Hei! Tarvitsisin teiltä apua isoon ja mieltä painavaan ongelmaani. Nimittäin minulla oli paras ystävä kesällä jonka nimi oli Essi. Hän oli minulle kuin sisar. Matkustelimme paljon yhdessä, jaoimme ilot ja surut yhdessä, vietimme joka päivä yhdessä aikaa. Nyt yhtäkkiä takaisin palatessamme takaisin kouluun syksyllä tiemme kuin erkanivat, vaikka liikumme samassa porukassa. En ymmärrä mistä tämä johtuu, sillä minä haluaisin olla Essin kaveri vieläkin. Olemme himan riidelleet tietystä syystä, joka liittyy hänen jakuvaan feidaamiseen minun kohdallani. Hänellä on muka aina jotain muuta menoa, mutta kerkeää olla muiden porukassa olevien tyttöjen kanssa. Olen sanonut asiasta hänelle monta kertaa mutta aluksi otti sen tosissaan, ja enää hän ei välitä. Koulussa kumminkin hän esittää kuin parasta kaveria, mutta toimii päinvastaisesti mitä hän antaa olettaa. Haluaisin olla hänen kanssaan, mutta en enää jaksa jatkuvaa ''roikkumista'' hänessä, en haluaisi aina olla se joka kysyy nähtäisiinkö tai ehdottaisin että tehtäisiin yhdessä jotain. Nykyään minua vituttaa hänen naama, enkä oikein tiedä mitä minun pitäisi tehdä???? Hänen syynsä on nykyään jokapäiväinen ''siivoaminen''. En vain ymmärrä.
- apua tarvitseva nuori nainen 18v
En enää kestä mutta olen koukussa
brokenfriend
0
808
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185