Tarjosin ätmille illallista

Kaunis-nainen

Mutta ätmille ei kelvannut. No sellaisia miehet on, ei voi mitään olkaa sitten yksin.

23

137

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otanmallia

Vittu sä mikään kaunis olet.

• tavisnainenn

Olisihan miehelle pitänyt kelvata vähemmän kauniskin. Eihän miehet välitä naisen ulkonäöstä. Ei miehet ole pinnallisia? Vai onko?

• tantta.tutka

Kaunis nainen ei varmasti tee miehen eteen mitään ellei ole kyseessä jokin julkkis tai muusikko.

• Kaunis-nainen

Kyllä vaan ehdottelin miehelle sitä ja tätä mutta mies oli ööö öööö en tiedä ööö en öööö ei nyt ehdi

• lihavatipunen

Ätmi ei olekaan oikea mies.

• atm165

Tarjoos minullekkin, minulla on nälkä.

• miesmies-

Nainen pyysi minua kaupassa treffeille. Suostuin oitis. Mennään tänään jäkismatsiin ja sitten syömään.

• miesmies-

Ja sitten heräsin :(

• Totuus-
    • Totuus-

Voin tarjota sulle illallisen ihan missä raflassa haluat? Voin myös kokata savukalaa, peruna muusia, salaattia, rae juustoa?

• redfxxrdfgtfxggtf

Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?

• Buhahaha
        redfxxrdfgtfxggtf kirjoitti:

Mitenkäs sitä raejuustoa oikein itse kokataan?

No mitenkäs... luuletko että raejuusto tulee lehmästä sellaisena?

Googleta raejuuston valmistus. Linkittäisin, mutta sitten tämä kommentti poistettaisiin.

• Buhahaha

Ja sitten AP heräsi. Ja kauhistui ajatustakin että olisi kutsunut ätmin illalliselle.

• Buhahaha

Ja minua ei muuten ole ikinä kukaan nainen kutsunut illalliselle, lounaalle, tai edes kahville.

• Buhahaha

Lisätään vielä että ei kotiinsa sen enempää kun raflaan/kahvilaankaan.

• Kaisanoasaa

Tarjoan munaa jos kiinnostaa? Hyvin kypsä ja kova.

• kaisanoasaa

Naisten tarjoamat sapuskat nyt tietää mitä paskaa ne on. Mutta jos pillua tarjoat niin se kyllä kelpaa.

• äärettömänomaehtoinen

Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.

• kaisanoasaa
        äärettömänomaehtoinen kirjoitti:

Sitähän minä en kenellekään koskaan tarjoa, enkä laita ruokaakaan.

No älä sitten valita.

• catzgirl

Miehet just tollasiii että heti haukkumass akun nainen tekee aloitteen. Miksi ihmessä te ruikutatte naisettomuuttanne?

• Buhahaha

Ei AP millekään ätmille ole illallista tarjoillut. Nämä on näitä aloituksia, missä väitetään että nainen on osoittanut alemman tasoiselle miehelle kiinnostusta mutta mies ei ole kiinnostukseen vastannut, mutta epäilen näiden paikkansapitävyyttä enkä ymmärrä miksi niitä viljellään. Ehkä halutaan vaan väittää että alempitasoiset miehet ovat nirsoja, joten niitä ei kannata edes yrittää.

• Sehän oli mukavasti tehty sinulta. Harmi ettei natsannut.
      Jos sillä oli aamusta työvuoro tai se oli vegaani ja olit tehnyt karjalanpaistia.

Älä nyt kuitenkaan tuosta luovuta.

• Viinamies-

Menen jouluna joulupäivälliselle naisen luokse. Nainen tarjoaa. Kyllä naisetkin haluaa kokkailla miehille ja se on hyvä tapa saada miehiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1546
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1367
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1092
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      779
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      738
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      727
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe