Saat nimetä 1-3 kirjoittajaa, perustelujen kanssa tai ilman.
Kustakin äänestä annetaan yksi piste.
Äänestys sulkeutuu 23.12.
Huom, et saa äänestää itseäsi!
Äänestys, vuoden 2017 suosikkipalstakirjoittajasi!
50
572
Vastaukset
- lkdfkj
Peris kaikkine sivuhenkilöineen saa minun ääneni. Loistavaa läppää!
Vaikea nimetä vain yhtä henkilöä, mutta omia suosikkejani ovat tällä palstalla nämä turkulaiset tyypit. Kuten mm. Peris, Bicky Royal, Paksuniska-Make, SUOMI-Make, Liljanlaakson TImppa ja hänen perheensä.
- Tarkennus
DarkFear kirjoitti:
Vaikea nimetä vain yhtä henkilöä, mutta omia suosikkejani ovat tällä palstalla nämä turkulaiset tyypit. Kuten mm. Peris, Bicky Royal, Paksuniska-Make, SUOMI-Make, Liljanlaakson TImppa ja hänen perheensä.
Perusteluja.
- lihavihatipunen
DarkFear kirjoitti:
Nuo ovat niitä periksen satuhahmoja, ja niin taidat olla sinäkin.
DarkFear kirjoitti:
Komppaan ja sitten vielä Naisasainlooserit kaikessa kauheudessan käsittelevät arjen toteudet kaikessa karmeudessaan suoraan ja kursailematta.
- 12121212121212
"Huom, et saa äänestää itseäsi!"
Mitä järkeä on äänestyksessä jossa parasta kirjoittajaa ei saa äänestää?
2. Harmaaritari
3. NAL
4. Zönggö/nomnom (tasa-arvokiintiön vuoksi)- eräsnainenn
Nuo kaksi ensimmäistä ovat samojen asioiden jauhajia. Ei tarvitse kun nähdä nimimerkki niin kommentin sisällön tietää lukemattakin.
Luulen että monet miehetkin on samaa mieltä. - jepulitse
Et varmaan ymmärtänyt lukemaasi, ei ollut kyseessä palstan typerimmät kirjoittajat.
1. Elisakettu.
Tavallinen ihminen. Silti uteliaisuuden jano on ikuinen. Ei anna muiden vaikuttaa itseensä, mutta lukee/ajattelee paljon.
2. Monnom/muhku.
Kuten edellä Ellu. Voisivat olla siskoksia. Irl elämä on sellaisessa myllerryksessä lapsien ja uusien haasteiden kanssa, että veikkaan tämän henkilön nikin takana tekevän hartiavoimin työtä. Toivon sen pysähtymisen tulevan hälle omasta halusta ensin...
3. Edes unissa.
Kolmanneks mä halusin vetää vähän tiskin alta. Ja saada miehiä mukaan listaan. Minun perustelut on, että edes unissa on muuttunut. Oisin tähän voinut palstamäenkin laittaa, mutta Edes unissa on tehnyt kotiläksyjä. Näkee tyypissä.
Yhteenvetona. Kaikki kolme on edenneet. Oppineet ja haluavat tehdä sitä, niin kirjoittajina, kuin varmasti irl.
Disse is spoken...ugh!- KeittiössäOnHyväOlla
1. on ehdottomasti Elisakettu, koska tekee parhaat voileivät keittiössä, kunhan hänet on sinne käskytetty. Typerän ämmän kirjoituksille en muuten anna arvoa.
- ollapaoutoa
Sulla on toisinaan hyviä ja asiallisia kommentteja mutta en ikinä ymmärrä tätä sun naisten perseennuolemis logiikkaa mitä lienet sillä hakevas? Ehkä pyrit nostamaan itseäsi valkoritaroinnilla naisten suosioon mutta ylimielisen alistavat kommentit muita miehiä kohtaan vie ainakin pisteitä mun puolesta toisinaan asiallisiin kommentteihisi.
ollapaoutoa kirjoitti:
Sulla on toisinaan hyviä ja asiallisia kommentteja mutta en ikinä ymmärrä tätä sun naisten perseennuolemis logiikkaa mitä lienet sillä hakevas? Ehkä pyrit nostamaan itseäsi valkoritaroinnilla naisten suosioon mutta ylimielisen alistavat kommentit muita miehiä kohtaan vie ainakin pisteitä mun puolesta toisinaan asiallisiin kommentteihisi.
No se on osa minua. Ja osa tätä palstaakin. Miehet hyökkää ja ovat ehkä luonnollisen kaavan mukaan aina vastustajia. Täällähän on ains valta-asema asetelma. Kannustan kyllä hyviä juttuja ja yritän ajatella ennenkuin kirjoitan... joskus tunteet vie ja varmaan alistankin... kaikkia en halua miellyttää. Jokainen täällä on kusipää...en tee poikkeusta.
ollapaoutoa kirjoitti:
Ja ennenkuin painun pehkuihin...
Vaikka mut on tituleerattu palstajeesukseksi, en aio todellakaan suostua samaan loppuun kuin kollega...
Mä elän.
Öitä.
- kaisanoasaa
ÄÄnestäkää ny helvetissä minua!
- LauraIngalls
Annan ääneni Teknodonnalle.Hän on minun mielestäni persoonallisin tällä saitilla.Luen ne jutut aina.....
(Repsistä) - minäpä.hyvinkin
No minä tietenkin
- Gnuk
Nyt meni vaikeeks kun itseään ei saa äänestää... :D
Mut en mä tiiä. En osa nimetä niitä kun tuppaavat puskassa olemaan... :) - Kiltti-ja-kunnollinen
Olen paras koska olen kiltti jakunnollinen
En mielelläni laittaisi kirjoittajia mihinkään järjestykseen, siinä kun helposti käy niin että pisteyttää samanmielisiä kärkeen vaikka usein on kuitenkin hauskinta "jutella" erimielisten kanssa, on niilläkin hyviä kommentteja toisinaan. Lisäksi joinakin päivinä joku voi loistaa ja joku toinen taas olla vaisumpi ja sitten seuraavana päivänä taas toisinpäin niin en lähde pisteyttämään. Kaikki ovat hyviä jotka vain jotain kirjoitusta saavat aikaan paitsi tietysti puskista pelkkiä loukkauksia huutelevat, niitä ei oikein pysty arvostamaan.
Helkatin hyvä kommentti! Toi hyvä päivä on osuva pointti. Niitä osuu ja oikeaan kohtaan. Tuosta ymmärryksestä pojot. Oot mun "oppositiosta" huikein ja kunnioitettavin....
- tinderi.tytöt
1 korkeastikoulutetut tinderinaiset eli kuulee heidän arvonsa ja mietteensä itsensä myymisestä ja miksi ei halua kumppania/seurustella ja ylpeilevät että saa olla reikänä ja kuulla pedofilin mietteitä nuorista pojista ja arabi pojista yms kiva lukea kriminaali tai jännäjennojen mietteitä piristävät tavallisia kunnon ihmisiä jutuillaan ja arvoillaan 2 koulutetut tinderiläiset naiset joilla ongelmia miesten kanssa eli eivät oikein osaa olla tavallisten kunnon miesten kanssa eikä löydä kumppania vaan on tyydyttävä itsensä myymiseen tai seksiseuralaiseksi että saa joltakin edes seksiä/kikkeliä 3 korkeastikoulutetut tinderinaiset joilla on mielenterveys ongelmia ja vaikeuksia saada huonoa miestä livestä niin on pakko turvautua tinderimiehiin saadakseen täydellistä seksiä täydellisiltä rakastajilta eivätkä halua suhdetta
- tindernainen
palstan ätmipojat. Pääsee yhteiskuntahylkiöiden mielen sisään, että kuinka sitä jotkut elääkään niin itsesäälissä - samanaikaisesti muita kadehtien ja alentaen. Hauskaa lukea harhaisten "tavallisten kilttien kunnonmiesten" kommentteja jotka ovat niin alaarvoisia että voi jo näkemättä sanoa että ei tee mieli tutustua. Kuten edellinen kommentti. Mitä se olisikaan tosielämässä jos jo netissä paistaa katkeruus ja kateus kaikkia muita kohtaan.
Ps. Ei tartte tyytyä itsensä myymiseen vaikka ei löydä kumppania jos osaa itsetyydytystä ;)
No vaikka..
Dissin, Liner ja Teknis.
Ilman perusteluja.- tinderiläiset.viihdyttää
Wwuwuw kirjoitti:
Tai siis nuo kolme nimimerkkiä ponnahti ensimmäisenä mieleen.
eikö tinderitytöillä ole hyviä juttuja
tinderiläiset.viihdyttää kirjoitti:
eikö tinderitytöillä ole hyviä juttuja
Ja säkö olet semmonen? Jokuhan (sinä) jauhaa näistä tindereistä päivät pitkä. Jotenkin neuroottista, vaikka et nyt ainoa ole pakkomielteesi kanssa.
- enäänestäteistäketään
Hyvin näkee kahtiajakautuneisuuden sinunkin ryhmässäsi. Eli henkilöt jotka ovat joko ääri feministejä tai naismaisia naisten perseennuolijoita onkin yhtäkkiä sitä parasta a ryhmää:)
Oikeisto ja vasemmisto noin kuvainnollisesti erottuu palsta poliittisestikin hyvin herkästi:)
Oikeastaan aloittajan kysymyksen perusteella olisi myös palsta kommentoijat helposti eroteltavissa poliittisiin puolueisiin. Mielenkiintoista sinällään ajatella kuinka politisointia voi tällainenkin palstamaailma olla. Ei mutta miettikää oikeesti.
Joku edelläkin mainitsi että täällä on sekä hallitus että oppositio. (naiset ja ytmit vs ätmit) Mutta sellaiset ryhmät jotka eivät esim politiikassa voisi olla hallituksessa yhteisymmärryksessä. Palstan persut sekä palstan valtaenemmistö vihreät ja viher painotteinen erikoislaatuinen kokkarivassarinaiset sekoitus joista löytyy näitä enemmän tai vähemmän menestyviä ja kusen hattuun nostaneita palstanaisia.
Monnomi nyt on lähinnä sitä liberaalia ryhmää joka haluaa ymmärtää vähän jokaista mut sitten on suurin osa näitä "me naiset" ja "me miehet" äärioikeistoa. - enäänestäteistäketään
enäänestäteistäketään kirjoitti:
Hyvin näkee kahtiajakautuneisuuden sinunkin ryhmässäsi. Eli henkilöt jotka ovat joko ääri feministejä tai naismaisia naisten perseennuolijoita onkin yhtäkkiä sitä parasta a ryhmää:)
Oikeisto ja vasemmisto noin kuvainnollisesti erottuu palsta poliittisestikin hyvin herkästi:)
Oikeastaan aloittajan kysymyksen perusteella olisi myös palsta kommentoijat helposti eroteltavissa poliittisiin puolueisiin. Mielenkiintoista sinällään ajatella kuinka politisointia voi tällainenkin palstamaailma olla. Ei mutta miettikää oikeesti.
Joku edelläkin mainitsi että täällä on sekä hallitus että oppositio. (naiset ja ytmit vs ätmit) Mutta sellaiset ryhmät jotka eivät esim politiikassa voisi olla hallituksessa yhteisymmärryksessä. Palstan persut sekä palstan valtaenemmistö vihreät ja viher painotteinen erikoislaatuinen kokkarivassarinaiset sekoitus joista löytyy näitä enemmän tai vähemmän menestyviä ja kusen hattuun nostaneita palstanaisia.
Monnomi nyt on lähinnä sitä liberaalia ryhmää joka haluaa ymmärtää vähän jokaista mut sitten on suurin osa näitä "me naiset" ja "me miehet" äärioikeistoa.Jatkan vielä senverran että politiikkahan on maan sisäistä eriarvoisuutta mutta kun tulee maan ulkoinen uhka niin sisäinen eriarvoisuuskin silloin yhdistyy. Eli toisinsanoen jos nyt joutuisimme sotaan esim ainoata uhkaamme venäjää vastaan niin silloin yhteinen eriarvoisuutemme katoaisi yhteisen uhan yhteisrintaman torjuntaan. Näin nähtiin vuonna 1939 ja sen jälkeen. Oli valkoiset ja punaiset mutta kaikki yhdistyi sillon kun tuli yksi yhteinen vihollinen.
Hauska yhteiselon esimerkki voisi olla vaikka seuraava että ytm sekä ytn osuvat samalle teltta leirille jossa on myös yksinäinen atm telttailemassa. Ensin ytmi ja ytni naureskelevat yksinäiselle ätmille kuinka luuseri hän onkaan kun on yksin telttailemassa ja kun eihän tuollainen ketään saa. Yhtäkkiä karhu saartaa telttailijat ja päättää viedä väkisin kummankin teltan ruuat ja mahdollisesti myös vahingoittaa varkauden yhteydessä telttailevia ihmisiä. Ytmit ja ytnit sekä atm lyöttäytyvät yhteisrintamaan ja kivittävät karhua ajaakseen sen pois ja pelastavat näin sekä ruokansa että itsensä vahingittumasta lyöttäytyivätkin yhtäkkiä yhteen kun oli yhteinen vihollinen. Näinollen erimielisyydet unohtui.
Kriisiajattelu mallilla tulikin mieleen että onko ongelmana ennemminkin se oman ylimielisyyden tuoma tunne ja etuoikeus kuin se että olemme kuitenkin samaa lajia ja samaa verta ja lihaa ja meillä on kuitenkin lopulta yhteiset uhat mutta olemme vain poliittisin ajatelmin eriarvoisia vaikka alastomina kokonaisuuksina olemme kaikki samalla viivalla.
- Piste.darkille
Kunniamaininta kirjoittajalle DarkFear, jonka hiustenlähtöä käsitteleviä päivityksiä on aina hauskaa ja opettavaista lukea.
- Teknodonna
Mjoo
Tämä on siinä mielessä minulle hankala tehtävä, että olen itseasiassa fiktiivinen henkilö. Fiktiivinen henkilö ei voi äänestää - tai yleensäkään ottaa mihinkään osaa. Tällainen on fiktion luonne. Se toimii vain paperilla, screenillä tai näytöllä, lavalla yksisuuntaisena dialogina yleisön kanssa.
Ainoastaan tomaatit ovat todellisia.
(Naurua)- Teknodonna
Okke
Heitän yhden tomaatin, ja se osuu sanapariin itse asiassa.
(Hirn) Teknodonna kirjoitti:
Okke
Heitän yhden tomaatin, ja se osuu sanapariin itse asiassa.
(Hirn)Miten Nasdag voi, eikös sekin ollut sinun käyttämäsi nimimerkki?
- Teknodonna
modelli kirjoitti:
Miten Nasdag voi, eikös sekin ollut sinun käyttämäsi nimimerkki?
Mjoo
Siis mulla on ollut näitä aika paljon. Kiva kun muistit mua kukkasilla. Nasu oli vähän kuin sellainen bilediiva, jokin meklarin tyylinen poju, jonka pääasiallinen sisältö oli Zakuskassa.
Donna taas on aivan taivaan toista lajia, mutta valitettavasti mun on dumpattava hänet, sillä inspis ei häneen riitä.
(Naurua)
- Pillujen--asiantuntija
Hallitsen palstaa mielivaltaisen hirmuhallitsijan otteilla. Suurin osa aloituksista on minun tekemiä joten ei tässä mitään äänestystä edes tarvita.
- qwweeeen
Olen huomannut. Sun sanomisilla ei vaan ole mitään väliä -asiasisältö puuttuu.
- HomomikäHomo
Niin homoilet palstalla ja vihaat naisia, kun he vievät kaikki jännämiehesi.
Liner, aika seksikäs
muhku, motoristi
Wwuwuw, tykkään koiranaisista- beeceeb
Nainen39vee.
- terveisinreiska
Mietinkin milloin joku mainitsee hänet. Hän on myös minun suosikkini.
- maku.se.on.siallakin
terveisinreiska kirjoitti:
Mietinkin milloin joku mainitsee hänet. Hän on myös minun suosikkini.
Nainen 39vee on liian asiallinen ja kuiva.
- hcätmi
NAL
pikkukakkonen
Harmaaritari - klhkjhklhlhkl
1. Nainen 39v
Tekstin laadun suhteen täysin omalla tasollaan.
jaettu 2-3: Pertsa ja Gnuk
Wanhoja hyviä aikoja muistellen..
Kunniamaininta: Mylmyr
Huh huh! Tuskin tarvitsee selittää.. :) Kaukana tylsästä! - OnYkkönem
Palstan Rumin Mies
Suosikkeja on kaikki, jotka herättää ajatuksiani. Tavalla tai toisella puhuttelee ja saa miettimään asioita. Kaikkien kanssa keskustelu ei kulje kuin tanssi, mutte en minä sellaista odotakaan.
Nimenomaan kaipaan herätyksiä ja pohdintaa. Jees jees on kivaa,kun ymmärretään oikein ja ollaa samaa mieltäkin. Mutta se, että päässä kirpoaa uusia ajatuksia on vielä tärkeempää...että pystysin tajumaan paremmin muutakin, kun oman kuplani.- antilassukkanainen
Liner
pikkukakkonen
(näiden tappelut naurattaa aina...sori!)
hmm...kolmas tosi vaikea valinta. Sanotaan elisakettu, kirjoittaa fiksusti. Palstalla on monia hyviä kirjoittajia, ja näin pintapuolisesti tarkasteltuna väittäisin että palstalla on enempi asiallisesti kirjoittelevia nikkejä kuin edellisvuonna jolloin kirjoittelin ensimmäiset säkeeni palstalle.
Palstailen liian harvoin jotta lähtisin hehkuttamaan suosikkejani, mutta erityismaininnan antaisin Dissidentille siitä asenteesta jolla hän kirjoittelee palstalle. Dissident rakentaa enemmän kuin rikkoo, se on harvinaista palstalla.
Ellu on ehkä lähinnä suosikkini, fiksu ihminen joka on aina valmis keskustelemaan asioista älyllisellä tasolla. Ellun kanssa keskusteluista jää tunne että mielipiteiden vaihdosta saa jotakin ajateltavaa. Ellussa on asiasisällön lisäksi hiven sielukkuutta, se on ihan hyvä piirre.
Kolmanneksi nostaisin esiin Harmaaritarin. Kirjoittaja on kieltämättä varsinainen kiusankappale, mutta kirjoittajana luovempi kuin yksisilmäisestä argumentoinnistaan alkuun huomaa. Kirjoittaa pilke silmäkulmassa, mutta puolustaessaan palstateorioita se pilke katoaa väliin. Sanoisin että kaverilla on hyviä ajatuksia, mutta valitettavasti johtopäätökset joskus vääriä.Mullakin on suosikkeja ja suosikkeja - eri syistä. Homman nimi kuitenkin on, että palstalla moni osaa kirjoittaa ja arvostus lähtee eri kulmista. Ei itsestäänselvänä, eikä ennakoitavana, eikä siksi että jonkun kanssa pystyy vaihtamaan kommenttia, olemaan samanmielinen, arvostaen näkemyksiä tai kokemusta.
Kolme nimimerkkiä on pahuksen vaikea valita. Valintani koskevat kyseisiä nimimerkkejä, eikä sillä monta persoonaa kenelläkin on, ole otettu huomioon. Äänestykseni syyt käyvät ilmi perusteluissa:
1. todella.vaikeeta - Samaistuttuva kirjoittaja. Minälähtöiseen kerrontaan on helppo uppoutua. Ykkössija tulee pohdiskelevasta otteesta.
2. PalstaTrolli - Moniulotteinen lahjomattomuus. Älyllinen ote ja winmaumainen ote näpäköissä tikkasarjoissa.
3. misspönttöuuni - heittäytyminen on kova juttu kenelle tahansa kirjoittajalle. Kunnioitan moista kykyä astua ikäänkuin alastomana esiintymiskentälle.
Kiitos kuitenkin kaikille kirjoittajille.- minunvalintani
pikkukakkonen
- kylmän loogista ja faktoihin perustuvaa analyysia naisista
nainen34v
- no ei taida olla palstalla enää mutta oli mukava keskustelija ja naiseksi aika rehellinen
hämärän.rajoilta
- älykäs ätmi jonka kirjoituksissa on syvyyttä - paraspostaaja
On tullut aika julkistaa voittaja!
Kolmostilaa jakoivat periaatteen mies, monnom ja Dissident kahdella äänellä.
Kakkostilaa jakoi peräti viisi postaajaa eli naisasialooseri1, Harmaaritari, LinerT2, Nainen39v ja 12121212 kukin kolmen äänen saaliilla.
Vuoden postaajaksi valittiin neljällä äänellä ELISAKETTU.
Onnittelut voittajalle ja kaikille postaajille. Hyvää joulua ja vuotta 2018 :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1141848Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541312Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277- 491012
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126952Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75916- 52834
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36817Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62802- 56771