Hoikka mies ei kiinnosta /palstatotuus

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005490555.html

"Naiset valitsivat tutkimuksissa voimakkaan miehen miellyttävimmäksi joka kerta"

"On väitetty, että kaikkia naisia ei lihaksikas vartalo miellytä.

Kun 160 naista laitettiin valitsemaan miellyttäviä ylävartaloita kokeessa, valitsivat naiset kuitenkin aina sen, joka oli lihaksikas."

"Näytettyjen valokuvien yksi ryhmä esitteli yliopisto-opiskelijoita. Toisessa ryhmässä oli miehiä, jotka oli valittu kuviin kuntosalilta. He olivat käyneet salilla 3–5 kertaa viikossa."

"Jos mies oli pitkä, lisäsi se miehen pisteitä jopa kymmenen prosenttiyksikköä"

86

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      • 12121212121212

      • 12121212121212 kirjoitti:

        Oliko tuo yksi niistä "feminiiinisen näköisistä miehistä"?

        Tähän mennessä on tullut selväksi että naisten silmissä "feminiinisen näköinen mies" on pitkä ja harteikas maskuliiniset piirteet omaava jykeväleukamies joka on ajanut partansa.

        Ei ollut.



      • KonnaKettu kirjoitti:

        Etumus näyttää isommalta kun on laiha. :D

        Ei kai sitä munat kutistu, vaikka äijä kuihtuu ympäriltä.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Oliko tuo yksi niistä "feminiiinisen näköisistä miehistä"?

        Tähän mennessä on tullut selväksi että naisten silmissä "feminiinisen näköinen mies" on pitkä ja harteikas maskuliiniset piirteet omaava jykeväleukamies joka on ajanut partansa.

        Siis minähän en tiedä mihin kuviin nämä tutkijat viittaavat näin väittäessään. Sen kyllä tiedän, että Sun mielestä esmes Robinin ja Justin Bieberin kasvot ovat maskuliinisia, eikö se niin ollut?

        Sinänsä ihan sama, kun on sitten feminiininen, tai maskuliininen pärstä, niin kumpikin voi olla ruma, tai sitten hyvännäköinen.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Ei kai sitä munat kutistu, vaikka äijä kuihtuu ympäriltä.

        Tulee enemmän vartta esille. :D


      • 12121212121212
        Wwuwuw kirjoitti:

        Siis minähän en tiedä mihin kuviin nämä tutkijat viittaavat näin väittäessään. Sen kyllä tiedän, että Sun mielestä esmes Robinin ja Justin Bieberin kasvot ovat maskuliinisia, eikö se niin ollut?

        Sinänsä ihan sama, kun on sitten feminiininen, tai maskuliininen pärstä, niin kumpikin voi olla ruma, tai sitten hyvännäköinen.

        Robinin kasvot ovat millä tahansa mittarilla erittäin maskuliiniset. Älä sekoita keskenään tyyliä ja geenejä. Bieber on lähempänä "feminiinistä" miestä.



    • ssdert

      Eiköhän tänne taas kohta ilmaannu joku "todistelemaan", kuinka kaikilla naisilla on ihan erilainen miesmaku. Hehheh!

      • tiedänmistätykkäät

        Koskee myös miehiä. Hehhehheh


    • ytrtuhfchyggjjgg

      Mitäs ihmeellistä siinä on että naiset tykkävät lihaksista, mutta eihän se tarkoita että pitäisivät salihiiristä tai sikaniskoista. Onhan ruikuillekin omat ottajansa, alkaa vaikka gootiksi.

      • Naisasialooser11

        Mitä sekoilet? Aluksi sanot, että naiset tyykkäävät lihaksista ja sitten sanot että se ei tarkoita sitä että naiset tykkäisivät lihaksista?


      • ytrtuhfchyggjjgg

        Lihaksia voi olla olematta salihiiri tai sikaniska, jollei toimi suuressa mittakaavassa voi pyrkiä pienempään piiriin.


      • Naisasialooser11

        Niin kyllähän jokaisella ihmisellä lihakset on, mutta kuinka isot se onkin sitten eri asia.

