Vahinkoraskaus ja maapakoon lähtö.

Paavo123rullu

Saatoin erään naispuolisen henkilön raskaaksi, en halua ottaa äpärästä mitään vastuuta koska olen vieläkin täysin napero, tykkään hiisailla kavereiden kanssa ja viettää aikaa heidän kanssaan. Ahdistun jos jonkun eukon kanssa joutuu viettämään liikaa aikaa.

Olen nyt kerännyt kasaan rahaa ja jatkan tuota rahan haalimista niin kauan, kuin äpärä pullahtaa maailmaa. Aikaa on vielä noin 7kk. Lähden Helsinki-Vantaan kentältä ja kohteena on joku Kaakkois-Aasian maa, jonne voin jäädä toviksi ottamaan löysää aikaa.

Yksin en ole lähdössä vaan mukaan lähtee pari luottokaveria, joiden kanssa olemme suunitelleet reissua jo pidemmän aikaa. Ennen lähtöä irtisanon asuntoni, työpaikkani ja myyn ennen reissua omaisuuttani.

Kyseinen muija taitaa tietää nimeni ja asuinpaikkani, joten pakko on lähteä. Mitä mieltä foorumilaiset olette tästä?

9

2755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isukki88

      Vaikka myisit kaiken ja lähtisit maanpakoon kauanko olisit ulkomailla ja velat seuraisi pitkään sen jälkeen( ennen kuin ne kuoleutuisi). Itsellä on 2 v tytär ja vaikka sinkku olenkin ja vietän aikaa kavereiden kanssa , oma lapsi on tärkein asia maailmassa. Elatusmaksut on kuitenkin kohtuulisia suhteessa tuloihin ja ainahan sä voit tavata lastasi ja sopia ettei elatusmaksua makseta mihin harva äiti suostuu.

      Kannattaa miettiä myytkö omaisuutesi ja tuhlaat ne Aasiassa mitä sen jälkeen tulet rahattomana suomeen , tai hankit Aasiasta vaimon ja jäät sinne , asumaan ja työskentelemään?

      Sinun tilanteesi on tod. näk parempi kuin minulla joka joutuu tappelee oman tyttäreni tapaamiset läpi ja en ole juoppo raiskaaja hyväksikäyttäjä tms jos siihen tulee. Tyttäreni äiti ei vain pidä minusta....Elarit seuraavat sinua ja DNA testi myös, onnellista isyyttä tai pakomatkaa kumpaan kallistut sitten.

      • siun

        Hyvä et haluat kantaa vastuuta tyttärestä ja tavata häntä.
        Pieni vinkki, jos tapaamisiin tulee ongelmia, jokaisena kertaa kun sun ois pitänyt saada olla tyttäres kans niin kirjoita hänelle kirje missä kerrot tunteistasi, ikävästä, ja mitä kaikkee olisit halunnut juuri Sinä päivänä tehdä, touhuta tai jutella hänelle ja laita kuoreen sekä mapita ne... anna ne tyttärelle isona esim. 15 v rippilahjan yhteydessä tai 18v kun irtautuminen kotoa alkaa.. Ja hän näkee et olet ajatellut.. Omat tunteesi, zjatukset, elämänkokemuksesi/viisauden alkaa seuraa häntä..
        Ja tarpeen tullen voit myös näyttää viranomaisille vuoden/kahden kuluttua jos kirjeitä alkaa olla monta (muista päivänä ne) niin voit esittää kuinka monta tapaamista on estetty ja kertoo ikävästä tytärtäsi kohtaan...
        Jospa ne vois ehkä helpottaa tilannetta

        Tyttäresi tarvitsee myös sinun rakkauttasi ja huolenpitoa


    • surullinenneito

      anna se lapsi mulle. en voi saada lapsia koska munasarjat poistettu ja oon parisuhteessa ollut vuosia. halutaan ukon kaa jossai vaiheessa lapsi. oisit onnellinen että akkas voi saada lapsia. oon vähä kateellinen sulle

      • siun

        Etkö lukenu, Yhden yön juttu...
        Ei hän voi sitä äidiltä ottaa ja antaa toiselle..
        Äidin tulis haluta adoptiota ja sikin menee ehkä jonkun systeemin mukaan

        Oletko miettinyt adoptiota, voimia ja iloa kuitenkin sinulle..


    • Kiinnipä jäät kuitenkin. Tai ainakaan suomeen ei ole enää palaamista. Tein muuten rikosilmoituksen tästä keskustelusta jo eli tais sun juna mennä jo.

      • eielämänkevät

        rikosilmoitus trollista :D:D:D:D


    • varomitäsanot

      Jos tämä on tosijuttu, tulet katumaan tuota äpärä sanaa jossain vaiheessa elämääsi. Voit olla varma siitä.

    • salamantoivoja

      Sillä lailla, näin kunnon isi toimii. Toivottavasti salama iskee taivaalta ja kärvistää pienen pippelisi:)

    • valintaonsinun

      Eilen olin elokuvissa ja katsoin madmoise lukenu paranisi elokuvan,
      Jossa sivuuttaa oli kuinka eräs hyväksikäyttö poikaa, joka tuli raskaaksi
      Kuinka tuo mies (lapsenisä) alko pesien kätensä, nainen sai vastuun ja häpeän.
      Mietin tätä yleistä ogelmatiikkaa mitä itsekin nyt harjoitetaan,
      Vastuuta ei haluta ottaa edes ehkäisystä, nainen saa vaikkei haluaisikaan
      Ja saa myös silloin kantaa yleensä koko vastuun tilanteesta, lapsesta seurauksista ja häpeästä. Ja mies pestäkseen käsiään lisää naisen "kuormaan"liaten hänen maineen
      Huomasin nimittäin.
      Intiassa esim naiset poltetaan, kiitetään tai tapetaan vaikka he olisi joutuneet raiskauksen uhriksi.
      Arabi maissa nainen kiivitetään vaikka hän olisi raiskauksen uhri,
      Hän voi joutua ruoskituksi ja vankilaan huonona naisena vaikka olisi raiskauksen uhri..
      Teon tekijät voi olla vapaana.
      Jeesuksen eteen tuotiin aviorikoksesta tavattu nainen. Hän oli syntinen.
      Mut Jeesuksen eteen kivitettäväksi ei tuotu tuota miestä joka oli yhtä syyllinen kun nainen tuohon aviorikokseen.
      Aatami paratiisissa, yritti pestä käsiään , vaimo( 1syylline), jonka sinä annoit (2syyllinen Jla )antoi ja minä söin

      Kuule nyt voit juosta vaikka maapallon ympäri mutta itseäsi et pääse pakoon.
      Eiköhän olis aika opetella käytetään ehkäisyä tai aloittaa selibaati
      Ja opetella kantaan omien tekojen hedelmästä=lapsesta huolta.
      Ajattele minkä jo olet tehnyt lapselle vaikka hän on täysin viaton tilanteeseensa
      Hänellä olis kuulunut olla oikeus syntyä haluttuna ja rakastettuna perheeseen
      Ilman äpäräliutettä, jonka sinä itse isänä ekana heitit, vaikka itse olet vastuussa täysin gilanteesta.
      Oisko nyt aika kasvaa mieheksi ja opetella kantamaan tekojensa seuraukset.
      Millaista miestä haluat aamuisin peilistä katsoa, lusmuilijaa vai miestä joka tekee virheitä mut kohtaa ja kantaa ne

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe