Nyt kun täällä näyttää olevan niin hiljaista laitetaan gallupia kehiin..
5 kovinta lattari ym bändiä/laulajaa?
oma:
Juanes
La oreja de van gogh
Alex Ubago
Obk
Maria Rita
5 kovinta..
9
1182
Vastaukset
- Alma
Alejandro Sanz
- dansku
rosana
silvio rodrigues
la caja de pandora
el canto del loco
diego torres
ei välttämättä tossa järjestyksessä - pobrecita
hmmm...
Alejandro Sanz
Ricky Martin
Shakira
Bebel Gilberto..jne.Ei paremmuusjärjestyksessä.- lörtsö
voi kieesus... tos tais olla yks pikkasen vähemmän mainstream-laulaja joukos..bebel. mut ne muut, huhhuh.
- Salaneuvos
Parhaita fiiliksiä mulle irtoaa näistä..
Astrud Gilberto
Flora Purim
Airto Moreira
Morelenbaum & Sakamoto
Maria Rita
Milton Nascimento
Antonio Carlos Jobim
Eumir Deodato
Santana
Edu Lobo
..ei missään järjestyksessä. Tsekatkaa! =) - Kuuntelija
Eiko Mexikolaista Manaa tullut kukaan maininneeksi vai onko se aivan hanurista? Minusta jotkut Manan kappaleet on ihan hyvia, semmoset joissa on vahan enempi menoa mukana. En yleensa tykkaa kovin pehmosesta musiikista mutta esim. "Angel de Amor" ja " oye mi amor" on aika hyvaa Manaa..
Noiden tyyli myos vaihtelee mun mielesta huomattavasti enempi kun badeilla yleensa. Jotkut biisit on tosissaan semmosia, etta silmat kiinni vois luulla olevansa palmun alla hattu silmilla, copa kadessa ja tytto kainalossa.
Mulla ei ole oikeen kasitysta, etta kuinka suosittu tuo bandi on, mutta niiden biisit kylla tuntuu usein soivan discoissakin latino amerikassa.- Alma
Joo Maná myös! Ovat tosi suosittuja myös Espanjassa. Nyt vaan ovat viettäneet hiljaiseloa jo 1,5 vuotta. Saapa nähdä vieläkö tekevät levyjä/kiertueita vai vetäytyvätkö nauttimaan ansaituista rahoista. Vanha bestoffi Grandes Maná antaa hyvän kuvan varhaistuotannosta.
- Cecile
Mun on:
Innis
Flavio Cristilli
Uberto Tozzi
Cher
Maria Rita
II Vivo en usko että ihan noin kirjotetaan. - señorita
Täs on mun suosikit:
Juanes (paras!)
Maria Rita
Jennifer Lopez
Paulina Rubio
Sergio Mendez
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817