Uglyn näköisillä miehillä ei ole paljon toivoa suhteen aloittamiseen naisen kanssa.
Naiset selittelevät, ettet ole ugly, löydät kumppanin ja eivät sano suoraan, että olet ugly.
Jos ugly mies lähestyy naista ja ehdottaa tapaamista, niin nainen ei sano suoraan, että on halua olla kanssasi, koska olet niin ugly eli ruma.
Vaan nainen viestittää asian hienovaraisemmin, kuten, minulla on jo poikaystävä, vaikkei olisikaan.
Lähtisin mielelläni, mutta minulla on nyt vähän kiire, etten ehdi oikein. Minulla on juuri silloin töitä, Olen silloin tuttavieni luona,
Olet ihan mukava, mutta et ole minun tyyppiäni.
Naisten on turha kuvitella, ugly mies kyllä vaistoaa, että nainen ei häntä huoli, koska hän on niin ugly.
Naiset voi sanoa ihan rehellisesti ja suoraan, että olet niin ruma, etten halua olla kanssasi.
Ei se satuta sen enempää, kuin kierteleminen, mikä satuttaa vielä pahemmin.
Jos ugly mies antaa puhelin numeronsa naiselle ja pyytää naista ottamaan yhteyttä, niin nainen ei tule koskaan ottamaan yhteyttä uglyyn mieheen, joten naisille on aivan turha jakaa puhelin numeroitakaan, jos olet ugly.
Tunteet ne on uglyllä miehelläkin, vaikkei sitä varmaan moni usko.
Ugly miehen hienovarainen torjunta naisilta
UglyPuhuu
2
141
Vastaukset
- Rumasinkkumies-
Naisille miehen ulkonäkö on kaikki kaikessa. Ei luonteella ole mitään merkitystä.
- ugly_or_not
no eiksse ole parempi lopettaa turhat jutut heti alkuunsa? miks pitäs ruveta pitkittämään jos ei ole kiinnostunut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123169
- 181801
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit191642En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321555- 731543
- 231511
- 281360
Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91334Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111274Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui341252