Mieleni täyttyi ilosta, surusta ja suuttumuksesta. Oli ihana jutella sun kanssa.
Teinejähän me oltiin silloin kun seurusteltiin. Tavatessamme halusin niin paljon pyytää anteeksi kaikesta, miten kaikki loppui ja miten välinpitämätön silloin olin. Mutten voinut tehdä silloin juuri muuta kuin itkeä, niinkuin sanoin sulle, vaikeinta mitä olen ikinä tehnyt on yrittää unohtaa sut. Mutta kiitos kaikesta entisestä ja toivon sulle kaikkea parasta. Ps. Aina kun kuuntelen zen kafen todella kaunis, olet mielessäni.
Kun näin sinut 10 vuoden jälkeen erostamme J.
Tiedätkyllä
4
1058
Vastaukset
- Eikoskaantakaisin
Kuules N! Anna Jiin olla ihan rauhassa oman rakkaansa kanssa ja vaihda sinä maisemaa kiitos!
- J_mies_se_aito
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
- Eikoskaantakaisin
Turhaa koittaa provosoida. Ei onnistu!
- kommenttisivusta
J_mies_se_aito kirjoitti:
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
Sä et varmaan silloin ollut vielä valmis siihen, mitä toinen osapuoli olisi halunnut, mutta nyt olet, siksi kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial151730Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1401712Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3041352Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221098Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101086- 132984
- 285965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3935- 10915
- 77897