korokepohjasaappaat

oujeeehh44

käyttäkää naiset enemmän paksupohjaisia saappaita myös muulloin kuin baareissa.piikkikoroilla tottakai

31

1339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heels8

Vaikka olen mies niin käytän korkokenkiä niin arjessa kuin baarissa. Koroke pohja tuo hyvän tuen ja pehmennyksen kävelyyn

• ouhjeeehh44lle

Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?

• Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?

Ite olen 8vuotta kävellyt koroke pohjan omaavilla kengillä kuin ilman aloitin 8cm piikkikoroilla joissa oli 3cm koroke pohja.
        Niillä oli hyvä kävellä pitkiä matkoja ja ajaa autoa .
        Miehenä kun kävelee koroilla saa huomiota mutta kun oppi käveelee hyvin ja ei välitä muista niin menee hyvin.

• ouhjeeehh44lle

Oletko myös huomannut miten korokepohja suojaa jalkoja?
        On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).

• Heels8

On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).

Tykkäätkö käyttää millasia korkoja

• Heels8

Olen juu

• ouhjeeehh44lle

Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
        Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina?

• Heels8

Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
        Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina?

Lakkasuolla sukat vähän kostuivat, ku jalat hikoili nii vallan mahottomasti. Mutta sainpahan melekein 6½desii lakkoja ja toiset mokomat hirvikärpäsiä.

• ouhjeeehh44lle

Mitä,lakkasuolla??Oikeesti ? Jos tuo totta niin en kyllä pysty pistämään paremmaksi ...
        Miten saappaat muuten toimi,oliko miten upottava suo ;)?

• Heels8

Totta,totta ;),onneksi oli reisipituiset varret ja korkeat korot kun upposin monesti polviin asti..
        Ihan hyvin toimivat ,vaikka ei kai ihan sellaiseen tarkotettukaan..melko peseminen niistä oli ja taitavat vieläkin tuoksua suolle :(...

• daline

• Heels8

Talvella ihan sohjokelissä ja ihan vesisateessa . Käytän korjoja päivittäin on keli mikä tahanssa ::

• ouhjeeehh44lle

Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).

• Heels8

Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).

Tänäänkin saappaat jalassa kun ajoin keskisuomesta helsinkiin 12cm korko ja korokepohjaa 5cm

• Heels8