Pedot ovat saastaa
Parempi olla neitsyt- kuin namusetä
29
337
Vastaukset
- eisyntiä
Ei neitsytsetyys ole synti - vaan suuri häpeä
- SolitudeMan1977__
Ei neitsyys ole synti eikä oikeasti mikään suuri häpeäkään. Neitsyys / poikuus on valtava kunnia ja arvostettava asia. Ei ole saastuttanut itseään vaan säästää itseään sille yhdelle ainoalle. Näin sen pitäisi oikeasti mennä. Mutta jälleen kerran kieroutuneen yhteiskunnan kieroutuneet seksuaalisuuskäsitykset ovat aivopesseet ja hypnotisoineet ihmiset luulemaan, että pitäisi heti nuorena kerätä mahdollisimman paljon seksikokemuksia mahdollisimman monen kanssa. Täysin vääristynyttä kieroutunutta paskaa.
- käsitteetsekaisin
Ei teinipillusta kiinnostunut ole pedofiili. Ihan normaalia että tiukka teinipillu kiinnostaa. 16-19-vuotiaat tytöt ovat teinejä ja parhaassa panoiässä.
Nimenomaan. Olen kyllä kuullut ihan tarpeeksi pedofiiliksi haukkumisia monilla keskustelupalstoilla, jos huomattavasti vanhempaa kiinnostaa tuon ikäiset. 16 vuotias voi näyttää huomattavasti vanhemmalta, jolloin aikuinen olettaa ulkonäön perusteella tämän olevan täysikäinen. Suomessahan suojaikäraja on 16, joten rikosta ei yleensä tapahdu.
Nuori, mutta kuitenkin täysikäinenhän on sopivassa lisääntymisiässä. Mitä väärää on olla kiinnostunut vaikka kuinka vanhana sopivassa lisääntymisiässä olevasta naisesta. Tämä on ollut täysin normaalia koko ihmisen historian ajan. Ei meitäkään olisi olemassa, jos aikaisempi sukupolvi ei olisi kiinnostunut sopivassa lisääntymisiässä olevista naisista. Lapset on ilman muuta eri juttu ja se on sairasta, jos on heistä kiinnostunut.
Itseä kiinnostaa nuoret naiset ja valitettavasti joskus olen erehtynyt 17 vuotiasta luulee aikuiseksi ulkonäön perusteella. Ok, vaikka rikosta ei tapahtuisikaan tuon ikäisen kanssa, pyrin tosin itse jättää tuon ikäisenkin rauhaan heti kun vaan saan tietoon tytön iän. Valitettavasti ulkonäön perusteella aina en ole pystynyt tunnistaa.- ewddfwefdwewepkokpki
todellavaikeeta kirjoitti:
Nimenomaan. Olen kyllä kuullut ihan tarpeeksi pedofiiliksi haukkumisia monilla keskustelupalstoilla, jos huomattavasti vanhempaa kiinnostaa tuon ikäiset. 16 vuotias voi näyttää huomattavasti vanhemmalta, jolloin aikuinen olettaa ulkonäön perusteella tämän olevan täysikäinen. Suomessahan suojaikäraja on 16, joten rikosta ei yleensä tapahdu.
Nuori, mutta kuitenkin täysikäinenhän on sopivassa lisääntymisiässä. Mitä väärää on olla kiinnostunut vaikka kuinka vanhana sopivassa lisääntymisiässä olevasta naisesta. Tämä on ollut täysin normaalia koko ihmisen historian ajan. Ei meitäkään olisi olemassa, jos aikaisempi sukupolvi ei olisi kiinnostunut sopivassa lisääntymisiässä olevista naisista. Lapset on ilman muuta eri juttu ja se on sairasta, jos on heistä kiinnostunut.
Itseä kiinnostaa nuoret naiset ja valitettavasti joskus olen erehtynyt 17 vuotiasta luulee aikuiseksi ulkonäön perusteella. Ok, vaikka rikosta ei tapahtuisikaan tuon ikäisen kanssa, pyrin tosin itse jättää tuon ikäisenkin rauhaan heti kun vaan saan tietoon tytön iän. Valitettavasti ulkonäön perusteella aina en ole pystynyt tunnistaa.No voit mennä kyselemään oikeilta miehiltä onko se väärin jos heidän teinityttöjään stalkkailet, siinä ei välttämättä lakikirjaa lueta ja tuollainen säälittävä lässytys hiljenee äkkiä.
ewddfwefdwewepkokpki kirjoitti:
No voit mennä kyselemään oikeilta miehiltä onko se väärin jos heidän teinityttöjään stalkkailet, siinä ei välttämättä lakikirjaa lueta ja tuollainen säälittävä lässytys hiljenee äkkiä.
Kommenttisi ei saanut yhtään peukutusta. Onko Dannnylle käynyt huonosti, vaikka 50 vuotta ikäeroa. Oikea mies? Määritteletkö jonkun perussuomalaisen kannattajan oikeaksi mieheksi? Eikös Teuvo Hakkarainenkin jonkin aikaa seurustellut 17 vuotiaan kanssa? Eikö oikea mies ole nykypäivänä ennemminkin vihervasemmistoa? Olen ymmärtänyt, että populistithan ne ovat niitä säälittäviä, kun eivät jaksa miettiä asioita pidemmälle vaan tarvitsevat kaikkeen yksinkertaiset selitykset. He toimivat helposti vain primitiivisellä tavalla, jos joku ei vaan sovi heidän maailman kuvaan, vaikka laissa on toisin sanottu, samoin tutkimuksissa. Otetaan vaan esimerkiksi Tony Halme. Oliko tämä sitten se oikee mies? Pahinta myrkkyä vihervasemmistolle, mutta eipä hänestä koskaan olis presidentiksi ollutkaan. Sinä varmaan äänestät Laura Huhtasaarta. Vaatii seksuaalirikollisten nimet julki. Asiantuntijat taas sanovat, että julkinen häpeä ei paranna pedofiilia vaan aiheuttaa lisää ongelmia. Minä ätminä kyllä uskon asiantuntijoita tuossa asiassa, vaikka itse en olekaan pedofiili enkä ole koskaan ollutkaan. Tiedän miten häpeällistä ätminä olo on. Sen kyllä todellakin haluaa keinolla millä hyvänsä salata. Pedofiilit ovatkin sitten häpeän huipulla. Kun ätminäkin joutuu kokee tarpeeksi häpeää, ymmärtää kyllä, miten asiat voisivat olla, jos tila olis vielä pahempi.
https://yle.fi/uutiset/3-7434481
Vielä tuosta iästä. En ole löytänyt yhtään maata ainakaan länsimaissa, joissa 18 vuotiaan kanssa seurustelu olis kiellettyä. Mähän itsekin sanoin, että nimenomaan vähintään 18 vuotias itselle. Oletko lukutaidoton. Lue tarkemmin, ennenkuin alat puhumaan jostain lässytyksestä mun kohdalla. Ikää on vaikea tunnistaa 17 vuotiaan kohdalla ulkonäön perusteella. 17 vuotias voi aivan hyvin näyttää täysikäiseltä. Väitätkö, että OIKEA mies reagoi välittömästi väkivallalla, jos 18 vuotias tyttärensä seurustelee jonkin verran vanhemman miehen kanssa.Huomio 18 vuotias on täysikäinen. Täysikäinen kirjaimellisesti! Lue juttuja Dannyn ja Erikan suhteesta, molemmat täysikäisiä. En ole kyllä kuullut, että olis vanhemmat suhtautuneet väkivaltaisesti.
Sun käsitys "oikeista" miehistä. Juuri luin uutisen, että ne sun kriteereillä "oikeat" miehet alkavat pikkuhiljaa hävitä. Millä sä määrittelet "oikean" miehen, jos he ovat vähimmistöä?
https://yle.fi/uutiset/3-9882448todellavaikeeta kirjoitti:
Kommenttisi ei saanut yhtään peukutusta. Onko Dannnylle käynyt huonosti, vaikka 50 vuotta ikäeroa. Oikea mies? Määritteletkö jonkun perussuomalaisen kannattajan oikeaksi mieheksi? Eikös Teuvo Hakkarainenkin jonkin aikaa seurustellut 17 vuotiaan kanssa? Eikö oikea mies ole nykypäivänä ennemminkin vihervasemmistoa? Olen ymmärtänyt, että populistithan ne ovat niitä säälittäviä, kun eivät jaksa miettiä asioita pidemmälle vaan tarvitsevat kaikkeen yksinkertaiset selitykset. He toimivat helposti vain primitiivisellä tavalla, jos joku ei vaan sovi heidän maailman kuvaan, vaikka laissa on toisin sanottu, samoin tutkimuksissa. Otetaan vaan esimerkiksi Tony Halme. Oliko tämä sitten se oikee mies? Pahinta myrkkyä vihervasemmistolle, mutta eipä hänestä koskaan olis presidentiksi ollutkaan. Sinä varmaan äänestät Laura Huhtasaarta. Vaatii seksuaalirikollisten nimet julki. Asiantuntijat taas sanovat, että julkinen häpeä ei paranna pedofiilia vaan aiheuttaa lisää ongelmia. Minä ätminä kyllä uskon asiantuntijoita tuossa asiassa, vaikka itse en olekaan pedofiili enkä ole koskaan ollutkaan. Tiedän miten häpeällistä ätminä olo on. Sen kyllä todellakin haluaa keinolla millä hyvänsä salata. Pedofiilit ovatkin sitten häpeän huipulla. Kun ätminäkin joutuu kokee tarpeeksi häpeää, ymmärtää kyllä, miten asiat voisivat olla, jos tila olis vielä pahempi.
https://yle.fi/uutiset/3-7434481
Vielä tuosta iästä. En ole löytänyt yhtään maata ainakaan länsimaissa, joissa 18 vuotiaan kanssa seurustelu olis kiellettyä. Mähän itsekin sanoin, että nimenomaan vähintään 18 vuotias itselle. Oletko lukutaidoton. Lue tarkemmin, ennenkuin alat puhumaan jostain lässytyksestä mun kohdalla. Ikää on vaikea tunnistaa 17 vuotiaan kohdalla ulkonäön perusteella. 17 vuotias voi aivan hyvin näyttää täysikäiseltä. Väitätkö, että OIKEA mies reagoi välittömästi väkivallalla, jos 18 vuotias tyttärensä seurustelee jonkin verran vanhemman miehen kanssa.Huomio 18 vuotias on täysikäinen. Täysikäinen kirjaimellisesti! Lue juttuja Dannyn ja Erikan suhteesta, molemmat täysikäisiä. En ole kyllä kuullut, että olis vanhemmat suhtautuneet väkivaltaisesti.
Sun käsitys "oikeista" miehistä. Juuri luin uutisen, että ne sun kriteereillä "oikeat" miehet alkavat pikkuhiljaa hävitä. Millä sä määrittelet "oikean" miehen, jos he ovat vähimmistöä?
https://yle.fi/uutiset/3-9882448Haluan vielä tarkentaa, kun sanoin "oikeat" miehet vähimmistöä. Itse toki ätminä kuulun myös vähimmistöön ja vähimmistöjen oikeuksista on ilman muuta pidettävä kiiinni, muuta tuo nyt on tietenkin helpotus, jos väkivallan määrä on vähentynyt, ja tietyt "oikeat" miehet ovat vähenemään päin kuten tuossa uutisessa juuri sanotaan.
https://yle.fi/uutiset/3-9882448
Olisitte mielummin tätejä. Tädit on hyviä, tädit on kilttejä.
Mummot vielä parempia.- eitrasuille
Ei setä voi olla täti, jos ei ole transu
eitrasuille kirjoitti:
Ei setä voi olla täti, jos ei ole transu
Voi olla, kun nykyään sukupuolia on..oliko se nyt 30.
- LeenaLetukka
Wwuwuw kirjoitti:
Voi olla, kun nykyään sukupuolia on..oliko se nyt 30.
Yksi niistä on omasi; palstamummu :-)
- ajatmuuttuneet
Nykyään ei tarjota namuja vaan nappeja
- jännämiehet.tarjoo
Tai viinaa....
- neitsytsetien.palsta
No eihän tällä palstalla ole muita kuin neitsytsetiä
- mitäshelv
Aloittaja siis on itseään toteuttamaton pedofiili ja pysyy mieluummin sellaisena(mikä oikein onkin)?
- baldandbeautiful_
DarkFearilla ei ole mitään hävettävää
- ihminenonihmisellesasi
Paitsi sasi-kaljunsa
- Pillumagneetti
Ei tida mennä läpi tämä enää hahah
- minun.mielipide
Tärkeimmät asia naisessa:
- alle 20 vuoden ikä
-alle 50 kg paino
- posliinipillu"Tärkeimmät asia naisessa:
- alle 20 vuoden ikä
-alle 50 kg paino
- posliinipillu"
Kyllä 20 vuoden ikäkin naisessa on aivan loistava. Jopa 25 vuottakin on loistava ikä.
Jokatapauksessa vaikka itsellä on tullut ikää, olen kuitenkin vuosi vuodelta joutunut oppia elämään sen tosiasian kanssa, että nuoret naiset kiinnostaa. Lapset eivät ole koskaan kiinnostaneet, joten ainakin omalla kohdalla voin olla helpottunut, etten ole pedofiili, mutta nuoret naiset kiinnostaa vuosi vuodelta eikä se vaan muutu vaikka ikää tulee lisää. Nuori nainen, joka näyttää täysikäiseltä kiinnostaa aina.- karvat_vex
Samaa mieltä
- hmmm--
No en tiedä jos ajattelet peristä ja darkkista.
- mitäeroa
Sama asia
- turuntumput
mitäeroa kirjoitti:
Sama asia
Molemmat ovat Jonaksen trollinikkejä
- Casey_Ryback
Aiheeseen liittyen kaivoin viime viikolla naftaliinista vanhan kesäkappaleeni ja äänittelin siihen joitakin osia uudelleen, vaikka vuodenaika täysin väärä onkin. https://youtube.com/watch?v=y0LE6I112Bc
- tee.lisää
Kiva biisi
Luin aluksi, että: Parempi olla neitsyt- kuin kamusetä :-D
- kyllä_pillulle
Kyllä pillua pitää saada
Juu, ehdottomasti. Mutta onko ok olla namunen setä? Eli makea ja namunen? :)
Vaikka Mattyas tyyppinen ehkäpä?
http://www.mattyas.com/wp-content/uploads/2015/03/Valentin-Florea-14-1024x748.jpg
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987347Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne715610Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463397Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1433339Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831756Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311620- 421354
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611319- 221291
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja121134