        Alhainen rasvaprosentti ei sitten tarkoita samaa kuin lihaksikas, läskillä on ne ihan samat lihakset ja saman kokoisena.


    • Naisetapinoita

      Palstatotuudet ja naisten elukkamainen käytös jälleen tutkimuksella todeksi näytetty. Case Closed.

      • sinkkunainenn

        Onpa mukavaa elää sinkkuna. Saa olla juuri niin apina kun huvittaa. Muutama muukin elukka lisäksi. Miehille se on vaikeampaa. Varmaan siksi kun ovat ihmisiä.


      • eipystykäsittään
        sinkkunainenn kirjoitti:

        Onpa mukavaa elää sinkkuna. Saa olla juuri niin apina kun huvittaa. Muutama muukin elukka lisäksi. Miehille se on vaikeampaa. Varmaan siksi kun ovat ihmisiä.

        Ja on se kumma, että noiden ihmisten väenvängällä pitää päästä yhtymään elukoihin, ja vielä kaiken lisäksi lisääntymään niiden kanssa.


    • elikaikkein

      huonoimmat mahkut on lihavilla ja lyhyillä miehillä ja seuraavaksi lyhyillä ja hintelillä.

      • 720

        Serkkuni oli nuorena lyhyt ja hintelä, avioitui ja perusti perheen. Nykyään hän on lyhyt ja ihava, mutta edelleen naimisissa.


      • resurssitjastatusaisuri
        720 kirjoitti:

        Serkkuni oli nuorena lyhyt ja hintelä, avioitui ja perusti perheen. Nykyään hän on lyhyt ja ihava, mutta edelleen naimisissa.

        Status ja resurssit


      • kysyy
        resurssitjastatusaisuri kirjoitti:

        Status ja resurssit

        Mitähän ne on tässä tapauksessa.
        Meillä naapurin pullukka miehellä on varastomiehen status.


    • Karvamuna-

      Tuota olen aina sanonut. Ruma lihava mies saa naista kuten minä. Ette vaan uskalla lähestyä naisia joten ette saa.

    • 12121212121212

      Tutkimuksessa hyvää oli että siinä käytettiin todellisten ihmisten vartaloita. Aikaisemmissa on laitettu rinnakkain Hulk-sarjakuvasankari tai steroideja käyttävä bodari ja normaalivartaloinen mies -> "shokkitulos! Naiset pitävätkin hoikista miehistä!". Eivät pidä, niin kuin 160/160 tulos osoittaa.

      https://cdn-mf0.heartyhosting.com/sites/mensfitness.com/files/body-comparisons-main.jpg

      Tässä miesten ideaalivartaloita eri maissa. Kuten huomaamme, toivottu lihaksikkuus ja rasvaprosentti ovat ainakin osittain kulttuuriin ym liittyviä. Mutta geneettisesti kunkin maan ideaali on sama mies: jykeväpiirteinen, leveäharteinen, V-mallinen kookas rintakehä, jne.

    • Vanha-kurppa

      30 v nainen ei kelpaa miehille. Miehet tosi nirsoja ja siksi onkin palljon yksinäisiä sinkkunaisia.

      • totuus.asiasta

        Kelpaa, mutta sulle ei kelpaa kuin hyvännäköiset miehet ja niille ei tahdo kelvata kukaan. Ota se pää pois perseestä, niin saattaa joskus onnistuakin.


      • koettuon
        totuus.asiasta kirjoitti:

        Kelpaa, mutta sulle ei kelpaa kuin hyvännäköiset miehet ja niille ei tahdo kelvata kukaan. Ota se pää pois perseestä, niin saattaa joskus onnistuakin.

        Tavismiehille ei kelpaa tavisnainen. Kuten monesti todettu mies ei löydä kemiaa tavisnaisen kanssa. Ei edes se tavismies.


      • Buhahaha
        koettuon kirjoitti:

        Tavismiehille ei kelpaa tavisnainen. Kuten monesti todettu mies ei löydä kemiaa tavisnaisen kanssa. Ei edes se tavismies.

        Naisen mielestä vasta top 10% mies on "tavismies". Nainen ei voi edes löytää kemiaa tavismiehen kanssa, koska tavismiehet ovat tavisnaiselle näkymättömiä epämiehiä.


    • Mielumminkin niin, että jotain luisevan ja lihavan väliltä. Välimalli on paras versio miehen vartalosta. Ei tarvi olla ladon ovet hartiat, eikä pyykkilautavatsa, sämpyläpussit kainaloissa kun on hyvä.

      Pidän silti, että mies näyttää oman sukupuolensa edustajalle eikä naiselle. Poikamaiset ja miesmäiset piirteet. Ei tyttömäiset ja naismaiset.


      • Vahvat kädet on jees. Mutta ohuemmatkin kelvannu. Hoikka jäntevä on kivan näköinen, riutunut huolestuttavaa.

        Sun muijas on tekemällä tehty, ei aito.


      • 12121212121212
        monnom kirjoitti:

        Jäi pois ups

        https://goo.gl/images/HzAkS8

        Eli superkapea vyötärö, mutta ladonovihartiat ja isot kädet?

        Melko lailla miesvastine tuolle nimim. nommomin postaamalle Jännä-Jennalle.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Eli superkapea vyötärö, mutta ladonovihartiat ja isot kädet?

        Melko lailla miesvastine tuolle nimim. nommomin postaamalle Jännä-Jennalle.

        Ja? Näit kuvat. Mitä täydennystä tarvis? Paksumpi vyötärö ja takamus on myös jees, mutta nää nyt linkitin. Optimaaliset.


      • monnom kirjoitti:

        Ja? Näit kuvat. Mitä täydennystä tarvis? Paksumpi vyötärö ja takamus on myös jees, mutta nää nyt linkitin. Optimaaliset.

        Vavakätinen käsittääkseni tarkoitti käsivarsia, kuten hauis ja olkavarsi. Ei kämmeniä millä ei ole mitään väliä...ulkonäöllisesti.


      • nommom

      • 12121212121212
        monnom kirjoitti:

        Ja? Näit kuvat. Mitä täydennystä tarvis? Paksumpi vyötärö ja takamus on myös jees, mutta nää nyt linkitin. Optimaaliset.

        Entäs kapeammat tai vähemmän vaakatasoiset hartiat?


      • monnom kirjoitti:

        Vavakätinen käsittääkseni tarkoitti käsivarsia, kuten hauis ja olkavarsi. Ei kämmeniä millä ei ole mitään väliä...ulkonäöllisesti.

        Kaikkia versioita makoisasta en millään jaksa, enkä viitsi etsiä ja linkittää. Pitää rajata siihen mikä on best.


      • 12121212121212 kirjoitti:

        Entäs kapeammat tai vähemmän vaakatasoiset hartiat?

        No ei kroppa ole mulle millimetri ja senttimetri työtä, kuvissa yleenskin esiintyy optimaali, ihanne, viehättävä. Kumppaniksi kuitenkin yleensä kelpaa sinnepäin. Kun ihminen on muutoin ihana.

        Kropasta voi aina tinkiä, luonteesta ei mielellään. Ei ainakaan tärkeissä asioissa...


    • palstatotuus

      En allekirjoita tätä väitettä. Naisille turn off on tavallisuus ja lihavuus, ei hoikkuus.

      • Ei se ole väite vaan tutkimus.


    • Keskisenkauppaliike

      Eipä varmaankaan tarjous haukka tyyppinen roppa ole naisten mieleen
      ja sama toiste päin.

    • Tavallinenmies36

      Nuorena olin laiha ruipelo ilman lihaksia. 36 vuotiaana nyt on mahaa ja lihaksia ja saan alotteita naisilta.

    • Tavallinen-nainen

      persoona on se joka merkitsee eikä se minkä pituinen tai painoinen olet. Minulla ollut miehiä jotka ollut lihavia ja laihoja. Minun mies on luotettava uskollinen niin sellaiseen rakastuin. Minä en ole lihava 163cm, 53 kg. Mieheni on 167, 82 kg on se, silloin kun tapasin sen niin se oli 114 kg

    • Näissä testeissä pitäisi kysyä, että kuka seuraavista kahdestakymmenestä läskikaljukääpiömiehestä on miellyttävimmän näköinen. Tuhannen naisen tehtyä valintansa voitaisiin julistaa, että läskikaljukääpiö on naisten mielestä kaikkein miellyttävin mies.

      • Buhahaha

        Eiköhän ongelma ole ennemmin se että kahdestakymmenestä miehestä yhdeksäntoista on läskikaljumiehiä tai vastaavia.


    • Kuka nyt kukkakepin haluais. :D

      • Wwuu

        Monnom


      • Wwuu kirjoitti:

        Monnom

        Mä olen sopeutuva ihanteistani huolimatta, siksi mies on löytynyt. Ei pidä olla liian kranttu ettei jää ilman. Joku tolkku kandee pitää siinäkin mitä haluaa ja vaatii. Hoikkia/ normi kroppaisia miehiä ei ole vaikeaa löytää, fiksuja sen sijaan usein on.

        Mielymmin luopuu utopiasta kropan suhteen, kun luonteen. Sekään ei ole sataprosenttinen ei voi joustaa...


      • monnom kirjoitti:

        Mä olen sopeutuva ihanteistani huolimatta, siksi mies on löytynyt. Ei pidä olla liian kranttu ettei jää ilman. Joku tolkku kandee pitää siinäkin mitä haluaa ja vaatii. Hoikkia/ normi kroppaisia miehiä ei ole vaikeaa löytää, fiksuja sen sijaan usein on.

        Mielymmin luopuu utopiasta kropan suhteen, kun luonteen. Sekään ei ole sataprosenttinen ei voi joustaa...

        Pitää se ulkonäkö olla suht koht kunnossa kuitenki. :D


    • Sgdghfhf

      Onko tuossa muka jotain yllättävää? Eiköhän se ole yleisesti ottaen suurimmalla osalla tiedossa, että naiset pitävät lihaksista..

    • Anonyymi

      Ihan luonnollista ja miehet pitää naisella kurveista.

    • Anonyymi

      Aika surkea haba tuolla kuvan miehellä, ei kyllä mitenkään tipu lihaksikkaiden kastiin😂👎

      Näkyy, että käsissä on verisuonet pinnassa ja forkut on kunnossa, mutta hauikset ihan laihaläskin tasoa.

      Kyllä hoikka mieskin voi olla kivassa lihaskunnossa, ei se paljoa vaadi, raskaat puntit vaan tankoon, niin jo kuukaudessa on paremman näköinen.

      Itse tykkään hoikasta ja hyväkuntoisesta miehestä, jolla siis on lihaksia. Lihasköntit saa jäädä muille.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä.

        Käytetään nyt sitten vaikka sanaa jäntevä, niin ei pääse kukaan hämääntymään tuosta sanasta hoikka. Naisista ainakin käytetään sanaa laiha-läski. Hoikka kyllä, mutta se vähä mitä löytyy on rasvaa. Jäntevä on hoikka ja se vähä mitä löytyy on lihasta. Sellainen mies on ainakin mun makuuni. En tykkää pumpatuista "kimpaleista".


      • Missä jutuissa hauiksia tarvitaan? Olutpullon ehtii saada huulille vähän hitaammallakin liikkeellä. Ja sitten enemmän voimaa vaativiin juttuihin hauikset on auttamatta kuitenkin liian pienet,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.

        Käytetään nyt sitten vaikka sanaa jäntevä, niin ei pääse kukaan hämääntymään tuosta sanasta hoikka. Naisista ainakin käytetään sanaa laiha-läski. Hoikka kyllä, mutta se vähä mitä löytyy on rasvaa. Jäntevä on hoikka ja se vähä mitä löytyy on lihasta. Sellainen mies on ainakin mun makuuni. En tykkää pumpatuista "kimpaleista".

        Niin juuri sellainen triathlonisti tänne mullekkin treeni ja petikaveriksi, isot lihakset tekee miehestä kömpelön tai jossei jaksa kiihdytellä, niin sängyssä jää kokemukset sitten aika kauas siitä ekstaasista, mihin hyväkuntoinen keho pystyy yhteydessä toiseen☀

        Nykyinen ihastus ei ole kovin urheilullinen, vaikka hyväkuntoinen, hoikka ja lihaksikas on, niin empä tiedä, juoksee varmaan mieluummin baareissa, kun viettäs koti-iltaa toisen perään mun kans...

        Kyllä sen näkee, kun ihminen tykkää urheilusta, niitä ei montaa sataan mahdu. Muille suorittamista ja pakkopullaa=sama asenne sänkyhommiin, kun ensihuuma laskee.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Missä jutuissa hauiksia tarvitaan? Olutpullon ehtii saada huulille vähän hitaammallakin liikkeellä. Ja sitten enemmän voimaa vaativiin juttuihin hauikset on auttamatta kuitenkin liian pienet,

        Tiedä nyt tarviiko niitä välttämättä mihinkään, mutta onhan niitä aivan törkeän kivaa hivellä ja silitellä. Jos nyt aattelen erästä tiettyä miestä, niin kyllähän tuo nyt on monen miehen silmiin varmasti hernetikku ja vaatteet päällä kovinkin hintelän näkönen. Useamman kerran mm. sänkyhommissa kuitenkin tuli niitä käsivarsia hiveltyä ja miettittyä, että onpas miehellä muuten hyvät habat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä nyt tarviiko niitä välttämättä mihinkään, mutta onhan niitä aivan törkeän kivaa hivellä ja silitellä. Jos nyt aattelen erästä tiettyä miestä, niin kyllähän tuo nyt on monen miehen silmiin varmasti hernetikku ja vaatteet päällä kovinkin hintelän näkönen. Useamman kerran mm. sänkyhommissa kuitenkin tuli niitä käsivarsia hiveltyä ja miettittyä, että onpas miehellä muuten hyvät habat.

        Aika jännää. Mä ryhdyn nyt sitten pumppaamaan habaa ja tulen sitten parin vuoden päästä raportoimaan, onko joku tullut silittelemään niitä. Toistaiseksi ei ole, mutta hauikset on vaan liian pienet sellaiseen. Enkä mä nyt tätä pelkästään tieteellisestä mielenkiinnosta tee. Mähän saattaisin tykätä semmoisesta hivelystä.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Aika jännää. Mä ryhdyn nyt sitten pumppaamaan habaa ja tulen sitten parin vuoden päästä raportoimaan, onko joku tullut silittelemään niitä. Toistaiseksi ei ole, mutta hauikset on vaan liian pienet sellaiseen. Enkä mä nyt tätä pelkästään tieteellisestä mielenkiinnosta tee. Mähän saattaisin tykätä semmoisesta hivelystä.

        Tuskinpa siitä yksin on mitään hyötyä. Kyseinen mies esim. ei ikinä kuljeskellut missään ilman paitaa, sitä yläkroppaansa esittelemässä. Ne kädet näkyivä vain t-paidassa ja silloinkin se hiha peitti lähes kaiken. Eikä todellakaan käynyt salilla pumppaamassa. Mikään ei hänet tavatessani (keskellä sydäntalvea) siis millään tavalla viitannut, että tuollaiset löytyisi. Kuten sanottu, niin monen miehen mielestä varmasti juuri sellainen hernetikku, joista täällä huudellaan. Vaatteitta varsin muuta. Hyvin vähäruokainen heppu muuten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa siitä yksin on mitään hyötyä. Kyseinen mies esim. ei ikinä kuljeskellut missään ilman paitaa, sitä yläkroppaansa esittelemässä. Ne kädet näkyivä vain t-paidassa ja silloinkin se hiha peitti lähes kaiken. Eikä todellakaan käynyt salilla pumppaamassa. Mikään ei hänet tavatessani (keskellä sydäntalvea) siis millään tavalla viitannut, että tuollaiset löytyisi. Kuten sanottu, niin monen miehen mielestä varmasti juuri sellainen hernetikku, joista täällä huudellaan. Vaatteitta varsin muuta. Hyvin vähäruokainen heppu muuten.

        Mä ajattelin vaimonhakkaajapaitaa. Siinä sitten näkyisivät.

        Enkä mä mihinkään salille, etenkään näin koronan jyllätessä. Onhan nyt kaikilla Tokmannilta ym. saatuja ilmaisia muoviämpäreitä jemmassa. Niitä alan nostelemaan pelkällä hauiksella. Lisäilen jotain metalliromua ja hiekkaa ämpäriin sitä mukaa kun haba kasvaa.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Mä ajattelin vaimonhakkaajapaitaa. Siinä sitten näkyisivät.

        Enkä mä mihinkään salille, etenkään näin koronan jyllätessä. Onhan nyt kaikilla Tokmannilta ym. saatuja ilmaisia muoviämpäreitä jemmassa. Niitä alan nostelemaan pelkällä hauiksella. Lisäilen jotain metalliromua ja hiekkaa ämpäriin sitä mukaa kun haba kasvaa.

        No kai tuokin joihinkin naisiin toimii. Itse en pumpatusta lookista tykkää. Ihan sama millä ne on pumpattu. Hoikka, jäntevän lihaksikas mies on musta paras.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä nyt tarviiko niitä välttämättä mihinkään, mutta onhan niitä aivan törkeän kivaa hivellä ja silitellä. Jos nyt aattelen erästä tiettyä miestä, niin kyllähän tuo nyt on monen miehen silmiin varmasti hernetikku ja vaatteet päällä kovinkin hintelän näkönen. Useamman kerran mm. sänkyhommissa kuitenkin tuli niitä käsivarsia hiveltyä ja miettittyä, että onpas miehellä muuten hyvät habat.

        Kyllä hyvistä lihaksista on hyötyä kaikkialla. Parantavat sokeriaineenvaihduntaa, muovaavat ryhtiä, auttavat selviytymään paremmin raskaista tehtävistä, ja ovat tietysti myös monen silmään miellyttävän näköiset.


      • Yogamies kirjoitti:

        Kyllä hyvistä lihaksista on hyötyä kaikkialla. Parantavat sokeriaineenvaihduntaa, muovaavat ryhtiä, auttavat selviytymään paremmin raskaista tehtävistä, ja ovat tietysti myös monen silmään miellyttävän näköiset.

        Urheilijat tyypillisesti pyrkivät maksimoimaan suorituskyvyn jossain asiassa. Vain kehonrakentajat keskittyvät itse lihaksiin. Kaikissa muissa lajeissa lihasten koko on jonkinlainen kompromissi. Mitä enemmän kestävyysurheilusta on kyse, sitä haitallisemmaksi lihaksen koko muuttuu, jos verenkiertoelimistö ei kuitenkaan pysty toimittamaan tarpeeksi happea energiantuottoon.

        Tuossa oli juttua Marit Björgenin hauiksista, mutta en mä nyt usko että hiihtäessäkään erityisesti juuri hauiksia käytettäisiin.
        https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000005058154.html


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Kyllä hyvistä lihaksista on hyötyä kaikkialla. Parantavat sokeriaineenvaihduntaa, muovaavat ryhtiä, auttavat selviytymään paremmin raskaista tehtävistä, ja ovat tietysti myös monen silmään miellyttävän näköiset.

        Toki niistä miehen lihaksista voi miehelle itsellensä olla paljonkin hyötyä. En mä tietenkään silti tarvitse niitä mihinkään.


    • Anonyymi

      Entäs sitten minä, nainen? Nuorena ihailin lihaksikkaita miesvartaloita siinä kuin joku toinenkin. Ja onhan niitä vieläkin mukava uimarannalla katsella. Kuitenkin olen joka kerta rakastunut pitkään ja laihaan mieheen. Jopa niin, etten enää usko, että voisin rakastua lihaksikkaaseen köriläseen.

      • Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.


      • Yogamies kirjoitti:

        Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.

        Mites Morten pappa? Minusta hällä on ollut kiva kroppa, aina ja edelleen vaikka jo ikämies onkin. Kuivunut tietysti jo kasaan. :)


      • JanK kirjoitti:

        Mites Morten pappa? Minusta hällä on ollut kiva kroppa, aina ja edelleen vaikka jo ikämies onkin. Kuivunut tietysti jo kasaan. :)

        Ollut 182 cm pitkä, vaatekokoa 48-52?


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.

        Daniel Graig ei todellakaan ole musta hyvä. Ihan liikaa lihasta. Just sellanen "kimpale", josta puhuin. Bodari on sitten jo kasa.


      • Yogamies kirjoitti:

        Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.

        Vai kymmenen vuotta..pyh.

        16 viikkoa riittää..
        https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/0ded8958-e426-4c11-9311-b47719d1c0e8


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.

        Eikä muuten se, kuinka paljonko kuinka monta vuotta työtä sen oman lihaskunnon eteen on tehty, kerro niiden lihasten koosta. Kyllä hoikan ja jäntevän lihaksikkaankin kropan eteen on voitu nähdä vaivaa kymmenen vuotta, tai enemmänkin. Kysehän on myös siitä mitä tekee, ei vain siitä kauanko sitä tekee.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Aina lihaksikkaista miehistä keskustellessa monien silmissä vilkkuu stereotyyppinen Sali-Make, tyhmä ja iso.

        Kaksi kertaa olen tuttavapiirssä saanyt naisen kiinni vääristyneestä ajattelusta. Ensiksi sanotaan hyi bodari-miehistä, mutta sitten ihaillaan esim Daniel Graigiä. Danielinkin lihaksiston saavuttaminen on vaatinut vuosikausien (sanoisin jopa yli 10 v) määrätietoista treeniä ja ehkä jopa kiellettyjä aineita.

        Ainakin mun ystävätärissä ihannoidaan vaikka erinäisten kamppailulajien kevyempien sarjojen miesten kroppia. Ne on timmejä ja lihaksikkaan jänteviä. Tosi bueno. Moni tykkää myös jalkapalloilijoiden fysiikasta. On sielläkin lihaksikkaita, mutta ei mitään bodareita. Tuskin kukaan väittää etteikö nuo miehet muka yhtään treenais.


      • Anonyymi

        Yritit kuitenkin pitkää ja lihaksikasta mutta et saanut, laihaan piti tyytyä mutta lyhyt ei käynyt.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://fi.pinterest.com/pin/531706299728496924/

        missä kohtaa on liikaa lihaksia?

        Vähän joka paikassa. Varsinkin tossa yläkropassa. Toi niskakörmy on mun silmiini ihan kauhee. Leveät hartiat olis ok, mutta toi ei. Tykkään myös, että mies on reilusti hoikempi. Enkä nyt tarkota läskin vastakohtaa, vaan muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän joka paikassa. Varsinkin tossa yläkropassa. Toi niskakörmy on mun silmiini ihan kauhee. Leveät hartiat olis ok, mutta toi ei. Tykkään myös, että mies on reilusti hoikempi. Enkä nyt tarkota läskin vastakohtaa, vaan muotoa.

        Hyvä kun tuollaisia naisia on olemassa ettei miehen tarvitse rääkätä itseään kuoliaaksi punttien kanssa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kun tuollaisia naisia on olemassa ettei miehen tarvitse rääkätä itseään kuoliaaksi punttien kanssa.

        Kannattaa panostaa kestävyyteen, kuten juoksuun, niin tutustuu myös kehon omaan luonnolliseen euforian tuotantoon.

        Siihen jää kuule päihteet ja iltajuoksut ja alkaa katselemaan kehoja ihan eri silmin, ei kyttää yksityiskohtia, vaan sitä miten toinen käyttää omaa kehoaan muuttuu tärkeämmäksi.

        Runnershigh ei nimittäin ole mikään myytti. Yhdessä pitkäkestotreenissä vedin kolmet huiput ja en ikinä ole saanut niin hyvää seksiä, kun miltä se kokemus tuntui. Normaalisti pääsen vain korkeintaan yhteen mutta silloin oli hyvä hetki ja kaikki palat kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä muuten se, kuinka paljonko kuinka monta vuotta työtä sen oman lihaskunnon eteen on tehty, kerro niiden lihasten koosta. Kyllä hoikan ja jäntevän lihaksikkaankin kropan eteen on voitu nähdä vaivaa kymmenen vuotta, tai enemmänkin. Kysehän on myös siitä mitä tekee, ei vain siitä kauanko sitä tekee.

        Minäpä tuohon sanon, ettei kaikilla lihas kasva, vaikka tekisivät ja treenaisivat mitä. Toisilla taas kasvaa liiankin kanssa. Kuten esimerkiksi minulla. Balettikoulukin aikoinaan jäi, sillä en pysty treenaamaan ja painamaan vähän. Mitä enemmän treenaan, sitä enemmän paino nousee, kun lihasmassa kasvaa. Rintani myös olivat liian isot/painavat.

        Olen tanssinut, juossut ja harrastanut paljon muuta liikuntaa läpi elämäni vähintään 8h viikossa (rankkaa liikuntaa). Nyt lähemmäs 60-vuotiaana olen vähän höllännyt tahtia, että ehtii muutakin tehdä. Jos olen ollut leikkauksessa, jolloin liikkuminen on jäänyt vähemmälle moneksi viikoksi (peruskävelyä vain), niin voin sanoa ettei ne lihakset ihan noin vain ole häipyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tuohon sanon, ettei kaikilla lihas kasva, vaikka tekisivät ja treenaisivat mitä. Toisilla taas kasvaa liiankin kanssa. Kuten esimerkiksi minulla. Balettikoulukin aikoinaan jäi, sillä en pysty treenaamaan ja painamaan vähän. Mitä enemmän treenaan, sitä enemmän paino nousee, kun lihasmassa kasvaa. Rintani myös olivat liian isot/painavat.

        Olen tanssinut, juossut ja harrastanut paljon muuta liikuntaa läpi elämäni vähintään 8h viikossa (rankkaa liikuntaa). Nyt lähemmäs 60-vuotiaana olen vähän höllännyt tahtia, että ehtii muutakin tehdä. Jos olen ollut leikkauksessa, jolloin liikkuminen on jäänyt vähemmälle moneksi viikoksi (peruskävelyä vain), niin voin sanoa ettei ne lihakset ihan noin vain ole häipyneet.

        Juuri niin ... eli eipä se kerro mitään työstä tai tekemisistä niiden lihasten takana. Siksi on aika kummallista pohtia montako vuotta ja mitäkin joku on tehnyt "lihastensa eteen". Toisilla on suht paljon tekemättä oikeastasn mitää ja toisilla eivät kasva millään isoiksi. Molemmat voivat myös olla ihan hyödylliset tai hyödyttömät.


      • Frouva kirjoitti:

        Vai kymmenen vuotta..pyh.

        16 viikkoa riittää..
        https://www.iltalehti.fi/jalkapallo/a/0ded8958-e426-4c11-9311-b47719d1c0e8

        Tuohon ei minun silmien mukaan ole tullut lihasta juuri yhtään, vaan kuten tekstikin sanoo, on rasvaprosentti tippunut puoleen. Itse asiassa noin kovalla laihdutuskuurilla on lähes mahdotonta saada lihasta, vaan sellaisella pyritään, että lihasta häviäisi mahdollisimman vähän.


    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla kauhean lihaksikas, mutta se on totta että laihat eivät kiinnosta. Mutta ei myöskään kovin pitkät ihmiset, eikä itseä hyvin paljon pidemmät ihmiset.

    • Anonyymi

      No tutkimukset joo. Ne ovat aina asia erikseen. Todellisuudessa miehen mitoilla ja lihaksilla ei juuri ole merkitystä. Kokonaisuus ratkaisee, mutta persoona vaikuttaa eniten.

      • Anonyymi

        Miehen markkina-arvo muodostuu seuraavista tekijöistä

        1) varallisuus
        2) ulkonäkö
        3) koulutus
        4) Status

        Noille voi sitten antaa kouluarvosanan ja katsoa minkälaiseen numeroon päätyy. Jos saa arvosanaksi esimerkiksi 8, niin voi saada itselleen seiskan naisen.

        Tämä edellyttäen, että ei ole täydellinen kusipää, vaan kutakuinkin normaali ihminen

        Tietysti iksi tai useampi noista voi olla ns superominaisuus, vaikkapa status, jolloin se jyrää kaikki muut ja jopa tuon kusipäisyyden.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe