Tänä vuonna ovat joukostamme poistuneet seuraavat henkilöt
-anzzy
-dazu
-monte24
-Ratikkakuski
-Jazuli
niin?
Hähä! :D
Kuolleet palstalaiset
8
122
Vastaukset
Jazuli ainakin voi oikein hyvin kirjoittelee nykyään nommom nimimerkillä.
- nommomi
monnom on palindromi tarkoittaen minun nimeni.
En usko. Huijaripuhetta.
- projektiivinen_identifik
.
"Suuresti eppäilen että # PROJEKTIIVISEN IDENTIFIKAATION # kuolema on liioiteltua!!!!!!!!!"
har-har
. Pataan tulee luuserit ja koko päivän!
- Nki1
Eiköhön tämä palsta ole muutenkin kuollut. Toisten haukkumista ja lyttäämistä ja yksi valittaa koko ajan kurppa ongelmastaan ja sitä samaa jankkaamista..Voisi keskustella asiallisesti ja rakentavasti.
Itse puolestani ilmoitan olevani Helsingissä ja jälleen jonkin sortin flunssassa.
Ihan liian monta virusta kesästä lähtien.Toivotko vai luuletko?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh453184Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222688- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861487- 391330
- 821199