miksi olet tinderiläinen

miksi.olet.tuollainen

niin miksi olet tinderiläinen ja myyt itseäsi tai käytät seksiseuralaispalveluita ja miksi et halua kunnon parisuhdetta ja kunnon rakastavaa kumppania

17

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toivoaon-

      Neljä ystävääni ovat löytäneet vakavan parisuhteen tinderistä, 3 heistä asuu yhdessä tai muuttaa piakkoin yhteen.

      • Joop, ja vuoden kahden päästä nuo kaikki on eronneet noista "vakavista" parisuhteistaan, onnekseen ne kuitenkin löytää tinderistä pian uutta seuraa.


      • toivoaon-

        No aika moni pari eroaa vuosien seurustelun jälkeen se on tilastollinen fakta, mutta kyseiset miehet jotka ystäväni ovat napanneet eivät todellakaan ole mitään pelimies-tyylisiä vaan ihan normaaleja, töissäkäyviä miehiä joista osa etsikin vakavampaa suhdetta.

        Tinder on tehokas tapa tutustua uusiin ihmisiin, kun sitä käyttää niin monet. Vaikka suurinosa pitäisi sitä vain hupikäyttöön kyllä ainakin minullekin on tullut siellä vastaan miehiä jotka haaveilevat vakavasta suhteesta, perheen perustamisesta yms.


      • toivoaon- kirjoitti:

        No aika moni pari eroaa vuosien seurustelun jälkeen se on tilastollinen fakta, mutta kyseiset miehet jotka ystäväni ovat napanneet eivät todellakaan ole mitään pelimies-tyylisiä vaan ihan normaaleja, töissäkäyviä miehiä joista osa etsikin vakavampaa suhdetta.

        Tinder on tehokas tapa tutustua uusiin ihmisiin, kun sitä käyttää niin monet. Vaikka suurinosa pitäisi sitä vain hupikäyttöön kyllä ainakin minullekin on tullut siellä vastaan miehiä jotka haaveilevat vakavasta suhteesta, perheen perustamisesta yms.

        Joo, kyllä kai niitä haaveilijoita riittää, siinä haaveillessaan ne ehtii tinder-seikkailla kymmenien ei-ihan-niin-vakavien kanssa, paneskelevat itsensä pilalle ja sitten ovat ihmeissään kun ei sitä "oikeaa" löydy.


    • Minä haluan kunnon parisuhdetta ja kunnon rakastavan kumppanin. Ja niin poistuin Tinderistä, koska siellä miehet käyttävät 10 v ja -10 kg vanhoja kuvia (tututkin miehet) ja valehtelevat itsestään. Kerrohan Välimerkitön, mistä sitä kunnon kumppania sitten löytää?

      • .. Itse en harrasta NaamaKirjoja, TinTereitä jne.. Mutta, eikös tuo ole nyt ihan verrattavissa naisten "ehostukseen"?.. ;D.. Eli NaamanMaalailuihin ja "kehoa muokkaavien" vaatteiden käyttämiseen.. ;P

        .. Puhumattakaan KaikenMuuailman Foto Kikkailuihin.. Kuvakulmat, Filtterit jne.. ;D


      • Palstan1Rumin1Mies1

        Eikös sun pitänyt olla sinkku lopun ikääsi..


      • Palstan1Rumin1Mies1 kirjoitti:

        Eikös sun pitänyt olla sinkku lopun ikääsi..

        Miksi ihmeessä?


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Itse en harrasta NaamaKirjoja, TinTereitä jne.. Mutta, eikös tuo ole nyt ihan verrattavissa naisten "ehostukseen"?.. ;D.. Eli NaamanMaalailuihin ja "kehoa muokkaavien" vaatteiden käyttämiseen.. ;P

        .. Puhumattakaan KaikenMuuailman Foto Kikkailuihin.. Kuvakulmat, Filtterit jne.. ;D

        No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?


      • d7y01bs22
        Mylmyri- kirjoitti:

        No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?

        Olet selkä. Iffanaa. Sormet jo syyhyää kun ei ole ollut ketään jolle vittuilla paitsi peris ja darkkis :)


      • helpolta.saa
        Mylmyri- kirjoitti:

        No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?

        kai ne miehet puhuu ummet ja lammet että saisi seksiä seksiseuralaiselta ja jos tututkin valehtelee niin miksi vastaan ja annat pimppiäsi heille ja jos joku oikeasti olisi kiinnostunut sinusta niin olisitte jo vuosia sitten ollut jo pari eli toinen valehtelee ja sinä annat pimppiäsi sille ja nauraa kun sai sinulta että mikä nainen hyi olkoon


      • Mylmyri- kirjoitti:

        No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?

        .. Noh, Ei varmaan mitään, mutta sama Asiahan noissa Mun Luettelemissa asioissa on.. Niin, että varmaan Just Se "järki".. ;D


      • d7y01bs22 kirjoitti:

        Olet selkä. Iffanaa. Sormet jo syyhyää kun ei ole ollut ketään jolle vittuilla paitsi peris ja darkkis :)

        Mikä? Selkä? Ööö, en nyt ymmärrä. Kiva, kun piristän tympeää arkeasi.


      • helpolta.saa kirjoitti:

        kai ne miehet puhuu ummet ja lammet että saisi seksiä seksiseuralaiselta ja jos tututkin valehtelee niin miksi vastaan ja annat pimppiäsi heille ja jos joku oikeasti olisi kiinnostunut sinusta niin olisitte jo vuosia sitten ollut jo pari eli toinen valehtelee ja sinä annat pimppiäsi sille ja nauraa kun sai sinulta että mikä nainen hyi olkoon

        Ensinäkin joo, miehet puhuu ummet ja lammet, mutta seksiseuralaisille ei tarvitse kyllä puhua, raha riittää. Eli miehet puhuvat ummet ja lammet ei seksiseuralaisille, jotta saisi ilmaiseksi pillua. Se on minusta epäeettistä valehtelua, koska pillua jokainen saa milloin vain rahasta nimenomaan seksiseuralaisilta. Mut halutaan sitä ja tätä ja ilmaiseksi. Ja keinona käytetään valehtelua ja tavallisten naisten huijaamista.

        Sanoinko minä, että olen antanut niille tutuille? Ja yleensä miehet, jonka kansa en toista kerta halunnut seksin jälkeen tavata, olivat surkeita sängyssä, enkä niitä siksi halunnut tavata enää edes seksimielessä. Yhden olisin halunut tavata toisen kerran, mutta vain siksi, että surkeasta seksistä huoimatta hänessä oli kuitenkin potentiaalia. Mutten oikein innostu roikottajista, joten hän saa etsiä kivaa muualta.

        Enkä minä nyt "vuosia sitten jo" voinut olla kenenkään kanssa yhdessä, kun vasta 4 kk olen nyt ollut kunnolla sinkku...


    • sexysettiä

      Mitäs vikaa seksissä on? Kivaa ja ei ole keneltäkää pois. Harrasta sinäki seksiä äläkä hajoo surkeeseen tiukkapipo elämääsi.

    • lääkkeetkaimukana

      Viikonloppuvapaa näemmä alkanut.

    • crux

      Olen niin naiivi että en ymmärrä miksi Tinder olisi jotenkin erityisen paha. Ihmiset ovat pinnallisia mutta jokin ihmisusko minussa sanoo että sielläkin voisi ihan tavallisia naisia. Olenhan itsekin siellä enkä todellakaan ole seksin tai pinnan perässä. Tulokset ovat olleet olleet kerta kaikkiaan surkeita mutta minusta vika on ihmisissä ja ajassa enemmän kuin sovelluksessa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe