naisille kysymys

onko kaikki naiset nykyää aivan saatanan pinnallisia? jos ei ni mistä löytää sellase joka ei heti nähdessää nypistä nokkaasa ja häviä?

10

2059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdjknqjsd

Ehkä oot ite vaan nirso naisten suhteen? Oot vaan yrittänyt tän kokoajan vääränlaisia naisia, jospa muuttaisit omia kriteerejäs niin voisit jopa löytää sen hyvän naisen. Hauskaa miten miehet yrittää niitä mitä täydellisimpiä naisia ja sit kun saa pakit niin tulee itkemään nettipalstalle miten naiset onkaan niin pinnallisia ja kusipäitä...

• nirso? kaikki käyn läpi nykyää

• Pilallaneon

Nämä nykynaiset on someprinsessoja, elävät jossain haavemaailmassa.
      Naiset on pilalla jopa vanhatkin, on kuin lottovoitto löytää hyvä ja fiksu nainen.

• ni_in

Se ihan susta kiinni. Pese hampaat, käy parturissa ja aja parta. Katso että vaatteet on siistit ja käyttäydy ihmisiksi.

• Kunnollinen-mies42

Nuorempana oli helppoa kun ei ollut somea eikä tindereitä Nykyään ei normimies kelpaa joka kelpasi 20 vuotta sitten.

• Jokaiselle_jotakin

Valitettavasti maailma on mennyt tommoiseksi. Myös miesten puolelta, vaikka miehet ei sitä usko. Kokemusta on yli viiskymppisistä miehistä. Seksiä pitäs saada, mutta välttämättä ei haluta itsestään mitään antaa.

• Samanlaisia on miehissäkin..☹

• ei kaikissa mä ainaki laitan viestiä kaikille nykyää

• Hippopotalamuz

Kyllä ja ei.
      Kyllä minulle on tullut osa miehistä inisemään, miten pinnallinen paska olen, kun kiltti ja mukava (heh) mies ei ole kelvannut. Mutta kun ne miehet eivät ole omaan silmään hyvän näköisiä. Ylipainoisia, hiukset sotkussa, vaatteet likaisia eikä yhtään siistejä, vaan mahdollisimman mukavat.

Itse harrastan urheilua, meikkaan, laitan hiuksiani, huoehdin ihostani / hampaistani/ hygieniastani / ulkonäöstä ylipäänsä, joten odotan tätä kyllä sitten myös mieheltä. Ei sen miehen mikään Hugh Jackman tarvitse olla, mutta kyllä sen miehen pitää katse kestää.

Jos minulla loppuu kiinnostus omaan ulkonäköön ja alan kulkea collareissa, ilman meikkiä, hiukset sutturalla ja reilusti ylimääräisiä kiloja kantaen, niin sitten voidaan keskustella siitä, että vastaavan miehen hyväksyn.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      309
      6682
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      65
      3719
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      203
      3066
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2737
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1912
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      146
      1652
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      204
      1630
    8. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1518
    9. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      163
      1511
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1398
    Aihe