Rakastunut mies?

Lillukaaa

Mistä tietää, että mies on ihastunut/rakastunut?

7

677

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KunMiesIhastuu

      Jos osaisit lukea ihastuneen/rakastuneen miehen ajatukset, niin löytäisit itsesi hänen ajatuksistaan, koska ihastunut/rakastunut mies ajattelee sinua jatkuvasti, ei saa sinua pois mielestään.
      Jos siis huomaat, että sama mies ilmestyy päivittäin sinne missä olet, hymyilee, katsoo silmiisi ja alkaa keskustelmaan kanssasi aina sinut tavatessaan, niin mitä luulet, että mies muuten noin tekisi, jollei ole sinuun ihastunut/rakastunut.
      Hän ei malta olla poissa läheltäsi, vaan hakeutuu lähellesi, koska kaipaa sinua.
      Ei takuulla käyttäydy samoin mies, joka ei ole sinuun ihastunut.
      Ei sellainen mies katso silmiisi pitkään, hymyile ja juttele, varsikaan hakeudu joka päivä seuraasi.

    • Aaaaap

      Kiitos vastauksesta!

      Tilanne on minulla tämä...
      Tavattu pari kuukautta sitten ekan kerran.
      Siitä asti pidetty yhteyttä, joka päivä. Paljon viestejä (välillä myös hempeilyä ja "tuhmia"), soittelua silloin tällöin.
      Pari kertaa, pitkän välimatkan takia, yökyläilyä minun luonani.

      Onko ihastusta miehenkin puolelta, vai vaan "sen" perässä juoksemista?

      • KunMiesIhastuu

        Nuohan ovat selvät ihastumisen merkit, jos mies sinulle soittelee ja viestittelee, niin hän on sinuun ihastunut ja, että mies on yöpynyt luonasi.
        Tuskinpa sinä ihan ketä tahansa miestä päästäisit luoksesi käymään, varsinkaan yöpymään, vaan täytyy olla syntynyt luottamus mieheen, että nainen uskaltaa miehen luokseen päästää.
        Monestihan asia on niin, että mies on korviaan myöten ihastunut naiseen, mutta nainen ei ehkä olekaan, jolloin mies joutuu arvuuttelemaan, onko nainen oikeasti häneen ihastunut.
        Vaikka naisen kanssa olisi jutellellut useamman kerran viikossa, aina kun naisen vaan tapaa.
        Hymyjä, silmiin katsomista, mutta ei sekään aina tarkoita, että nainen olisi ihastunut, vaikka mies olisi.

        Itse arvostan naista, varsinkin naista, johon ihastun, etten ala liian uteliaaksi, etten ole heti kyselemässä puhelin numeroa tai missä nainen asuu, koska tuskin nainen haluaa osoitettaan antaa ihan kenelle tahansa, vaikka mies olisi ihastunut.
        Täytyyhän miehen ymmärtää, ettei nainen anna tietojaan ihan jokaiselle, koska aina on olemassa vaara, että kyselijä voi olla joku seko ja alkaa ahdistelmaan naista, kun tietää naisen osoitteen.
        Ymmärtäähän sen, koska nainen heikompana ei pysty puolustautumaan kotiinsa tunkeutuvaa ahdistelijaa vastaan, kuten mies pystyy, koska on fyysisesti vahvempi ja voimakkaampi.
        Täytyyhän naisen tietää, että mies on luotettava, eikä mikään ahdistelija.


    • Saahansitäkysyämutta

      Pillun perässä se juoksee

      • KunMiesIhastuu

        Se on terveen miehen merkki tuo pillun perässä juokseminen.
        Kyllä säkin juokset pillun perässä, myönnä pois vaan.
        Kyllä se saa olla miehen mielessä, mut ei sitä saa heti naiselle ehdottaa, muutenhan mies antaa kuvan itestään, et panopuuta vaan haluaa ja se on naiselle pinnallisen miehen kuva.
        Vaikka miestä panettas kuinka paljon tahansa, niin antaa naisen tehdä se päätös, kyllä ne halut ja himot herää naisellakin ja naisen tekee mieli miestä.


    • Aaaaaap

      Uskon, että se kertoo jo jotain, että mies ajaa luokseni pitkän matkan päästä... mutta silti pieni pelko on.
      Siksi, olen itse korviani myöten ihastunut ja yhdessäolo on mahtavaa, hauskaa, helppoa.

      Tiedän, että olemme tunteneet lyhyen aikaa ja tavanneet liian harvoin, mutta haluaisin jonkunlaisen ”varmistuksen”. Vaikka sovittaisiin, ettei tapailla muita (itse en todellakaan tapaile ja hän sanoi, ettei tapaile, mutta tuo ei ollut ”sopimus”).

      Onko tuollainen miehelle pelottavaa?
      En todella halua painostaa tms

    • miestoimii

      Omalla kohdallani sitä, että olenko rakastunut ei näe mistään. Ei vasta kuin sitten kun kosin ;)

      Ja siihen voi mennä aikaa.....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe