Minä menen nyt nukkumaan. Älykkäällä on vara nukkuakin. Sinä istut täällä tietokoneen äärellä vielä kello 2.00 kuten muinakin öinä olet viestien päiväyksien perusteella istunut. Mieti osaasi ja mieti vähän muutakin. Syytä olisi. Hyvää yötä, valvo hyvin.
Hyvää yötä, valvo hyvin, trollipoika
25
175
Vastaukset
- tilastomatematiikkaa
Älykäs menee nukkumaan silloin kuin siltä tuntuu. Älykäs ymmärtäisi myös miten epäloogista on ajatella että 1,5 miljoonan nettiyhteisössä vain yksi sielu kiroittaisi kaikki häntä kaivertavat viestit.
Etkö oikeasti näe miten järjetön väitteesi on? Ettei edes joskus joku toinenkin olisi postannut jotain sinua järkyttävää. Kyllä sinä tajuat tämän itsekin, Vedät vain tätä showta kuin Danny aikanaan. - yökastelijapojunäiti
Joo, menee ne pissat aina välillä sillä housuunkin, kun hän valvoo ja pidättelee, kun ei ehdi millään vessaan kun pitää mollata muita merkkejä. Vokkari on hänen suosikki.
Onneksi kotihoito käy kolme kertaa/vrk vaihtamassa hänelleTenat pöksyihin, kun olen itse töissä. On painattanut isot TOJOTA-tekstit niihin, joten tekee niihin ainakin kolmet kuset, ennenkuin raaskii antaa ne vaihtaa.
Haju on välillä kauheaa. - EiKiinnostaKetään
Laadultaan surkea Volkswagen ja Volkswagen-palsta eivät nykyään kiinnosta enää ketään. Kukaan ei enää edes kirjoittele romuritsan palstalle kuten näkyy:
https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/automerkit/volkswagen/yleista-volkswagenista - kamalaa.roskaa
Surkeaa Hönö. Ei ne Tojon sähköautot tule sen aiemmin eikä Batman-Priusta osta kukaan.
- yökastelijapoju
mutta kun mulla on taas sänky märkänä...
- Älykäshönö
Hienoa häntä. Olet suorastaan Suomen intelligentsian terävintä kärkeä
- Uskomatontollo
Sinä tollo narsistitrolli olet niin täysin lyöty ja nurkkaan ahdistettu ja oksankoloon polkaistu ja kuitenkin sinä vaan jaksat edelleen. Kuinka ihmeessä sinä tässä tilanteessa jaksat, vaikka sinulla ei ole yhtään mitään. Ei edes yhtään mitään asiallista sanottavaa Toyotan suuruuden edessä. Kuinka sinä silti vain jatkat ja jatkat. Mikä ihme sinua vaivaa? Häpeä.
- ei.vaan.onnistu
Surkeaa taas Hönö. Ei ne Tojon sähköautot tule vieläkään sen aiemmin eikä Batman-Priusta osta vieläkään kukaan.
- ÄläRoiski
ei.vaan.onnistu kirjoitti:
Surkeaa taas Hönö. Ei ne Tojon sähköautot tule vieläkään sen aiemmin eikä Batman-Priusta osta vieläkään kukaan.
Ladattava Prius on tällä hetkellä maailma ostetuin sähköauto. Kuten oli alkuvuonnakin. Miksi sinä narsistitollo työnnät tänne paskaa koko ajan?
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tassa-ovat-alkuvuoden-myydyimmat-sahkoautot - näillä.mennään
ÄläRoiski kirjoitti:
Ladattava Prius on tällä hetkellä maailma ostetuin sähköauto. Kuten oli alkuvuonnakin. Miksi sinä narsistitollo työnnät tänne paskaa koko ajan?
http://www.tuulilasi.fi/uutiset/tassa-ovat-alkuvuoden-myydyimmat-sahkoautotJuu, elämme yhä Suomessa.
MERCEDES-BENZ GLC 350 E 456
VOLKSWAGEN PASSAT GTE 215
VOLVO XC60 PLUG-IN HYBRID 169
BMW 530E 163
VOLVO XC90 PLUG-IN HYBRID 149
AUDI Q7 E-TRON 141
BMW 330E 118
BMW 225XE 107
MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 89
VOLVO V90 PLUG-IN HYBRID 76
BMW X5 69
TOYOTA PRIUS PLUG-IN HYBRID 66 - oikea.totuua
näillä.mennään kirjoitti:
Juu, elämme yhä Suomessa.
MERCEDES-BENZ GLC 350 E 456
VOLKSWAGEN PASSAT GTE 215
VOLVO XC60 PLUG-IN HYBRID 169
BMW 530E 163
VOLVO XC90 PLUG-IN HYBRID 149
AUDI Q7 E-TRON 141
BMW 330E 118
BMW 225XE 107
MITSUBISHI OUTLANDER PHEV 89
VOLVO V90 PLUG-IN HYBRID 76
BMW X5 69
TOYOTA PRIUS PLUG-IN HYBRID 66Noista 66:sta suurin osa esittelyautoina.
- NohNohliioittelu
ei.vaan.onnistu kirjoitti:
Kyllä se batman taitaa olla aika yliampuva termi, jos puhutaan tuosta priuksesta, mikä nyt on myynnissä. Pokemonin oksennus voisi olla lähempänä. Ei pysty edes katsomaan siihen suuntaan nauramatta. :-) Suunnitteliko sitä edes kukaan, vai onko ihan hatusta vedetty koko ulkonäkö?
- Eivaannäy
Ihmeen vähän vaan näkee niitä uusia priuksia. Muutaman olen nähnyt, enkä yhtään taksissa tai muissa ammattikäytössä.
Näin Helsingissä, pohjois-karjalassa voi toki omanne olla toinen. - Havaintoja
Omalla suulla lausuttuun todistukseen älykkyydestä sopii aina suhtautua juuri sillä tavalla minkä tuollainen todistus ansaitsee.
Tuo ns. älykkyys vaikuttaa joka tapauksessa selvästikin riittävän mustan julistamiseen valkoiseksi ja päinvastoin. Havainnot oman ajankäytön jakautumisesta osataan siirtää toisten piikkiin ja oman mielen järkkyminenkin saadaan diagnosoitua toisten taudiksi. Vaikuttaa vahvasti siltä, että taudin vierasperäinen nimikin on osattu kopioida ihan omasta epikriisistä. Luku- ja kirjoitustaito on siis näiltä osin kunnossa.
Todennäköisesti tuo ns. älykkyys riittää tämän viestin poistattamiseenkin. Mikäpäs siinä. - Ei_kiinosta
Valvo taas hyvin pikkupoika. Skoda-myyjän Skoda-Keijo. Katso ensin muutama persettä pyörittävä gay-video, mutta älä laita niitä linkkejä tänne. Me olemme järeitä miehiä. Ne eivät meitä kiinnosta.
- jokainen.tyylillään
Alemman sosiaaliluokan suoltamaa tekstiä. Ei voi kauhalla vaatia, jos sinulle on lusikalla annettu.
- Älä_kuvittele
jokainen.tyylillään kirjoitti:
Alemman sosiaaliluokan suoltamaa tekstiä. Ei voi kauhalla vaatia, jos sinulle on lusikalla annettu.
....kirjoitti ylemmässä soaiaaliluokassa kuvitelmansa mukaan elävä Skoda-Keijo, joka kirjoittelee tänne kunnon ihmisten kirjoitusten perään kaikenlaisia sairaita kommentteja ja laittelee gay-linkkejä.
- jokainen.tyylillään
Älä_kuvittele kirjoitti:
....kirjoitti ylemmässä soaiaaliluokassa kuvitelmansa mukaan elävä Skoda-Keijo, joka kirjoittelee tänne kunnon ihmisten kirjoitusten perään kaikenlaisia sairaita kommentteja ja laittelee gay-linkkejä.
Sama alempi sosiaaliluokka jatkanut tutulla linjallaan.
- LopetaTrolli
Tänään minut, Toyotaa pilkkaava, herjaava ja ivaava trollipoika, on taas lyöty ja nöyryytetty perusteellisesti. Tässä minä nyt seison taas lapaset suorana ja vaippakin on märkä. Armahda oi Herra, Jeesus!
Terveisin Skoda-myyjän oma pieni poika, Skoda-Keijo itäauto skoda on homppelien lemppari vankkuri, voi herrajeesus :D
- Hönö_nukkumaan
Hönöllä on taas paha olla - Delirium Tremens on jälleen vaivana.
- ValvoHyvin
Hyvää Joulua.
https://www.youtube.com/watch?v=oeskf9mcXoU&feature=youtu.be&t=2 - Olen_raunio
Minä valvon yöt kuten viime yön viestieni kellon ajoista voitte nähdä eli valvoin vielä ennen klo 2.00. Nyt minä riehun täällä aivan aamusta aivan hermorauniona sillä tiedän miltä lukemat tiistaina näyttävät.
- körötellään
Tarkoitatko Hönö tiistailla päivää, jolloin nähdään, miten papat ovat ostaneet Yarista ja osa jopa Aurista?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391948Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3141421Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2921284Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2631038Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142839- 80753
- 67739
- 26704
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8687- 29659