käyttäkää naiset enemmän paksupohjaisia saappaita myös muulloin kuin baareissa.piikkikoroilla tottakai
korokepohjasaappaat
31
1339
Vastaukset
- Heels8
Vaikka olen mies niin käytän korkokenkiä niin arjessa kuin baarissa. Koroke pohja tuo hyvän tuen ja pehmennyksen kävelyyn
- ouhjeeehh44lle
Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?
- Heels8
ouhjeeehh44lle kirjoitti:
Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?
Ite olen 8vuotta kävellyt koroke pohjan omaavilla kengillä kuin ilman aloitin 8cm piikkikoroilla joissa oli 3cm koroke pohja.
Niillä oli hyvä kävellä pitkiä matkoja ja ajaa autoa .
Miehenä kun kävelee koroilla saa huomiota mutta kun oppi käveelee hyvin ja ei välitä muista niin menee hyvin. - ouhjeeehh44lle
Oletko myös huomannut miten korokepohja suojaa jalkoja?
On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;). - Heels8
On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).Tykkäätkö käyttää millasia korkoja
- Heels8
On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).Olen juu
- ouhjeeehh44lle
Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina? - Heels8
Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina?Lakkasuolla sukat vähän kostuivat, ku jalat hikoili nii vallan mahottomasti. Mutta sainpahan melekein 6½desii lakkoja ja toiset mokomat hirvikärpäsiä.
- ouhjeeehh44lle
Mitä,lakkasuolla??Oikeesti ? Jos tuo totta niin en kyllä pysty pistämään paremmaksi ...
Miten saappaat muuten toimi,oliko miten upottava suo ;)? - Heels8
Totta,totta ;),onneksi oli reisipituiset varret ja korkeat korot kun upposin monesti polviin asti..
Ihan hyvin toimivat ,vaikka ei kai ihan sellaiseen tarkotettukaan..melko peseminen niistä oli ja taitavat vieläkin tuoksua suolle :(... - daline
https://adpgtr.com/click/59a65f998b30a88b3b8b4568/126995/178171/subaccount Suosittelen lämpimästi. Erittäin laaja valikoima ja ilmainen toimitus.
- Heels8
Talvella ihan sohjokelissä ja ihan vesisateessa . Käytän korjoja päivittäin on keli mikä tahanssa ::
- ouhjeeehh44lle
Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).
- Heels8
Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).
Tänäänkin saappaat jalassa kun ajoin keskisuomesta helsinkiin 12cm korko ja korokepohjaa 5cm
- Heels8