onko kaikki naiset nykyää aivan saatanan pinnallisia? jos ei ni mistä löytää sellase joka ei heti nähdessää nypistä nokkaasa ja häviä?
naisille kysymys
10
2123
Vastaukset
- kdjknqjsd
Ehkä oot ite vaan nirso naisten suhteen? Oot vaan yrittänyt tän kokoajan vääränlaisia naisia, jospa muuttaisit omia kriteerejäs niin voisit jopa löytää sen hyvän naisen. Hauskaa miten miehet yrittää niitä mitä täydellisimpiä naisia ja sit kun saa pakit niin tulee itkemään nettipalstalle miten naiset onkaan niin pinnallisia ja kusipäitä...
- Pilallaneon
Nämä nykynaiset on someprinsessoja, elävät jossain haavemaailmassa.
Naiset on pilalla jopa vanhatkin, on kuin lottovoitto löytää hyvä ja fiksu nainen. - ni_in
Se ihan susta kiinni. Pese hampaat, käy parturissa ja aja parta. Katso että vaatteet on siistit ja käyttäydy ihmisiksi.
- Kunnollinen-mies42
Nuorempana oli helppoa kun ei ollut somea eikä tindereitä Nykyään ei normimies kelpaa joka kelpasi 20 vuotta sitten.
- Jokaiselle_jotakin
Valitettavasti maailma on mennyt tommoiseksi. Myös miesten puolelta, vaikka miehet ei sitä usko. Kokemusta on yli viiskymppisistä miehistä. Seksiä pitäs saada, mutta välttämättä ei haluta itsestään mitään antaa.
Samanlaisia on miehissäkin..☹
- Hippopotalamuz
Kyllä ja ei.
Kyllä minulle on tullut osa miehistä inisemään, miten pinnallinen paska olen, kun kiltti ja mukava (heh) mies ei ole kelvannut. Mutta kun ne miehet eivät ole omaan silmään hyvän näköisiä. Ylipainoisia, hiukset sotkussa, vaatteet likaisia eikä yhtään siistejä, vaan mahdollisimman mukavat.
Itse harrastan urheilua, meikkaan, laitan hiuksiani, huoehdin ihostani / hampaistani/ hygieniastani / ulkonäöstä ylipäänsä, joten odotan tätä kyllä sitten myös mieheltä. Ei sen miehen mikään Hugh Jackman tarvitse olla, mutta kyllä sen miehen pitää katse kestää.
Jos minulla loppuu kiinnostus omaan ulkonäköön ja alan kulkea collareissa, ilman meikkiä, hiukset sutturalla ja reilusti ylimääräisiä kiloja kantaen, niin sitten voidaan keskustella siitä, että vastaavan miehen hyväksyn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31711931Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15211079Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2526407Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2265222Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1683684- 1743558
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502523Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292000Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov121834Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171735