Törmäsin tähän

Iltalukemista

Onko ketään täällä törmännyt tilanteeseen jossa rakastat tyttöäsi todella paljon, mutta haluaisit päästä panemaan muita naisia, mutta et halua pettää etkä myöskään erota ?

Kuulostaa monimutkaiselta, mutta 4 vuotta seurustellut ja 2 vuotta kihloissa maailman ihanimman tytön kanssa. Hän ei ole ilkeä, kohtuuton tai estä minua.
Hän on pysynyt kanssani vaikka minulla todettiin masennus vuosi sitten ja josta olen päässyt ylitse pikkuhiljaa.
Neljä vuotta sitten, tämä tyttö, oli se ketä en voinut kuvitella koskaan saavani. Hän oli niin sanotusti "unelmani" kunnes yksi hauska kerta jotenkin päädyimme yhteen ja jotenkin kohtalolla oli sormet pelissä.
Rakastan häntä ja hän minua.

Siksi tämä arvon lukija tuntuukin niin idioottimaiselta, että heittäisin hukkaan sen kenen kanssa minun olisi määrä viettää elämäni.. hän on ensimmäinen tyttö kenen kanssa olen ollut.
Kai se on tämä alkukantainen vaisto mikä haluaisi, että olisin jonkun toisen kanssa..

Kerro miten tälläisestä tilanteesta voisi selvitä ?

4

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghjhgcjcghjcghj

Kerro tytölles, ehkä se päästää sut vieraisiin tyydyttämään halus :D kuulema syventää rakkautta.....

• Oppeliini1

Teoistaan mies tunnetaan.
      Miksi edes käytät ajatuspankkiasi mihinkään tarpeettomaan ja tyhmään kun tiedät sen vahingoittavan kumpaakin osapuolta.
      On aika kasvaa tasolle jolla tyttösi sinut tuntee ja arvostaa sinua miehenä ja mahdollisena ( parhaassa tapauksessa!) aviopuolisona.

Tietysti , ethän olisi ensimmäinen idiootti joka heittäisi helmet sioille!

• oleeol

Et ilmeisesti tajua, miten harvinaista oikea rakkaus, jossa saa myös vastarakkautta, ihmiselämässä on. Pidä siitä tiukasti kiinni. Tällä elämänkokemuksella (47 v.) sen tietää.

Jos kuitenkin päädyt panemaan muita, pidä mielessäs, ettet ehkä koskaan koe vastaavaa. Tai saatat kokea joskus vuosikymmenten päästä, jolloin kukaan lisääntymisikäinen nainen ei ole sinusta kiinnostunut.

• mirkkum

On luonnollista, että suhteessa elävän mieleen pääsee nousemaan seksuaalisia haluja muitakin kohtaan kuin vain omaa puolisoa.

Noita ajatuksia ei auta kieltää, mutta ei niitä kannata teoiksikaan muuttaa. Et sinä niiltä muilta naisilta mitään sen kummempaa saa.

Olen huomannut, että mulla on kausia, jolloin fantasioin muita miehiä. En ole koskaan pettänyt omaa miestäni enkä aio pettääkään. Nämä muista miehistä haaveilut vaan pitävät jotenkin seksuaalisuuttani vireänä. Siis sellaisina kausina, kun halut jotenkin omaan kumppaniin katoaa. Seksihalut oman kumppanin kanssa pysyvät vilkkaana kun antaa itselle luvan fantasioida muita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe