion arvoisia.Peris elää toive-elämäänsä satuhahmojensa kautta kun todellisuus on aikamiespoikana äidin kanssa :D
Wwu kirjoitti:
Peris elää toive-elämäänsä satuhahmojensa kautta kun todellisuus on aikamiespoikana äidin kanssa :D
En mä ainakaan ole luonut mitään satuhahmoja, ja olen monesti nähnyt esim. Janican ihan oikeassa elämässä vaikka en häntä sen paremmin tunne.
Enkä mä ole mikään aikamiespoika vaan nuori sinkkumies.
Muistelen, että Espanjassa suojaikäraja on joskus ollut 13-vuotta ja nykyään se ilmeisesti on sama kuin täälläkin 16-vuotta. Virossa suojaikäraja on 14-vuotta.
Minkä ikäisenä sinä nainen kävit ekan kerran etelässä rasvatukan naitavana?
- Kokematta, sitä surematta.- Nicitönnä
Ja muuten Espanjassa on yhtä vaaleita ihmisiä, kun suomessakin. Sinisilmäisiäkin. Ei tarvi olla rasvatukka, ruskeasilmäinen ja tummahko...ollakseen from Spain. Voi yllättyä kun menee maahan.
- Omamoka
23-vuotias oli siis 13-vuotiaan tasolla.
- 676m
Täällä ei näemmä saa julkaista niitä aikuisten naisten hyväksikäyttämiä, ehkä osottain omaehtoisia insestitarinoita, joissa todellisena dominana on ollut vastuullinen aikuinen suomifemakko. Ilmeisesti tää palsta on tarkoitettu vain niille, joilla on matskua suomalaisen miehen alistamiseksi, tai mollaamiseksi seksuaaliseen häirintään syyllistettäväksi?
Tuolla hesarin kommenteissa tuosta kyseisestä jutusta sanotaan, että paras selvittää ikä papereista. Jotkut naiset pitää iän kysymistä epähienona, mutta jokainen voi miettiä valitako epähienon vaihtoehdon vai elämän täydellisen pilaamisen. Itse olen pohtinut lähinnä sellaista ongelmaa, tunnistanko 17 vuotiaan ja 18 vuotiaan. 13 vuotias on ilman muuta täys lapsi. Ei todellakaan pitäis olla vaikea tunnistaa lasta. En toki ole mikään aivovammojen asiantuntia. siis sellaisten aivovammojen, jotka voivat mahdollisesti vaikeuttaa iän tarkkaa tunnistamista. Nämä selvittäköön asiantuntijat.
Itsellä ainakin sen verran ikää. että en ainakaan itseltäni missään tapauksessa hyväksyisi mihinkään alaikäisiin tutustumista edes 16-17 vuotiaisiin. Valitettavasti olen joskus luullut 17 vuotiasta aikuiseksi ulkonäön perusteella, mutta tietysti olen heti sanonut hänelle asiasta, kun olen tuon iän ottanut puheeks keskustelussa, vaikka iästä puhuminen olisikin vähän epähienoa. Tiedettyäni naisen todellisen iän en ole tietenkään enempää jatkanut tutustumista ja onneksi tutustuminen on ollut siihen asti vain tavallista juttelua. Tuskin tavallisessa juttelussa on vielä mitään kovin väärää tapahtunut. En tietenkään olis aloittanut mitään juttelua, jos olisin etukäteen tiennyt tytön olevan 17.- kimppakivaako
Kuopiossa eräs melkein 80-vuotias nainen seurustelee kahden alaikäisen
maahanmuuttajan kanssa. Molemmat poikalapset asuvat vanhuksen luona
ja saavat taskurahaa häneltä. Ja muutakin.- kyyläätkö
Ai seurustelee.
- en_kyylää
kyyläätkö kirjoitti:
Ai seurustelee.
Itse on kehunut noita poikalapsia hyviksi rakastajiksi.
Ei ole tarvinnut kuin lukea tuon vanhuksen kirjoituksia.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1005415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453623Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503225Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4512526Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2581572- 861314
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131299- 771248
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321243Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1461172