Komeaksi kutsuminen

Donnm

Jos sinulle vieras nainen / puoli tuttu sanoo teitä komeaksi (irl tai netissä), otatteko sen kohteliaisuutena? Vai onko se vaan outoa?

12

88

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On se outoa, jos tämännäköstä ukkoa joku pitää komeana.

      • kuntunteeonkomea

        Komeus on katsojan silmissä, jokaisella oma makunsa.


      • kuntunteeonkomea kirjoitti:

        Komeus on katsojan silmissä, jokaisella oma makunsa.

        No minä en aikaan ommaan silimään oo mikkää komia.


      • tämä.varma
        hullu_ukko kirjoitti:

        No minä en aikaan ommaan silimään oo mikkää komia.

        En usko että muidenkaan :)


    • Sanoin kerran eräälle nuorelle miehelle, että se on mukava, komea ja viihdyin sen seurassa. Se meni ihan hämilleen, sille tuli sellainen ahdistetun eläimen katse silmiin, aivan kuin se olisi halunut juosta pakoon. Mietin itsekseni, että mikäs sille nyt tuli, kun se tyhjästä hermostui. Sanoin vain totuuden. Siitä alkoi meidän seurustelu, joka jatkui noin pari vuotta, kunnes opiskelut veivät erilleen. Etäsuhde ei pitemmän päälle toiminut.

      Miehet ovat vähän kummallisia noiden kohteliaisuuksien kanssa. Eivät osaa ottaa rennosti ja vastata niihin luontevasti.

      • tässä.selitys

        Olit melko ruma pullukka, niin siksi meni hämilleen. Kuitenkin otti sinut, koska arveli ettei muutakaan saisi :)


      • Kiitos, kun selvitit tämän vuosikausia mieltä vaivanneen pulman. Kyllähän se helpottaa, kun vihdoinkin hoksaa pelin hengen.
        Näköjään meidän rumien pullukoiden markkina-arvo on noususuhdanteinen. Tästä tuli hyvä mieli. Jouluiloa sinulle ja kaikille palstalaisille. 🤶

        ~ Äntligen december! ♫♫♫ ~
        https://www.youtube.com/watch?v=39y8gX8Ostc


    • sANON "kIITOS" ENKÄ ALA (kas CL oikuttelee) kuvittelemaan sen suurempia

    • Kai minä kohteliaana kiittäisin, vaikka hiljaa mielessäni pitäisin minua komeana pitävää naista sekopäänä tai sokeana.

    • Kyse on itsensä arvostamisesta. Jos arvostaa itsessään hyvi piirteitä ja puolia, voi komeaksi sanomisenkin ottaa vastaan oikein.

      Ihmiset sanovat jotain kohteliaisuuttaan, mutta myös sen mitä kokevat.

      Ja kosmeettiset asiathan ovat katsojan silmässä.

    • Rumaankanpoikanen

      Olisin mielissäni ja kyllä se sydäntä lämmittää. Näitä hetkiä aina silloin tällöin on tullut, viimeksi viikonloppuna. Tottakai se tuntuu hyvältä! En luiki pakoon tms., enkä anna itseni ylpistyä, kun se sisin merkkaa pidemmän päälle. Aika hauska juttu sinänsä, kun olin se läski koulukiusattu, sittemmin hoikistunut.

    • Vieati-Poistettu

      Jotkut puolitutut mummeli kehuvat joskus komeaksi ja kavereiden tyttöystävät. Tyhjiä valheita päästelevät kuitenkin, jos niiden sanomiset olisi totta, niin kyllä sitä jonkun sinkku naisenkin luulisi olevan samaa mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe