korokepohjasaappaat

oujeeehh44

käyttäkää naiset enemmän paksupohjaisia saappaita myös muulloin kuin baareissa.piikkikoroilla tottakai

31

1162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heels8

      Vaikka olen mies niin käytän korkokenkiä niin arjessa kuin baarissa. Koroke pohja tuo hyvän tuen ja pehmennyksen kävelyyn

      • ouhjeeehh44lle

        Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Jo olen huomannut että korokepohja ja korkea korko pitää jalat paremmin kuivana näinä loskatalvina :). Ei heti ensimmäisessä lammikossa jalka kostu...Millaiseen käyttöön aloittaja niitä haluaa,kadulle ?

        Ite olen 8vuotta kävellyt koroke pohjan omaavilla kengillä kuin ilman aloitin 8cm piikkikoroilla joissa oli 3cm koroke pohja.
        Niillä oli hyvä kävellä pitkiä matkoja ja ajaa autoa .
        Miehenä kun kävelee koroilla saa huomiota mutta kun oppi käveelee hyvin ja ei välitä muista niin menee hyvin.


      • ouhjeeehh44lle

        Oletko myös huomannut miten korokepohja suojaa jalkoja?
        On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Oletko myös huomannut miten korokepohja suojaa jalkoja?
        On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).

        Tykkäätkö käyttää millasia korkoja


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Oletko myös huomannut miten korokepohja suojaa jalkoja?
        On ihan kun pohjaa oon 3 cm eikä 3 mm. Tuo 8 cm suhde 3 cm on ihan hyvä,itellä sellaiset joissa pohjaa 3 ja korkoa 11 ja ovat ihan hyvätjalkaan ja kävelyyn ;).

        Olen juu


      • ouhjeeehh44lle

        Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
        Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina?


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Piikkareitahan minä...tolpat ja kiilat ei nappaa...
        Miten huonoissa paikoissa /kelissä olet liikkunut menestyksellä korokepohjissa jalat kuivina?

        Lakkasuolla sukat vähän kostuivat, ku jalat hikoili nii vallan mahottomasti. Mutta sainpahan melekein 6½desii lakkoja ja toiset mokomat hirvikärpäsiä.


      • ouhjeeehh44lle

        Mitä,lakkasuolla??Oikeesti ? Jos tuo totta niin en kyllä pysty pistämään paremmaksi ...
        Miten saappaat muuten toimi,oliko miten upottava suo ;)?


      • Heels8

        Totta,totta ;),onneksi oli reisipituiset varret ja korkeat korot kun upposin monesti polviin asti..
        Ihan hyvin toimivat ,vaikka ei kai ihan sellaiseen tarkotettukaan..melko peseminen niistä oli ja taitavat vieläkin tuoksua suolle :(...


      • daline

    • Heels8

      Talvella ihan sohjokelissä ja ihan vesisateessa . Käytän korjoja päivittäin on keli mikä tahanssa ::

      • ouhjeeehh44lle

        Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Samoin päivittäin...En koskaan valitse jalkineita kelin/olosuhteen mukaan joten koroilla painellaan huomommassakin kelissä/olosuhteessa..hyvällä menestyksellä =).

        Tänäänkin saappaat jalassa kun ajoin keskisuomesta helsinkiin 12cm korko ja korokepohjaa 5cm


      • Heels8
        Heels8 kirjoitti:

        Tänäänkin saappaat jalassa kun ajoin keskisuomesta helsinkiin 12cm korko ja korokepohjaa 5cm

        Joku näköjään käyttää mun nimi merkkiä :( lakkasuolla en ikinä menisi pilaamaan kenkiäni.


      • ouhjeeehh44lle

        Siitähän "jää" korkoa 7cm eli ihan hyvät jalkaan/kävellä,ei liian korkeat ;)..Oliko piikkikorot?
        Tosiaan,huomasin kyllä että nyt vaihtui kirjoittaja...Itsellä olis myös tarvinnut olla ne 5 cm pohjat tänään,loskaa niin paljon :(...


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Siitähän "jää" korkoa 7cm eli ihan hyvät jalkaan/kävellä,ei liian korkeat ;)..Oliko piikkikorot?
        Tosiaan,huomasin kyllä että nyt vaihtui kirjoittaja...Itsellä olis myös tarvinnut olla ne 5 cm pohjat tänään,loskaa niin paljon :(...

        Piikki korot todellakin :) ootko ite ajanut koroilla paljoo :)?


      • ouhjeeehh44lle

        Kyllä olen ;)..ei korot estä ajamista...


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Kyllä olen ;)..ei korot estä ajamista...

        Ei todellakaan itestä ainakin kun on tottunut ajamaan koroilla on niissä sitten 8 tai 12 cm korkoniin paljon helpompaa ajaa kuin vaikka tennareilla :)


      • ouhjeeehh44lle

        Ajaessa suosin,ainakin pitkillä matkoilla ohuempi pohjaisia varmaan 8 - 10 cm korolla, saa paremman tuntuman polkimiin kuin 5 cm pohjilla.Kyllä jalka liikkuu herkemmin piikkikoron varassa polkimelta toiselle ;).Millainen ajotyyli sulla on,pidätkö myös jalkaa koron varassa ?


      • Heels8
        ouhjeeehh44lle kirjoitti:

        Ajaessa suosin,ainakin pitkillä matkoilla ohuempi pohjaisia varmaan 8 - 10 cm korolla, saa paremman tuntuman polkimiin kuin 5 cm pohjilla.Kyllä jalka liikkuu herkemmin piikkikoron varassa polkimelta toiselle ;).Millainen ajotyyli sulla on,pidätkö myös jalkaa koron varassa ?

        Yleensä pidän koron varassa säästää kantapäätä :) mut välillä en
        Saako kysyäkysyä ootko mies vai nainen


      • ouhjeeehh44lle
        Heels8 kirjoitti:

        Yleensä pidän koron varassa säästää kantapäätä :) mut välillä en
        Saako kysyäkysyä ootko mies vai nainen

        Ainahan sitä kysyä saa ;).Taidan olla jotain siltä väliltä ;). Ajatko sinäki keskellä tietä,muiden tukkeena?


    • Läskipohjathahahahaa

      Läskipohjakengät on parhaat. Sellaiset painavat ja jo linttaan astutut, joilla on mukava kävellä vaikka horjuen bissenhuuruisesta baarista kotiin nukkumaan.
      Ja ovat autoillessa paremmat kuin korkkarit. Autolla ajaessa on mokkasiini paras taipuisan pohjan ansiosta. Turha korkkareilla pomoilu pois autonratista

      • ouhjeeehh44lle

        Kai ne on parhaat sellaselle joka niihin tottunut. Ne jalassahan voi ottaa muutaman bissen enemmän baarissa ja sitten ne vie sen läskipään kotin selviämään. En minäkään lähde korkkareissa vetämään lärvejä baariin,sen voi tehdä,jos tarvis, ihan villasukissa kotioloissa..Kyllä se kuule autokin tottelee paremmin kun korkkareissa sitä käskee ;)..testaa vaikka itse:).


    • Heels8

      En aja tukona yleensä liikaakin vauhtia kun ajan :) itestä kiva lähtee baariin koroissa vaikka on vähän hiprakassa monesti tanssinut umpi humalassa ja silti pysynyt pystyssä 12cm koroilla :)

      • ouhjeeehh44lle

        Se oli sitten taas joku muu kun vastasi ja tien tukkeesta puhui...en minä!


      • ouhjeeehh44lle

        Niin ja vastaus kysymykseesi on,olen 73 vuotias nainen Äkäslompolosta.Asun isän ja äitin kanssa samassa maatalossa,kolmen pienen porsaan ja kahden kissan kanssa.Naapurillamme on koira jonka nimi on Supi.:)


    • Mieshetero65

      Miesten sopii kyllä käyttää korkokenkiä jos huvittaa, olen testannut asiaa ja n mielenkiintoista

    • Heels8

      Koroke pohjat on vaan hyvät ei tule jalka niin nopeesti kipeeksi kun pitkään kävelee tuli taas testattua laivalla :)

      • ouhjeeehh44lle

        On parhaat näille vesi/kurakeleille;). Tänään pohjaa noin 4 cm ja piikkikorkoa noin 12 cm ja jalat kuivina eikä tarvii joka lammikkoa varoa/kiertää..Rätillä vaan kurat pois pohjista ja koroista kätevästi,jos olis ollut matalapohjaiset kaikki saumat kuran peitossa ja hirmu putsaaminen...


    • Heels8

      Hyviä kenkiä on vaikea löytää näin miehenä kun on normaalia isompi jalka 42korkoja on kyllä mutta tyylillisesti pitäs olla sirot ja tyylikkäät :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe