http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/201712222200626182_tl.shtml
Jo nuorina vanhemmille miehille. Vai luuletteko että joku samanikäinen nappaa tuon naisen.
Naisia mainostetaan pilluina
26
83
Vastaukset
- kaisanoasaa
Panisin kyllä tuota taitoluistelijaa.
- hahhaaaa
Tuskin panisit.
- kaisanoasaa
hahhaaaa kirjoitti:
Tuskin panisit.
Varmasti panisin.
- tuskinpanisit
kaisanoasaa kirjoitti:
Varmasti panisin.
Luulet että saisit?
- Naisasialooser11
Luulet, että kysyisi luvan? Mikä estää aikamiestä panemasta siroa teininaista naisen mielipiteestä välittämättä?
- kaisanoasaa
tuskinpanisit kirjoitti:
Luulet että saisit?
Luulen. Ryssähoro antaisi jopa minulle.
- mnjh
kaisanoasaa kirjoitti:
Tuskin sentään.
- sallimunnauraa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Luulet, että kysyisi luvan? Mikä estää aikamiestä panemasta siroa teininaista naisen mielipiteestä välittämättä?
Niinpä niin. Miesten mieshän ottaa tietenkin väkivallan ns. avuksi.
Eli ei saa ilman apuja. - sallimunnauraa
Naisasialooser11 kirjoitti:
Niinpä niin. Miesten mieshän ottaa tietenkin väkivallan ns. avuksi.
Eli ei saa ilman apuja. - yllättävää
kaisanoasaa kirjoitti:
Ryssähorojako ne ihanat venäjän naiset onkin?
- kurppaska
Nuoria poikia ovat vasta.
- tukkanäkyyeipillu
Hiuksiahan tuossa mainostetaan.
Puutteessa olevat miehet näkee pilluja sielläkin missä niitä ei ole näkyvissä.- kaisanoasaa
Olen sitä mieltä etä pillun pitäisi näkyä joka kuvassa missä on naisiakin.
- Pillujen--asiantuntija
Seksikkyys ei katoa minnekkään. Eiköhä joku BOSH tuonkin korkkaa tai on jo korkannut.
- eioleummessasyntyessäkää
Ei voi korkata.
- tkäölkmjnh
Venäjällä nk. suojaikäraja on 14 vuotta.
- nuortamiestää
Eli jos 14v ITSE haluaa seksiä niin asia on ok. Ei muuten.
Koskee myös poikia. - pimut.ihania
nuortamiestää kirjoitti:
Eli jos 14v ITSE haluaa seksiä niin asia on ok. Ei muuten.
Koskee myös poikia.Sama koskee kaikenikäisiä, ei ole tarvetta mainita ikiä erikseen.
- tinderi.tellervot
moni korkeastikoulutettu nainen ja heidän tyttärensä haluaa olla pilluja ja reikiä ja kertakäyttö esineitä rikkaille ja varakkaille miehille
- niitäriittää
Sellaisia miehet on.
Mulkunkantotelineitä. - terkut.huåralle
niitäriittää kirjoitti:
Sellaisia miehet on.
Mulkunkantotelineitä.Olisit sinäkin rinkelireikäinen vitunkantotellinki hiljaa kerran ei ole mitään oikeaa asiaa.
- mielikuvitusta
vähän kuin tyttökalenterissa seksikkyys katoaa jos näytetään liikaa ei jätä enää mieli kuville kuvitusta.
- Naisasialooser11
Vanhemmalle charmantille miehelle menee tuo nuori nainen, varmasti joku 35v mies hänet nappaa, ei todellakaan ikäisensä pieni, hintelä finninaama jolla ei edes vielä kasva ne ohuetkaan viiksenhaivenet.
Eiköhän naiset itse mainosta itteänsä pelkkänä pilluna.. :D
- harhojanäkevät
Puutteessa oleva mies näkee kaiken pilluna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli572454Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️121505Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.211203- 1021166
- 83947
Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la12947Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h121927Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen20906Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?22890Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest56851