Mikä on sun missio tässä elämässä?

kasvetaanihmisenä

En kysy elämäntarkoitusta, se on liian suuri käsite, nyt puhutaan sinusta
sinun sielusta, sinusta ihmisenä,
tässä ajassa, tässä maassa, näillä mahdollisuuksilla - sillä sielulla mikä sinulla on

mitä sinä olet tullut oppimaan tähän elämään?

älä vastaa "ei kiinnosta" tai "runkkaaminen"

Sä asut ja elät maailman yhdestä upeimmista maista, vuonna 2017 tässä ajassa (jossa isänmaa tarttis apua)
mutta liian moni makaa kotona ja kitisee naisettomuutta päivät päästään
tekemättä mitään.

SUN ELÄMÄ ON MUUTAKIN KUIN OLEMATON "PARISUHDE" JOHON AIKA MONET EIVÄT OLE EDES VALMIITA.

suvakit käyttää teidän halvaantumista täysin hyväkseen

Meillä jokaisella on jokin LÄKSY, jonka vuoksi olemme täällä. Mitä olet tehnyt SINUN sielusi läksyn eteen?

37

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfgrt

      Runkkaaminen ja sohvalla makoilu. Ei ole mitään kiinnostusta mihinkään. Enkä ole tullut tähän elämään, vaan minut on pakotettu vanhempieni toimesta tänne tulemaan. Saisivat korjata jälkensäkin.

    • m-i-e-z

      Ei minulla ole sielua, joten miten sillä olemattomalla sielulla voisi olla läksy?
      Minä olen tullut oppimaan sen, että vaikka kuinka opettaa, kaikki ei vain millään ikinä opi.
      Turha hakata päätään seinään siksi, että jotkut eivät ikinä ymmärrä yhtään mistään mitään. Turhaa aiheuttaa itselleen kuhmua ja päänsärkyä.

      Lapsiin ja nuoriin kannattaa panostaa ja sijoittaa, heille voidaan rakentaa parempi ja valoisampi tulevaisuus.

      • deinKampf

        Maailmassa riittää näitä "suuria johtajia", ihmisten omaksi edukseen ohjaajia ja manipuloijia, jotka eivät opi juurikaan mitään.


    • Totuus-

      Missioni on että lähden kohta ostamaan olutta kaupasta. Olut on yksinäisyyden paras lääke.

    • Eiköhän mun missio ole saada nuo lapset kunnon kansalaisiksi. Hyvä missio voisi olla vastustaa sinunkinilaisia öyhääjiä.

    • yksinäinen-mies

      Missioni on tehdä mahdollisimman huonoa työtä raksalla niin ettei pomo huomaa. Esim jätän seinistä pois eristyksiä ja laitan äkkiä levyt seinää ettei kukaan huomaa.

      • urpoonilegenga

        Tästä olen kuullut, että olisiko ollut jonkin pankin johtoportaan konttorihuoneessa ollut seinä avattiin kerran. Kun aina tuntui vetoiselta. Sen välistä oli siis jätetty villat pois ja ulkokuoreen spreijattu sisäpuolelle "PALELKAA PORVARIT!!" En sitten tiedä todenperäisyydestä...


      • yksinäinen-mies

        Senkun paleltukoot se joka talon ostaa. Kerran jätin kylpäristä vesieristyksen tekemättä. En tiedä onko talo homeessa kun ei ole kukaan soitellut perään.


      • 5675uft
        yksinäinen-mies kirjoitti:

        Senkun paleltukoot se joka talon ostaa. Kerran jätin kylpäristä vesieristyksen tekemättä. En tiedä onko talo homeessa kun ei ole kukaan soitellut perään.

        Minulla oli yksi tuollainen jantteri töissä tänä kesänä. Eri alalla ja erityyppisissä töissä tosin.

        Kyseinen hyypiö ei tule ikinä työllistymään tällä alalla mihinkään hommiin. Ei tosin tiedä itse sitä, koska ei ole vielä valmistunut. Jos parikymppisen ihmisen perusluonne on tuollainen, niin ei se iän myötä ainakaan parane.


      • khjh868768kjhkjhk
        5675uft kirjoitti:

        Minulla oli yksi tuollainen jantteri töissä tänä kesänä. Eri alalla ja erityyppisissä töissä tosin.

        Kyseinen hyypiö ei tule ikinä työllistymään tällä alalla mihinkään hommiin. Ei tosin tiedä itse sitä, koska ei ole vielä valmistunut. Jos parikymppisen ihmisen perusluonne on tuollainen, niin ei se iän myötä ainakaan parane.

        Ja joku vielä kehtaa kysyä, minkä takia virolaisten pätevimmät kaverit ovat korvanneet ajat sitten suomalaiset vetelehtijät! Mun duunipaikassa on itseni lisäksi suomalaisia työntekijöitä vaan johtotehtävissä. Itse olen 100% lojaali, ja kiitollinen ettei tarvitse olla yhteiskunnan elättinä.

        Kännykkään kiinni kasvaneita kesätyöntekijöitä ei voi edes harkita.


    • Geenisukkula

      Viedä asiat loppuun. Vaikeampaa kuin voisi kuvitella, vääriin asioihin jää kyllä helposti jumittamaan.
      Itseni ulkopuolelta, mutta henkilökohtainen asia: seuraavan sukupolven kasvattaminen.

    • .. Noh, Tää nyt on PaljonLaajempi Käsite, kuin ElämänTarkoitus.. ElämänTarkoitus on ihan Simppeli.. Jokaisella on Omansa ja Sen näkkee Viimeistään sitten LopunKoittaessa, että mikä se Kokonaisuudessa olikaan.. ;D

      .. Noh, Tää nyt on melkein sama asia.. Joten vastaan, että Missiota en vielä Kokonaisuudessaan Tierä.. Aika näyttää.. ;D

    • Tuo on uskontoa kuvitella, et olis joku läksy tai elämäntarkoitus..
      Ei ole mitään..Fakta on,, et jos katotaan suurta kuvaa, niin kovasti näyttää, että ihmisten elämäntarkoitus näyttää olevan lähinnä tämän maapallon tuhoaminen.
      Koko homman näkee erittäin selkeästi kun sä menet metsään ja istut hetkeks kusiaispesän viereen jakkaralle ja seuraat mitä ne tekee.. Hekin olettaa, että heillä on jokin elämäntarkoitus, mutta siis kun sitä katsoo ikäänkuin ylhäältäpäin , niin sehän on lähinnä huvittavaa...Kovasti niillä ainakin näyttää kiire olevan.

      • ettänäintää

        Elämällä tai sillä että olemme tänne sattuneet syntymään sellaisina kuin olemme ja sellaisiin olosuhteisiin kuin olemme on asia jolla ei ole perimmältään mitään tarkoitusta, eli se on siis perimmältään yhdentekevä asia.


      • ettänäintää kirjoitti:

        Elämällä tai sillä että olemme tänne sattuneet syntymään sellaisina kuin olemme ja sellaisiin olosuhteisiin kuin olemme on asia jolla ei ole perimmältään mitään tarkoitusta, eli se on siis perimmältään yhdentekevä asia.

        No näinhän se on...Ei me olla sen ihmeempi nisäkäs ku joku koira esimerkiksi, jonka ainoa tarkoitus näyttää olevan pitää seuraa ihmiselle tai ajaa riistaa metsässä. Ihminen tekee työtä, jonka osa jopa kuvittelee olevan tärkeää ja hyödyllistä , syö juo ja paskantaa..
        Ne on ne elämän pienet ilot mitkä lopulta kantaa elämässä..Osa masentuu kun tajuaa että mitään ei ole eikä tule, eikä mikään tunnu miltään. Itse osaan/kykenen edelleen nauttimaan tietyistä jutuista elämässä. Pari tai edes yksi hyvä ystävä on hyvä olla elämässä ja semmonen kenen kans voi jopa tehäkkin juttuja in real life.


    • jotaintämmöistätilanteen

      Nauraa ja nauttia. Luoda turvaa itselleni ja läheisilleni. Aina kun voin. Monesti ilon ja nautinnon tuottaminen toisille lisää omaanikin. Aina se ei kuitenkaan onnistu. Vaan arjen harmaus peittää kaikki alleen. Silloinkaan en jaksa asiaa kauheasti miettiä, vaan teen jotain joka sillä hetkellä on kesken. Välillä toki pyrin olemaan tekemättä mitään, jos ei sillä hetkellä ole pakko

    • Yrittää tehdä ja pitää elämä mielekkäänä ja mielenkiintoisena, huolehtia rakkaimmistani ja läheisistäni. Itsestäni. Suoda iloa myös vieraille ihmisille aina, kun mahdollista. Ainakin kohtelemalla mahdollisimman nätisti.

    • Kauniskaksin

      Sun mission tiedän ja muutkin tietää. Minä oon kanssakulkijana jonkun yksinäisen sielun kanssa. Elämä on pitkä, kulkijoita voi tulla useampikin vastaan.

    • Gnuk

      Mä oon jo missioni vienyt loppuun. Nykyisin kulutan vaan aikaa.

    • PanTeraWalk

      Teen töitä, maksan veroja yms ja puolustan henkeni edestä isänmaata sotatilassa valani vannoneena. Minun puolestani jokainen tänne tullut maahanmuuttaja painukoon sanonko minne. Suomalainen työ suomalaiselle. Ilmaisloiset ja halpatuonti baltialaiset painukoot sinne mistä tulikin.

      • höpöhöpö12

        Valitettavasti sun sanat ei paina paskan vertaa. Et ole varmaan päättämässä niistä asioista. Kunhan möliset täällä!!


      • Hahhahhaaah
        höpöhöpö12 kirjoitti:

        Valitettavasti sun sanat ei paina paskan vertaa. Et ole varmaan päättämässä niistä asioista. Kunhan möliset täällä!!

        Miksi kommentoit vain tähän viestiin etkä muihin? Hmmm... Katkeruus vain jyllää ja jyllää ja.....


      • äöäöäöäöäöäöä

        Ei suomalainen tee kympin tuntipalkalla raskasta työtä. Pakko ottaa työntekijät ulkomailta, tai toiminta jatkuu kilpailijan firmassa.


      • kasvetaanihmisinä

        Arvot kohillaan PanTeraWalk:lla


        Ihmisellä on koti ja paikka jota puolustaa. Niinhän välittävä ja luotettava ihminen tekee.
        Kuin myös, et ole ainoa.

        Olen tutkinut tätä aikaa ja niitä joita kutsutaan suvakeiksi,
        niiden lähde lienee sorosin rahoissa ja täällä paikallisella tasolla
        suurin jyllääjä on noin 60v huonoitsetuntoinen mies ja nainen
        joka on jo saanut KAIKEN.
        vaikka se heikoin kohta on juuri ne itse.

        Hyvin erikoinen yhtälö, että niillä on kiire romuttaa tämä, koska ne eivät enää usko tähän.

        Ne vie siinä samalla mahdollisuuden tulevilta sukupolvilta, enkä mä tajua niiden
        kuivan ja pienen sielun kuvaa ollenkaan. Miten katkera ihmisen pitää olla
        että tappaa oman maansa - sen sisällä eläessä. Ymmärrän jotenkin että joku polttaa talon, mutta
        miten ihminen voi myydä ja kavaltaa maansa joka on sen syöttänyt ja antanut sille kaiken mitä sillä on.

        ps. noita höpöhöpöjä riittää, niillä on pää hapoilla
        eikä niiden suusta tule mitään rakentavaa


      • kasvetaanihmisinä kirjoitti:

        Arvot kohillaan PanTeraWalk:lla


        Ihmisellä on koti ja paikka jota puolustaa. Niinhän välittävä ja luotettava ihminen tekee.
        Kuin myös, et ole ainoa.

        Olen tutkinut tätä aikaa ja niitä joita kutsutaan suvakeiksi,
        niiden lähde lienee sorosin rahoissa ja täällä paikallisella tasolla
        suurin jyllääjä on noin 60v huonoitsetuntoinen mies ja nainen
        joka on jo saanut KAIKEN.
        vaikka se heikoin kohta on juuri ne itse.

        Hyvin erikoinen yhtälö, että niillä on kiire romuttaa tämä, koska ne eivät enää usko tähän.

        Ne vie siinä samalla mahdollisuuden tulevilta sukupolvilta, enkä mä tajua niiden
        kuivan ja pienen sielun kuvaa ollenkaan. Miten katkera ihmisen pitää olla
        että tappaa oman maansa - sen sisällä eläessä. Ymmärrän jotenkin että joku polttaa talon, mutta
        miten ihminen voi myydä ja kavaltaa maansa joka on sen syöttänyt ja antanut sille kaiken mitä sillä on.

        ps. noita höpöhöpöjä riittää, niillä on pää hapoilla
        eikä niiden suusta tule mitään rakentavaa

        .. Hyvin Puhuttu.. Monet vanhempien IkäLuokkien Ihmiset on loppujen lopuksi itse Just Niitä PullaMössöjä vrt. niihin, jotka nyt "taistelevat" tässä Seonneessa Systeemissä.. ;P

        .. Ja jos ei tajua, että miksi, niin täytyy olla Aikast Tyhmä&Yksinkertainen.. ;P


    • keksijäsetä

      Etkä oo, kyllä sä aina jotain uutta keksit.

    • montalasta

      Enpä ole ajatellut asiaa, pitääkö sellainen olla? Tänne olen syntynyt ja elän päivän kerrallaan.

    • Työmme tarkoitus on arvoitus.

    • Minun missio elämässäni on juurikin nauttia siitä elämästä.

      "mitä sinä olet tullut oppimaan tähän elämään?"
      Olen pitkään elänyt elämääni väärällä ajatuksella. En ole arvostanut itseäni tarpeeksi ja sen vuoksi elämä tuntui suoraansanottuna paskalta. Jokin kummallinen asia sai minut tutkimaan itseäni ja elämää ja sen oiken itsensä arvostamisen kun oppi, antoi se mahdollisuuksia juurikin viedä tuo missio maaliin. Ja sehän ei ole päätepiste....se on koko se matka..elämä.

      "Sä asut ja elät maailman yhdestä upeimmista maista, vuonna 2017 tässä ajassa (jossa isänmaa tarttis apua)
      mutta liian moni makaa kotona ja kitisee naisettomuutta päivät päästään
      tekemättä mitään."
      No asun hyvässä maassa, en makaa kotona ja murehdi naisettomuutta enää, mutta tavallaan ymmärrän, että joku niinkin tekee... kun ei pääse ajatuksistaan poiskaan. Se on vaan haluttava pois sellaisesta elämästä ja uskallettava katsoa asioita suoraan silmiin, mutta jos pelkää, niin sitten pelkää...minkäs sille voi....

      "SUN ELÄMÄ ON MUUTAKIN KUIN OLEMATON "PARISUHDE" JOHON AIKA MONET EIVÄT OLE EDES VALMIITA. "
      Totta. Koitin liiankin monta kertaa lyödä päätäni samaan tolppaan. Oli käytävä pohjalla ja tutkittava pääkopan ajatukset/tunteet, että tajusi, ettei parisuhteeseen voi vaan mennä. Oma kuuppa on oltava valmis sellaiseen. On osattava elää itse omaa elämää ja antaa toisen elää omaansa, vaikka olisikin yhdessä parisuhteessa.

      "Meillä jokaisella on jokin LÄKSY, jonka vuoksi olemme täällä. Mitä olet tehnyt SINUN sielusi läksyn eteen?"
      No olen etsinyt kysymyksiä ja niihin vastauksia. Ihmisen on oltava muista riippumaton, että voi olla toisten kanssa yhdessä. Kun asiat saa päähänsä mahdollisimman yksinkertaiseksi, jokaiseen vastaantulevaan ongelmaan löytyy ratkaisu joka kestää. Ei ole mitään periaatteita, eikä mitään patenttiratkaisuja, vaan on aivot, joilla saa asiat korjattua ja käsiteltyä.

      Maahanmuuttojuttuja ei jaksa tänään jauruta...

      • kasvetaanihmisenä

        Ei aloituksessa kysytty mitään maahanmuutosta, vaan viittasin yleisen ilmapiiriin ja poliittisten päättäjien pelkoon ja laittomuuksiin.

        Sinä, et kaikesta päätellen ole täällä ensimmäistä kertaa.
        Sinä kasvat ja kukoistat
        Näet ympärillesi laajemmassa kulmassa, kuin ... tuhat muuta.

        Uskon, että ihmisellä on jokin teema tai missio jokaisella kerralla kun syntyy tänne ihmisenä tai muuna elävänä olentona.

        Olemme osa yhteisöä, osa perhettä, osa kaveripiiriä, osa maata, jonka kansalaisia olemme. Alunperin kansalaiset loivat hallinnon ja kansalaisilla oli alunperin demokratiassa mahdollisuus vaikuttaa oman alueensa elämään. Nyt sitä viedään pois ja ihmiset ovat jotenkin antaneet periksi. Vaikka juuri se välittäminen on luonut tästä tällaisen maan, kulttuurin ja ympäristön - turvallisen paikan elää ja kehittyä ihmisenä.

        En voi mitenkään kuvitella, että tehtäväni tässä elämässä olisi tuhota tämä ympäristö. Eikä varsinkaan olla niin kiittämätön niitä kohtaan, jotka loivat tämän maan ja nämä mahdollisuudet. Ne ihmiset eivät mitenkään voi olla turhempia kuin tässä ajassa elävät. He elivät elämä kerrallaan kuten mekin ja antoivat hyvän perinnön.

        Yhden ihmisen elämä on lyhyt ja pitkä, ehtii paljon mutta
        voi myös paljon hukata. Jokainen kasvattaa omaa sieluaan, mutta onhan meillä vastuu myös yhteisön jäseninä.

        Kaikkea hyvää elämääsi


      • kasvetaanihmisenä kirjoitti:

        Ei aloituksessa kysytty mitään maahanmuutosta, vaan viittasin yleisen ilmapiiriin ja poliittisten päättäjien pelkoon ja laittomuuksiin.

        Sinä, et kaikesta päätellen ole täällä ensimmäistä kertaa.
        Sinä kasvat ja kukoistat
        Näet ympärillesi laajemmassa kulmassa, kuin ... tuhat muuta.

        Uskon, että ihmisellä on jokin teema tai missio jokaisella kerralla kun syntyy tänne ihmisenä tai muuna elävänä olentona.

        Olemme osa yhteisöä, osa perhettä, osa kaveripiiriä, osa maata, jonka kansalaisia olemme. Alunperin kansalaiset loivat hallinnon ja kansalaisilla oli alunperin demokratiassa mahdollisuus vaikuttaa oman alueensa elämään. Nyt sitä viedään pois ja ihmiset ovat jotenkin antaneet periksi. Vaikka juuri se välittäminen on luonut tästä tällaisen maan, kulttuurin ja ympäristön - turvallisen paikan elää ja kehittyä ihmisenä.

        En voi mitenkään kuvitella, että tehtäväni tässä elämässä olisi tuhota tämä ympäristö. Eikä varsinkaan olla niin kiittämätön niitä kohtaan, jotka loivat tämän maan ja nämä mahdollisuudet. Ne ihmiset eivät mitenkään voi olla turhempia kuin tässä ajassa elävät. He elivät elämä kerrallaan kuten mekin ja antoivat hyvän perinnön.

        Yhden ihmisen elämä on lyhyt ja pitkä, ehtii paljon mutta
        voi myös paljon hukata. Jokainen kasvattaa omaa sieluaan, mutta onhan meillä vastuu myös yhteisön jäseninä.

        Kaikkea hyvää elämääsi

        Joo, no suvakitkin ymmärtävät asiat omalla tavallaan ja onhan heillä suppea näkemys asioihin, heitä kun kritisoi tai maan maahanmuuttopolitiikkaa, tuntuu automaattisesti saavan rasistileiman.

        Mutta hyvä pointti, että on tajuttava mitä jätetään myös jälkipolville. Laajemmassa mittakaavassa yksittäisen ihmisen on kyllä vaikeaa vaikuttaa. Demokratiastakin on taitava ihminen saanut mädän systeemin. Rakennemuutoksia on kovasti tehty Suomeen, mutta milloin ne muutoksen tuulet saadaan hallintojärjestelmään, mikä ei tunnu myöskään toimivan kansan puolesta enää.

        Sen verran mä olen kyllä tällähetkellä itsekäs, etten vaivaa noilla päätä, kun on ihan omissakin asioissa pähkimistä, mutta eipä ne maton alle jää...tulee nekin vielä tapetille, kun on siihen aikaa...

        Kaikkea hyvää vaan sinullekin elämääsi.


    • crux

      Ehkä se on turhien asioiden karsiminen elämästä. Kai se prosessi alkoi kirjallisuuden löytämisestä ja siitä se on edennyt alakuloisuuden kautta niin että lopulta jää jokin ydin jäljelle. Usein tuntuu kuin olisin jokin vanha Japanilainen ukko joka köpöttelee puutarhassaan lyhyin askelin ja on tajunnut mikä kaikki on turhaa. En ole muutenkaan koskaan pitänyt mistään ylimääräisestä. En ole välttämättä halunnut tällaista polkua mutta joku sen on eteeni tallannut.

      • huilaarauhassa

        Oikeastaan kaunis ajatus. Mitä jos onkin niin, että
        on sun vuoro huilia, eikä tarvii tässä elämässä mennä niin kovaa
        ja ottaa kaikkea koko ajan huomioon.

        Yksinkertaistamien ei ole ollenkaan niin helppoa kuin luulisi. Olen myös harjoitellut sitä.

        Kirjallisuus on hyvä lähde.

        Lempeitä tuulia


    • meilläonvaintämä

      Minusta aineet ovat sekoittaneet pääsi masennuksiin asti.
      Et pysty enää nauttimaan mistään, paitsi keinotekoisesti.
      Kirjoittelet olemattomuuksiin jauhamalla samoja asioita.
      Voisihan sitä tehdä muutakin tuollaisella tasolla.
      Sinun yksinkertaisesti pitäisi päästä pois aineiden käytöstä ja masennuksesta.
      Yksin se ei ehkä onnistu.
      Ei ne huumeet ole turhaan kiellettyjä aineita.

      • elämäonisompi

        sä olet niin vihanen ja sun päässä on yksi nuoli poispäin. Mä näen sen.
        Sekö on sun tehtävä? Olla vihanen ja luetella toisten mahdollisia vikoja?

        Ovatko ne toisten viat syyllisiä sun itkuun?
        Eikö ne itkujen syyt luotu jo kauan enne tätä aloitusta?
        Tee rauha itsesi ja menneistyytesi kanssa.


    • 43mies

      Ennen se oli että rakennan talon itselle mutta tulin toisiin ajatuksiin koska sinkkuus on kestänyt jo liian kauan. Mitäpä sitä sitten yksin talossa ja rahat menis tavallaan hukkaan.

      • Thats.Life.ForAMan

        Katsos luuseri. Sinun täytyy ensin todistaa naiselle olevasi kyvykäs ytmi, jolla autot, talot, huvilat ja mökit. Sitten nainen voi nousta sen limaisen simpukansa päältä ja raottaa sen aarretta sinulle. Ja auta armias, jos menetät sen "Eye of the Tigerin" jolla asuntosi, mökit ja Lapin huvilasi rakensit, niin alkaa naista naapurin komistuksen nakkipaketti kiinnostamaan, vaikka kyseinen mies ei olisi koskaan tehnyt mitään muita kuin pannut muiden vaimoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1605
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1439
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1348
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1334
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      37
      1275
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1218
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe