Parempi olla neitsyt- kuin namusetä

ettänäinon

Pedot ovat saastaa

29

317

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisyntiä

      Ei neitsytsetyys ole synti - vaan suuri häpeä

      • SolitudeMan1977__

        Ei neitsyys ole synti eikä oikeasti mikään suuri häpeäkään. Neitsyys / poikuus on valtava kunnia ja arvostettava asia. Ei ole saastuttanut itseään vaan säästää itseään sille yhdelle ainoalle. Näin sen pitäisi oikeasti mennä. Mutta jälleen kerran kieroutuneen yhteiskunnan kieroutuneet seksuaalisuuskäsitykset ovat aivopesseet ja hypnotisoineet ihmiset luulemaan, että pitäisi heti nuorena kerätä mahdollisimman paljon seksikokemuksia mahdollisimman monen kanssa. Täysin vääristynyttä kieroutunutta paskaa.


    • käsitteetsekaisin

      Ei teinipillusta kiinnostunut ole pedofiili. Ihan normaalia että tiukka teinipillu kiinnostaa. 16-19-vuotiaat tytöt ovat teinejä ja parhaassa panoiässä.

      • Nimenomaan. Olen kyllä kuullut ihan tarpeeksi pedofiiliksi haukkumisia monilla keskustelupalstoilla, jos huomattavasti vanhempaa kiinnostaa tuon ikäiset. 16 vuotias voi näyttää huomattavasti vanhemmalta, jolloin aikuinen olettaa ulkonäön perusteella tämän olevan täysikäinen. Suomessahan suojaikäraja on 16, joten rikosta ei yleensä tapahdu.
        Nuori, mutta kuitenkin täysikäinenhän on sopivassa lisääntymisiässä. Mitä väärää on olla kiinnostunut vaikka kuinka vanhana sopivassa lisääntymisiässä olevasta naisesta. Tämä on ollut täysin normaalia koko ihmisen historian ajan. Ei meitäkään olisi olemassa, jos aikaisempi sukupolvi ei olisi kiinnostunut sopivassa lisääntymisiässä olevista naisista. Lapset on ilman muuta eri juttu ja se on sairasta, jos on heistä kiinnostunut.
        Itseä kiinnostaa nuoret naiset ja valitettavasti joskus olen erehtynyt 17 vuotiasta luulee aikuiseksi ulkonäön perusteella. Ok, vaikka rikosta ei tapahtuisikaan tuon ikäisen kanssa, pyrin tosin itse jättää tuon ikäisenkin rauhaan heti kun vaan saan tietoon tytön iän. Valitettavasti ulkonäön perusteella aina en ole pystynyt tunnistaa.


      • ewddfwefdwewepkokpki
        todellavaikeeta kirjoitti:

        Nimenomaan. Olen kyllä kuullut ihan tarpeeksi pedofiiliksi haukkumisia monilla keskustelupalstoilla, jos huomattavasti vanhempaa kiinnostaa tuon ikäiset. 16 vuotias voi näyttää huomattavasti vanhemmalta, jolloin aikuinen olettaa ulkonäön perusteella tämän olevan täysikäinen. Suomessahan suojaikäraja on 16, joten rikosta ei yleensä tapahdu.
        Nuori, mutta kuitenkin täysikäinenhän on sopivassa lisääntymisiässä. Mitä väärää on olla kiinnostunut vaikka kuinka vanhana sopivassa lisääntymisiässä olevasta naisesta. Tämä on ollut täysin normaalia koko ihmisen historian ajan. Ei meitäkään olisi olemassa, jos aikaisempi sukupolvi ei olisi kiinnostunut sopivassa lisääntymisiässä olevista naisista. Lapset on ilman muuta eri juttu ja se on sairasta, jos on heistä kiinnostunut.
        Itseä kiinnostaa nuoret naiset ja valitettavasti joskus olen erehtynyt 17 vuotiasta luulee aikuiseksi ulkonäön perusteella. Ok, vaikka rikosta ei tapahtuisikaan tuon ikäisen kanssa, pyrin tosin itse jättää tuon ikäisenkin rauhaan heti kun vaan saan tietoon tytön iän. Valitettavasti ulkonäön perusteella aina en ole pystynyt tunnistaa.

        No voit mennä kyselemään oikeilta miehiltä onko se väärin jos heidän teinityttöjään stalkkailet, siinä ei välttämättä lakikirjaa lueta ja tuollainen säälittävä lässytys hiljenee äkkiä.


      • ewddfwefdwewepkokpki kirjoitti:

        No voit mennä kyselemään oikeilta miehiltä onko se väärin jos heidän teinityttöjään stalkkailet, siinä ei välttämättä lakikirjaa lueta ja tuollainen säälittävä lässytys hiljenee äkkiä.

        Kommenttisi ei saanut yhtään peukutusta. Onko Dannnylle käynyt huonosti, vaikka 50 vuotta ikäeroa. Oikea mies? Määritteletkö jonkun perussuomalaisen kannattajan oikeaksi mieheksi? Eikös Teuvo Hakkarainenkin jonkin aikaa seurustellut 17 vuotiaan kanssa? Eikö oikea mies ole nykypäivänä ennemminkin vihervasemmistoa? Olen ymmärtänyt, että populistithan ne ovat niitä säälittäviä, kun eivät jaksa miettiä asioita pidemmälle vaan tarvitsevat kaikkeen yksinkertaiset selitykset. He toimivat helposti vain primitiivisellä tavalla, jos joku ei vaan sovi heidän maailman kuvaan, vaikka laissa on toisin sanottu, samoin tutkimuksissa. Otetaan vaan esimerkiksi Tony Halme. Oliko tämä sitten se oikee mies? Pahinta myrkkyä vihervasemmistolle, mutta eipä hänestä koskaan olis presidentiksi ollutkaan. Sinä varmaan äänestät Laura Huhtasaarta. Vaatii seksuaalirikollisten nimet julki. Asiantuntijat taas sanovat, että julkinen häpeä ei paranna pedofiilia vaan aiheuttaa lisää ongelmia. Minä ätminä kyllä uskon asiantuntijoita tuossa asiassa, vaikka itse en olekaan pedofiili enkä ole koskaan ollutkaan. Tiedän miten häpeällistä ätminä olo on. Sen kyllä todellakin haluaa keinolla millä hyvänsä salata. Pedofiilit ovatkin sitten häpeän huipulla. Kun ätminäkin joutuu kokee tarpeeksi häpeää, ymmärtää kyllä, miten asiat voisivat olla, jos tila olis vielä pahempi.
        https://yle.fi/uutiset/3-7434481

        Vielä tuosta iästä. En ole löytänyt yhtään maata ainakaan länsimaissa, joissa 18 vuotiaan kanssa seurustelu olis kiellettyä. Mähän itsekin sanoin, että nimenomaan vähintään 18 vuotias itselle. Oletko lukutaidoton. Lue tarkemmin, ennenkuin alat puhumaan jostain lässytyksestä mun kohdalla. Ikää on vaikea tunnistaa 17 vuotiaan kohdalla ulkonäön perusteella. 17 vuotias voi aivan hyvin näyttää täysikäiseltä. Väitätkö, että OIKEA mies reagoi välittömästi väkivallalla, jos 18 vuotias tyttärensä seurustelee jonkin verran vanhemman miehen kanssa.Huomio 18 vuotias on täysikäinen. Täysikäinen kirjaimellisesti! Lue juttuja Dannyn ja Erikan suhteesta, molemmat täysikäisiä. En ole kyllä kuullut, että olis vanhemmat suhtautuneet väkivaltaisesti.
        Sun käsitys "oikeista" miehistä. Juuri luin uutisen, että ne sun kriteereillä "oikeat" miehet alkavat pikkuhiljaa hävitä. Millä sä määrittelet "oikean" miehen, jos he ovat vähimmistöä?
        https://yle.fi/uutiset/3-9882448


      • todellavaikeeta kirjoitti:

        Kommenttisi ei saanut yhtään peukutusta. Onko Dannnylle käynyt huonosti, vaikka 50 vuotta ikäeroa. Oikea mies? Määritteletkö jonkun perussuomalaisen kannattajan oikeaksi mieheksi? Eikös Teuvo Hakkarainenkin jonkin aikaa seurustellut 17 vuotiaan kanssa? Eikö oikea mies ole nykypäivänä ennemminkin vihervasemmistoa? Olen ymmärtänyt, että populistithan ne ovat niitä säälittäviä, kun eivät jaksa miettiä asioita pidemmälle vaan tarvitsevat kaikkeen yksinkertaiset selitykset. He toimivat helposti vain primitiivisellä tavalla, jos joku ei vaan sovi heidän maailman kuvaan, vaikka laissa on toisin sanottu, samoin tutkimuksissa. Otetaan vaan esimerkiksi Tony Halme. Oliko tämä sitten se oikee mies? Pahinta myrkkyä vihervasemmistolle, mutta eipä hänestä koskaan olis presidentiksi ollutkaan. Sinä varmaan äänestät Laura Huhtasaarta. Vaatii seksuaalirikollisten nimet julki. Asiantuntijat taas sanovat, että julkinen häpeä ei paranna pedofiilia vaan aiheuttaa lisää ongelmia. Minä ätminä kyllä uskon asiantuntijoita tuossa asiassa, vaikka itse en olekaan pedofiili enkä ole koskaan ollutkaan. Tiedän miten häpeällistä ätminä olo on. Sen kyllä todellakin haluaa keinolla millä hyvänsä salata. Pedofiilit ovatkin sitten häpeän huipulla. Kun ätminäkin joutuu kokee tarpeeksi häpeää, ymmärtää kyllä, miten asiat voisivat olla, jos tila olis vielä pahempi.
        https://yle.fi/uutiset/3-7434481

        Vielä tuosta iästä. En ole löytänyt yhtään maata ainakaan länsimaissa, joissa 18 vuotiaan kanssa seurustelu olis kiellettyä. Mähän itsekin sanoin, että nimenomaan vähintään 18 vuotias itselle. Oletko lukutaidoton. Lue tarkemmin, ennenkuin alat puhumaan jostain lässytyksestä mun kohdalla. Ikää on vaikea tunnistaa 17 vuotiaan kohdalla ulkonäön perusteella. 17 vuotias voi aivan hyvin näyttää täysikäiseltä. Väitätkö, että OIKEA mies reagoi välittömästi väkivallalla, jos 18 vuotias tyttärensä seurustelee jonkin verran vanhemman miehen kanssa.Huomio 18 vuotias on täysikäinen. Täysikäinen kirjaimellisesti! Lue juttuja Dannyn ja Erikan suhteesta, molemmat täysikäisiä. En ole kyllä kuullut, että olis vanhemmat suhtautuneet väkivaltaisesti.
        Sun käsitys "oikeista" miehistä. Juuri luin uutisen, että ne sun kriteereillä "oikeat" miehet alkavat pikkuhiljaa hävitä. Millä sä määrittelet "oikean" miehen, jos he ovat vähimmistöä?
        https://yle.fi/uutiset/3-9882448

        Haluan vielä tarkentaa, kun sanoin "oikeat" miehet vähimmistöä. Itse toki ätminä kuulun myös vähimmistöön ja vähimmistöjen oikeuksista on ilman muuta pidettävä kiiinni, muuta tuo nyt on tietenkin helpotus, jos väkivallan määrä on vähentynyt, ja tietyt "oikeat" miehet ovat vähenemään päin kuten tuossa uutisessa juuri sanotaan.
        https://yle.fi/uutiset/3-9882448


    • Olisitte mielummin tätejä. Tädit on hyviä, tädit on kilttejä.

      Mummot vielä parempia.

      • eitrasuille

        Ei setä voi olla täti, jos ei ole transu


      • eitrasuille kirjoitti:

        Ei setä voi olla täti, jos ei ole transu

        Voi olla, kun nykyään sukupuolia on..oliko se nyt 30.


      • LeenaLetukka
        Wwuwuw kirjoitti:

        Voi olla, kun nykyään sukupuolia on..oliko se nyt 30.

        Yksi niistä on omasi; palstamummu :-)


    • ajatmuuttuneet

      Nykyään ei tarjota namuja vaan nappeja

      • jännämiehet.tarjoo

        Tai viinaa....


    • neitsytsetien.palsta

      No eihän tällä palstalla ole muita kuin neitsytsetiä

    • mitäshelv

      Aloittaja siis on itseään toteuttamaton pedofiili ja pysyy mieluummin sellaisena(mikä oikein onkin)?

    • baldandbeautiful_

      DarkFearilla ei ole mitään hävettävää

      • ihminenonihmisellesasi

        Paitsi sasi-kaljunsa


    • Pillumagneetti

      Ei tida mennä läpi tämä enää hahah

    • minun.mielipide

      Tärkeimmät asia naisessa:
      - alle 20 vuoden ikä
      -alle 50 kg paino
      - posliinipillu

      • "Tärkeimmät asia naisessa:
        - alle 20 vuoden ikä
        -alle 50 kg paino
        - posliinipillu"

        Kyllä 20 vuoden ikäkin naisessa on aivan loistava. Jopa 25 vuottakin on loistava ikä.
        Jokatapauksessa vaikka itsellä on tullut ikää, olen kuitenkin vuosi vuodelta joutunut oppia elämään sen tosiasian kanssa, että nuoret naiset kiinnostaa. Lapset eivät ole koskaan kiinnostaneet, joten ainakin omalla kohdalla voin olla helpottunut, etten ole pedofiili, mutta nuoret naiset kiinnostaa vuosi vuodelta eikä se vaan muutu vaikka ikää tulee lisää. Nuori nainen, joka näyttää täysikäiseltä kiinnostaa aina.


      • karvat_vex

        Samaa mieltä


    • hmmm--

      No en tiedä jos ajattelet peristä ja darkkista.

      • mitäeroa

        Sama asia


      • turuntumput
        mitäeroa kirjoitti:

        Sama asia

        Molemmat ovat Jonaksen trollinikkejä


    • Casey_Ryback

      Aiheeseen liittyen kaivoin viime viikolla naftaliinista vanhan kesäkappaleeni ja äänittelin siihen joitakin osia uudelleen, vaikka vuodenaika täysin väärä onkin. https://youtube.com/watch?v=y0LE6I112Bc

      • tee.lisää

        Kiva biisi


    • Luin aluksi, että: Parempi olla neitsyt- kuin kamusetä :-D

    • kyllä_pillulle

      Kyllä pillua pitää saada

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2796
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      98
      2103
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      145
      899
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe