osaako naiset parkkeerata autoa
60
260
Vastaukset
- voi.niitä.koulutettuja
tämmösii ne korkeastikoulutetut tytöt on viisaita ja älykkäitä mutta seksiseura palveluista kyllä tietää ja miten pilkataan kunnon naisia niin elämässä on muutakin kuin itsensä myyminen ja tinderit
- Kaikysyäsaa
Miten tuollaine on saanut ajokortin
- kaisanoasaa
Se on antanut katsastusinssille reikää tarpeeksi.
- jännäätaireikää
kaisanoasaa kirjoitti:
Se on antanut katsastusinssille reikää tarpeeksi.
Niinpä tietenkin. Reikäähän se taas. Puhetta riittää siitä mistä puute.
- kaisanoasaa
jännäätaireikää kirjoitti:
Niinpä tietenkin. Reikäähän se taas. Puhetta riittää siitä mistä puute.
Niin mutta kun se on antanut.
- Teknodonna
No problemo
(Naurua)
https://www.youtube.com/watch?v=2512Ncsvkmc - 7469
Tuttavani, naispuolinen äidinkielen opettaja etsii pysäköintiin aina sellaisen suojatien jonka eteen voi ajaa suoraan ja niin lähelle, ettei hänen Passattinsa eteen tule autoa. Ei tarvitse peruuttaa vaan voi lähteä ajamaan suoraan eteen päin.
Hyväkuntoinen 4-kymppinen nainen jaksaa kävellä.Onko etäisyyttä suojatiehen minkä verran? Yksi opettaja/oppilas meidän koululla kerää sakkolappuja, kun jättää autonsa 1-2 m päähän suojatiestä.
Aina sama auto ja pikavoitto lasissa...- 7469
monnom kirjoitti:
Onko etäisyyttä suojatiehen minkä verran? Yksi opettaja/oppilas meidän koululla kerää sakkolappuja, kun jättää autonsa 1-2 m päähän suojatiestä.
Aina sama auto ja pikavoitto lasissa...Parin havaintoni perusteella väliä on 4 - 6 metriä. Takana on aina reilusti tilaa vähintään yhden auton verran. Pieni taajama, vähän liikennettä.
Ps. Kun jäin putkilaisena kotiin niin vaimoni jättä ajokorttinsa uusimatta. Hyvä ratkaisu kaikkien kannalta. 7469 kirjoitti:
Parin havaintoni perusteella väliä on 4 - 6 metriä. Takana on aina reilusti tilaa vähintään yhden auton verran. Pieni taajama, vähän liikennettä.
Ps. Kun jäin putkilaisena kotiin niin vaimoni jättä ajokorttinsa uusimatta. Hyvä ratkaisu kaikkien kannalta.Juu 5 metriä riittää.
Kaikista ei ole autoilijoiksi, mutta kaikkien ei tarvikaan olla. Mä kyllä pidän autolla ajamista helppona. :)
Mjaa, olisihan tuo mennyt tuohon heittämällä. Keula ohi istutusten, siinä pienelle harmaalle noppakivetykselle ja pakilla ruutuun. Takaperin auto taipuu monesti paremmin parkkiin, kun etuperin nääs myös. Mä pakitan yleensä aina parkkiin, kun mahdollista. Mukavempi lähteä kun näkee lähteissään suoraan eteensä...
Oishan tuon kokonen auto menny etuperinkin ruutuun. Hirmunen ruutu ja pikkunen auto, sinisen auton ruudustakin ois voinu lainata tilaa.
Melkein onnistu.
Elkää nyt naisiamorkatko, niitä on rekkakuskeinakin ja peruuttelee työkseen enempi, kun moni keskiverto jamppa.
En osaa. En osaa (enää) edes ajaa sitä. Kai sitä kaikkea oppii kun harjoittelee..
Mulle on olemassa viidenlaisia autoja: neppisautoja, henkilöautoja, pakettiautoja, linja-autoja ja rekka-autoja.Kerran jossain parkkiksella istuin autossa odottamassa ja katsoin kun joku yritti sen kymmenisen kertaa edestakas saada autoaan ruutuun, ei vaan mennyt, joten kaveri lähti etsimään helpompaa paikkaa. Oli vielä semmonen tyyriimmän näköinen urheiluauto. Sitten siihen samaan paikkaan tuli joku huoltoauto ja kerralla nätisti suhautti ruutuun. Että ei se näytä miehiltäkään aina onnistuvan.
Kokemusta ja harjoittelua kaikki vaatii, pyörällä ajokin.Totta, mun isä esimerkksi on ajanut miljoonia kilsoja rahtikalustoa 30 vuoden aikana ja vaikka mitä moottorihärveleitä. Taipuu mitenpäin vaan, mutta kun hyppäs polkupyörän selkään niin metrin meni vipattaen ja nurin. Toiset tarvii moottorin pysyäkseen pyörälläkin pystyssä.
Kyllä talon lapsia nauratti makeasti, kun isäni makasi maassa pyörä länkällään vieressä.monnom kirjoitti:
Totta, mun isä esimerkksi on ajanut miljoonia kilsoja rahtikalustoa 30 vuoden aikana ja vaikka mitä moottorihärveleitä. Taipuu mitenpäin vaan, mutta kun hyppäs polkupyörän selkään niin metrin meni vipattaen ja nurin. Toiset tarvii moottorin pysyäkseen pyörälläkin pystyssä.
Kyllä talon lapsia nauratti makeasti, kun isäni makasi maassa pyörä länkällään vieressä.Mulla taas on sähköpyörä ja siinä alussa kun ei ollut toiminnot oikeen hallussa, niin mätkähdin suoraan sivuttain kotioven eteen. Saattoihan joku senkin kuvata ja sitten ihmetellä, että eikö naiset osaa pyörällä ajaa.
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla taas on sähköpyörä ja siinä alussa kun ei ollut toiminnot oikeen hallussa, niin mätkähdin suoraan sivuttain kotioven eteen. Saattoihan joku senkin kuvata ja sitten ihmetellä, että eikö naiset osaa pyörällä ajaa.
Semmonen onkin ihan vieras kapistus mulle, sähköpyörä. Onko se mimmonen ajaa? Sähköllä menee, jos ite väsyy vai kuinka?
monnom kirjoitti:
Semmonen onkin ihan vieras kapistus mulle, sähköpyörä. Onko se mimmonen ajaa? Sähköllä menee, jos ite väsyy vai kuinka?
Kätevä laite. Kyllä siinä polkea pitää kokoajan, mutta jos haluaa, niin ylämäet menee ihan yhtä kevyesti kuin alamäet, kuin ilmaa polkisi. Akku ladataan sisällä ja tässä mun fillarissa se työnnetään tarakan alle, vanha malli jo. Tais olla seitsemän eri vaihdetta kuinka kevyesti haluaa polkea, toimii se ihan tavallisenakin fillarina jos haluaa.
Keski-Euroopassa nuo on oikein suosittuja vempeleitä, Suomessa niihin suhtaudutaan vähän penseästi, kun täällä pyörä ensisijaisesti kuntoilulaite ja toissjaisesti kulkuväline.Wwuwuw kirjoitti:
Kätevä laite. Kyllä siinä polkea pitää kokoajan, mutta jos haluaa, niin ylämäet menee ihan yhtä kevyesti kuin alamäet, kuin ilmaa polkisi. Akku ladataan sisällä ja tässä mun fillarissa se työnnetään tarakan alle, vanha malli jo. Tais olla seitsemän eri vaihdetta kuinka kevyesti haluaa polkea, toimii se ihan tavallisenakin fillarina jos haluaa.
Keski-Euroopassa nuo on oikein suosittuja vempeleitä, Suomessa niihin suhtaudutaan vähän penseästi, kun täällä pyörä ensisijaisesti kuntoilulaite ja toissjaisesti kulkuväline.Jaa, nyt mä vasta katsoin tuon aloituksen linkin. Ehkä tuo nainen halusi juurikin harjoitella..ilkeää tuollainen pilkka ja salakuvaaminen, ja vielä yleistäminen..Hävetkää.
Miten olisi hevonen, miten menee semmosen parkkeeraus?
Hi Ho Silver, lets go.Wwuwuw kirjoitti:
Keski-Euroopassa nuo on oikein suosittuja vempeleitä, Suomessa niihin suhtaudutaan vähän penseästi, kun täällä pyörä ensisijaisesti kuntoilulaite ja toissjaisesti kulkuväline.Wau! Kuulostaa fiksulle keksinnölle joka toimii. Onko ne miten kalliita?
Siis se hiukan jeesaa ylämäissä?
Mua rupesi nyt kiinnostamaan tämä pyörä, pitää googlata. ☺️Wwuwuw kirjoitti:
Jaa, nyt mä vasta katsoin tuon aloituksen linkin. Ehkä tuo nainen halusi juurikin harjoitella..ilkeää tuollainen pilkka ja salakuvaaminen, ja vielä yleistäminen..Hävetkää.
Miten olisi hevonen, miten menee semmosen parkkeeraus?
Hi Ho Silver, lets go.Mutta siis, tässä telle ilkeilijöille..
"Tuoreen tutkimuksen mukaan naiset ovat lahjakkaampia parkkeeraamaan autonsa kuin miehet. Britanniassa tehty tutkimus osoittaa, että vaikka naisilla saattaakin kestää kauemmin auton parkkeeraaminen, he saavat auton taitavammin ruutuun ja myös tarkemmin ruudun keskelle.
Tutkimuksessa selvitettiin 2500 autoilijan taitoja ja tutkittiin auton parkkeeraamisen eri osa-alueita, kuten tekniikkaa, tarkkuutta ja kestoa. Naiset selviytyivät testeistä paremmin kuin miehet muun muassa löytämällä vapaat parkkiruudut ja käyttämällä ajo-opettajien suosittelemia ajotekniikoita parkkeeratessaan. Ilmeisesti naiset eivät kuitenkaan tunnu uskovan kykyihinsä auton ratissa, sillä ainoastaan viidesosa naisista uskoi olevansa parempia parkkeeraajia kuin miehet."monnom kirjoitti:
Wau! Kuulostaa fiksulle keksinnölle joka toimii. Onko ne miten kalliita?
Siis se hiukan jeesaa ylämäissä?
Mua rupesi nyt kiinnostamaan tämä pyörä, pitää googlata. ☺️Sillä suhatessa ei ole ylämäkiä lainkaan..joku tonnin tuo mun versio maksoi, mutta siitä on jo kuutisen vuotta aikaa. Mä tykkään.
Wwuwuw kirjoitti:
Sillä suhatessa ei ole ylämäkiä lainkaan..joku tonnin tuo mun versio maksoi, mutta siitä on jo kuutisen vuotta aikaa. Mä tykkään.
Sillä on kiva viuhahtaa ylämäessä jonkun hikipinkon ohi, joka kilpapyörällään sotkee kumarassa niin vimmatusti.. ja vilkuttaa mennessään.
Wwuwuw kirjoitti:
Sillä on kiva viuhahtaa ylämäessä jonkun hikipinkon ohi, joka kilpapyörällään sotkee kumarassa niin vimmatusti.. ja vilkuttaa mennessään.
Heh, tuli hauska mielikuva päähän. Kuulostaa kyllä ihan mainiolta...mä en niin piittaa pyöräilystä. Mutta tuo voisi tehdä siitä jo mukavaa. Täälläkin on mäkiä joka suuntaan, mutta mahtavat väylät pyöräilyyn.
Sait mut kiinnostumaan aiheesta. Tunturin sivut sain tähän jo auki.monnom kirjoitti:
Heh, tuli hauska mielikuva päähän. Kuulostaa kyllä ihan mainiolta...mä en niin piittaa pyöräilystä. Mutta tuo voisi tehdä siitä jo mukavaa. Täälläkin on mäkiä joka suuntaan, mutta mahtavat väylät pyöräilyyn.
Sait mut kiinnostumaan aiheesta. Tunturin sivut sain tähän jo auki.Tuolta voi ostaa muunnossarjan
pujotteIija kirjoitti:
Tuolta voi ostaa muunnossarjan
Siis tuolta https://www.greencycle.fi/
pujotteIija kirjoitti:
Siis tuolta https://www.greencycle.fi/
Tuolla oli sähköpyöriä reilulla tonnilla, valmiita paketteja. Voisikohan jostakin löytää käytetyn?
Mulle kelpaa käytettykin, heh. ;)monnom kirjoitti:
Tuolla oli sähköpyöriä reilulla tonnilla, valmiita paketteja. Voisikohan jostakin löytää käytetyn?
Mulle kelpaa käytettykin, heh. ;)699 € näkyy olevan halvin sarja. Olen ostanut tuolta jotain irto-osia, 2 moottoria ainakin
Tässä on kaikki... vahingonilo=paras ilo..
https://youtu.be/IpG0A3Bek_ITarviskos hommata koon mukaan autokin? Ei mut on se hieno...vielä kun pääsis uloskin. 😂
https://youtu.be/QkJTqrWf5KYmonnom kirjoitti:
Tarviskos hommata koon mukaan autokin? Ei mut on se hieno...vielä kun pääsis uloskin. 😂
https://youtu.be/QkJTqrWf5KYHitto että auto on vaikea saada oikeinpäin huoltsikalle...haha
https://youtu.be/FbsljqWw8h4Dissident kirjoitti:
Hitto että auto on vaikea saada oikeinpäin huoltsikalle...haha
https://youtu.be/FbsljqWw8h4Heh, tankkiluukku hukassa. Noin voi käydä ekan kerran vieraalla autolla, mutta useampi rinki että tajuaa miten päin pitää ajaa, jotta tankkiluukku on mittarin puolella...hmm.😏
monnom kirjoitti:
Heh, tankkiluukku hukassa. Noin voi käydä ekan kerran vieraalla autolla, mutta useampi rinki että tajuaa miten päin pitää ajaa, jotta tankkiluukku on mittarin puolella...hmm.😏
Itseasiassa se näkyy polttoainemittarista kuulemma. Letkun kuva on sillä puolella autoa...vinkvink...
Dissident kirjoitti:
Itseasiassa se näkyy polttoainemittarista kuulemma. Letkun kuva on sillä puolella autoa...vinkvink...
Aijaa, enpä ole tuotakaan tiennyt. :)
Olen vaan pyörähtänyt auton ympärillä, tuossa ja letkua kylkeen.monnom kirjoitti:
Aijaa, enpä ole tuotakaan tiennyt. :)
Olen vaan pyörähtänyt auton ympärillä, tuossa ja letkua kylkeen.Joo. Kurkkaappas erilaisista autoista se.. mulla taitaa ainakin olla se oikein.
Dissident kirjoitti:
Joo. Kurkkaappas erilaisista autoista se.. mulla taitaa ainakin olla se oikein.
Pitäähän se katsoa, nyt kun uteliaisuus on saatu herätettyä...
Löysin itselleni jo sähköpyöränkin kesäksi, jollei ole jo myyty.monnom kirjoitti:
Pitäähän se katsoa, nyt kun uteliaisuus on saatu herätettyä...
Löysin itselleni jo sähköpyöränkin kesäksi, jollei ole jo myyty.Joo. Tsekkaahan.
Sähköpyörä? Skootterin oisit hommannut. Sopivan vinkee kulkupeli sulle. Heh..Dissident kirjoitti:
Joo. Tsekkaahan.
Sähköpyörä? Skootterin oisit hommannut. Sopivan vinkee kulkupeli sulle. Heh..Skootterista tarvii maksaa vakuutusmaksuja, sähkiksestä ei ellei ole tehokkaampi. Ja pitäähän mun sentään itse polkea sitä pyörää. :D
1) SÄHKÖAVUSTEINEN POLKUPYÖRÄ (< 250 W)
Sähköavusteisille polkupyörille on Suomessa määrätty enimmäistehoksi 250 W ja maksiminopeudeksi 25 km/h. Sähköavusteiset pyörät eivät saa toimia pelkällä sähkömoottorilla, vaan sähkömoottorin tarkoitus on lähinnä avustaa sinua omassa matkanteossasi.
Sähköavusteisella pyörällä noudatetaan polkupyöräilijän säännöksiä. Sähköavusteisia polkupyöriä ei tarvitse rekisteröidä eikä vakuuttaa.
2) KEVYT KAKSIPYÖRÄINEN MOOTTORILLA VARUSTETTU POLKUPYÖRÄ (250 – 1 000 W)
Tehokkaammat sähköpyörät saavat kulkea pelkän sähkömoottorin kuljettamana, mutta nopeus ei saa ylittää 25 km/h.
Tämän teholuokan sähköpyöriä ei tarvitse rekisteröidä, eikä niiden ajamiseen tarvita ajokorttia, mutta ne täytyy vakuuttaa ja niissä tulee olla merkinantolaite, takaheijastin sekä etuvalo.
Tunturin sivuilta löytyi.
Mieluiten ostaisin sen mönkkärin tai crossipyörän. Muttei tuokaan paha ajatus ole...sähkis. Voisi jopa maittaa matka sillä, jos se helpottaa ylämäkiin puskemista. Ehkä kaikista mieluiten sen crossipyörän, se on kaikista hauskinta...ja vaatii kuntoa.
Sitten mä haluisin kiihdytysauton...ihan oman. Pienen riippuliitimen ja rohkeutta liitää. :)monnom kirjoitti:
Skootterista tarvii maksaa vakuutusmaksuja, sähkiksestä ei ellei ole tehokkaampi. Ja pitäähän mun sentään itse polkea sitä pyörää. :D
1) SÄHKÖAVUSTEINEN POLKUPYÖRÄ (< 250 W)
Sähköavusteisille polkupyörille on Suomessa määrätty enimmäistehoksi 250 W ja maksiminopeudeksi 25 km/h. Sähköavusteiset pyörät eivät saa toimia pelkällä sähkömoottorilla, vaan sähkömoottorin tarkoitus on lähinnä avustaa sinua omassa matkanteossasi.
Sähköavusteisella pyörällä noudatetaan polkupyöräilijän säännöksiä. Sähköavusteisia polkupyöriä ei tarvitse rekisteröidä eikä vakuuttaa.
2) KEVYT KAKSIPYÖRÄINEN MOOTTORILLA VARUSTETTU POLKUPYÖRÄ (250 – 1 000 W)
Tehokkaammat sähköpyörät saavat kulkea pelkän sähkömoottorin kuljettamana, mutta nopeus ei saa ylittää 25 km/h.
Tämän teholuokan sähköpyöriä ei tarvitse rekisteröidä, eikä niiden ajamiseen tarvita ajokorttia, mutta ne täytyy vakuuttaa ja niissä tulee olla merkinantolaite, takaheijastin sekä etuvalo.
Tunturin sivuilta löytyi.
Mieluiten ostaisin sen mönkkärin tai crossipyörän. Muttei tuokaan paha ajatus ole...sähkis. Voisi jopa maittaa matka sillä, jos se helpottaa ylämäkiin puskemista. Ehkä kaikista mieluiten sen crossipyörän, se on kaikista hauskinta...ja vaatii kuntoa.
Sitten mä haluisin kiihdytysauton...ihan oman. Pienen riippuliitimen ja rohkeutta liitää. :)Sellainen riippuliidin tai sellainen missä ois ropellikin ois kyllä huisa. Vois li li liihotellasiellä ja täällä...wrouung!
Dissident kirjoitti:
Sellainen riippuliidin tai sellainen missä ois ropellikin ois kyllä huisa. Vois li li liihotellasiellä ja täällä...wrouung!
Ois mahtavaa nähdä maailma linnun vinkkelistä. :)
Tuntea ilmavirrat ja kuulla äänet, hajut...monnom kirjoitti:
Ois mahtavaa nähdä maailma linnun vinkkelistä. :)
Tuntea ilmavirrat ja kuulla äänet, hajut...Joo. Ja kiusata lokkeja. Hähä...
Dissident kirjoitti:
Joo. Ja kiusata lokkeja. Hähä...
Kiroilla niille, hyökkiä kohti ja pian ne kostais paskomalla niskaan. 😌
- maasturimiess
On se niin vitunvaikeaa ajaa auton mitta ohi parkkiksen ja pakki päälle, kääntää kaikki ja oikasta lopulta pieneenkin parkkiin. Mutta ei. Tuollaisen mopoauton nyt vaikka kantais vasurilla parkkiin jos ei muuten onnistu.
- Teknodonna
Nössö
Vittu tankilla siitä pitää mennä yli niin että pellit paukkuu.
Taskuperuutus on sosiaalidemokraateille Teknodonna kirjoitti:
Nössö
Vittu tankilla siitä pitää mennä yli niin että pellit paukkuu.
Taskuperuutus on sosiaalidemokraateilleJa puolueettomille myös. :D
- aurailijarva44
Mites maasturimiehellä onnistaa lumilingon käyttö joka on traktorin perässä, lisäksi etukauha jolla myös lumia pusketaan vallinpäälle ; )
- Teknodonna
monnom kirjoitti:
Ja puolueettomille myös. :D
Yea
It's quite "large" thing to do.
(Naurua)
http://newnation.sg/wp-content/uploads/idf-woman-44.jpg Teknodonna kirjoitti:
Yea
It's quite "large" thing to do.
(Naurua)
http://newnation.sg/wp-content/uploads/idf-woman-44.jpgHeh, tai vaihtoehto kaksi nimensä mukaan vaan Dumper. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=oeyPbrGANhE- maasturimiess
aurailijarva44 kirjoitti:
Mites maasturimiehellä onnistaa lumilingon käyttö joka on traktorin perässä, lisäksi etukauha jolla myös lumia pusketaan vallinpäälle ; )
"Valitettavasti" sellaisetkin vehkeet löytyy jontikan perästä ja edestä kun kerran kysyit.
monnom kirjoitti:
Heh, tai vaihtoehto kaksi nimensä mukaan vaan Dumper. ;)
https://www.youtube.com/watch?v=oeyPbrGANhETatran hommaa, niin pääsee isommankin autokasan päälle...
https://youtu.be/9Jw-TqA4U6IDissident kirjoitti:
Tatran hommaa, niin pääsee isommankin autokasan päälle...
https://youtu.be/9Jw-TqA4U6IHittolainen sehän meni sen kukkulan päälle!!! Alas tulo oli aika arvelluttavan näköistä, mutta tuli nätisti. Melkonen 4x4 kapuaja. :D
Ois voinut kyydissä ihan vähän jännittää...monnom kirjoitti:
Hittolainen sehän meni sen kukkulan päälle!!! Alas tulo oli aika arvelluttavan näköistä, mutta tuli nätisti. Melkonen 4x4 kapuaja. :D
Ois voinut kyydissä ihan vähän jännittää...Joo. Jokaisella jätkällä pitäis olla tollanen. Sit kun oon iso, hommaan. Hih
- ISOMIES1237777
miehet osaa kaiken paremmin kuin naiset
- einaarata
Erityisesti ilkeilyn ja vittuilun.
Onhan se aikamoinen stereotypia mutta naiset ei vaan osaa ajaa...
On monesti joutunu tekemään vihasen väistöliikkeen kun nainen ei osaa kattoa ympärilleen.
Kaupan pihallaki naiset ei vaan saa sitä autoa parkkiin.
Ja sitten jos joskus erehdyn istumaan vänkärin puolella kun nainen ajaa niin se tuntuu kuin ratsastais meteoriitilla..- mäenoo
vau! Oot ratsastanu metoriitilla... aivan huikeeta!
- ihmemiehiäkö
Miten miehellä on vaikeuksia osua alle puolen metrin päästä wc-pyttyyn, mutta silti hän yleensä osuu hirveen 200m päästä ampuessaan? Tätä en sitten ymmärrä. Ilmeisesti miehet ovat lähisokeita. Se toisaalta selittää sen, miksi suurin osa heistä on vain ruman naisen kanssa.
- Normaalinainen
Kyllä minä ainakin olen aina osannut. Jotkut ei vaan hahmota miten sitä rattia pitää vääntää ja minne suuntaan renkaat menee.
- misspönttöuuni
Totta kai osataan. Minäkin sain kerran parkkeerattua auton katolleen valtatien ja heinäpellon väliin. Se tapahtui tosin niin nopeasti etten pysty nyt teille ihan tarkasti neuvomaan kuinka se tehtiin. Älkääpä kyselkö. Mutta sanoisin, että melko jouhevasti se pyörähti, ja kaupasta hakemani sekoitettavat herajuomat olivat heti valmiita nautittavaksi. Siinä oli pientä Aussi-fiilistä mukana, Down under, ylösalaisin ilman didgeridoota.
(Nainenhan osaa mitä vaan. Paitsi ruoanlaittoa, se on selvä.)
Siis ihan pikku kysymys tähän loppuun; miksi tietyssä automerkissä käsijarru pitää olla vasemmalla alhaalla polkimissa kytkimen vieressä MIKSI?! Se on neljäs poljin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli572454Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121505Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211203- 1021166
- 83947
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12947Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121927Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20906Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22890Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56851