Mieleni täyttyi ilosta, surusta ja suuttumuksesta. Oli ihana jutella sun kanssa.
Teinejähän me oltiin silloin kun seurusteltiin. Tavatessamme halusin niin paljon pyytää anteeksi kaikesta, miten kaikki loppui ja miten välinpitämätön silloin olin. Mutten voinut tehdä silloin juuri muuta kuin itkeä, niinkuin sanoin sulle, vaikeinta mitä olen ikinä tehnyt on yrittää unohtaa sut. Mutta kiitos kaikesta entisestä ja toivon sulle kaikkea parasta. Ps. Aina kun kuuntelen zen kafen todella kaunis, olet mielessäni.
Kun näin sinut 10 vuoden jälkeen erostamme J.
Tiedätkyllä
4
1003
Vastaukset
- Eikoskaantakaisin
Kuules N! Anna Jiin olla ihan rauhassa oman rakkaansa kanssa ja vaihda sinä maisemaa kiitos!
- J_mies_se_aito
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
- Eikoskaantakaisin
Turhaa koittaa provosoida. Ei onnistu!
- kommenttisivusta
J_mies_se_aito kirjoitti:
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
Sä et varmaan silloin ollut vielä valmis siihen, mitä toinen osapuoli olisi halunnut, mutta nyt olet, siksi kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus54009Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872072Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50856- 47784
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184738Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34738Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35732Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119715- 35674
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648