Miehet lähestyy miss suomea

Tindermies

13

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei viehätä..

Shirly Karvinen sen sijaan kiinnostaa.

Sillä näyttäis kylän miehet kiinnostavan. :D

• lapsi.missiksi

kovin nykyään pääsee nuoret ja lapset misseiksi eikö aikuiset naiset pääse naisten missikisoihin vaan lapsia ja peruskoululaisia pääsee niin onkohan tuokaan lapsi missi vielä 15 vuottakaan

• Pillujen--asiantuntija

Tavis nainen antaa tavis miehille pakkeja. Missit on taviksia suurin osa.

• huhhuhhhh

Ai että tuo on taviksen tasoa? No nyt alan ymmärtää miksi te tavismiehet saatte niin helposti pakit "tavisnaisilta" yökerhoissa.

• Naisasialooser11

Miehet lähestyvät häntä koska hän on kaunis, eivät miehet rumia naisia lähesty paitsi kännissä ollessaan viimeisenä vaihtoehtona jos pitäisi saada kassit tyhjäksi.

Tuo missi taas ei uskalla sanoa, että hän valitsee lähestyjistä vain komeimmat treffiseurakseen koska naisen pinnallisuutta ei hyväksytä, ei edes suomen kauneimman naisen. Siitä se vasta someraivo repeäisi jos missi sanoisi valitsevansa lähestyvistä miehistä näiden ulkonäön perusteella.

Sen sijaan vastaavassa asemassa oleva mies voisi sanoa hyvin, että valitsee vain kauniimmat naiset eikä kukaan itsestäänselvyydelle korvaansa lotakauttaisi.

• kassitelineet

Komeat miehet ei tyhjennä kasseja.

• Rumasinkkumies-

Jos tuo on kaunis niin minä olen komea. Tavis se on jolla liikaa meikkiä naamassa.

• e45y4rd5y

• Naisasialooser11

Yksikään noista miehistä ei ulkonäöllään saa priimapillua baarista. Noiden miesten MA on noin 1/1000 siitä mitä kauniilla nuorella naisella. Tietysti mr finland status voi sitä hieman nostaa, mutta se on silti miljoonasti alempi kuin mitä missillä.

• Eildboy
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Yksikään noista miehistä ei ulkonäöllään saa priimapillua baarista. Noiden miesten MA on noin 1/1000 siitä mitä kauniilla nuorella naisella. Tietysti mr finland status voi sitä hieman nostaa, mutta se on silti miljoonasti alempi kuin mitä missillä.

Kannattaisko sun käydä Specsaversilla? Komeita ja hyväkroppasii ovat. Nuoret naiset hulluina tommosiin komistuksiin,joten miksi valehtelet itsellesi päinselvää asiaa? Taidat luuseri olla kateellinen ja katkera vanha haaska,kun jäät seinäruusuksi. Näin olen sen itttekkin nuorena miehenä huomannut.

• Wildboy123
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Kyllä se niin menee,että nuorenpi mies fyysiseltä olemuksesltaan vetovoimaisempi ja komeampi kuin keski-ikäinen lihava;kalju ja kulahtanut raappana. Sori olen alle30v komeeks kehuttu jäbä ja mimmit käy kuumana baareissa. Siinä jää raappana kirkkaasti hopeelle tullessa ja mennessä. Tehdäänkö gallup naisille niin siinä,se selviää? Luuseri elää omassa harhaisessa maailmassaan😂

• Kaisanoasaa

Tuollaiselle missille on suomessa noin kolme miestä joka kelpaa missille. Muut liian rumia tai rahattomia.

• Sinkkunainen--

Miehet lähettelee viestejä mutta eivä kerro itsestään juuri mitään. Ties vaikka joku jännämies niitä viestejä lähettää. miehet ei koskaan kasvokkaisn uskalla treffeille pyytää. Ei ihme kun olette oleet yksin koko elämänne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      213
      1732
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      141
      1455
    3. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      76
      1283
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      54
      1173
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      74
      1075
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      109
      999
    7. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      55
      970
    8. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      7
      963
    9. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      880
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      82
      850
    Aihe