niin miksi olet tinderiläinen ja myyt itseäsi tai käytät seksiseuralaispalveluita ja miksi et halua kunnon parisuhdetta ja kunnon rakastavaa kumppania
miksi olet tinderiläinen
17
150
Vastaukset
- toivoaon-
Neljä ystävääni ovat löytäneet vakavan parisuhteen tinderistä, 3 heistä asuu yhdessä tai muuttaa piakkoin yhteen.
Joop, ja vuoden kahden päästä nuo kaikki on eronneet noista "vakavista" parisuhteistaan, onnekseen ne kuitenkin löytää tinderistä pian uutta seuraa.
- toivoaon-
No aika moni pari eroaa vuosien seurustelun jälkeen se on tilastollinen fakta, mutta kyseiset miehet jotka ystäväni ovat napanneet eivät todellakaan ole mitään pelimies-tyylisiä vaan ihan normaaleja, töissäkäyviä miehiä joista osa etsikin vakavampaa suhdetta.
Tinder on tehokas tapa tutustua uusiin ihmisiin, kun sitä käyttää niin monet. Vaikka suurinosa pitäisi sitä vain hupikäyttöön kyllä ainakin minullekin on tullut siellä vastaan miehiä jotka haaveilevat vakavasta suhteesta, perheen perustamisesta yms. toivoaon- kirjoitti:
No aika moni pari eroaa vuosien seurustelun jälkeen se on tilastollinen fakta, mutta kyseiset miehet jotka ystäväni ovat napanneet eivät todellakaan ole mitään pelimies-tyylisiä vaan ihan normaaleja, töissäkäyviä miehiä joista osa etsikin vakavampaa suhdetta.
Tinder on tehokas tapa tutustua uusiin ihmisiin, kun sitä käyttää niin monet. Vaikka suurinosa pitäisi sitä vain hupikäyttöön kyllä ainakin minullekin on tullut siellä vastaan miehiä jotka haaveilevat vakavasta suhteesta, perheen perustamisesta yms.Joo, kyllä kai niitä haaveilijoita riittää, siinä haaveillessaan ne ehtii tinder-seikkailla kymmenien ei-ihan-niin-vakavien kanssa, paneskelevat itsensä pilalle ja sitten ovat ihmeissään kun ei sitä "oikeaa" löydy.
Minä haluan kunnon parisuhdetta ja kunnon rakastavan kumppanin. Ja niin poistuin Tinderistä, koska siellä miehet käyttävät 10 v ja -10 kg vanhoja kuvia (tututkin miehet) ja valehtelevat itsestään. Kerrohan Välimerkitön, mistä sitä kunnon kumppania sitten löytää?
.. Itse en harrasta NaamaKirjoja, TinTereitä jne.. Mutta, eikös tuo ole nyt ihan verrattavissa naisten "ehostukseen"?.. ;D.. Eli NaamanMaalailuihin ja "kehoa muokkaavien" vaatteiden käyttämiseen.. ;P
.. Puhumattakaan KaikenMuuailman Foto Kikkailuihin.. Kuvakulmat, Filtterit jne.. ;D- Palstan1Rumin1Mies1
Eikös sun pitänyt olla sinkku lopun ikääsi..
NuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Itse en harrasta NaamaKirjoja, TinTereitä jne.. Mutta, eikös tuo ole nyt ihan verrattavissa naisten "ehostukseen"?.. ;D.. Eli NaamanMaalailuihin ja "kehoa muokkaavien" vaatteiden käyttämiseen.. ;P
.. Puhumattakaan KaikenMuuailman Foto Kikkailuihin.. Kuvakulmat, Filtterit jne.. ;DNo joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?
- d7y01bs22
Mylmyri- kirjoitti:
No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?
Olet selkä. Iffanaa. Sormet jo syyhyää kun ei ole ollut ketään jolle vittuilla paitsi peris ja darkkis :)
- helpolta.saa
Mylmyri- kirjoitti:
No joo totta sekin, mutta kun tutustuu ihan tutustumisen vuoksi toiseen ja laittaa 10 v vanhoja kuvia itsestään. Mitä järkeä?
kai ne miehet puhuu ummet ja lammet että saisi seksiä seksiseuralaiselta ja jos tututkin valehtelee niin miksi vastaan ja annat pimppiäsi heille ja jos joku oikeasti olisi kiinnostunut sinusta niin olisitte jo vuosia sitten ollut jo pari eli toinen valehtelee ja sinä annat pimppiäsi sille ja nauraa kun sai sinulta että mikä nainen hyi olkoon
Mylmyri- kirjoitti:
.. Noh, Ei varmaan mitään, mutta sama Asiahan noissa Mun Luettelemissa asioissa on.. Niin, että varmaan Just Se "järki".. ;D
d7y01bs22 kirjoitti:
Olet selkä. Iffanaa. Sormet jo syyhyää kun ei ole ollut ketään jolle vittuilla paitsi peris ja darkkis :)
Mikä? Selkä? Ööö, en nyt ymmärrä. Kiva, kun piristän tympeää arkeasi.
helpolta.saa kirjoitti:
kai ne miehet puhuu ummet ja lammet että saisi seksiä seksiseuralaiselta ja jos tututkin valehtelee niin miksi vastaan ja annat pimppiäsi heille ja jos joku oikeasti olisi kiinnostunut sinusta niin olisitte jo vuosia sitten ollut jo pari eli toinen valehtelee ja sinä annat pimppiäsi sille ja nauraa kun sai sinulta että mikä nainen hyi olkoon
Ensinäkin joo, miehet puhuu ummet ja lammet, mutta seksiseuralaisille ei tarvitse kyllä puhua, raha riittää. Eli miehet puhuvat ummet ja lammet ei seksiseuralaisille, jotta saisi ilmaiseksi pillua. Se on minusta epäeettistä valehtelua, koska pillua jokainen saa milloin vain rahasta nimenomaan seksiseuralaisilta. Mut halutaan sitä ja tätä ja ilmaiseksi. Ja keinona käytetään valehtelua ja tavallisten naisten huijaamista.
Sanoinko minä, että olen antanut niille tutuille? Ja yleensä miehet, jonka kansa en toista kerta halunnut seksin jälkeen tavata, olivat surkeita sängyssä, enkä niitä siksi halunnut tavata enää edes seksimielessä. Yhden olisin halunut tavata toisen kerran, mutta vain siksi, että surkeasta seksistä huoimatta hänessä oli kuitenkin potentiaalia. Mutten oikein innostu roikottajista, joten hän saa etsiä kivaa muualta.
Enkä minä nyt "vuosia sitten jo" voinut olla kenenkään kanssa yhdessä, kun vasta 4 kk olen nyt ollut kunnolla sinkku...
- sexysettiä
Mitäs vikaa seksissä on? Kivaa ja ei ole keneltäkää pois. Harrasta sinäki seksiä äläkä hajoo surkeeseen tiukkapipo elämääsi.
- lääkkeetkaimukana
Viikonloppuvapaa näemmä alkanut.
- crux
Olen niin naiivi että en ymmärrä miksi Tinder olisi jotenkin erityisen paha. Ihmiset ovat pinnallisia mutta jokin ihmisusko minussa sanoo että sielläkin voisi ihan tavallisia naisia. Olenhan itsekin siellä enkä todellakaan ole seksin tai pinnan perässä. Tulokset ovat olleet olleet kerta kaikkiaan surkeita mutta minusta vika on ihmisissä ja ajassa enemmän kuin sovelluksessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262866Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71258Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70901- 102877