Mieleni täyttyi ilosta, surusta ja suuttumuksesta. Oli ihana jutella sun kanssa.
Teinejähän me oltiin silloin kun seurusteltiin. Tavatessamme halusin niin paljon pyytää anteeksi kaikesta, miten kaikki loppui ja miten välinpitämätön silloin olin. Mutten voinut tehdä silloin juuri muuta kuin itkeä, niinkuin sanoin sulle, vaikeinta mitä olen ikinä tehnyt on yrittää unohtaa sut. Mutta kiitos kaikesta entisestä ja toivon sulle kaikkea parasta. Ps. Aina kun kuuntelen zen kafen todella kaunis, olet mielessäni.
Kun näin sinut 10 vuoden jälkeen erostamme J.
Tiedätkyllä
4
1026
Vastaukset
- Eikoskaantakaisin
Kuules N! Anna Jiin olla ihan rauhassa oman rakkaansa kanssa ja vaihda sinä maisemaa kiitos!
- J_mies_se_aito
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
- Eikoskaantakaisin
Turhaa koittaa provosoida. Ei onnistu!
- kommenttisivusta
J_mies_se_aito kirjoitti:
Sori vaan mutta ottaisin N:n koska tahansa enkä koskaan ole onnellinen ellen saa N:ää
Sä et varmaan silloin ollut vielä valmis siihen, mitä toinen osapuoli olisi halunnut, mutta nyt olet, siksi kaipaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169