Hakusessa 18-38v lapsettomasta ja vapaasta hoikasta naisesta illanviettoseuraa..
Kaveria leffaan ja keikoille jne.. Ei ole väliä mistäpäin olet, jos oot valmis vaikka autoilemaankin puolivälin paikkeille, niin eipä ole välimatka mikään ongelma... Kirjottele meiliini suoraan.
Kaverihaku.
10
714
Vastaukset
- Oppeliini1
Aaaah, mikä rasitisen miehen unelma saada ystävä: kelpaa vain tietyn ikäiset, kokoiset... kas kun et lisännyt listaasi ihonväriä, hiusten pituutta, koulutustasoa!
Tosin sinulle kelpaa joku jopa toiselta puolelta Suomea kunhan tulee ensin autolla vastaan!
Mikä yhden molekyylin vitsi!!! - envittuymmärrä
Ei taida olla pelkkä kaveriseura mielessä, kun noin paljon vaadit... ihan älytöntä hommaa. Pitääkö olla myös pitkät vaaleat hiukset ja 36 koon jalka??
No voi sentään...Mielestäni tuossa ei kyllä ole vaaditty juuri mitään.
Lapsetonta ja normaalikuosissa olevaa ihmistä haen. Jos et sopinut hakuuni, niin mitäs siihen tulet nillittämään.
Edelleen hakusessa....
Saapi rohkiasti kirjotella, jos on kaveria vailla...- Miesvainaa
Ompa älyttömät kriteerit. Tuo ikähaitari on aika leveä ja ainakin yläpään kohdassa lapsettomuusvaade voi olla mahdoton. Tai no joo, 36v lapseton voi olla psykopaatti hullu samoin kuin 18v neitsyt.
Jos itse tekisin ilmoituksen, niin kertoisin vain itsestäni ja katsoisin tarttuuko joku koukkuun ja hyväksyykö omat puutteeni ja vikani. - notpossible
Hah, itse täyttäisin kyllä nämä kriteerit...
Olen 34-v. lapseton ja vapaa nainen. Hoikka, siro ruumiinrakenne, pienikokoinen...
Lisäyksenä vielä lapsettomuuteeni, että olen siis nimenomaan VELA!
Mutta... Olen huomannut, että pelkkä ystävyys heteromiehen kanssa ei vain onnistu... (ilmoituksesi perusteella oletan sinun olevan hetero).
Itse olen lesbo, joten omasta puolestani voisin olla miehen kanssa pelkkä ystävä, mutta olen huomannut, että heteromiehet siitä huolimatta ovat yrittäneet saada minulta seksiä kun ovat yrittäneet olla pelkkiä ystäviä kanssani ja kun ovat huomanneet, että seksiä on turha vinkua, niin sitten onkin yhteydenpito loppunut, eikä olla enää oltu yhteyksissä, eli pelkkä platoninen ystävyyssuhde ei olekaan kelvannut.
Tykkään kyllä myös käydä keikoilla leffassa, jne... mutta en usko, että sinulle riittäisi pelkkä platoninen ystävyyssuhde!Hmm..Ehkä se olisi hieman turhan kivuliasta...Siis pelkkä platoninen..Olenhan minä tuolla nimimerkin takana sanonutkin tarkemmin mitä toiveissa, eli Friend with benefits...
Eihän siinä kun löydät itsesi pikaisesti uudelleen ja muutut vähintään bii seksuaaliksi, niin voidaan tutustua:)
Vakavasti puhuen, niin kyllä minä tosiaan sitä seksiäkin kaipaan..Ystävyyttä ja seksiä, niin silloin se on täydellistä kun mukavan illan päälle pääsee vielä yötäkin viettämään yhdessä..- notpossible
No niin! Arvasin...
En todellakaan ole bi. Olen ollut miesten kanssa parisuhteissa aikaisemmin, koska en itse ole hyväksynyt suuntautumistani. Nyt kun olen sen hyväksynyt ja ollut naisten kanssa, niin tosiaan, en todellakaan ole ikinä ollut onnellinen miesten kanssa ja seksi miehen kanssa... yök.. en voi sietää penetraatiota. Naisen kanssa onneksi ei tarvitse penetroida. - notpossible
No niin! Arvasin...
En todellakaan ole bi. Olen ollut miesten kanssa parisuhteissa aikaisemmin, koska en itse ole hyväksynyt suuntautumistani. Nyt kun olen sen hyväksynyt ja ollut naisten kanssa, niin tosiaan, en todellakaan ole ikinä ollut onnellinen miesten kanssa ja seksi miehen kanssa... yök.. en voi sietää penetraatiota. Naisen kanssa onneksi ei tarvitse penetroida.
Edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663412Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1282887- 462589
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391331