Rolex mulle

Jokisenpa

Lahjoittakaa minulle teräskuorinen Rolex mielellään laatikon ja papereiden kanssa. Olen niin sanotusti pa.

28

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ClausSandström

      Hoho ho ho ho... Joulu saa minut höveliksi. Lahjoitan sinulle toisen Submarinerini mielelläni. Hoidetaan paperityöt kun arki alkaa.

    • AntamisenIlo

      Ei satu löytymään rolexia mutta kelpaisiko Voutilainen?

    • Jokisenpa

      Valitettavasti ei kelpaa voutilainen vaan toivon aitoa ja hyväkuntoista Rolexia. Laittakaa sähköpostiosoite niin otan yhteyttä.

    • RolexRulex

      Kello tulossa sähköpostin liitteenä! Mukavaa loppuvuotta!

    • Jokisenpa

      Ca moon. Nyt rohkeasti lahjoittamaan jokisen pa:lle Rolex. Mielellään laatikon ja papereiden kera.

    • Ei löydy kuin platinakuorisena.

      Valitan.

    • Voihankoukkunokka

      Matu parka joutunut kerjuulle, eikö Sossu ponsaa

    • Prologue-poika

      Kävisikö teräskuorinen Prologue? Ainakin kauempaa katsottuna sitä ei Rolexista erota ja laatukin on lähes yhtä hyvää.

    • Jokisenpa

      Nyt hopi hopi lahjoittamaan Rolex mulle. Kerran se vaan (lahjoitus) kirpasee :)

    • beethooven

      Osta halvalla kirpparilta ja myy kalliilla sitten muualle se Rolex.

    • TorspoJorppa

      Itse ostin Turkin Alanyasta uudehkon käytetyn Rolexin eräältä mieheltä jolla sattui olemaan sellainen. Maksoin siitä ainoastaan 1200 euroa! Hän sanoi että saa niitä erään tuttunsa kautta joka ostaa niitä, korjaa ja pystyy näin myymään halvalla eteenpäin. Kannattaa käydä tuota kautta katsomassa jos halvalla saisit.

      • TicTakToc

        Ei tarvitse mennä Turkkiin asti, Helsingissä kävin Aleksanterinkadulla kellokaupassa kyselemässä Rolexia mutta olivat melkoisen kalliita ja olisi pitänyt odottaa melkein vuosi haluttua mallia (Explorer II). Onneksi kadulla tuli vastaan kaveri, jolla oli myydä lähes vastaava malli, vieläpä kultaisena, eikä maksanut kuin 2800€. Hyvin on tikitellyt ranteessa, viisari hyppää täsmällisesti sekunnista toiseen.


      • Vatsmään
        TicTakToc kirjoitti:

        Ei tarvitse mennä Turkkiin asti, Helsingissä kävin Aleksanterinkadulla kellokaupassa kyselemässä Rolexia mutta olivat melkoisen kalliita ja olisi pitänyt odottaa melkein vuosi haluttua mallia (Explorer II). Onneksi kadulla tuli vastaan kaveri, jolla oli myydä lähes vastaava malli, vieläpä kultaisena, eikä maksanut kuin 2800€. Hyvin on tikitellyt ranteessa, viisari hyppää täsmällisesti sekunnista toiseen.

        Nyt sinua on kyllä narrattu pahemman kerran. Sekuntiviisari liikkuu automaattikelloissa sykäyksen 0,2 sekunnissa, jolloin sekunnin ajaksi kertyy peräti viisi sykäystä. Jos suinkin löydät kellon myyneen kaverin, niin pyydä ainakin alennusta.


      • Helppohomma

        Ostit siis kvartsi patteri kellon hyi häpeä


      • opettajasi-
        Vatsmään kirjoitti:

        Nyt sinua on kyllä narrattu pahemman kerran. Sekuntiviisari liikkuu automaattikelloissa sykäyksen 0,2 sekunnissa, jolloin sekunnin ajaksi kertyy peräti viisi sykäystä. Jos suinkin löydät kellon myyneen kaverin, niin pyydä ainakin alennusta.

        Ei pidä paikkaansa kaikkien automaattikellojen kohdalla. Riippuu montako lyöntiä/sekunti eli suoraan kivimäärästä.


      • perusOppiaKelloista

        Kivimäärällä ei ole mitään tekemistä käyntitaajuuden kanssa, vaan käyntilaite ratkaiseen taajuuden. Käyntitajuuksia on 2Hz-10Hz, yleisin on 4Hz


    • Jokisenpa

      Ca moon. Selityksiä selityksiä. Vielä
      Kerkiää lahjoittaa mulle Rolex. Mitään rantarolexeja en kaipaa vaan pitää olla aito. Ja paperit ja laatikko mukaan. Vaikka malli 116400 tms kelpaa hyvin.

    • hyväPojatHyvinVedätte

      Tästä idiootin jutusta kannattaakin tehdä todella pitkä ja älykäs ketju, joka kantaa idiootteja loiston.

    • Prologue

      Prologue on hyvä kello sinulle joka nimität toisia idiooteiksi. Sen parempaa et ansaitse!

      • OhlsoninEntinenHylly

        Menikö ihon alle prolopojalle?


    • KierrosVielä

      Ai perskatti, olin jo käärimässä vanhaa umpikultaista Daytonaa papereineen lootineen päivineen pakettiin, mutta sitten huomasin jotta vain teräskuoriset kelpaavat. No joku toinen kerta sitten.

      • Jokisenpa

        Hyväksyn myös umpikultaisen kellon joten voit tehdä lahjoiyuksen. Jokinen on nääs reilu mies.


      • SansdröminClaus
        Jokisenpa kirjoitti:

        Hyväksyn myös umpikultaisen kellon joten voit tehdä lahjoiyuksen. Jokinen on nääs reilu mies.

        Ehdin valitettavasti lahjoittaa sen jo toisaalle. :(


    • jokisenpa

      No ei se mitään. Hanki jostakin teräskuorinen Rolex, esim. 116400 tms. ja tee lahjoituksesi sitten. Tuet lahjoituksellasi hyvää asiaa eli sitä ettei Jokinen ole enää pa.

    • Liikaahilllooooo

      Voin lahjottaa sulle rolexin laitatvaan sähköpostiosotteen niin voin antaa mun submarine rolexin sulle ku iskä osti rippilahjaks viime kesänä nii ei ollu mun makuu ni käytii eile ostaa uus

    • Jokisenpa

      No niin ja camoon. Nyt onnistuu lahjoitus, sähköposti on: [email protected]

      Sovitaan päivä niin pääset eroon rolexista ja tuet hyvää tarkoitusta.

    • aktiivimalliPelastaaSut

      Vieläkö joku jaksaa.....???????
      Onko elämä raskasta ja tylsää? Liikunta auttaa, aivo saa happea ja voit saada ajatuksia.

      • Jokisenpa

        Ca moon. Nyt jaksaa lahjoittaa hyvään tarkoitukseen. Elikkä nyt hyväksyn minkätahansa kuorisen Rolexin. Ei haittaa jos on kulta tai platinakuorinen. Jokinen ei halua enaa olla pa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      2970
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2079
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1852
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe